Braun Schetyna nie jest donosicielem Jest oficerem WSI

Data: 2011-03-08 02:53:06
Autor: muto2100
Braun Schetyna nie jest donosicielem Jest oficerem WSI
Data: 2011-03-08 12:45:06
Autor: u2
Braun Schetyna nie jest donosicielem Jest oficerem WSI
W dniu 2011-03-08 11:53, muto2100 pisze:
http://mojsiewicz.nowyekran.pl/post/4132,braun-schetyna-nie-jest-donosicielem-jest-oficerem-wsi

"Braun Schetyna nie jest donosicielem Jest oficerem WSI

Braun w swoim wykładzie pod tytułem „ Układ Wrocławski „ twierdzi że
Schetyna to nie zwykły donosiciel ,ani nawet kontakt operacyjny, ale
oficer WSI .

I co . I nic . Gdyby taka informacja wypłynęła o kimś z otoczenia
KaczyÅ„skiego, nie  mówiÄ…c już o samym KaczyÅ„skim to media rozbieraÅ‚yby
na sylaby, głoski i akcenty każde słowo na ten temat wypowiedziane . "

Merdia nic o tym nie napiszą, bo są same opanowane przez specsłużby,
niekoniecznie polskie.

Dla mnie wybór między Osłem a Szrekiem, który niedawno zrobiła Pani
Profesor Staniszkis w niezłym czasopiśmie "Uważam Rze" to wybór między
dżumą a cholerą :)

Data: 2011-03-08 17:12:09
Autor: JanKo
Braun Schetyna nie jest donosicielem Jest oficerem WSI

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:5b4f91f4-d611-4549-90fa-1685593032fcl14g2000pre.googlegroups.com...
http://mojsiewicz.nowyekran.pl/post/4132,braun-schetyna-nie-jest-donosicielem-jest-oficerem-wsi

PiS natomiast to prawdziwi Polacy, a ich prezes obalil komune! Pod fartuchem mamusi.

JanKo

Data: 2011-03-08 09:23:24
Autor: HaMMeR
On 8 Mar, 17:12, "JanKo" <rudy...@military.org> wrote:
Uzytkownik "muto2100" <maniek...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:5b4f91f4-d611-4549-90fa-1685593032fcl14g2000pre.googlegroups.com...

> [...]

PiS natomiast to prawdziwi Polacy, a ich prezes obalil komune! Pod fartuchem

A co.., nie masz mamusi? W kapuscie sie ulegles platfusie
nieszczesny??
I nie tobie usluzny przumule, zabierac glos o Polakach!
Probuje zrozumiec matol?

Data: 2011-03-08 17:30:21
Autor: obserwator
Braun Schetyna nie jest donosicielem Jest oficerem WSI
HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisa³(a):

JanK, to patriota, ale nie polski:)

--

Braun Schetyna nie jest donosicielem Jest oficerem WSI