Branding

Data: 2017-10-23 17:29:53
Autor: J.F.
Branding

https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technika/nie-krugerandmatz-live-5plus-to-nie-kolejny-chi%C5%84ski-smartfon-z-polskim-logo-to-co%C5%9B-wi%C4%99cej/ar-AAtNZAS

I jak myslicie - tekst sponsorowany, czy ten Ulefon to tak naprawde odpadki z produkcji jeszcze innego modelu ? :-)

J.

Data: 2017-10-24 11:46:05
Autor: RadoslawF
Branding
W dniu 2017-10-23 o 17:29, J.F. pisze:

[...]

Piszesz o wyrobie krajowej firmy która sama nic nie produkuje a wszelkie
"swoje" wyroby zamawia w chinach. Więc jest możliwe że sprzedają odpadki, możliwe jest też że zamówili akurat to z własnym logo i
zmienionym softem.

Pozdrawiam

Data: 2017-10-24 12:25:22
Autor: J.F.
Branding
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:osn251$dfd$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Jasna sprawa, ale jesli Ulefon ma kiepska jakosc wykonania, zle spasowany, slaby aparat ... hm, KM zamowil lepszy aparat ?
Byc moze - tego nie wyklucze.

Ale zeby mu lepiej spasowali ? cos dziwne.
Chyba, ze eksportowy towar dobry, a reszta i tak sie sprzeda  :-)

lepiej przetlumaczony soft ... KM ofert pracy nie ma ... ma jednego fachowca od softu i drugiego mu nie trzeba, czy Chinczycy potrafia dobrze  tlumaczyc?

A moze jednak artykuł sponsorowany ? :-)

J.

Data: 2017-10-24 13:39:07
Autor: RadoslawF
Branding
W dniu 2017-10-24 o 12:25, J.F. pisze:

[...]

Tak.

A moze jednak artykuł sponsorowany ? :-)

Nie wykluczam.

Ale wiem też że można u nich wskazać produkt i stwierdzić
że chcemy taki ale xxx i w miejsce xxx wstawić swoje oczekiwania.
Oni zrobią naradę i w odpowiedzi usłyszymy że owszem ale przy
zamówieniu miliona sztuk kosztować to będzie 78 dolarów od sztuki
a nie 38 jak w oferowanym dotychczas.
Jak było naprawdę wie "producent". :-)

Pozdrawiam

Data: 2017-10-24 14:03:53
Autor: J.F.
Branding
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:osn8ov$sp2$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Mam jakies watpliwosci, szczegolnie jesli chodzi o tlumaczenie na tak egzotyczny jezyk jak polski :-)

[...]

No i niewykluczam, ze jakos tak sie odbylo.
KM mogl np wybrac drozszy aparat z kilku oferowanych, i jakos tam zawartosc fabrycznego systemu ustalic.

Ale ta "jakosc wykonania" budzi juz moje watpliwosci :-)

J.

Data: 2017-10-24 21:41:29
Autor: RadoslawF
Branding
W dniu 2017-10-24 o 14:03, J.F. pisze:

[...]

Od kilkunastu lat ich państwo wysyła ludzi na studia do różnych krajów
świata. Bez problemu znajdziesz tam tłumaczy wszystkich używanych
języków słowiańskich.

[...]

Porównaj cenę z konkurencją tej samej klasy.
Jak wyższa to może i jakość mieć wyższą, jak taka sama to
"chłyt" marketingowy.

Pozdrawiam

Branding