[OT] Brama wjazdowa

Data: 2014-04-11 18:27:35
Autor: Jacek Maciejewski
[OT] Brama wjazdowa
Czy ktoś mógłby polecić jakiegoś producenta mechanizmów do zdalnego
mechanicznego otwierania bram wjazdowych do posesji ewentualnie jakiś
konkretny produkt?
Problem z góglowaniem jest z nadmiarem informacji :)
--
Jacek

Data: 2014-04-12 08:39:56
Autor: pbanasik
[OT] Brama wjazdowa

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości news:16397ynxfu04l$.1rw56ea98aq9n$.dlg40tude.net...
[...]

Polecam firmę Nice. Mam ich siłowniki i automatykę z zdalnym sterowaniem do bramy skrzydłowej. Działa bez zarzutu od wielu lat.

Pozdrawiam
Pawik

Data: 2014-04-12 09:10:45
Autor: Cavallino
[OT] Brama wjazdowa

Użytkownik "pbanasik" <pbanasik@(z)interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5348dfb6$0$2159$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

A jak chcesz taniej to u mnie sprawdza się Life.

[OT] Brama wjazdowa