Branza ekologiczna w Polsce

Data: 2009-03-17 20:32:51
Autor: mistrzkierownicy
Branza ekologiczna w Polsce
Czesc,

Mam pytanie czy ktos moglby wskazac spolki dzialajace w 'zielonym' segmencie? ;)
czysta energia, recycling, ekologia...

Jak sadzicie czy ta branza ma szanse byc czarnym koniem przyszlej hossy? ;)

pozdro

Data: 2009-03-18 04:16:00
Autor: Jan Werbiński
Branza ekologiczna w Polsce
Użytkownik "mistrzkierownicy" <hotei.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gpp1dj$1h7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Koniem pewnie nie, ale i tak chciałem kupić w celu dywersyfikacji branż i nic nie znalazłem.
Chyba nie istnieje?
:-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-18 08:29:45
Autor: hotei
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):
Koniem pewnie nie, ale i tak chciałem kupić w celu dywersyfikacji branż i nic nie znalazłem.
Chyba nie istnieje?
:-)

na razie znalazlem spolke Krynicki Recycling, notowana na NewConnect - ale to
recycling szkla , a ja myslalem o firmach zajmujacych sie odnawialna energia... wyglada na to ze nic 'duzego' na parkiecie nie ma... BOS SA? ;)

Data: 2009-03-18 11:48:10
Autor: mwojc
Jan Werbiński wrote:

Użytkownik "mistrzkierownicy" <hotei.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:gpp1dj$1h7$1inews.gazeta.pl...
[...]

;)

Koniem pewnie nie, ale i tak chciałem kupić w celu dywersyfikacji branż i
nic nie znalazłem.
Chyba nie istnieje?
:-)

Może PEP? Jest też ATLANTIS, który twierdzi, że będzie budował wiatraki (ale
wydaje mi się, że na tym się skończy) i SKOTAN, który twierdzi, że będzie
produkował biopoaliwa (i to akurat może się stać się faktem).

Pozdrawiam,
--
Marek

Data: 2009-03-18 11:07:34
Autor: arek_w
[...]

Spółka Symbio - owoce, żywno¶ć ekolog.

Jak sadzicie czy ta branza ma szanse byc czarnym koniem przyszlej hossy? ;)
pozdro

Ekologia kosztuje a chwilowo mamy niedobór ¶rodków (lub nie chcemy ich wydawać)
na zakup np: droższej eko żywno¶ci.
Chociaż do hossy to ho ho , więc można założyć, że jak wróc±
lepsze czasy to konsumenci nie posk±pi± na poprawę
zdrowia i jako¶ci życia.
Arek

Data: 2009-03-18 11:29:00
Autor: Patryk