Bramka SMS do Plus bez captcha, płatna

Data: 2013-08-27 14:23:48
Autor: Netx
Bramka SMS do Plus bez captcha, płatna
Czy może ktoś polecić bramkę WWW->SMS do Plusa, może być płatna (potrzebuję wykupic około 30 sms) z tym że koniecznie bez Captcha?
Googlami coś znalazłem ale wtyczka WOT w Firefox ostrzega że strona ma złą reputację.

Data: 2013-08-27 17:40:52
Autor: Czarek

W dniu 2013-08-27 14:23, Netx napisał/a:
[...]

Zaloguj i wykup pakiet SMS
http://www1.plus.pl/bsm/

--
Czarek

Data: 2013-08-27 17:43:52
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 27 Aug 2013 14:23:48 +0200, Netx wrote:
[...]

A plus już zaorał email->SMS?

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-08-27 19:00:49
Autor: Przyjazny
On 2013-08-27 17:43, Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> wrote:
[...]

W praktyce tak. Już od paru lat ledwo działało, nie wiem czy w ogóle
jeszcze żyje.

Data: 2013-08-27 21:17:59
Autor: Czarek

W dniu 2013-08-27 21:00, Przyjazny napisał/a:

A plus już zaorał email->SMS?

W praktyce tak. Już od paru lat ledwo działało, nie wiem czy w ogóle
jeszcze żyje.

Właśnie sprawdziłem i działa bez problemu

--
Czarek

Data: 2013-08-27 19:40:55
Autor: Przyjazny
On 2013-08-27 19:17, Czarek <czarek1@nospampoczta.fm> wrote:

[...]

To że raz działa bez problemu to nie sukces, bo czasami bywają przerwy
po kilka dni, albo losowo wybrane 90% wiadomości nie dochodzi, albo
opóźnienia po 48h. Jeżeli to ma być w jakimkolwiek sensie niezawodne, to
się nie nadaje.

Data: 2013-08-27 20:25:38
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 27 Aug 2013 19:40:55 +0000 (UTC), Przyjazny wrote:
> [...]

 po kilka dni, albo losowo wybrane 90% wiadomości nie dochodzi, albo
 opóźnienia po 48h. Jeżeli to ma być w jakimkolwiek sensie niezawodne, to

Jak patrze co się dzieje z SMSami jak jestem w roamingu u Plusa, to moze
to nie jest kwestia bramki, a ,,feature'' sieci?

Data: 2013-08-28 01:23:25
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Przyjazny" <przyjazny@nospam.tld.invalid> napisał w wiadomości news:kvivc7$335$1mx1.internetia.pl...
On 2013-08-27 19:17, Czarek <czarek1@nospampoczta.fm> wrote:

[...]

Mam przekierowanie z maili z banku ustawione na taki mail regularnie to dochodzi z opóźnieniem kilkudziesięciosekundowym. Tak więc musi to być jakiś indywidualny problem.

Data: 2013-08-28 01:21:47
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Przyjazny" <przyjazny@nospam.tld.invalid> napisał w wiadomości news:kvit11$rho$1mx1.internetia.pl...
On 2013-08-27 17:43, Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> wrote:
[...]

Ja mam ustawione tam przekierowanie kilku rzeczy i działa kilka razy na dzień. Odnoszę wrażenie, ze powyżej 10 maili zaczyna opóźniać.

Bramka SMS do Plus bez captcha, płatna