Brat mieszka w moim mieszkaniu i.... c.d. watku z 27.12.2009

Data: 2010-10-11 13:01:34
Autor: wromek
Brat mieszka w moim mieszkaniu i.... c.d. watku z 27.12.2009
Witam,
prosze o komentarze do sprawy nieplacacego za nic brata.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2010-10-11 13:09:00
Autor: wromek
Brat mieszka w moim mieszkaniu i.... c.d. watku z 27.12.2009

Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i8uqqv$v9l$1news.onet.pl...
Witam,
prosze o komentarze do sprawy nieplacacego za nic brata.

aha, on moze to czytac (probowal juz robic awanture, ze calej polsce pisze o naszych problemach) wiec jak ktos ma dla mnie rady, ktore powinny trafic tylko do mnie to prosze o priv.

pozdrawiam, wromek

Data: 2010-10-11 15:48:45
Autor: Jacek_P
wromek napisal:
aha, on moze to czytac (probowal juz robic awanture, ze calej polsce pisze o naszych problemach) wiec jak ktos ma dla mnie rady, ktore powinny trafic tylko do mnie to prosze o priv.

Ależ dostałeś już wtedy rady. I co? Zastosowałeś się do nich, czy tylko
łkałeś w rękaw?

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-10-11 19:15:20
Autor: wromek
Brat mieszka w moim mieszkaniu i.... c.d. watku z 27.12.2009
Ależ dostałe¶ już wtedy rady. I co? Zastosowałe¶ się do nich, czy tylko
łkałe¶ w rękaw?

nie przeczytales ostatnich postow dyskusji?! napisalem, ze sie zastosowalem, zalozylem teraz nowy watek, zeby odswiezyc temat i zebrac ponownie pomysly, z ktorych wybiore cos dla siebie.

pozdrawiam, wromek

Brat mieszka w moim mieszkaniu i.... c.d. watku z 27.12.2009