Brakuje mi mlaskania Jarosława Kaczyńskiego

Data: 2009-10-11 15:39:52
Autor: Hans Kloss
Brakuje mi mlaskania Jarosława Kaczyńskiego
Czasy IV RP były piękne, gdy wypowiadał się on w telewizji publicznej niemal
codziennie. Lubiłem jego mlaskanie, bo przypominało mi o plackach smażonych -
symbolu polskości. Dzięki Lepperowi, Giertychowi i Kaczyńskiemu czułem się jak
u siebie w swoim kraju.

J-23

Data: 2009-10-11 18:07:04
Autor: awe

Użytkownik "Hans Kloss" <czarny_mkarwan.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hasu88$bn1$1inews.gazeta.pl...
[...]

cvel znowu zazdroscisz ludziom tozsamosci. za kogo sie jutro przebierzesz?
awe

Data: 2009-10-11 18:24:38
Autor: ab
Brakuje mi mlaskania Jarosława Kaczyńskiego
pamientasz jak mówiłś że twa dupa zawsze ciasna