Brat brata.

Data: 2009-10-12 12:16:18
Autor: Piotr
Brat brata.
Dnia Mon, 12 Oct 2009 11:51:48 +0200, cirrus napisał(a):

Już mnie mdli, gdy czytam ciągle od nowa, jak straszny mamy rząd i jak  prawymi ludźmi są Kmińscy, Kaczyńscy, Ziobro, Putra, Brudziński i  Migalski. Tylko Gosiewski gdzieś biedaczek przepadł. Jaka to niepowetowana  strata. Tak sympatycznie i rzeczowo się prezentował.

To szybko go zemdliło, raptem miesiąc.
Piotr

Data: 2009-10-12 13:27:34
Autor: awe
Brat brata.

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1tvogxqa16epp.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

PO ciezko pracowal nad ta lodziarnia ze az z lodu zrobil sie lodowiec i pojdzie lawina
awe

Brat brata.