Braniccy wypłacą odszkodowania za pańszczyznę i wyzysk

Data: 2009-03-13 14:49:40
Autor: cyc
Braniccy wypłacą odszkodowania za pańszczyznę i wyzysk

Użytkownik "Wilczak" <wilczak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:49ba270f$0$29438$f69f905mamut2.aster.pl...
i wyzysk chłopstwa dzięki któremu stać ich było na zakup pałacu w Wilanowie.
Po oobliczeniu odsetek może się okazać, że ich zadłużenie jest większe niż wartość pałacu i są bankrutami winnymi olbrzymią sumę za zaległe wynagrodzenia niewypłacone chłopstwu oraz podatki.

http://wiadomosci.onet.pl/2682,1933216,wydarzenie_lokalne.html
Potomkowie hrabiego chcą zwrotu Wilanowa

Nie widze w ich dzialaniach zmierzajacych do odzyskania rodzinnej wlasnosci nic niestosownego !.
Probem jest tylko jeden . Dobra te , przejete przez panstwo przez kilkadziesiat lat byly przez to panstwo administrowane i remontowane . Koszty jakie wzwiazku z tym my obywatele ponieslismy sa potezne .Niewidze abym powodow abym mial doplacach do hrabioskich dobr i jedynym rozwiazaniem jest takie aby Braniccy przy przejmowaniu swojego majatku zwrocili precyzyjnie wyliczone koszty utrzymania i remontow poniesionych przez narod !.
Placilem calezycie na budowe szkol na 1000 lecie , ktore sa dzisiaj zamykane , na budowej szpitali w ktorych leczyc mnie nikt nie chce bo lekarze stajkuja lub przrejmuja ja jako swoja wlasnosc , placilem na armie , ktorej praktycznie nie ma , na policje , ktoramnie nie chroni , na szkoly w ktorych nauczyciel jest wyrbnikiem zarabiajacyh jak nocny stroz , na sw. budowe Opatzrnosci , Lichen , na wielomilionowe odprawy dla gen. Glodzia i place jego kolegow pofachu , za remonty niezliczonej ilosci kosciolow , placilem za .....i tu wymieniac moglbym niemal bez konca  ale za restauracje prywatnych majatkow placic nie chce .
 Nie chce juz placic za nikogo bo nie dosc , ze cale zycie placilem wszystkim bez wyjatku  , to jeszcze okradna mnie wtedy , kiedy bede odchodzil na meryture !.
Oddac Branickim posiadlosc , jak najbardziej ale nie stac mnie obywatela na miliardowe darowizny
w postaci restauracji prywatnych dobr . Gdyby palac byl ich wlasnoscia bez przerwy  , to albo juz by go nie bylo bo popadlby w ruine , albo wlasciele musieliby wlozyc w jego remonty tyle samo  co ja wraz z rodakami w niego wlozylem a jesli wlozylem to nalezy mi sie zwrot .
Prezenty sa dobre u cioci na imieninach i nie pachna miliardami zlotych !!.
Na tej samej zasadzie powinne by oddawane wszytkie dobra bylym wlascicielom , rowniez kosciolowi, ktory na odbieraniu swojego bylego majatku potroil jego wartosc okradajac narod !!.

cyc

Data: 2009-03-13 15:00:26
Autor: Vic
Braniccy wypÂłacÂą odszkodowania za paĂą szczyznĂŞ i wyzysk
cyc wrote:
[...]

Głupie straszliwie jest to co piszesz. Zgodnie z tą logiką, Braniccy powinni państwu policzyć za wynajem przez te 60 lat plus - oczywista sprawa - urzędowe odsetki za zaległość.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-13 16:35:30
Autor: Hans Kloss
Braniccy wyp?ac? odszkodowania za pa?szczyzn? i wyzysk
Vic <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Głupie straszliwie jest to co piszesz.

To znany półmózg grupowy i nawiedzony fanatyk. A ja ze zdumieniem czytam cały
watek. Ty masz oczywistą rację a cała reszta plecie straszliwe bzdury. Co
jeszcze raz dowodzi że demokracja to pomysł debilny.
Zgodnie z tą logiką, Braniccy powinni państwu policzyć za wynajem przez te
60 > lat plus - oczywista sprawa - urzędowe odsetki za zaległość.

Nie za wynajem tylko za utrate potencjalnych zysków z możliwości wynajmu, za
bezprawne odebranie własności, za straty moralne, za......naprawdę powinnismy
(jako obywatele III RP) być zadowoleni z tego ze rodzina Branickich raczy się
zadowolic samym tylko zwrotem zagrabionej ongis nieruchomości. I tak powinno
być ze WSZYSTKIMI nieruchomościami do których posiadania uda się wywieść
sądownie prawa KOMUKOLWIEK- Żydom, Kałmukom, Branickim, Kowalskiemu,
Kosciołowi itditp.
Problem powstaje wtedy dopiero gdy złodziejskie państwo postąpiło jak paser
czyli zdążyło sprzedać ukradzioną własność. Wtedy nalezy zrekompensować strate
W NATURZE- państwo ma w chuj budynków, lasów, dróg, mostów, elektrowni itditp
które nie sa mu DO NICZEGO POTRZEBNE. Nikt z nas nie zbiednieje z tego powodu
że cos państwowego (do utrzymania czego cały czas dopłacamy) stanie się nagle
PRYWATNE i zacznie przynosić zyski, co zresztą odczujemy jako poprawę z powodu
płaconych przez nowego właściciela PODATKÓW. Pytam kto zbiednieje dlatego ze
jakieś popegeerowskie, odłogiem leżące grunty albo kawałek Puszczy Noteckiej
staną się własnościa pana Ponimirskiego albo pana Kowalskiego?
Jakby rządząca nami banda zrobiła reprywatyzację OD RAZU na starcie czyli 20
lat temu a tytuły własności do całej reszty "bezpańskiego" majątku rozrzuciła
nad krajem z samolotów to dzis Niemcy i Irlandczycy przyjezdzaliby na saksy do
nas.
J-23

Data: 2009-03-13 18:09:26
Autor: cyc

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpe20i$ioe$1inews.gazeta.pl...
Vic <bjorgul@o2.pl> napisał(a):

[...]

..........<

Nie bylbys soba gdybys nie poobrazal w iscie faszystowskim stylu ludzi i gdybys nie wyrazal rownie faszystowskich opinii i ocen . No al;e i tacy durnie jak Hans Kloss sa potrzebni bo przy nich kazden nawet idiota moze sie dowartosciowac !.
A w temacie powiem tylko tyle . Jesli panstwo zabralo , jak piszesz , to niech to panstwo zaplaci " za wynajem " , znaczy komunistyczne pansto lb ci ktorzy przejeli po nim schede ale w zyiu nie z mich pieniedzy bo ani korzystalem z tego palacu , ani go nawet nie ogladalem !.
Hans Kloss ijego  faszystowska idea fix kaze placic ? niech placi on i jemu podobni !!.
Ja rzadamod panstwa a wiec i od Ciebie faszystowski glupku , abyscie mi zwrocili za lata ciezkiej pracy , kiedy bylem okradany po to aby remontowac palac Branickich , co bylo prfzyczyna tego , ze moje wyplaty byly takie , ze wystarczalo na niewile wiecej niz tylko na jedzenie . zadam od panstwa zwrotu tego co mi ukradlo po to aby lozyc na wychowanie i ksztalcenie ( jak widac bez pozytyngo skutku ) takich becwalow jak Ty , czyli ludzi , ktorzy w uwielbianym przez Ciebie kaptalizmie z uwagi na swoj intlektuaqlny tencjal , nadaja sie wylacznie do recznego kopania rowow melioracyjnych , Pzantwo kradnac odemnie , wyrzucalo w bloto pieniadze sadzac , ze z takch jak Ty cos moze wyrosnac ........i owszem wyroslo , tyle , ze faszystowski wrzod na zdrowym bo antyfaszystowskim ciele narodu !.
Tak to jest wtedy , kiedy bedac w posiadaniu szczatkwej inteligencji slucha sie bez zrozuienia roznych korwinow , michalkiewiczow i innej zarazy ! .

nas.
J-2

cyc

cyc

Data: 2009-03-13 18:17:36
Autor: Hans Kloss
Braniccy wyp?ac? odszkodowania za pa?szczyzn? i wyzysk
cyc <herskurw.@buziaczek.pl> napisał(a): Jak zwykle gnojoskrobie, z tego co czytałeś nie zrozumiałeś NIC, a całą resztę pojąłeś opacznie. Komunistyczne państwo marnotrawiło pieniądze na potęgę, ot chocby na bezskuteczne nauczanie takich ćwierćmózgów (uważaj to za komplement) jak ty tabliczki mnożenia albo zasad gramatyki i ortografii jezyka polskiego. I na tych zmarnotrawionych pieniadzach KLADZIEMY KRZYŻYK. Koniec, kropka, przeszedł huragan połaczony z tornado, tsunami i epidemią czarnej ospy. Wcięło, przepadło, cała mase mojej kasy i mojej pracy trafił szalg, szlus. Natomiast costam po owym tornado zostało- i nijak nie mozna przyjmować że zmieniło własciciela z tego tylko powodu że wiaterek powiał. To "coś" ocalałe z tornado trzeba ODDAĆ prawnym właścicielom, koniecznie i obowiązkowo. ZERO odszkodowań, ZERO nakladów, po prostu zero, tylko ustalenie faktycznego statusu prawnego. Teraz na głowy prawowitych właścicieli spada obowiązek utrzymywania Wilanowa w nalezytym stanie, to na nich bedzie odtąd spoczywał problem zeby przynajmniej do tej szacownej posiadłości NIE DOPŁACAĆ. I jest prawie pewne ze sobie z tym poradzą a ja wreszcie przestanę do utrzymania tego miejsca (którego nota bene na oczy nie widziałem i chyba nie zobacze) dopłacać. A jak Braniccy tak zorganizują sprawę że z Wilanowa bedą mieli DOCHODY (co daj im Boże) to zapłacą od nich podatek który zasili budżet państwa. I Wilanów będzie zarabiał na budżet zamiast generowac zbędne wydatki.
Takie rozumowanie można zastosować, niedouczony bęcwale do WSZYSTKICH niemal obiektów będacych własnościa państwową.
J-23

Data: 2009-03-14 12:22:22
Autor: cyc

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpe800$g2p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie stac Cie na swoj " program " ?
Musisz powielac to co ja o Tobie napisalem ? .

To "coś" ocalałe z tornado trzeba ODDAĆ prawnym właścicielom, koniecznie i
obowiązkowo. ZERO odszkodowań, ZERO nakladów, po prostu zero, tylko ustalenie
faktycznego statusu prawnego.

Alez jesli chcesz , nawiedzony faszyzmem synku , plac !!! . Kaz sobie odtracac z zarobiaonych za strozowanie pensji 50 % dochodow na pokrycie odszkodowan dla Branickich !!.
Ja , jeslibym juz mial podejmowac decyzje o takich odszkodowaniach , szukalbym prawdziwyh winnych sytuacji , ktora doprowadzila do tego , ze ich dobra pszeszly w rece skarbu panstwa !.
Szukalbym wiec ich wsrod Amerykanow , Francuzow , Anglikow i Rosjan a a wiec w szerokiej koalicji , ktora oodalanas w rece komuny nie u obywateli Polski , ktorzy w tej sprawie nie mieli nic do powiedzenia i jedynym ich beldem bylo to , ze nie dali sie wyrznac przez wymienionych w walce o pelna niepodleglosc !.

[...]

No geniusz !! powiem geniszu na miare czaow !!.
Nic to armia swiatowych ekonomistow , nic ci ktorzy zeby zjedli na ekonomii !! .Faszystowski Hans objawil nowa prawde o niej!!.......no moze nie tak do konca nowa bo powielana  przez klawna Mikkego ale zawsze jest w czolowce idiotow , dla ktorych w zestawieniuu pieniadz - ludzie licza sie te pierwsze wartosci !!.
Jakis Ty glupi synku !! az zal ci to wypomianc bo i tak tego nie jestes w stanie tego wszystkiego zrozumiec !.
N koniec zapytam sie Ciebie a kto mnie i podobnym do mnie milionom zaplaci odszkodowanie za to , ze moje zycie w tzw. komunie zostalo zaprzepaszczone i za to , ze placono mi grosze za moja ciezka prace ? . Kt zwroci mi za lata upokozen i niewolnictywa , ktore to elementy w skali kraju bylu znacznie bardziej ucoiazliwe niz odebranie jakiegos majatku Branickim ? . Czy moja zle a wrecz szczatkowo wynagradzana praca przez kilkadziesiat lat nie miala nie miala wartosci wiekszej niz zrujnowany przez Niemcow palac Branickich ?. Kto zaplaci mi za smierc mojego ojca w czasie wojny , ktory zginal w obronie Polski  , co ograniczylo mi zyciowe szanse w dochodzeniu do szczytow moich mozliwowsci ? . No kto pytam ? .
Dlaczego wlasnosc jednych ma byc oddawana a innych nie ? , dlaczego miliony Polakow , ktorzy zostali spaleni w czasie wojny i potracili majatek w tym najblizszych nie moga starc sie o odszkodowanie od panstwa a Braniccy moga ? ..
Taka to Twoja faszystowska sprawiedliwosc Hans . Jestes kmoralnym dnem , ze nie powiem smieciem !.

z powazaniem cyc

/

Data: 2009-03-14 05:19:24
Autor: mrdevilyn
Braniccy wyp?ac? odszkodowania za pa?szczyzn? i wyzysk
A ja sądzę ze bydło takie jak ty mozna jednak nauczyć rozumu. Nahajem
mianowicie, kopniakami i plaskaczami w durnowate, kałmuckie czetrwone
ryje.
Dlatego cie nie skreślam, ktos w przyszłej wolnej Polsce będzie
przeciez musiał wywozić nieczystości z szamb i pucować toalety.
Chamska to będzie obsługa i niekompetentna ale cóż...dopóki nie
sprowadzi się bardziej fachowej siły roboczej z zagranicy to
gównoskrobami będą tubylcze cyce.
J-23

Data: 2009-03-14 15:04:43
Autor: cyc

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:bc801677-8b88-4895-90af-677a8f095df1b16g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Otoz to !!.
Typowe faszystowskie tokowanie !.
Brak sily , intelektu i  morze klamstw zastepuje czesto chamstwem a odpowiedz w podobnym stylu , odpowiedz bedaca naturalnym odruchem zdrowego na umysle czlowieka , traktuje jak osobista obraza .
Co za czworaczny parobek ! .

cyc

Data: 2009-03-14 15:56:51
Autor: Komiliton
Braniccy wyp?ac? odszkodowania za pa?szczyzn? i wyzysk
On Sat, 14 Mar 2009 12:22:22 +0100, komusza gnida "cyc"
<herskurw.@buziaczek.pl> wrote:
 [...]

Taka to Twoja faszystowska sprawiedliwosc Hans . Jestes kmoralnym dnem , ze nie powiem smieciem !.

 napisz cos o innych a nie tylko o sobie ! ty sie kanalio doigrasz!

--

 HeSk

Data: 2009-03-16 09:09:52
Autor: Vic
cyc wrote:
[...]

Jedną z naprawdę nielicznych rzeczy, którą można PRL-owi zaliczyć na plus była ogromna łatwość awansu społecznego dla ludzi, którzy w normalnym systemie społeczno-politycznym raczej nie mieliby szans wyrwać się z pewnych środowisk (np. z zabitych dechami wiosek zagubionych gdzieś w Lubelskiem czy na Mazowszu). W ten sposób wypłynęło na szersze wody wielu wartościowych ludzi, zwłaszcza ludzi nauki.

Najzabawniejsze jest jednak to, że tak naprawdę niewielu wykorzystało tę wyjątkową szansę. I dzisiaj pierd**lą, jak bardzo ich komuna skrzywdziła i okradła, bo 50 lat pracowali za nędzne grosze jako pomocnik mechanika w PKS, albo 40 lat w wojsku, kończąc karierę w stopniu starszego sierżanta...
Owszem, komuna okradła wszystkich (zwłaszcza z emerytur, o czym już było w innym wątku), ale to nie tłumaczy w żaden sposób człowieka, którego aspiracje zawodowe skończyły się na stopniu st. sierżanta (a więc najwyższego stopnia z dostępnych dla tych, którzy leżą do góry palnikiem i stronią od jakiejkolwiek nauki).
Złodziejski i wredny system, ale - nie kolaborując z nim - można było wykorzystać to minimum i podnieść swój status. Znam taki przypadek - mój dawny dziekan, profesor zw.: pochodził z bardzo biednej rodziny, automatycznie więc po podstawówce wylądował w zawodówce samochodowej i szybko "wpadł" ze swoją dziewczyną. W normalnym kraju już nie zrobiłby kariery naukowej, po prostu dlatego, że ów nieudany start i brak dodatkowych środków, ekonomicznie i organizacyjnie uniemożliwiłby mu naukę. PRL zaś dał mu możliwość darmowego studiowania wieczorowego, ułatwienia w pracy, jakiś dodatek pieniężny, itd... wystarczyło tylko się uczyć - i on to robił.

Warto więc przyjrzeć się swojemu życiu i zastanowić się czy aby owe niepowodzenia nie są czasem skutkiem braku ambicji, lenistwa, gnuśności, a nie efektem prześladowań ze strony państwa... :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-16 14:54:50
Autor: mrdevilyn
On Mar 16, 9:09 am, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:

Jedną z naprawdę nielicznych rzeczy, którą można PRL-owi zaliczyć na
plus była ogromna łatwość awansu społecznego dla ludzi, którzy w
normalnym systemie społeczno-politycznym raczej nie mieliby szans

Tyle ze to jest nieprawda. Tzn. obiektywnie rzecz biorac MASZ RACJE-
męty, durnie, beztalencia, ludzie bez poczucia moralnosci, cyce,
chamy, czerwone świnie itditp rzeczywiście żyli w komunie jak pączki w
masle. W normalnym systemie gniliby w więzieniach albo byliby przez
otoczenie gnojeni za chamstwo i głupotę. Natomiast jeżeli sądzisz że
"dzieki" komunie wybili sie jacys wartościowi ludzie którzy w
normalnym ustroju nie mieliby szans to jesteś w ciężkim błędzie.
Kiedys pan pisarz Redliński wyznawał czule że on kocha komunę bo gdyby
nie ona to on, pan pisarz Redliński pasałby świnie czy gęsi a nie
został pisarzem. Przeczytałem jedna-drugie dzieło pana Redlińskiego..
Mój Boże... przysługe ludzkości wyrządziłby ten kto posłaby "pana"
tfu, pisarza Redlińskiego do świń albo gesi i nie pozwolił  drukarniom
psuć papieru tą jego "tfurczoscią". Beztalencie czystej wody...Tak
więc mozliwośc "wybicia się" którą szumowinom i durniom rzeczywiście
stworzyła komuna  ja bym się jednak nie zachwycał. Lata temu
niedoscigłym wzorem ustroju w którym mozna dojść do sławy i bogactwa
dzięki talentowi, pracowitosci, charakterowi, rozumowi i
umiejetnościom były US of A i tamten ustrój brałbym raczej za wzór niz
komuszy, w którym kariery robiły rózne Swirgonie, Gorywody, cyce,
Siwaki, Machejki, jaruzlelskie itditp ludzkie odpadki. Przez 50 lat
prylu komunie nie udało sie wypromować ANI JEDNEGO arysty swiatowej
sławy, ani jednego naukowca. Jeżeli ktos do czegos jednak w prylu
doszedł (Wajda, Polański) to raczej MIMO komuny niz dzięki niej.
J-23

Data: 2009-03-17 10:01:36
Autor: Vic
mrdevilyn@gmail.com wrote:
> [...]
"dzieki" komunie wybili sie jacys wartościowi ludzie którzy w
normalnym ustroju nie mieliby szans to jesteś w ciężkim błędzie.

Nie chcę podawać konkretnych nazwisk, bo mogliby sobie nie życzyć, ale znam wielu ludzi, którzy wybili się w tym sensie, że ukończyli dobre studia i zostali lekarzami, chemikami, informatykami, astrofizykami, itp. itd. Uczynili to mimo, że pochodzili z rodzin gdzie - delikatnie mówiąc - nie ceniono sobie zdobywania wykształcenia wyższego niż zawodowe. Lub pochodzili z zabitych dechami zadupi, skąd normalnie nie mieliby szansy się wyrwać, bo niby z czego by się utrzymali studiując.

Męty, durnie i beztalencia byc może przede wszystkim skorzystali, ale wartościowi ludzie (niejako przy okazji) też :)

Co do cyca - z tego co pisał w innym wątku - to chyba niespecjalnie skorzystał. Ani swojej pozycji społecznej nie podniósł, ani kasy nie zarobił. Cóż, było mu widocznie dobrze, więc "chwilo trwaj, jesteś piękna" - na jabcoka starczało, w krzyżu nie łupało, więc czemu zaprzątać sobie głowę jakąś nauką czy podnoszeniem kwalifikacji zawodowych :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-18 10:30:14
Autor: mrdevilyn
On 17 Mar, 10:01, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:

[...]

Ale dokładnie takich samych ludzi znajdziesz w Hiszpanii, Portugalii,
Irladii itditp krajach  gdzie o rządach komuny nikt nawet nie słyszał..
Tam TEZ ludzie awansuja z nizin społecznych do klasy sredniej. Przed
wojna było procentowo WIECEJ  studentów pochodzenia chłopskiego niz
KIEDYKOLWIEK za komuny! Jak juz bym miał wymienić jakis sukces komuny
w polsce to wymieniłbym chyba jeden- propagandowy, mimo wszystko udało
im się ludziom wmówic ze cos pozytywnego z ich rządów wynikneło. Wbrew
oczywistym faktom, ale udało się.
J-23

Data: 2009-03-17 12:04:16
Autor: cyc

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:41b5c874-9aaa-41b4-9907-ef84255705ecz9g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Ty naprawde jestes idiota !!. Podejrzewalem Cie o to niemal od samgo pozatku ale jakos trudno bylo mi w to wierzyc !.
Coraz bardziej jednak przekonujesz i mnie i reszte grupowego towarzystwa , ze nim jestes .
|Dzisiaj jednak moje podejrzenia granicza niemal z pewnoscia !.

cyc

Data: 2009-03-16 13:30:20
Autor: Piotr
Dnia Fri, 13 Mar 2009 16:35:30 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

To znany półmózg grupowy i nawiedzony fanatyk. A ja ze zdumieniem czytam cały
watek. Ty masz oczywistą rację a cała reszta plecie straszliwe bzdury. Co
jeszcze raz dowodzi że demokracja to pomysł debilny.

Skoro tak dobrze pojmujesz, to po co obrazać inaczej myślących?
Sprawa wcale nie jest oczywista, co było nie raz podnoszone w tym
topicu, a ty i inni powtarzacie jak mantrę - ukradzione oddać...
No dobrze, ale jak i dlaczego nie wszystkim? Tym od Wilanowa od biedy
jest jak, ale reszcie, która też ma jakieś papiery na swoją krzywdę?
Jak to zrobić? Skoro budynków juz nie ma, albo ma je już ktoś inny. Przeciez jasnym chyba jest, ze jak sprawiedliwość ma się dziać, to nie
tylko tylko dla nielicznych? A wszystko znowu kosztem obywateli? I dlaczego nie można dochodzic innych krzywd wojny i systemu? Czy sama
nacjonalizacja nie była zbrodnią kradzieży? A reforma rolna? Może
trzeba by to odwrócić? Przecież jedyną podstawą roszczeń do Wilanowa
jest to że pałac stał na mniejszej ilości hektarów niż nacjonalizanci
sobie to wyobrazili. Gdyby było o 40 ha wiecej to te wszystkie kwitki
ze sprawiedliwościa mogliby sobie wsadzić w d...  pzdr
Piotr

Data: 2009-03-16 14:33:37
Autor: Vic
Piotr wrote:
 Skoro budynków juz nie ma, albo ma je już ktoś inny.

Budynków może nie być, ale nieruchomość jest.
Nieruchomość - dla twej wiadomości - to nie budynek, tylko to na czym budynek może stać (lub nie - wtedy jest to nieruchomość niezabudowana).

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-16 14:44:19
Autor: Piotr
Dnia Mon, 16 Mar 2009 14:33:37 +0100, Vic napisał(a):

Budynków może nie być, ale nieruchomość jest.
Nieruchomość - dla twej wiadomości - to nie budynek, tylko to na czym budynek może stać (lub nie - wtedy jest to nieruchomość niezabudowana).

A ten znowu zapałkę na czworo... Nie rozumiesz sensu tekstu do ktorego
się odnosisz, czy świadomie głupa rżniesz, żeby zabełtać temat?*
pz
Piotr
*pytanie retoryczne

Data: 2009-03-16 14:57:53
Autor: Vic
Piotr wrote:
A ten znowu zapałkę na czworo... Nie rozumiesz sensu tekstu do ktorego
się odnosisz,

Piotr, mylisz pojęcia, plączesz się, a potem piszesz coś na temat rozumienia sensu twojej wypowiedzi.
Jak już wcześniej ustaliliśmy, rozumiem nadrzędny sens wszystkich twoich wypowiedzi w tym wątku - żal ci tyłek ściska, że ktoś miałby odzyskać ukradzione przez państwo mienie, bo się od tego wzbogaci, a tymczasem ty nic z tego nie będziesz miał...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-16 17:25:52
Autor: cyc

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gplmdn$vuu$1mx1.internetia.pl...
Piotr wrote:
[...]

Powiem krotko acz dosadnie !!.
Gowno prawda !!!
Jesli oddawac wsprawiedliwosc , to wszystkim !!! albo nikomu !! .
Nie ma w Polsce obywateli , ktorzyby nie ucierpieli od tzw. komuny !!. ( wyliczenie moje w innym poscie ! ) . Jesli calemu spoleczenstu stala sie krzywda , to nie moze byc tak , ze jednej panstwo zadosc uczyni a innej nie i to tylko dlatego , ze nie nosi nazwiska Branicki !.
To napawde nie rudnozrozumiec , jesli w czlowieku twki choc odrobina uczciwosci ! .
Ponieslimy jako naod najstraszliwsza z mozliwych konsekwencji jaie przyniosla IIWS !.
Ten narodowy armagedon musimy rozbic na wszystkich bo czesc spoleczenstwa calego tego ciezaru  nie zniesie ! . Skoro tak , to musimy odrzucic od siebie wszelkie roszczeniowe wobec Polski zadania bo jesli zaczniemy sie rozdrabniac , to nie tylko Polska ale i my przestaniemy istniec !.
Zbyt duzo chetnych wokol , kmtorzyby chcieli nas rozgrabic . Jedni w checi odzyskania tego co kiedys bylo wlasnoscia ich rodzin , inni po protu nas okradajac nadajac kradziezy pozory legalnosci .
Narod , jako suweren musi stac na strazy swojej wlasnosci a bzdurne idee szalonego XiX wiecznego kapitalizmu niech dzisiaj legnal sie juz tylko we lbach poglowkow i tam niech na zawsze pozostana !.

Vic

cyc

Data: 2009-03-17 10:04:38
Autor: Vic
cyc wrote:
Jesli oddawac wsprawiedliwosc , to wszystkim !!! albo nikomu !! .
Nie ma w Polsce obywateli , ktorzyby nie ucierpieli od tzw. komuny !!

Jasne. Czyli teraz niech dadzą ci pałac, bo co prawda nie zabrali ci go, ale dziadek kiedyś dostał pałą przez plery od milicjanta (mniejsza o to, że za pijaństwo), a tobie płacili mniej niż robotnikowi na zachodzie i wiszą ci różnicę :D
Ha, ha, ha!

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-17 12:11:33
Autor: cyc

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gpnpju$jdc$1mx1.internetia.pl...
cyc wrote:
[...]

Pisalem juz , ze nie mam nic przeciwko ddaniu palacu Branickim . Nich go biora bo jest ich wlasnosci . Problem tylko w tym , ze nie mam ochoty placic za jego remonty a tak wlsnie bylo . Jesli wiec odbiora swoja wlasnosc, to powinni zaplacic za remonty dokonywane z moich pieniedzy lub obciazyc hipoteke stosowna kwota  !.
Kropka , koniec , szlus ! i nikt nie przekona mnie , ze powinno byc inaczej !.
N tym koncze dyskusje na ten temat bo nie ma sensu powtarzac sie i wycigac kolejny raz te same argumenty , bowiem ani Ciebie moje , ani Twoje mnie , i tak nie przekonaja .

cyc

Data: 2009-03-16 19:09:49
Autor: Piotr
Dnia Mon, 16 Mar 2009 14:57:53 +0100, Vic napisał(a):

[...]

Hm, nie my ustaliliśmy, tylko ty usiłujesz mi (dosyć po chamsku) coś
insynuować, to różnica. Obelżywe insynuacje zamiast konkretów i dzielenie
zapełki na czworo... Z tym taikm "poziomem" ty vicu wal do Warzywnego, bo już zgrześ, to za
wysoka półka.
pz
Piotr

Braniccy wypłacą odszkodowania za pańszczyznę i wyzysk