[OT] Braki w paczce z DealExtreme

Data: 2012-03-15 23:08:34
Autor: solar
[OT] Braki w paczce z DealExtreme
W dniu 15-03-2012 21:04, ToMasz pisze:

Piszę tutaj z 2 powodów. Po pierwsze, skoro to sklep to nie powinno się
tak dziać. Po drugie - czy Wam się tak już trafiło i dało się załatwić
sprawę czy poprostu podarować im tego dolara cośtam i nie marnować czasu?

Ja zamówiłem drobiazg za 7$ i po 2 miesiącach oczekiwania, paru mailach, wysłali mi jeszcze raz. Więc czekam, jak na razie, kolejne 10 dni.

Dostałem nawet maila "What Happened to Your Orders?" z video solution na różne okazje. Wygląda na to, że oni po prostu nie ogarniają już wielkości sklepu. Może przy większych/droższych zamówieniach jest wszystko OK, ale przy drobiazgach, sądząc z ilości reklamacji, różne niedopatrzenia są dość częste.

"Nie kupuj książek bez uprzedniego zasięgnięcia rady osób pobożnych, dobrze zorientowanych. Mógłbyś kupić rzecz bezużyteczną albo zgoła szkodliwą."
                                     św. Escriva de Balaguer y Albas

[OT] Braki w paczce z DealExtreme