Brama

Data: 2017-09-19 19:03:48
Autor: Shrek
Brama
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=4r7eQEZgoG8

Gdzieś tak czasu spacerów trochę wstyd być policjantem. Szkoda tych, co poszli do policji myśląc, że coś dla społeczeństwa zrobią...

Shrek

Data: 2017-09-19 19:56:17
Autor: T.
Brama
W dniu 2017-09-19 o 19:03, Shrek pisze:
[...]

Są Policjanci i krawężniki. Ci akurat wyładowywali frustrację, bo motocyklista im uciekł.
Swoją drogą kiedyś na osiedlu w Sosnowcu zajechał na sygnale radiowóz - okazało się, że weselnych gości pilotowali - podkreślam - na sygnałach. Zajechali na podwórko, wzięli od kogoś skrzynkę wódki do radiowozu i pojechali. Szkoda, że nie nagrywałem... Za komuny standardem był podjazd radiowozu od tyłu sklepu i pakowanie pomarańczy przez zaplecze, żeby ciemny lud nie widział... Mentalność pozostała...
T.

Data: 2017-09-19 20:12:58
Autor: Shrek
Brama
W dniu 19.09.2017 o 19:56, T. pisze:

Gdzieś tak czasu spacerów trochę wstyd być policjantem. Szkoda tych, co poszli do policji myśląc, że coś dla społeczeństwa zrobią...

Są Policjanci i krawężniki
Większość policjantów to w miarę normalni ludzie - może nie wybitni, bo tacy raczej nie idą do policji na ogól, ale w niczym nie ustępujący ogółowi społeczeństwa.

Po prostu służbę mają pieską i ostatnio wstyd być policjantem. A ten to akurat pies:P

Shrek

Data: 2017-09-19 20:14:29
Autor: re
Brama

Użytkownik "Shrek"

[...]

-- -
Kto ścierwom każe być ścierwami ?

Data: 2017-09-19 12:18:30
Autor: Kris
Brama
W dniu wtorek, 19 września 2017 20:14:40 UTC+2 użytkownik re napisał:
Użytkownik "Shrek"

> [...]
ogółowi społeczeństwa.

Po prostu służbę mają pieską i ostatnio wstyd być policjantem. A ten to

Tak mi się przypomniało
Miałeś nagranie opublikować jak to Policjanci się nie przedstawili kontrolując Ciebie
Pisałeś tam o buractwie a to nagranie pozwoliło by ocenić kto tam za buraka Masz to nagranie czy skasowało się?

Data: 2017-09-19 20:16:28
Autor: Shrek
Brama
W dniu 19.09.2017 o 20:14, re pisze:

Po prostu służbę mają pieską i ostatnio wstyd być policjantem. A ten to
akurat pies:P
-- -
Kto ścierwom każe być ścierwami ?

Komendanty, płaszczaki. Taką mają służbę - najeli się na psów, to mają szczekać. Inna sprawa, że nie ma co tym tłumaczyć kurewstwa, bo nikt ich na siłę nie trzyma.

Data: 2017-09-20 13:23:01
Autor: J.F.
Brama
Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:59c15a41$0$15202$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Zachowanie moze i naganne ... ale skad wiesz czy kolega z posterunku sie nie zenil :-)

J.

Data: 2017-09-23 10:07:24
Autor: Shrek
Brama
W dniu 19.09.2017 o 19:56, T. pisze:

Są Policjanci i krawężniki. Ci akurat wyładowywali frustrację, bo motocyklista im uciekł.

Tak przy okazji motocyklistów, wesel i policjantów. Zdarzało nam się na motocyklach spontanicznie odeskortować kawałek państwa młodych z kumplami na moto. Po prostu akurat trafialiśmy na wesele, więc kawałek ich "obstawialiśmy" robiąc trochę hałasu po wioskach, wszyscy się uśmiechali, na końcu machneliśmy sobie na wzajem i wszyscy byli zadowoleni.

Jak się znajomi hajtali i przyjechaliśmy w 50 maszyn do małego miasteczka, to przyjechali policjanci zapytać co tu się odwala, i tyle. Dodali parę uwag jak przejechać przez miasto w jednej kolumnie z wyjątkiem jednego skrzyżowania na którym jest kamera i za to to już oni nie odpowiadają, że jakiś nadgorliwy się nie przyczepi. A jakbyśmy trafili na tego psa z linka, to by sobie przypomniał, że to już kolumna i papierów żądał z pozwoleństwem zarządcy drogi;)

Więc wolę jednak wierzyć, że większość policjantów jest normalna, tylko ich góra ciśnie, a prawdziwe pojeby to zdecydowana mniejszosć. Co daje nadzieję, bo łatwiej powymieniać komendantów niż wszystkich funkcjonariuszy. Zresztą skoro w Gruzji się udało, to u nas również mogłoby się udać.

Shrek

Data: 2017-09-25 19:34:01
Autor: J.F.
Brama
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oq54nr$6la$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Jest dementi
http://www.informatorbrzeski.pl/szczurowa-interwencja-policji-podczas-przejazdu-orszaku-weselnego/

Bez pasow jechal, to mu sie slusznie nalezalo :-)

J.

Data: 2017-09-25 20:26:28
Autor: Shrek
Brama
W dniu 25.09.2017 o 19:34, J.F. pisze:

Jest dementi
http://www.informatorbrzeski.pl/szczurowa-interwencja-policji-podczas-przejazdu-orszaku-weselnego/ Bez pasow jechal, to mu sie slusznie nalezalo :-)

Jednak w policji pracują idioci. Zamiast przeprosić/olać sprawę to tłumaczą się bzdurnie, jednocześnie się pogrążając.

Shrek

Data: 2017-09-26 08:29:35
Autor: Mateusz Viste
Brama
On Mon, 25 Sep 2017 20:26:28 +0200, Shrek wrote:
Jednak w policji pracują idioci. Zamiast przeprosić/olać sprawę to
tłumaczą się bzdurnie, jednocześnie się pogrążając.

Z tego co czytam (filmu nie oglądałem) to rozumiem że chcieli zatrzymać motocyklistę co na jednym kole figlował, ten się nie zatrzymał, to zatrzymali kolegów za nim. Koledzy wykazując brak współpracy dostali mandat bo akurat się zdarzyło że pasy nie zapięte. Ja tu żadnego problemu nie widzę, i na miejscu policjanta pewno postąpiłbym podobnie, wszak chodziło o zatrzymanie motocyklisty-idioty, a skoro kolejni idioci próbują go nieudolnie kryć, to mają za swoje.

A czy to orszak weselny, pogrzebowy czy też transport uranu nie ma w ogóle znaczenia - wypadek z udziałem motocyklisty-idioty miałby te same konsekwencje.

Mateusz

Data: 2017-09-26 10:40:04
Autor: RadoslawF
Brama

[...]

Udowodnisz że mandaty dostali koledzy motocyklisty czy po prostu
sam jesteś idiotą?

Pozdrawiam

Data: 2017-09-26 09:06:25
Autor: Mateusz Viste
Brama
On Tue, 26 Sep 2017 10:40:04 +0200, RadoslawF wrote:
Udowodnisz że mandaty dostali koledzy motocyklisty czy po prostu sam
jesteś idiotą?

Ja niczego udowadniać nie muszę. Policjant udowodnił że pasów nie było = mandat się należy. Na tym koniec rozmowy. Szacowanie reszty ewentualnego kontekstu leży w gestii służb mundurowych, a nie internetowych mądrali.

Domniemywam że nigdy nie pracowałeś w Policji, a tylko tak sobie bezmyślnie plujesz dookoła. Z kim tu rozmawiać?

Mateusz

Data: 2017-09-26 15:43:32
Autor: jerzu.xyz
Brama
On 26 Sep 2017 09:06:25 GMT, Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
wrote:

Domniemywam że nigdy nie pracowałeś w Policji, a tylko tak sobie bezmyślnie plujesz dookoła. Z kim tu rozmawiać?

Po Twoich wywodach domniemywam, że Ty jesteś pracownikiem policji.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-09-26 17:54:04
Autor: Shrek
Brama

Domniemywam że nigdy nie pracowałeś w Policji,
No nie pracowałem. A ty za psa robisz/robiłeś (nie mylić psa z policjantem - różnica jest taka, że pies jest od tego żeby szczekać, a policjant od tego, by służyć społeczeństwu).

Shrek

Data: 2017-09-26 19:09:15
Autor: Mateusz Viste
Brama
On Tue, 26 Sep 2017 17:54:04 +0200, Shrek wrote:
a policjant od tego, by służyć społeczeństwu

Myślę że pomyliło ci się "służenie" z "byciem na usługach". Służby mundurowe mają za główne zadanie chronić społeczeństwo, a to przejawia się m.in. łapaniem idiotów na motocyklach - różnymi drogami. Z artykułu który JF przytoczył wynika zresztą że w tym wypadku skutecznie.

Ten wątek pokazuje że dużo osób wychodzi z domyślnego założenia "zły policjant bo wlepił mandat"... A nikt tutaj nie zna pełnego kontekstu zdarzenia, ani lokalnej ludności. Policjant natomiast swój rewir zna od podszewki.

Ja sam nie wiem co tam się wydarzyło - nie było mnie tam i nie znam tych ludzi, jednak nic nie wskazuje na to by zaszła jakakolwiek nieprawidłowość. A bezmyślnie plucie na funkcjonariuszy którzy na co dzień narażają zdrowie i życie uważam po prostu za żałosne.

Mateusz

Data: 2017-09-26 21:28:26
Autor: Shrek
Brama
On Tue, 26 Sep 2017 17:54:04 +0200, Shrek wrote:
a policjant od tego, by służyć społeczeństwu

Myślę że pomyliło ci się "służenie" z "byciem na usługach".

Myślę, że nic mi się nie pomyliło.

Ten wątek pokazuje że dużo osób wychodzi z domyślnego założenia "zły
policjant bo wlepił mandat"...

Nie. Zły bo go motorant objechał, więc mu się faja zmarszyła i postanowił się przypierdolić do następnych, żeby sobie penisa wyprostować.

A nikt tutaj nie zna pełnego kontekstu
zdarzenia, ani lokalnej ludności. Policjant natomiast swój rewir zna od
podszewki.

No to jak znał, to pochuj się pytał?

A bezmyślnie plucie na funkcjonariuszy którzy na co
dzień narażają zdrowie i życie uważam po prostu za żałosne.

Dlatego piszę, że rozróżniam psów i policjantów. Przez psów i płaszczaków ostatnio niestety trochę wstyd być policjantem. Nie pomagasz.

Większość policjantów jest normalnych. Tacy jak ten psują im opinię. I bronienie ich tylko pogarsza sprawę. A potem jest jęk, że obywatele traktują drogówkę jak wroga.

Shrek.

Data: 2017-09-26 23:41:32
Autor: re
Brama

Użytkownik "Shrek"

Większość policjantów jest normalnych. Tacy jak ten psują im opinię. I
bronienie ich tylko pogarsza sprawę. A potem jest jęk, że obywatele
traktują drogówkę jak wroga.
-- -
Moim zdaniem nie jest tak jak piszesz. Władza deprawuje i tyle.

Data: 2017-09-26 23:11:50
Autor: jerzu.xyz
Brama
On 26 Sep 2017 19:09:15 GMT, Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
wrote:

A bezmyślnie plucie na funkcjonariuszy którzy na co dzień narażają zdrowie i życie uważam po prostu za żałosne.

Najbardziej narażają życie Ci stojący w krzaczorach.

Data: 2017-09-26 23:40:07
Autor: re
Brama

Użytkownik "Mateusz Viste"

[...]

A ja narażam się na czytanie twoich pierdół i co z tego ?

Mateusz

Data: 2017-09-27 01:40:58
Autor: RadoslawF
Brama

[...]

To ty napisałeś "zatrzymali kolegów za nim".
To teraz udowodnisz że na pewno byli kolegami motocyklisty lub
zostaniesz oficjalnie idiotą piszącym bez sensu.

Domniemywam że nigdy nie pracowałeś w Policji, a tylko tak sobie
bezmyślnie plujesz dookoła. Z kim tu rozmawiać?

Domniemywam że jesteś idiotą. Bo w policji się służy, nie pracuje.
Wiec faktycznie nie masz tu z kim rozmawiać.

Pozdrawiam

Data: 2017-09-26 15:45:43
Autor: jerzu.xyz
Brama
On 26 Sep 2017 08:29:35 GMT, Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
wrote:

[...]

Ale masz 100% pewność że to koledzy? Ci z wesela i motocyklista? Bo ja
nie. Ale policjant z nagrania chyba jest jasnowidzem. Nie, jednak nie
jest, bo inaczej miałby dane motocyklisty na tacy. Po prostu wykazał
się nadgorliwością. I tyle.

Data: 2017-09-26 17:58:15
Autor: Shrek
Brama
W dniu 26.09.2017 o 15:45, jerzu.xyz@irc.pl pisze:

[...]

No właśnie pisałem - my czasem chopperami/cruiserami "eskortujemy" spontanicznie przypadkowe "wesela" po trasie.

Ponadto na szlifierkach po wioskach ludzie dziwne rzeczy odpierdalają. Zobaczą laskę, to moto od razu na gumę i do pionu;)

A ten pies nie wykazał się nadgorliwością, a po prostu mu ktoś kij w dupę wsadził i nie potrafi inaczej jak być psem.

Shrek

Data: 2017-09-26 23:38:45
Autor: re
Brama

Użytkownik "Mateusz Viste"

[...]

Dlatego osobiście jestem za tym by wprowadzić prawną możliwość corocznego odstrzelenia pewnej małej ilości policjantów a także piszących na niusy :-)

Data: 2017-09-26 10:41:39
Autor: J.F.
Brama
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oqbhoi$eqg$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Czemu ? W oryginale fonii w kluczowym momencie zabraklo, i nie zrozumialem co tam mowia, ale tlumaczenie brzmi calkiem dobrze - kierowca bez pasow, mandat mu sie nalezal :-)

J.

Data: 2017-09-26 19:11:08
Autor: J.F.
Brama
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oqdtto$j43$3@node2.news.atman.pl...
W dniu 26.09.2017 o 10:41, J.F. pisze:
[...]

Temu, że policja nie służy do przypierdalania się. Był podobny

Ale czy to przypierdalnie ?
Jak Ciebie przyuwaza bez pasow, to tez mandat zaproponuja.
No chyba, ze norme juz wyrobia :-)

przypadek, że rzeczniczka policji zapytana, co sądzi o samochodach zaparkowanych tak, że się nie da przejechać bez najeżdzania na podwójną ciągłą odparła "należy się mandat przejżdzającym po ciągłej".

Ale czyz nie miala racji ? :-)

Ja ci wiecej powiem - temu kierowcy nalezy sie dmuchanko, no bo tak .... nowozeniec, slub ... jest uzasadnione podejrzenie :-)

A czepialstwo to bedzie, jak po kieliszku szampana w USC zobacza 0.19 na alkomacie :-)

J.

Data: 2017-09-26 19:30:21
Autor: Shrek
Brama
W dniu 26.09.2017 o 19:11, J.F. pisze:

Temu, że policja nie służy do przypierdalania się. Był podobny

Ale czy to przypierdalnie ?
Jak Ciebie przyuwaza bez pasow, to tez mandat zaproponuja.

Trzymajmy się faktów. Nie zatrzymali go za niemanie pasów, a za to że motorant przed nim objechał psa i mu się kutas skurczył. Stan faktyczny jest taki, że w momencie zatrzymania i zaraz po się po prostu przypierdalał. A potem na siłę znalazł uzasadnienie.

[...]

Oczywiście, że nie. Jesteś równie popierdolony jak owa niedorzeczniczka? :P

Ja ci wiecej powiem - temu kierowcy nalezy sie dmuchanko, no bo tak ... nowozeniec, slub ... jest uzasadnione podejrzenie :-)

No dobra - że część policjantów jest popierdolona to rozumiem - jak już piałem wyjaśnieniem jest albo negatywna selekcja albo uszkodzenia osobowości wywołane służą. Ty się taki urodziłeś czy coś ci zaszkodziło? :P

Data: 2017-09-26 20:06:43
Autor: J.F.
Brama
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oqe2rd$mrn$2@node2.news.atman.pl...
[...]

Akurat fonia sie zepsula, wiec owszem - zatrzymal spytac sie o personalia, a potem ... czy tak na sile ?

Na sile, to trzeba bylo kamere skonfiskowac, jako dowod w sprawie :-)

[...]

Ale takie jest prawo.
Czy to jej wina, ze nie ma tam "dopuszcza sie przejezdzanie przy wyprzedzaniu rowerow, traktorow i pojazdow wolnobieznych" ?

[...]

No ale co proponujesz - dyspense dla nowozencow ? :-)

http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/potajemnie-wmieszali-się-w-tłum-gości-na-ślubie-w-bydgoszczy-po-przysiędze-dopadli-pana-młodego/ar-BBzPAma

No i nie wiem - pochwalic ze poczekali, zganic, ze nie zgarneli przed ceremonia, czy zganic, ze nie poczekali do dnia nastepnego :-)

J.

Data: 2017-09-26 20:52:32
Autor: Shrek
Brama
W dniu 26.09.2017 o 20:06, J.F. pisze:

[...]

No więc dostał odpowiedź i niech spada. Wogóle co to za pomysł, żeby zatrzymywać następnego w kolejce?

[...]

Zapisz się do policji. Naprawdę prawo wymaga, żeby niedorzeczniczka pieprzyła od rzeczy niepytana? No to trzeba zmienić prawo albo niedorzeczniczkę.

[...]

No ale co proponujesz

Żebyś się w łeb piedolnął. Albo przestał pieprzyć od rzeczy. W Polsce jakbyś nie pamiętał obowiązuje dmnmniemanie niewinności. Wiem że postsowieci nie wszyscy rozumieją...

Shrek

Data: 2017-09-26 21:02:35
Autor: J.F.
Brama
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oqe7lg$mrn$4@node2.news.atman.pl...
[...]

Powiedzmy - uzasadnione podejrzenie.
Padlaby odpowiedz ze nie znaja ... to co by bylo, jakby pasy byly zapiete ?

[...]

Ale przeciez spytana byla.
Prawo jak najbardziej trzeba zmienic.
A rzeczniczka co ma ci powiedziec - ze wolno przejezdzac ?

[...]

No to przeciez nie proponuje zabrac PJ, a dmuchanko to nie zadna kara :-)

Lepiej sie na Ameryke powolaj i jej brak dyskryminacji, ktory przeciez i u nas obowiazuje :-)

J.

Data: 2017-09-26 21:23:27
Autor: Shrek
Brama
W dniu 26.09.2017 o 21:02, J.F. pisze:

No więc dostał odpowiedź i niech spada. Wogóle co to za pomysł, żeby zatrzymywać następnego w kolejce?

Powiedzmy - uzasadnione podejrzenie.

A czym uzasadnione?

Padlaby odpowiedz ze nie znaja ... to co by bylo, jakby pasy byly zapiete ?

Gaśnica, bieżnik, spalona żarówka. Przecież pies się nie krył z tym, żę skoro nie dostanie nazwiska to przypieprzy się do czegoś. Paragraf się znajdzie.

Zapisz się do policji. Naprawdę prawo wymaga, żeby niedorzeczniczka pieprzyła od rzeczy niepytana? No to trzeba zmienić prawo albo niedorzeczniczkę.

Ale przeciez spytana byla.

Ale nie o to.

Prawo jak najbardziej trzeba zmienic.
A rzeczniczka co ma ci powiedziec - ze wolno przejezdzac ?

A pytał ją ktoś? Więc nie musi nic mówić. Czasem lepie:P

[...]

Następnym razem ci komputer zabiorą. Też żadna kara. Przecież oddadzą. Albo na 48 wezmą. Jak już pisałem - trolujesz, albo jesteś prosty sowiet.

Shrek

Data: 2017-09-26 21:49:45
Autor: J.F.
Brama
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oqe9ff$mrn$5@node2.news.atman.pl...
[...]

No wlasnie tego nie uslyszalem.
A szukac daleko nie musial - brak pasow, 200zl sie nalezy.
I rzecznik nie musi sie dlugo tlumaczyc :-)

[...]

Czasem lepiej.

[...]

Ale dmuchanko przeciez czasem urzadzaja, to czemu pan mlody mialby byc wyjatkiem :-)

J.

Data: 2017-09-27 06:13:30
Autor: Shrek
Brama
W dniu 26.09.2017 o 21:49, J.F. pisze:

No wlasnie tego nie uslyszalem.
A szukac daleko nie musial - brak pasow, 200zl sie nalezy.
I rzecznik nie musi sie dlugo tlumaczyc :-)

I dlatego nie powinien się tłumaczyć w ogóle, bo działa na niekorzyść pracodawcy.

[...]

Na 48 czasem też biorą i wsadzają do jednej celi z dresami. Czemu mieliby ciebie nie wsadzić?

Shrek

Data: 2017-09-26 23:46:32
Autor: re
Brama

Użytkownik "J.F."

[...]

"Ostatni raz pytam..."

Data: 2017-09-27 08:45:29
Autor: T.
Brama
W dniu 2017-09-26 o 20:52, Shrek pisze:
[...]

Ale tam nie było domniemania - jechali bez pasów :-)
T.

Data: 2017-09-27 18:07:23
Autor: Shrek
Brama
W dniu 27.09.2017 o 08:45, T. pisze:
[...]

No właśnie - nie było domniemania niewinności, bo nie została zatrzymany za niemanie pasów, ani nawet do "rutynowej kontroli", tylko za to, że jechał za motocyklistą który się nie zatrzymał do kontroli.

Shrek

Data: 2017-09-27 18:05:11
Autor: re
Brama

Użytkownik "Kris"

I teraz pytanie - czy rekrutacja do policji promuje idiotów, czy praca w
policji powoduje uszkodzenia mózgu funkcjonariuszy? Pół biedy, jesli
chodziłoby o krawężnika, ale to była rzeczniczka prasowa:(

Ale to że w tym zdarzeniu największym idiotą był motocyklista to skrzętnie pomijasz.
A odsetek idiotów wśród motocyklistów podejrzewam jest dość wysoki i trzeba eliminować z ruchu tych co się jeszcze sami nie wyeliminowali
-- -
Nosz k, motor się kupuje dla frajdy a nie bycia mądrym.

Data: 2017-09-27 19:00:46
Autor: Budzik
Brama
Użytkownik re re@re.invalid ...

Nosz k, motor się kupuje dla frajdy a nie bycia mądrym.

Zapraszamy na tor...

--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Data: 2017-09-27 21:42:10
Autor: re
Brama

Użytkownik "Budzik"

Nosz k, motor się kupuje dla frajdy a nie bycia mądrym.

Zapraszamy na tor...
-- -
Kolejkę sobie kupiłeś ?

Data: 2017-09-27 18:14:34
Autor: Shrek
Brama
W dniu 27.09.2017 o 17:41, Kris pisze:

[...]

A co to ma do rzeczy? To zanim za kimś pojadę mam jego IQ sprawdzać?

A odsetek idiotów wśród motocyklistów podejrzewam jest dość wysoki

Nie tyle wysoki, co hałaśliwy i "efektowny". Podejrzewam, że z grubsza podobny jak wsród kierowników puszek. Trzeba by spojrzeć na statystyki, ale myślę, że dobrym wyznacznikiem kogo z dróg nalezy eliminować bylaby wysokośc OC. A tu motocykliści są zaskakująco nisko wyceniani w porównaniu do obiegowej opinni o stopniu ich pojebania:P

i trzeba eliminować z ruchu tych co się jeszcze sami nie wyeliminowali

Spoko. Na przykład zatrzymując puszki jadące za motocyklami. Zacny pomysł;)

Shrek

Data: 2017-09-20 08:07:37
Autor: Jacek Maciejewski
Brama
Dnia Tue, 19 Sep 2017 19:03:48 +0200, Shrek napisał(a):

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=4r7eQEZgoG8

Gdzieś tak czasu spacerów trochę wstyd być policjantem. Szkoda tych, co poszli do policji myśląc, że coś dla społeczeństwa zrobią...

Filma już nie ma :) --
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-09-20 11:46:35
Autor: Maurycy Poszepszyński
Brama
[...]

Filma już nie ma :)

Ni ma bo się w necie boruta z tego zrobiła. :-)
--
Z lewicą się nie dyskutuje.
Do lewicy strzela się w obronie własnej.

Data: 2017-09-20 21:53:45
Autor: jerzu.xyz
Brama
On Wed, 20 Sep 2017 11:46:35 +0200, Maurycy Poszepszyński
<maurycy@komuchy.na.soBowki.com> wrote:

boruta

Diabeł?

Data: 2017-09-20 12:13:01
Autor: Jacek Maciejewski
Brama
Dnia Wed, 20 Sep 2017 08:07:37 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

[...]

To ktoś kto widział mógłby streścić o co biega :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-09-20 18:32:43
Autor: Shrek
Brama

Filma już nie ma :)

To ktoś kto widział mógłby streścić o co biega :)

Przed "weselem" jedzie motocyklista i się popisuje. Pies (celowo użyłem tu pejoratywnego określenia) usiłuje zatrzymać motocyklistę, ale ten go omija, więc zatrzymuje nowożeńców i domaga się podania danych motocyklisty. Ci mówią, że go nie znają (być może lecac w chuja) więc dostają mandat za niemanie gaśnicy czy coś w ten deseń. W międzyczasie wszyscy z orszaku wysiadają i wywierają pressing paszczowy na psa, żeby wracał do budy a prym wiedzie bajanek w wieku poniżej 10 lat drąc ryja wniebogłosy;)

Shrek

Data: 2017-09-23 04:29:28
Autor: LEPEK
Brama
W dniu 20.09.2017 o 18:32, Shrek pisze:

Przed "weselem" jedzie motocyklista i się popisuje. Pies (celowo użyłem tu pejoratywnego określenia) usiłuje zatrzymać motocyklistę,

Usiłuje, to zbyt wiele powiedziane. Dał za wygraną, zanim motocyklista się do niego zbliżył.

ale ten go omija, więc zatrzymuje nowożeńców i domaga się podania danych motocyklisty. Ci mówią, że go nie znają (być może lecac w chuja)

Być może. Nie mają obowiązku podawać danych motocyklisty, nawet (a nawet tym bardziej) jeśli go znają.

więc dostają mandat za niemanie gaśnicy czy coś w ten deseń.

Za niezapięcie pasów. Działanie opresyjne - szczegółowa kontrola pomimo istniejących okoliczności.
Nie podali danych motocyklisty, więc dostają mandat za pasy. Ciąg przyczynowo - skutkowy jakiś taki... słaby.

W międzyczasie wszyscy z orszaku wysiadają i wywierają pressing paszczowy na psa, żeby wracał do budy

I mają absolutną rację. Mieli zatrzymać motocyklistę, a czepili się kogoś innego.

a prym wiedzie bajanek w wieku poniżej 10 lat drąc ryja wniebogłosy;)

Nie wiem czemu zwracasz szczególną uwagę na dzieci na filmie (dzieciak pojawia się na moment dosłownie), ale obejrzyj jeszcze raz - panna młoda bardzo dobrze przedstawiła sytuację.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2017-09-23 04:38:52
Autor: LEPEK
Brama
W dniu 23.09.2017 o 04:29, LEPEK pisze:
[...]
Dodatkowo policjanci sami popełnili wykroczenie wjeżdżając za zakaz wjazdu i parkując w niedozwolonym miejscu.

Pozdr,

Data: 2017-09-23 07:43:16
Autor: cef
Brama
W dniu 2017-09-23 o 04:38, LEPEK pisze:
W dniu 23.09.2017 o 04:29, LEPEK pisze:
[...]
Dodatkowo policjanci sami popełnili wykroczenie wjeżdżając za zakaz wjazdu i parkując w niedozwolonym miejscu.

Pytanie techniczne trochę OT - z czego wynika nielegalne parkowanie tamże?
Czy jak wjedzie na zakaz nieuprawniony pojazd i będzie cały czas w ruchu to popełnia tylko jedno wykroczenie a jak zaparkuje, to zaraz mu przybywa drugie?

Data: 2017-09-23 19:42:54
Autor: LEPEK
Brama
W dniu 23.09.2017 o 07:43, cef pisze:
[...]

No dobra, parkowanie niekoniecznie (chyba, że blokują wjazd), ale złamanie zakazu ruchu - owszem.

Pozdr,

Data: 2017-09-23 09:46:05
Autor: re
Brama

Użytkownik "LEPEK"

[...]
Dodatkowo policjanci sami popełnili wykroczenie wjeżdżając za zakaz
wjazdu i parkując w niedozwolonym miejscu.
-- -
No to zdecydowanie powinni dostać mandat, powinno lepiej znać prawo, więc odpowiadają bardziej od zwykłego ludzika.

Data: 2017-09-23 09:45:05
Autor: re
Brama

Użytkownik "LEPEK"

[...]

Mają. To zwykła powinność świadka. Mogą tylko nie móc tego zrobić. Jeśli np nie widzieli kto jechał. Ale na tym rozpytaniu powinno się skończyć.

Data: 2017-09-20 18:48:21
Autor: Yogi\(n\)
Brama

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości news:1d8ujs61q13y9$.1bfmjowbgmx94$.dlg40tude.net...
[...]

Eeee tam:
https://www.sadistic.pl/czy-znacie-tego-motocykliste-vt458074.htm

--
Yogi(n)

Data: 2017-09-20 19:02:23
Autor: Shrek
Brama

Filma już nie ma :)

w internetach nic nie ginie.

https://milanos.pl/vid-169085-Polska-policja-w-akcji-brawo-chlopaki.html

https://www.cda.pl/video/157908001?wersja=720p

Data: 2017-09-20 10:24:11
Autor: darek12345
Brama
Data: 2017-09-20 21:31:17
Autor: Jacek Maciejewski
Brama
Dnia Wed, 20 Sep 2017 10:24:11 -0700 (PDT), darek12345@gmail.com
napisał(a):

w internetach nic nie ginie.

https://milanos.pl/vid-169085-Polska-policja-w-akcji-brawo-chlopaki.html

https://www.cda.pl/video/157908001?wersja=720p

Akcja jak z filmu Kogel-mogel.

Niezły bigos. Z polskim weselem nie wygrasz :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-09-20 21:55:30
Autor: jerzu.xyz
Brama
On Wed, 20 Sep 2017 08:07:37 +0200, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
wrote:

Filma już nie ma :)

Tu są fragmenty z nieudolnym (jak zawsze) tłumaczeniem policji.

Data: 2017-09-20 21:55:48
Autor: jerzu.xyz
Brama

http://www.tvn24.pl/krakow,50/policjant-zatrzymal-weselny-orszak-zamiast-motocyklisty,774490.html

Data: 2017-09-20 13:21:57
Autor: J.F.
Brama
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oprilk$rf6$1@node2.news.atman.pl...
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=4r7eQEZgoG8
Gdzieś tak czasu spacerów trochę wstyd być policjantem. Szkoda tych, co poszli do policji myśląc, że coś dla społeczeństwa zrobią...

Ale o co poszlo, bo w krytycznym momencie fonia zawiodla.
Aresztowali caly orszak czy co ?

J.

Brama