Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?

Data: 2013-10-27 19:43:19
Autor: Stokrotka
Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?
Nie wyciągnęła wnioskuw z dzieciństwa , bo na pewno nie był to pierwszy numer względem niej.
Z drugiej strony, skoro dorobiła się 4 dzieci, to musiała mieć dobre warunki , więc może faktycznie podział wczesniejszy spadku był niesprawiedliwy?
___
Jak miałam 7 lat starszy braciszek sprzedał koledze moją ulubioną zabawkę: orginalną kolejkę PIKO rozmiar H0. Kolejka nigdy nie wruciła, mimo, że poskarżyłam się rodzicom, i wiedziałam komu spszedał i  kiedy (jak byłam w szkole), a ten komu spszedał poszedł do seminarium.
___
Kilka lat potem dostałam pożądny rower - składak Czajkę z ramą w nowej wtedy tehnologi, niezwykle  lekki , po tym właśnie braciszku, bo brat dostał nowy większy rower.
Nastęnie rower został rozebrany pszez ojca w czesie pszeprowadzki, pod pretekstem że jest potszebne jego koło. Następnie został oddany sąsiadowi do naprawy, bo ojciec nie umiał złożyć.
Rower nigdy nie wrucił, a widziałam go używanego u innego sąsiada, kturemu podobno został sprezentowany.
Mnie się nigdy nikt nie pytał czy go oddać, wiedziałm , że jest bardzo pożądny i nigdy bym go nie oddała. Teraz nie mam roweru, a małe kilka lat temu bardzo by mi się pszydał.

I nie wiem, czy ja kiedykolwiek miałam ten rower, czy on był muj, i czy mi go skradziono, czy też może brat dostał 2 rowery, a nigdy żadnego?

____
A na pszyszłość wiem: nic na gębę.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?