Braknie prądu:(

Data: 2018-05-22 19:16:05
Autor: Myjk
Braknie prądu:(
Sun, 20 May 2018 18:04:54 +0200, Janusz
Teraz do tego smutnego obrazu przyszłości brakuje tylko elektryków :(

Nie strasz, nie strasz... większość, która decyduje się na elektryki i tak ładuje je w tanim prądzie. Ja też tankuję poza szczytem kiedy to jest przeciąg w gniazdkach i jadę, po prądzie 0.35zł brutto/kWh, 100km za 10zł. :P Dzisiaj właśnie zamontowałem boxa co to mi blokuje uruchamianie ICE i rozszerza zasięg na baterii i jest cacy. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-05-22 19:22:27
Autor: Shrek
Braknie prądu:(
W dniu 22.05.2018 o 19:16, Myjk pisze:

[...]

Na razie to nie ma znaczenia co robi większość z was, bo jest was tyle co nie. Większość prawie zera, to dalej zero.

Kupiłeś w końcu elektryka?

Shrek

Data: 2018-05-23 16:52:34
Autor: Janusz
Braknie prądu:(
W dniu 2018-05-22 o 19:16, Myjk pisze:
[...]

A ja w kombi spalam 9L/100 gazu za 18zł+jakieś 0,5L 95, teraz trochę więcej bo zł popłynął, więc tylko 2 razy tyle płacę co Ty, wiem elektryki są fajne, ale drogawe :)

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-05-23 17:39:23
Autor: Myjk
Braknie prądu:(
Wed, 23 May 2018 16:52:34 +0200, Janusz
A ja w kombi spalam 9L/100 gazu za 18zł+jakieś 0,5L 95, teraz trochę więcej bo zł popłynął, więc tylko 2 razy tyle płacę co Ty,

No właśnie, cena LPG spadła ostatnio jakoś wyraźniej?

wiem elektryki są fajne, ale drogawe :)

Nie drogawe, tylko przeraźliwie drogie. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-05-24 08:46:30
Autor: Janusz
Braknie prądu:(
W dniu 2018-05-23 o 17:39, Myjk pisze:
[...]

No właśnie że nie :( wycieli konkurencję nowymi przepisami w zeszłym roku
i efekt taki że w zeszłym w lecie było po 1,7 a teraz zeszło na 1,94 i już leci do góry
bo ropa poszła do góry a zł leci na łeb.

wiem elektryki są fajne, ale drogawe :)

Nie drogawe, tylko przeraźliwie drogie. :P

No właśnie :( a z chęcią bym pojezdził bo w zasadzie kręcę się wokół komina
zasięg by mi wystarczył 50km a w garażu w domu mam 3 fazy :)

--
Pozdr
Janusz

Braknie prądu:(