Bravo Panie Premierze!!!

Data: 2009-10-03 15:54:28
Autor: awe
Bravo Panie Premierze!!!
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,oid,9817328,title,Drzewiecki-jestem-zawsze-do-dyspozycji-premiera,wid,11558750,opinie.html

Bravo Panie Premierze!!!
Jestem z Pana i Pańskich ministrów dumny. Idąc dalej tą drogą już za 500 lat dogonimy Europę. Czekanie podnieca, a ten PiS chciał nam popsuć całą radość z oczekiwania i dogonić Europę w parę lat. Dobrze, że stery władzy przejął Pan, sprawny "hamulcowy", bo ludziom do końca w głowach by się poprzewracało z tego dobrobytu. To przecież jest sprzeczne z ideałami liberalizmu, w którym bezrobocie musi oscylować przynajmniej wokół 30%. Wtedy nie ma presji płacowej i zawsze można powiedzieć: "na twoje miejsce czeka 10 innych", łatwo wtedy panować nad wszystkim. Wracamy do starych dobrych czasów Leszka B. Dopiero teraz będzie się nam żyło lepiej, bo te obleśne "robole" ostatnio za bardzo podskakiwały, szantażowali odejściem z pracy, czasami nawet mieli czelność poszukać czegoś lepiej płatnego - paranoja. Pracownik powinien być lojalny bo jak płacę mu tysiąc na rękę, to wymagam pełnej dyspozycyjności. Przecież za to może sobie kupić ponad 500 jaboli - oj chyba faktycznie trzeba obniżyć płace - za dobrze by się mieli. Z resztą i tak nie będą mieli czasu pić, bo wypadałoby jeszcze wydłużyć czas pracy - przecież trzeba utrzymać zdolność produkcyjną i wykonać tę samą pracę mniejszą ilością pracowników, no więc inaczej nie da rady. Mam nadzieję, że zostanie to poprawione w trakcie prac legislacyjnych nad nowym prawem pracy. W końcu 12h pracy dziennie to nic strasznego - za 8h dać pracownikowi tysiąc na rękę to rozrzutność a wręcz grzech - za 12 godzin łącznie z sobotami będzie chyba w miarę sprawiedliwie. Przecież już od dawna wiadomo, że "praca uszlachetnia", a pieniądz to zło najgorsze.
Pozdrawiam wszystkich wyborców PO - mam nadzieję, że właśnie takie zmiany w prawie pracy Was dotkną - może niektórym trzeba pewne rzeczy wbić przez du... do głowy :-)

Bravo Panie Premierze!!!