Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?

Data: 2013-10-14 12:18:41
Autor: LeonKame
Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?
Powiedz mi ktory bank daje milion zl pozyczki pod zastaw starej rudery osobie bezrobotnej ?
Chetnie tez wezme u nich pozyczke.

Data: 2013-10-14 03:21:19
Autor: kashmiri
On Monday, 14 October 2013 11:18:41 UTC+1, LeonKame  wrote:
Powiedz mi ktory bank daje milion zl pozyczki pod zastaw starej rudery osobie bezrobotnej ?

Chetnie tez wezme u nich pozyczke.

Gdzie napisałem, że to była rudera i że była bezrobotna?

Słyszałeś o czymś takim jak praca tymczasowa?

k.

Data: 2013-10-14 12:25:03
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 14.10.2013 12:21, kashmiri pisze:
[...]

Tak. Banki też. I bardzo jej nie lubią.

Data: 2013-10-14 03:32:08
Autor: kashmiri
On Monday, 14 October 2013 11:25:03 UTC+1, Andrzej Lawa  wrote:

> Gdzie napisa�em, �e to by�a rudera i �e by�a bezrobotna?

> S�ysza�e� o czym� takim jak praca tymczasowa?

Tak. Banki teďż˝. I bardzo jej nie lubiďż˝.

Nie mnie to oceniać, do tego chyba NTG.

k.

-- -- -- --
Sorry za kodowanie - wysyłane z Google Groups

Data: 2013-10-14 12:51:24
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 14.10.2013 12:32, kashmiri pisze:

Tak. Banki teďż˝. I bardzo jej nie lubiďż˝.

Nie mnie to oceniać, do tego chyba NTG.

TG, bo podważa wiarygodność zeznań.

k.

-- -- -- --
Sorry za kodowanie - wysyłane z Google Groups

A co mnie obchodzi, że nie potrafisz używać tego gówna?

Data: 2013-10-14 04:02:28
Autor: kashmiri
On Monday, 14 October 2013 11:51:24 UTC+1, Andrzej Lawa  wrote:
W dniu 14.10.2013 12:32, kashmiri pisze:

/ciach/

> Nie mnie to oceniać, do tego chyba NTG.

TG, bo podważa wiarygodność zeznań.

Cała dokumentacja pożyczki jest do wglądu. Znajoma miała wtedy spore dochody (zdaje się, że ok. 7000/mies., ale nie chcę skłamać), legalne - bank widocznie uznał, że to plus zastaw mieszkania wystarczy.

> Sorry za kodowanie - wysyłane z Google Groups

A co mnie obchodzi, że nie potrafisz używać tego gówna?

To nie moja wina, że Google Groups to gówno, a praktycznie nie ma innych czytników online.

k.

Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?