Bramka sms Era - problem

Data: 2009-03-22 12:36:01
Autor: Niore
Bramka sms Era - problem
Jeszcze niedawno moglem wysylac smsy przez sponsorowana bramke Ery.
http://www.era.pl/msg/user/sponsored/mms.do
Mialem swoje konto (login i haslo) i dziennie moglem wyslac z niej max 5 smsow.
Niestety od paru dni nie moge nic wyslac.
Co sie dzieje? Widac tylko zakladke mms ale tych takze nie moge wyslac.
Moze sa jakies inne bramki?

Data: 2009-03-22 15:02:40
Autor: WAM
Bramka sms Era - problem
On Sun, 22 Mar 2009 12:36:01 +0100, "Niore" <Rucenzo@wp.pl> wrote:

[...]
Wszedlem przez podany przez Ciebie link, zalogowalem sie. Widze mms i
sms. Wypelniam formularz, robie wyslij. Nie doszlo ;) Ale wysylac sie
da. Jesli masz nieaktywne wysylanie to albo wykorzystales dzienny
limit albo moze dawno sie nie logowales i musisz na nowo uzupelnic
profil? Co kilka miesiecy po zalogowaniu wyskakuje mi koniecznosc
uzupelnienia profilu. Ale wyskakuje samo... nie trzeba bylo sie
domyslac zeby edytowac profil.

WAM
--
www.aveo.nadmorze.pl - Chevrolet Aveo 1150 ccm benz. 72 KM / 53 kW,
kolor: niebieski (błękitny), liczba drzwi: 4/5,

Data: 2009-03-29 12:04:58
Autor: nowicka.aleksandra
Bramka sms Era - problem
Mam trochę inny problem z bramką: kiedy się loguję na bramkę
sponsorowaną nad okienkiem, gdzie wpisuje tresć smsa mam dwa
przyciski: SMS i MMS. Domyślnie po zalogowaniu zaznacza mi sie MMS i
jak naciskam przycik SMS to mi się nie przełącza i nadal mam napisane
ze wysyłam mmsy. Pamiętam, że wcześniej nie było takiego problemu..
Chciałabym się dowiedzieć czy może komuś jeszcze się nie przełącza na
smsy?

Data: 2009-03-29 21:15:02
Autor: Czarek
Bramka sms Era - problem
W dniu 2009-03-29 21:04, nowicka.aleksandra@wp.pl napisał:
[...]

Nie znam tej bramki i mogę tylko tylko podejrzewać przyczynę. Jeśli logujesz się przez stroną www to zobacz co będzie jeśli wejdziesz na stronę za pomocą innej przeglądarki internetowej.

--
Cz.

Bramka sms Era - problem