Brawa dla Maciereczewicza i Fotygi!

Data: 2010-11-22 19:59:02
Autor: rAzor
Brawa dla Maciereczewicza i Fotygi!
Darz bór! Użytkownik... he he - brat_olin raczył napisać:
Ten Miller to jeszcze na jakiegos patriote wyjdzie!  I co na to WSI24
z GWnem?  To jest nie do zniesienia.

wp.pl: Polska poprosiła USA o pomoc ws. katastrofy smoleńskiej

Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych pod przewodnictwem szefa
MSWiA Jerzego Millera zwróciła się z pytaniem do amerykańskiej
Narodowej Rady Bezpieczeństwa Transportu. Komisja badająca przyczyny
katastrofy smoleńskiej zapytała Amerykanów jak reagować w przypadku
niedostatku informacji od strony rosyjskiej.

No proszę. A który no tutaj wydzierał mordę o jakiejś zdradzie i ośmieszeniu?
A, już wiem. Ten sam przygłup co zwykle. :-D
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-22 20:11:35
Autor:
Brawa dla Maciereczewicza i Fotygi!
No proszę. A który no tutaj wydzierał mordę o jakiejś zdradzie i ośmieszeniu?

No bo tu chodzi o mechanizm analogiczny do aferałów, gdzie  bandzior po naszej
stronie jest aniołem a bandzior w opozycji to bandzior.

--

Brawa dla Maciereczewicza i Fotygi!