Bramka do USA sieć T-mobile

Data: 2009-09-04 13:35:18
Autor: Jerzy Junkiewicz
Bramka do USA sieć T-mobile
Posiada ktoś może namiary na bramkę dzieki której wysle sms do Amerykanskiej sieci T-MOBILE ?

Niestety ale nawet nie dochodzą sms-y z telefonu PLUSA:(

Data: 2009-09-04 13:50:03
Autor: K77
Bramka do USA sieć T-mobile

https://my.t-mobile.com/connectshare/connectandshare.aspx?sendsms=true

Data: 2009-09-04 14:07:33
Autor: Jerzy Junkiewicz
Bramka do USA sieć T-mobile
Jednak nic z tego, tam trzeba miec telefon w T-Mobile aby sie zapisać, bez tego nic sie nie wysle:((

Data: 2009-09-04 15:42:38
Autor: K77
Bramka do USA sieć T-mobile

"Jerzy Junkiewicz" <junkiewicz@gmail.com.WYTNIJ.TO> wrote in message news:h7qvnb$oks$1achot.icm.edu.pl...
Jednak nic z tego, tam trzeba miec telefon w T-Mobile aby sie zapisać, bez tego nic sie nie wysle:((

No ja mam w T-Mobile USA...Ale zaraz sprawdze czy czasem da sie bez logowania

Data: 2009-09-04 15:40:31
Autor: Wycior
Bramka do USA sieć T-mobile
Posiada ktoś może namiary na bramkę

Podpisuję się, z tym że do AT&T. Swego czasu szukałem, ale nie specjalnie na cokolwiek trafiłem. Nie mam nawet jak natychmiast sprawdzić czy doszło... No, chyba, że odpowiedź telefoniczna zawarta we wiadomości...

--
Pzdr., Wycior

Data: 2009-09-04 17:40:27
Autor: Jerzy Junkiewicz
Bramka do USA sieć T-mobile
Ja własnie wygoglowałem sobie cos takiego http://smsbulk.pl można wyslac sms do 699 sieci w 235 krajach,i oczywiscie doszedł moj sms do kumpeli w USA:))) Fajnie jest bo na stronce jest napisane jakie sieci obsługuje w jakich krajach:)

Pozdrawiam