Branza ekologiczna w Polsce

Data: 2009-03-18 04:16:00
Autor: Jan Werbiñski
Branza ekologiczna w Polsce
U¿ytkownik "mistrzkierownicy" <hotei.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gpp1dj$1h7$1inews.gazeta.pl...
Czesc,

Mam pytanie czy ktos moglby wskazac spolki dzialajace w 'zielonym' segmencie? ;)
czysta energia, recycling, ekologia...

Jak sadzicie czy ta branza ma szanse byc czarnym koniem przyszlej hossy? ;)

Koniem pewnie nie, ale i tak chcia³em kupiæ w celu dywersyfikacji bran¿ i nic nie znalaz³em.
Chyba nie istnieje?
:-)

--
Jan Werbiñski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2009-03-18 08:29:45
Autor: hotei
Branza ekologiczna w Polsce
Jan Werbiñski <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisa³(a):
Koniem pewnie nie, ale i tak chcia³em kupiæ w celu dywersyfikacji bran¿ i nic nie znalaz³em.
Chyba nie istnieje?
:-)

na razie znalazlem spolke Krynicki Recycling, notowana na NewConnect - ale to
recycling szkla , a ja myslalem o firmach zajmujacych sie odnawialna energia... wyglada na to ze nic 'duzego' na parkiecie nie ma... BOS SA? ;)

Data: 2009-03-18 11:48:10
Autor: mwojc
Branza ekologiczna w Polsce
Jan Werbiński wrote:

Użytkownik "mistrzkierownicy" <hotei.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:gpp1dj$1h7$1inews.gazeta.pl...
[...]

;)

Koniem pewnie nie, ale i tak chciałem kupić w celu dywersyfikacji branż i
nic nie znalazłem.
Chyba nie istnieje?
:-)

Może PEP? Jest też ATLANTIS, który twierdzi, że będzie budował wiatraki (ale
wydaje mi się, że na tym się skończy) i SKOTAN, który twierdzi, że będzie
produkował biopoaliwa (i to akurat może się stać się faktem).

Pozdrawiam,
--
Marek

Branza ekologiczna w Polsce