Data: 2009-12-05 15:34:39 | |
Autor: Jurand | |
Bravo T-Jet opinie | |
Użytkownik "MariuszM" <usn@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfdbp5$8n1$1news.onet.pl... Witam, Generalnie czego by ludzie nie napisali, silnik ten ma jedną wadę - jest świeżo wypuszczoną przez Fiata jednostką napędową i ciężko opiniować, czy jest to jednostka trwała, czy też nie. W praktyce jeździ to prawie tak samo jak 1.9 JTD 120 KM. Jurand |
|
Data: 2009-12-05 19:01:21 | |
Autor: MariuszM | |
Bravo T-Jet opinie | |
W dniu 2009-12-05 15:34, Jurand pisze:
Generalnie czego by ludzie nie napisali, silnik ten ma jedną wadę - jestZałożenie jest takie, że ma wytrzymać 100kkm. Tyle chyba Fiat potrafi. Chcę wersję słabszą - 120KM, bo jest w przyzwoitej cenie. 150KM jest za drogie. Zresztą zawsze można coś tam zmienić w oprogramowaniu silnika. Piszesz, że osiągi są takie same jak 1,9 JTD. W Bravo nie widzę tego silnika, jest 1,6 JTD 120KM. Wprawdzie 0-100 na korzyść 1,4 T-Jet to 1 sekunda (a w przedziale 9-11s do 100 1 sekunda to sporo), ale jeżeli nawet masz rację to mi styka. Diesla nie chcę. -- M. |
|
Data: 2009-12-06 00:30:42 | |
Autor: juhass | |
Bravo T-Jet opinie | |
MariuszM pisze:
Założenie jest takie, że ma wytrzymać 100kkm. Tyle chyba Fiat potrafi. Przejedź się wcześniej koniecznie tym. Mam toto w pracy w wersji 120km. Ładne autko, z zewnątrz i w środku, jednak wyciszenie do bani- głośno słychać silnik, praktycznie w całym zakresie obrotów. Co do mocy- niema fajerwerków ale do sprawnego poruszania się spokojnie wystarcza. Niepokoi tylko chyba dość sporawe zużycie paliwa- średnio koło 8l wychodzi, w sumie może norma jak na tę moc... -- Pozdrawiam: juhass gliwice/trzebinia |
|
Data: 2009-12-06 00:33:28 | |
Autor: Cavallino | |
Bravo T-Jet opinie | |
Użytkownik "juhass" <juchass@poczta.fm> napisał w wiadomości news:
Niepokoi tylko chyba dość sporawe zużycie paliwa- średnio koło 8l wychodzi, w sumie może norma jak na tę moc... 8l w 120 konnym benzyniaku o tej masie? Bujda, chyba że sama trasa, albo bez dotykania gazu. |
|
Data: 2009-12-06 14:26:40 | |
Autor: AA | |
Bravo T-Jet opinie | |
8l w 120 konnym benzyniaku o tej masie? Silnik podobny - vw 1.4TSI/122km Autostrada + trasa, 4 osoby, mocne deptanie - 8L/100km. Spokojna jazda max. 7L/100km. Wakacyjny wynik to 6.3L/100km. Wynik z wczoraj: 30% miasto, 70% trasa. Sam na pokladzie, jazda nie majaca nic wspolnego z oszczedzaniem - 8L/100km Samo miasto to 9-11L/100km AA |
|
Data: 2009-12-06 22:33:12 | |
Autor: Cavallino | |
Bravo T-Jet opinie | |
Użytkownik "AA" <a@a.pl> napisał w wiadomości news:
Autostrada + trasa, 4 osoby, mocne deptanie - 8L/100km. Pod warunkiem, że więcej trasy. Autostrada przy przelotowych prędkościach to 9-10 l. Spokojna jazda max. 7L/100km. Wakacyjny wynik to 6.3L/100km. Czyli podobnie jak inne podobne auta.
Czyli średnio wyjdzie grubo więcej niż 8. Z mojego doświadczenia raczej 9-10. Chyba że ktoś eksploatuje głównie na polskich trasach. |
|
Data: 2009-12-06 00:45:00 | |
Autor: MariuszM | |
Bravo T-Jet opinie | |
W dniu 2009-12-06 00:30, juhass pisze:
Przejedź się wcześniej koniecznie tym. Mam toto w pracy w wersji 120km. 8 litrów przy 120KM w benzynie z turbo to dla mnie bardziej niż OK. Mówisz że silnik jest głośny i to mnie bardziej martwi. Jestem wstępnie umówiony na jazdę próbną, zobaczymy... -- M. |
|
Data: 2009-12-06 00:55:03 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Bravo T-Jet opinie | |
Wprawdzie 0-100 na korzyść 1,4 T-Jet to 1 sekunda (a w przedziale 9-11s do 100 1 sekunda to sporo), ale jeżeli nawet masz rację to mi styka. Bywa, że ta sekunda bierze się z tego czy odcinka na II biegu będzie minimalnie poniżej czy powyżej 100km/h. Ewentualnie inne różnice w zestopniowaniu skrzyni biegów akurat do osiągania 100km/h. Różnica w przyspieszeniu może być znikoma, a zestopniowanie skrzyni biegów może odwrócić do góry nogami papierowe wyniki osiągania jednej konkretnej prędkości. |
|
Data: 2009-12-06 01:11:37 | |
Autor: Cavallino | |
Bravo T-Jet opinie | |
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:
Bywa, że ta sekunda bierze się z tego czy odcinka na II biegu będzie minimalnie poniżej czy powyżej 100km/h. Dokładnie tak kiedyś wychodziło w Bednarach, gdzie najszybsze do setki (i w ogóle chyba też) Punto HGT, nie dawało rady na całej długości pasa ani Corsie GSi, ani nawet Avensisowi 2.0, bo akurat koniec pasa przypadał na czas po koniecznym przerzuceniu z IV na V i zanim się rozbujał to już pasa nie było. |
|