Bramki Viatool - nie dla idiot體

Data: 2011-06-28 21:17:45
Autor: masti
Bramki Viatool - nie dla idiot體
Dnia pi臋knego Tue, 28 Jun 2011 22:53:16 +0200 osobnik zwany Kris_Poland
wystuka艂:

tak sobie patrz臋 na te bramki zamontowane na krajowej 6 i mysle sobie ze
tylko idiota mogl to zaprojektowac

patrzac na czasze anteny domyslam sie ze sygnal w razie niepogody bedzie
wysylany na satelite
do skutku pozytywnego, ale jak to jest zasilane??

ale nie o tym chcialem
ktos KOMPLETNIE nie pomyslal i nie przewidzial transportu POJAZDOW
PONADGABARYTOWYCH
jakikolwiek transport wiatrakow innych czesci mostow przepustow bedzie
zablokowany przez piekne
polskie bramki buahahaha

jest obowi膮zek projektowania dr贸g pod transposty ponadgabarytowe?
a jak bardzo ponad? I dlaczego trzeba zburzy膰 wszystkie wiadukty?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2011-06-28 23:33:00
Autor: Kris_Poland
Bramki Viatool - nie dla idiot贸w

U偶ytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iudgdp$9f8$11inews.gazeta.pl...
[...]

nie trzeba sie pchac na wiadukty
mozna je objechac, ale skoro krajowka juz jest ograniczona bramka...

Data: 2011-06-28 21:38:26
Autor: masti
Bramki Viatool - nie dla idiot體
Dnia pi臋knego Tue, 28 Jun 2011 23:33:00 +0200 osobnik zwany Kris_Poland
wystuka艂:

pod wiadukty g艂abie

Data: 2011-06-29 08:36:47
Autor: LEPEK
W dniu 2011-06-28 23:17, masti pisze:

jest obowi膮zek projektowania dr贸g pod transposty ponadgabarytowe?
a jak bardzo ponad? I dlaczego trzeba zburzy膰 wszystkie wiadukty?

Obowi膮zku nie ma. Ale wywalanie ca艂ego transportu ponadgabaryt贸w (a ca艂kiem sporo tego chodzi) stawianiem tych bramek jest bez sensu.
Na autostradach tak si臋 projektuje bramki poboru op艂at, 偶eby z boku mo偶na czym艣 wi臋kszym przejecha膰. Wiadukty bierze si臋 g贸r膮 i pod pr膮d, jak trzeba. W mie艣cie linie tramwajowe itp. si臋 rozpina i podnosi w razie czego. Ale te bramki ustawione pomi臋dzy wszystkimi zjazdami... BTW - jak膮 to ma prze艣wit?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gda艅ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-06-29 09:51:46
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-06-29 08:36, LEPEK pisze:
[...]

Ojtam bez sensu.
Gabaryt b臋dzie chcia艂 przejecha膰, to si臋 bramki na chwil臋 podniesie... za op艂at膮 :)

Data: 2011-06-29 09:58:04
Autor: LEPEK
W dniu 2011-06-29 09:51, Tomasz Pyra pisze:

Ojtam bez sensu.
Gabaryt b臋dzie chcia艂 przejecha膰, to si臋 bramki na chwil臋 podniesie...
za op艂at膮 :)

Owszem, tyle 偶e jak tych bramek do podniesienia b臋dzie na trasie np. 77 (no nie wiem: Gda艅sk - P艂ock) to b臋dzie to znakomita promocja 偶eglugi 艣r贸dl膮dowej ;)

Pozdr,

Data: 2011-06-30 23:55:32
Autor: Kris_Poland
Bramki Viatool - nie dla idiot贸w

U偶ytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iueluc$85t$1inews.gazeta.pl...
[...]

podniesc mozna to co jest zaprojektowane dla demontazu
juz widze jak ekipa deomtuje bramke i ustawia antene ponownie
na moje oko 4 chlopa do oplacenia noca + dojazd

ktos sie sfrajerowal godzac na to

Data: 2011-07-01 00:10:16
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-06-30 23:55, Kris_Poland pisze:

[...]

No zwr贸ci艂em na to dzi艣 uwag臋 i faktycznie bramy tego systemu s膮 sporo ni偶sze ni偶 dotychczasowe bramy z drogowskazami i wiadukty.

A czasami obwodnic膮 je藕dzi艂y do艣膰 wysokie 艂adunki - najni偶szy by艂 zdaje si臋 wiadukt kt贸ry jest jak si臋 doje偶d偶a do Karwin i tam te najwi臋ksze 艂adunki musia艂y jecha膰 lewym pasem, bo tam by艂o troch臋 wy偶ej.
No ale teraz im zabraknie dobrego metra na tych bramach.

Data: 2011-07-01 12:11:56
Autor: LEPEK
W dniu 2011-07-01 00:10, Tomasz Pyra pisze:

No zwr贸ci艂em na to dzi艣 uwag臋 i faktycznie bramy tego systemu s膮 sporo
ni偶sze ni偶 dotychczasowe bramy z drogowskazami i wiadukty.

"Dopuszczalna wysoko艣膰 pojazdu z 艂adunkiem poruszaj膮cego si臋 po polskich drogach bez specjalnych zezwole艅 wynosi 4 m. Powy偶ej tej granicy trzeba zwraca膰 si臋 po specjalne zezwolenie do GDDKiA. Skrajnia obiekt贸w na drogach ekspresowych (minimalna wysoko艣膰) wynosi 4,70 m."

Aczkolwiek - fakt, w rzeczywisto艣ci wiadukty s膮 wy偶ej, bo:

"Wiadukt w Borkowie mia艂 w miejscu uszkodzenia wysoko艣膰 5,15 m wysoko艣ci, czyli 艂adunek mia艂 blisko 5,5 m wysoko艣ci. "

Tyle, 偶e o ile wiadukty cz臋sto da si臋 pokona膰 g贸r膮, to te bramki s膮 stawiane w takich miejscach, 偶eby nie da艂o si臋 ich omija膰.

Pozdr,

Data: 2011-07-02 00:41:47
Autor: Kris_Poland
Bramki Viatool - nie dla idiot贸w

U偶ytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iuk6ha$n0b$1inews.gazeta.pl...
Tyle, 偶e o ile wiadukty cz臋sto da si臋 pokona膰 g贸r膮, to te bramki s膮 stawiane w takich miejscach, 偶eby nie da艂o si臋 ich omija膰.

to racje
w rumi przy h. murat jest 1 bramka ciut dalej
a blizej fundamenty pod pierowtna ktora nie powstala

pewnie dlatego ze moznaby objechac wczesniej gruntowa
ale z ciezkim ladunkiem tam sie nikt nie wcisnie i zmiesci
dziura na dziurze

Bramki Viatool - nie dla idiot體