Bramka widmo :)

Data: 2010-01-19 13:43:10
Autor: ligwan
Bramka widmo :)
 http://www.youtube.com/watch?v=PHJgvD1sOpM&feature=related

Macie pany linka :)
XXI wiek i co to się dzieje!  I jak tu nie wprowadzać powtórek video
na meczach? Takiego czego¶ nawet AJK nie widział w swoich a-klasach i
okręgówkach :D

Data: 2010-01-19 22:51:27
Autor: Budzik
Bramka widmo :)
Osobnik posiadaj±cy mail lligwan@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

bo brac w łapę to trzeba umieć.
4:0 im nie wystarczało?
;-)

--
Pozdrawia... Budzik
 ("""""""""")

Data: 2010-01-19 23:45:59
Autor: Hades
Bramka widmo :)
Użytkownik "ligwan"
[...]

 ==================================

No coz. Ktos wazny obstawil w totalizatorze konkretny wynik to i takim
musial sie mecz zakonczyc. Swiatem rzadzi pieniadz.
AM

Data: 2010-01-20 01:16:29
Autor: cepik
Bramka widmo :)
Użytkownik "ligwan" <lligwan@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:46ac9954-1b0c-4818-b378-90575938980536g2000yqu.googlegroups.com...
[...]

##################

niewierze. obejrzalem 5 razy. rozumiem, ze sedzie pracuje w drukarni?

cepik

Data: 2010-01-20 09:05:58
Autor: WOJSAL
Bramka widmo :)
W dniu 19.01.2010 22:43, ligwan pisze:
XXI wiek i co to się dzieje!  I jak tu nie wprowadzać powtórek video
na meczach? Takiego czego¶ nawet AJK nie widział w swoich a-klasach i
okręgówkach :D

Coz, sedzia chcial przejsc do historii z powodu swojego sokolego wzroku
- widzial to, czego zwykly smiertelnik nie mogl zobaczyc.
No i wyszlo mu czesciowo - przejdzie do historii.
:)

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-01-20 09:56:17
Autor: Mane
Bramka widmo :)
W dniu 2010-01-19 22:43, ligwan pisze:
  http://www.youtube.com/watch?v=PHJgvD1sOpM&feature=related

Macie pany linka :)
XXI wiek i co to siÄ™ dzieje!  I jak tu nie wprowadzać powtĂłrek video
na meczach? Takiego czegoś nawet AJK nie widział w swoich a-klasach i
okręgówkach :D

Wyobrazasz sobie powtorki na tych swoich meczach a-klasowych? Bo ja nie.

Data: 2010-01-20 01:25:40
Autor: ligwan
Bramka widmo :)
On 20 Sty, 09:56, Mane <ma...@wp.pl> wrote:
> [...]

> okręgówkach :D

Wyobrazasz sobie powtorki na tych swoich meczach a-klasowych? Bo ja nie.

A-klasy dałem tak dla przykładu, że nawet tam trudno o takie
zdarzenia :)  Powtórki jesli już, to powinny dotyczyć piłki zawodowej.

Data: 2010-01-20 10:31:28
Autor: Mane
Bramka widmo :)
W dniu 2010-01-20 10:25, ligwan pisze:

A-klasy dałem tak dla przykładu, że nawet tam trudno o takie
zdarzenia :)  PowtĂłrki jesli juĹĽ, to powinny dotyczyć piĹ‚ki zawodowej.

Kto mial by ten sprzet finansowac, skoro w naszej lidze zawodowej 4 druzyna jest praktycznie bankrutem :)

Data: 2010-01-20 01:56:06
Autor: ligwan
Bramka widmo :)
Mane napisał(a):
> [...]

> zdarzenia :)  Powtórki jesli już, to powinny dotyczyć piłki zawodowej.

Kto mial by ten sprzet finansowac, skoro w naszej lidze zawodowej 4

Racja dlatego jeszcze długo tego nie doczekamy :)
Chyba że krótka piłka do klubu: nie stać cię - to wynocha z ligi.

Data: 2010-01-20 11:54:07
Autor: Mane
Bramka widmo :)
W dniu 2010-01-20 10:56, ligwan pisze:

Racja dlatego jeszcze długo tego nie doczekamy :)
Chyba że krótka piłka do klubu: nie stać cię - to wynocha z ligi.

Wiekszosc klubow w ekstraklasie nie jest przygotowana na wynik, bo jak sie okazuje kiedy druzyna zacznie wygrywac i trzeba wyplacac duzo premii to sa w czarnej dupie :)

Data: 2010-01-20 14:14:50
Autor: Marcin Kasperski
Bramka widmo :)
Wyobrazasz sobie powtorki na tych swoich meczach a-klasowych? Bo ja nie.

Hmm, w meczach A-klasowych zdaje siÄ™ nie ma liniowych, w kaĹĽdym razie
w relacjach AJK występują rzadko.

Wycofać ich z meczów LM i reprezentacji, nie może być nierówności!

Data: 2010-01-21 08:06:28
Autor: WOJSAL
Bramka widmo :)
W dniu 20.01.2010 14:14, Marcin Kasperski pisze:

Hmm, w meczach A-klasowych zdaje siÄ™ nie ma liniowych, w kaĹĽdym razie
w relacjach AJK występują rzadko.

Liniowi sÄ…, tylko chyba czasami liniowi sa jakimis przebierancami
na zasadzie: jeden liniowy to kierownik druzyny A a drugi liniowy
to kierownik druzyny B.

Oczywiscie liniowy biegajacy tuz przy kibicach gospodarzy,
ma silna motywacja by byc "sprawiedliwym dla gospodarzy". :)

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-01-21 11:40:55
Autor: TheBest
Bramka widmo :)
WOJSAL pisze:
[...]

w Podkarpackim OZPN sa trojki sedziowskie nawet na C-klasie, zasada taka jak opisujesz wyzej jest w nizszych klasach mlodziezowych

Data: 2010-01-22 14:48:15
Autor: AJK
Bramka widmo :)
20-01-2010  o godz. 14:14 Marcin Kasperski napisał:

Hmm, w meczach A-klasowych zdaje się nie ma liniowych, w każdym razie
w relacjach AJK występuj± rzadko.

Nie wiem jak w innych okręgach, ale w Krakowie w A-klasie liniowi s± z
zasady, w B-klasie także z zasady bywaj±, choć tu czasem zdarzaj± się
przypadki "dobierania z uczciwych" jednego lub nawet obu, a w C-klasie
nie pamiętam, żebym liniowych widział, ale nie wykluczam, że czasem także
bywaj±.
Pojawiaj± się rzadko, bo co to informacja, że liniowy w A-klasie
przegapił spalonego lub przeciwnie - odgwizdał ofsajda z kapelusza?
Zreszt± i tak zawsze ostateczn± decyzję podejmuje główny. Liniowi na
meczu służ± zazwyczaj do tego, żeby kibice z trybunki mieli z kim pogadać
i na kim się wyżyć werbalnie (bo żeby dokrzyczeć się do arbitra głónego,
to trzeba mieć płuca nieskazone "Popularnymi" - rzadko który daje radę
:-))

Wycofać ich z meczów LM i reprezentacji, nie może być nierówno¶ci!

Yyyy... znaczy wycofać A-klasowców z meczów LM? Jestem za.
Choć to załatwia "niewidzialna ręka sportu" - ostatnio takich jednych
wycofała Levadia :-)

--
AJK

Bramka widmo :)