Braun złożył do prokuratury zawiadomienie na samego siebie

Data: 2019-06-01 11:10:05
Autor: u2
Braun złożył do prokuratury zawiadomienie na samego siebie

https://wpolityce.pl/polityka/449088-grzegorz-braun-doniosl-do-prokuratury-na-samego-siebiewideo

Grzegorz Braun złożył do prokuratury zawiadomienie na samego siebie: "Szpiegostwo, zdrada, zmierzanie do pozbawienia niepodległości". WIDEO

opublikowano: wczoraj

Reżyser Grzegorz Braun, ostatnio startujący w wyborach do PE z ramienia Konfederacji postanowił złożyć złożył w pruszkowskiej prokuraturze zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa... przez samego siebie.

     Złożyłem właśnie doniesienie na samego siebie. Zawiadomiłem prokuraturę o możliwości popełnienia strasznych przestępstw, mianowicie szpiegostwa, zdrady, zmierzania do pozbawienia niepodległości bądź też nawet jakiś zdarzeń, które można określić co do zamiaru ewentualnego sprowadzaniem powszechnego niebezpieczeństwa

-- mówi na zamieszczonym na Facebooku nagraniu Grzegorz Braun.

     Od lat propagowana jest wersja ,,kto nie z nami, ten jest ruskim agentem". (...) Prokuratura najprawdopodobniej weźmie mnie, abym złożył zeznania. Niech prokuratura jednak nie polega na moich zeznaniach, niech to sprawdzi. Wiadomo, że najbardziej zatwardziali przestępcy się wypierają

-- dodał reżyser.

https://www.facebook.com/grzegorz.michal.braun/videos/440190546793532/

as/Facebook

autor: Tego jeszcze nie grali

Wydarzenia, zjawiska i opinie, które przekroczyły polityczną wyobraźnię.

--
I love love

Braun złożył do prokuratury zawiadomienie na samego siebie