Bramki kontrolujące prędkość (zamiast fotoradarów)

Data: 2011-06-20 15:11:40
Autor: mirek
Bramki kontrolujące prędkość (zamiast fotoradarów)
Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w wiadomości news:slrnivu0gh.k15.jacek_kalnntp.dyski.one.pl...
Ponieważ ostatnie nowinki pochodzą z lutego, a bramki miały zacząć
działać jakoś na przełomie czerwca/lipca, dlatego czy ktoś wie coś
nowego na ten temat?

Na trasie Warszawa-Płońsk w trybie lawinowym przybywa bramek.
Z 1.5 miesiąca temu były 2, a teraz już jest ich co najmniej 5 (lub 6).
I widziałem jeszcze na poboczu jak zabierają się za montaż kolejnej.
Czy są one już czynne? Czy testy zostały zakończone?

a te, które stoją na trasie Kraków-Bytom, np w Olkuszu? Nie mają co prawda kamer (przynajmniej nie widziałem), ale mają za to antenę satelisatną z boku. Co to za ustrojstwo?

--
Mirek

Data: 2011-06-20 15:12:10
Autor: mirek
Bramki kontrolujące prędkość (zamiast fotoradarów)
tfuuu! satelitarną oczywiście

Data: 2011-06-20 19:28:24
Autor: dremka
mirek <mirek_lucky@onet.pl> napisal:

a te, które stoją na trasie Kraków-Bytom, np w Olkuszu? Nie mają co
prawda kamer (przynajmniej nie widziałem), ale mają za to antenę
satelisatną z boku. Co to za ustrojstwo?

Te z taką charakterystyczną anteną to są własnie viatolle, olkuska 94 też ma być płatna...

--
dremka

Bramki kontrolujące prędkość (zamiast fotoradarów)