Brakuje 58 mld na remonty szpitali

Data: 2013-06-13 01:47:46
Autor: miś z okienka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51b8df34$0$1223$65785112news.neostrada.pl...
| ...a większość szpitali już tonie w gigantycznych długach :
|
| http://www.stefczyk.info/publicystyka/opinie/piecha-czekaja-nas-ogromne-inwestycje,7712161468
|
| Rozmowa z Bolesławem Piechą, senatorem PiS, byłym wiceministrem zdrowia.

    Piecha był ministrem, Kaczyński premierem, jego brat prezydentem. Miałeś chamie złoty róg?

Data: 2013-06-13 08:07:21
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-13 01:47, miś z okienka pisze:
> [...]
|
| Rozmowa z Bolesławem Piechą, senatorem PiS, byłym wiceministrem zdrowia.

     Piecha był ministrem, Kaczyński premierem, jego brat prezydentem. Miałeś

Jaka kosmiczna bzdura. W ostatnich czasach miałem okazję odwiedzić kilka/kilkanaście szpitali - wszystkie po remontach, aż się proszą żeby przejść w prywatne ręce... Zastanawia tylko jedno - za czym szabrownicy czekają?

Data: 2013-06-13 17:11:13
Autor: u2
W dniu 2013-06-13 08:07, Trybun pisze:
[...]

bylem niedawno w szpitalach w suwalkach i bialymstoku. w suwalkach jest nieco lepiej, ale szpital jest zdecydowanie mniejszy niz w bialymstoku, gdzie sa zreszta lepsi fachowcy i nieporownanie duzo wiecej pacjentow. w suwalkach zrobili termomodernizacje i wyremontowali chirurgie. w bialym musza na to znalezc srodki. z pewnoscia prywatyzacja kury znoszacej zlotej jajka jak mpec nie przyniesie tych niezbednych funduszy.

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/