Brat Niesiola dorabia w sciekach

Data: 2012-07-27 20:13:58
Autor: u2
Brat Niesiola dorabia w sciekach
... w Lodzi :

http://niezalezna.pl/31356-brat-niesiolowskiego-w-miejskiej-spolce

Brat posła Stefana Niesiołowskiego, Marek Myszkiewicz-Niesiołowski -
nadzoruje ścieki w Łodzi. Jako członek rady nadzorczej w Grupowej
Oczyszczalni Ścieków dostaje 36 tys. zł rocznie! – podkreśla
"SuperExpress". Jest to miejska spółka, więc podlega władzom miasta,
gdzie rządy sprawuje prezydent Hanna Zdanowska, oczywiście z PO.

Donald Tusk po aferze taśmowej z udziałem PSL zapowiedział walkę z
nepotyzmem i kolesiostwem wśród koalicjantów-ludowców. Ale porządki
powinien zacząć od własnego ugrupowania – pisze "SuperExpress".

- Miesięczne wynagrodzenie pana Myszkiewicza-Niesiołowskiego w 2012 r.
wynosi 3015,86 zł brutto. W zeszłym roku jako członek Rady Nadzorczej
otrzymał wynagrodzenie w sumie 33163,92 zł brutto - odpowiada "SE" Marek
Masłowski, rzecznik prasowy prezydenta Łodzi. Z wyliczeń gazety wynika,
że brat posła PO dostaje ponad 3 tys. zł za jedno do trzech posiedzeń
miesięcznie.

"SE" dodaje, że w Łodzi zatrudnienie znalazł też mąż posłanki PO
Elżbiety Radziszewskiej - Artur Lewczuk. Jest on prezesem Towarzystwa
Gospodarczego BEWA, które jest własnością PGE KWB Bełchatów SA,
wchodzącej w skład PGE.

Data: 2012-07-28 09:30:52
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 27.07.2012 20:13, u2 pisze:
[...]

Ahhh, jak pięknie patrzeć jak prawica się nie lubi.... ten widok raduje me serce, które jak to Lepper mawiał mam po lewej stronie....
--
*RACJA Polskiej Lewicy* koło Wrocław
e-mail:racja.wroclaw@gmail.com

Data: 2012-07-28 09:48:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pawel Bartkowiak" <racja.wroclaw@gmail.com> napisał w wiadomości news:jv04fc$juq$2inews.gazeta.pl...
[...]

A przecież powinien być bezrobotny!

Data: 2012-07-28 10:52:35
Autor: leszek niewiadomski
Am 28.07.2012 09:48, schrieb Bogdan Idzikowski:

[...]

Dlaczego nie wyemigrowal? W podobnej branzy u nas dostalby pewnie dwa razy wiecej.
ln.

Data: 2012-07-28 12:48:37
Autor: u2
Brat Niesiola dorabia w sciekach
W dniu 2012-07-28 09:30, Pawel Bartkowiak pisze:
Ahhh, jak piknie patrze jak prawica si nie lubi.... ten widok raduje
me serce, ktre jak to Lepper mawia mam po lewej stroni

Przeciez niesiol sypnal swoja narzeczona i byl wspopracownikiem SB. Wiec
zadna miara on nie prawica, tylko agenciak lewizny.

Data: 2012-07-28 13:57:15
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 28.07.2012 12:48, u2 pisze:
[...]

He, dobre :)

--
*RACJA Polskiej Lewicy* koo Wrocaw
e-mail:racja.wroclaw@gmail.com

Data: 2012-07-28 14:34:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Brat Niesiola dorabia w sciekach

Uytkownik "Pawel Bartkowiak" <racja.wroclaw@gmail.com> napisa w wiadomoci news:jv0k2s$104$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zdaje si, e Niesioowski wygra jakie procesy z ludmi, ktrzy to twierdzili: "Przeciez niesiol sypnal swoja narzeczona i byl wspopracownikiem SB"?

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-07-28 14:37:06
Autor: u2
W dniu 2012-07-28 13:57, Pawel Bartkowiak pisze:
Przeciez niesiol sypnal swoja narzeczona i byl wspopracownikiem SB. Wiec
zadna miara on nie prawica, tylko agenciak lewizny.

He, dobre

Z pewnoscia dobre dla ubekow, ale nie dla porzadnych ludzi.

Data: 2012-07-28 18:40:27
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 28.07.2012 14:37, u2 pisze:
[...]

Niestety dla Ciebie porzdni ludzi to Ci z PIS. Ale cieszy mnie to e prawica kci si i dzieli tak jak kiedy lewica.

Data: 2012-07-28 18:58:34
Autor: u2
W dniu 2012-07-28 18:40, Pawel Bartkowiak pisze:
Z pewnoscia dobre dla ubekow, ale nie dla porzadnych ludzi.

Niestety dla Ciebie porzdni ludzi to Ci z PIS. Ale cieszy mnie to e
prawica kci si i dzieli tak jak kiedy lewica.

Lewuski sa opanowane przez zydki typu jerzy u., kwass, adam m. Liste
mozna ciagnac i ciagnac.

Jesli nie jestes z pochodzenia zydkiem to nie masz co szukac na lewicy.

Data: 2012-07-29 10:14:41
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 28.07.2012 18:58, u2 pisze:
[...]

Jeste w bdzie bo patrzysz przez pryzmat minionego systemu. Zreszt obarczanie wszystkich i wszystkiego ydkiem jest w Polsce obsesyjne - czyli chore.

Jeeli zjade co niewieego co spowodowao rewolucje odkow to twierdzisz pewnie e jaki ydek przedsibiorca lewuch odsypa jakiego gwna do jedzenia? Tak tylko sprawdzam, czy masz obsesje.

Data: 2012-07-29 12:30:04
Autor: u2
W dniu 2012-07-29 10:14, Pawel Bartkowiak pisze:
[...]

Przemilczana historia w czeciej peloskiej to jest wasnie zydoubecja.

Jak jestes z lewizny to na 100% masz zwiazek z zydkami. A calkiem
prawdopodobne sam jestes zydkiem z pochodzenia.

Data: 2012-07-29 13:01:21
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 29.07.2012 12:30, u2 pisze:
[...]

Mam obsesje.

Mj przodek w ksigach parafialnych widnieje ju pod koniec 18w.

A znasz t teori spiskow nt. Hitlera ktry tak mocno nie nawiedzi ydw bo sam pochodzi z rodziny ydowskiej? Reasumujc... i przekadajc na Ciebie jeste ydem ktry za wszelk cen usun czstk ydostwa z siebie.

Data: 2012-07-29 15:16:16
Autor: u2
W dniu 2012-07-29 13:01, Pawel Bartkowiak pisze:
[...]

Pewnie przechrzta. Zydzi czasami asymilowali sie. A po lewackich
sympatiach pozna sie kazdego.

A znasz t teori spiskow nt. Hitlera ktry tak mocno nie nawiedzi
ydw bo sam pochodzi z rodziny ydowskiej? Reasumujc... i
przekadajc na Ciebie jeste ydem ktry za wszelk cen usun czstk
ydostwa z siebie.

O zydowskich genach Hitlera bylo juz nie raz walkowane na psp czy
siepie. Dodaj paru innych wysokich dygnitarzy niemieckich pochodzenia
zydowskiego, ktorzy wymyslili i bezwzglednie wdrozyli zaglade Zydow.

Data: 2012-07-28 20:36:59
Autor: Trybun
Brat Niesiola dorabia w sciekach
W dniu 2012-07-28 18:40, Pawel Bartkowiak pisze:

Niestety dla Ciebie porzdni ludzi to Ci z PIS. Ale cieszy mnie to e prawica kci si i dzieli tak jak kiedy lewica.

Tak z ciekawoci - jak lewic masz na myli?

Data: 2012-07-29 10:11:45
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 28.07.2012 20:36, Trybun pisze:
W dniu 2012-07-28 18:40, Pawel Bartkowiak pisze:

Niestety dla Ciebie porzdni ludzi to Ci z PIS. Ale cieszy mnie to e
prawica kci si i dzieli tak jak kiedy lewica.

Tak z ciekawoci - jak lewic masz na myli?

Moj lewic z sprawiedliwym pastwem, gdzie pastwo pomimo rnic spoecznych stara si pomaga tym biedniejszym. Pastwo ktre nie pomaga indoktrynowa kocioa jakkolwiek religi. Pastwo ktre wpada w kopoty obcia wszystkich po rwno a nie tylko tych najbiedniejszym - bo oni nie maja gosu.

Data: 2012-07-29 12:34:10
Autor: u2
W dniu 2012-07-29 10:11, Pawel Bartkowiak pisze:
[...]

No widzisz, kosciol robi swoja posluge wobec potrzebujacych wiernych i
tobie to nie w smak. Wygladasz mi na jednego z zydkow, ktorzy rownie
halasliwie okreslaja sie jako antykatolicy. I bynajmniej nie mam tutaj
na mysli zydow, ktorzy przykladnie uczeszczaja do synagogi.

A "pomaganie biednym" przez lewizne to juz przerabialismy w PRL.

Data: 2012-07-29 13:02:44
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 29.07.2012 12:34, u2 pisze:
[...]

Do jakiej szkoy chodzie, albo chodzisz? Proponuje powtrzy materia z poprzedniej klasy.

Data: 2012-07-29 15:18:36
Autor: u2
W dniu 2012-07-29 13:02, Pawel Bartkowiak pisze:

A "pomaganie biednym" przez lewizne to juz przerabialismy w PRL.

Do jakiej szkoy chodzie, albo chodzisz? Proponuje powtrzy materia
z poprzedniej klasy.

Podejrzewam, ze jestes ode mnie o kilka dekad mlodszy. Zrozumiale, ze
obecnie historia niewygodna jest przemilczana, a godziny historii
okrajane. Ja historie PRL-u przezylem na wlasnej skorze.

Data: 2012-07-29 20:34:49
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 29.07.2012 15:18, u2 pisze:
[...]

Jeeli rzeczywicie tak jest to dajesz bardzo zy przykad modym pokoleniom. Starszyzna powinna wieci przykadem, by wzorcem. A twoje ydowskie anegnotki, oskaranie wyszystkich -  tych ktrzy si z tob nie zgadzaj - o ydostwo, wystawia twojemu dowiadczeniu yciowemu negatywn ocen.

Data: 2012-07-28 11:06:46
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

"Poseł PiS Tomasz Górski, zasłaniając się immunitetem, wynosił przy pomocy
wynajętych pracowników meble ze sklepu swojego brata? Tak twierdzą
ochroniarze, którzy byli świadkami tego zdarzenia. Według parlamentarzysty
to kłamstwo" - donosi Życie Warszawy.

Do zdarzenia miało dojść we wtorkowy wieczór w jednym ze sklepów meblowych
w Warszawie. Tomasz Górski miał asystować przy wynoszeniu mebli, co
wychwyciła kamera monitoringu. Sklep prowadził Michał Górski, brat posła.
Według informacji gazety, jest on winny pół miliona złotych zarządcy
budynku za niezapłacony czynsz.

Z relacji ochroniarzy budynku wynika, że poseł PiS razem z ekipą
pracowników demontował reklamy sklepu i nadzorował wynoszenie mebli z
obiektu. - Machnął legitymacją poselską i powiedział, że jest
parlamentarzystą, ma immunitet i nie musi się z niczego tłumaczyć -
opowiadają pracownicy ochrony. Z relacji Górskiego wynika co innego. - Ja
miałbym się przed jakimś ochroniarzem zasłaniać immunitetem? Byłem pod tym
sklepem dziesięć minut. Towarzysko, miałem spotkanie ze znajomymi. Nie
nadzorowałem i nie zakazywałem żadnych prac - tłumaczy poseł i zapowiada,
że pozwie ochronę.

Na razie jednak, Górski będzie musiał wytłumaczyć się władzom PiS ze swojej
nocnej akcji. Swoją drogą, taki immunitet to fajna rzecz. Zawsze może się
przydać, szczególnie podczas spotkań ze znajomymi. http://politykier.pl/kat,1025797,wid,13363283,wiadomosc.html?ticaid=6ee2b

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-28 12:12:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości news:11mjrm35wp2no.lh0q6m25d89e.dlg40tude.net...
u2 napisał:

[...]

To chyba pomyłka w tekście. To musiał być poseł PO. Chyba tam też mają jakiegoś Górskiego?

Brat Niesiola dorabia w sciekach