Brakujące ogniwa

Data: 2020-07-27 15:53:33
Autor: PeJot
Brakujące ogniwa
W dniu 2020-07-27 o 11:27, Andrzej W. pisze:
Cześć,

Wymieniam napęd i okazało się, że nowy potrzebuje łańcucha 120 ogniw a ja kupiłem CN-HG71 116 ogniw.
Da się gdzieś dokupić kilka ogniw dokładnie z tego modelu czy trzeba jakoś kombinować?

Zapytałbym w serwisach, zwykle łańcuchy skraca się, stąd powinni mieć w przydasiach, nawet ten sam model.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Brakujące ogniwa