Brawa dla Marcina Mellera

Data: 2011-02-10 13:30:49
Autor: u2
Brawa dla Marcina Mellera
... za odwagę w głoszeniu swoich poglądów pod prąd. Ale pewnie teraz
Salon Go pożre :)

Data: 2011-02-10 13:52:23
Autor: wekon
Brawa dla Marcina Mellera
"u2"  wrote in message news:4d53da7a$0$2490$65785112news.neostrada.pl...

... za odwagę w głoszeniu swoich poglądów pod prąd. Ale pewnie teraz
Salon Go pożre :)
-- -- -- -- -- -- --

Kukiz też sie tłumaczył. I M.Wiśniewski coś tam narzekał. I jeszcze niejeden szczeknie. Ja tam nie widzę powodu by przyklaskiwać głupocie, bo chłopcy sobie zaraz znajdą kolejnych idoli w postaci PObis. Ktoś kto dopiero po paru latach (tragicznych dla Polski) dochodzi to takich wniosków to po prostu głupek.

wekon

Data: 2011-02-10 13:54:03
Autor: u2
Brawa dla Marcina Mellera
W dniu 2011-02-10 13:52, wekon pisze:
[...]

A co mnie obchodzi kogo oni kiedyś tam znajdą. Teraz są przeciwko
Wujkowi Samo Zło i to się chwali.

Data: 2011-02-10 14:03:51
Autor: wekon
Brawa dla Marcina Mellera
"u2"  wrote in message news:4d53dfeb$0$2439$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No fakt, za to można ich pochwalić. Lepiej późno niż wcale.

wekon

Data: 2011-02-10 14:12:48
Autor: u2
Brawa dla Marcina Mellera
W dniu 2011-02-10 14:03, wekon pisze:
No fakt, za to można ich pochwalić. Lepiej późno niż wcale.

Zauważ, że nie są to byle jacy propagandziści. M.in. dzięki nim PO
doszło wcześniej do władzy. Dobrze, że teraz spojrzeli krytycznie na PO.

Data: 2011-02-10 16:17:17
Autor: Krzysztof
Brawa dla Marcina Mellera

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d53da7a$0$2490$65785112news.neostrada.pl...
.. za odwagę w głoszeniu swoich poglądów pod prąd. Ale pewnie teraz
Salon Go pożre :)
Powiedzial ze zagłosuje na pis ? Niemozliwe.

K.

Data: 2011-02-10 16:36:21
Autor: u2
Brawa dla Marcina Mellera
W dniu 2011-02-10 16:17, Krzysztof pisze:

.. za odwagę w głoszeniu swoich poglądów pod prąd. Ale pewnie teraz
Salon Go pożre :)
Powiedzial ze zagłosuje na pis ? Niemozliwe.

Ważne, że nie boi się krytykować PO. M.in. za nagonkę na PiS.

Data: 2011-02-10 16:44:34
Autor: Krzysztof
Brawa dla Marcina Mellera

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d5405f6$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czyli nie glosuje na pis, to dla mnie nic sie nie zmieniło.
K.

Data: 2011-02-10 19:21:22
Autor: u2
Brawa dla Marcina Mellera
W dniu 2011-02-10 16:44, Krzysztof pisze:

[...]

To jest jego prywatna sprawa. Nie wiadomo poza tym, czy aby na pewno
glosował na PO w ostatnich wyborach.

Data: 2011-02-11 02:43:21
Autor: zbig
Brawa dla Marcina Mellera
On 10 Lut, 16:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Powiedzial ze zag osuje na pis ? Niemozliwe.

Wa ne, e nie boi si krytykowa PO. M.in. za nagonk na PiS.

Nie wiem gdzie się doszukałeś w liście Mellera krytyki "nagonki na
PIS". Jeśli takowa nagonka była, a ja tak tego nie postrzegam, to
Meller był w jej pierwszym szeregu. Nagonkę to prowadzi PIS. Ze strony
PO jest totalna krytyka oparta na ośmieszaniu przeciwnika. I to was
tak drażni bo nie umiecie tego robić i odpłacić się pięknym za
nadobne. List Mellera uważam,za przejaw naiwności, frajerstwa i odruch
uczciwego "pożytecznego idioty". Oby nie musiał tego kiedyś gorzko
żałowac.

Data: 2011-02-11 11:45:46
Autor: u2
Brawa dla Marcina Mellera
W dniu 2011-02-11 11:43, zbig pisze:
Ze strony
PO jest totalna krytyka oparta na ośmieszaniu przeciwnika.

"Są trzy fazy ujawniania się prawdy. Najpierw prawda jest ośmieszana,
potem spotyka się z gwałtownym oporem, a na koniec traktowana jest jako
oczywistość"
Arthur Schopenhauer

Data: 2011-02-11 11:54:27
Autor: Dobromir
Brawa dla Marcina Mellera

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d55135c$0$2450$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jaka prawda mazurski przygłupie? Smoleńska wersja PiS?

PD

Data: 2011-02-11 11:53:38
Autor: Dobromir
Brawa dla Marcina Mellera

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5184dcd3-5fff-487e-8e7d-486382b23ee6x3g2000yqj.googlegroups.com...
On 10 Lut, 16:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

nadobne. List Mellera uważam,za przejaw naiwności, frajerstwa i odruch
uczciwego "pożytecznego idioty". Oby nie musiał tego kiedyś gorzko

Tak jak Pietzrak i Drozda. Poparli Jarosława i zniknęli ze sceny.

PD

Data: 2011-02-11 11:28:36
Autor: Dobromir
Brawa dla Marcina Mellera

[...]

Kmiotku mazurski, ja też się nie boję krytkowąć PiS m.in. za awanturnictwo polityczne!  Jestem takim samym bohaterem jak Marcinek?

PD

Data: 2011-02-11 11:27:10
Autor: Dobromir
Brawa dla Marcina Mellera

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:ij0vhv$nid$1inews.gazeta.pl...

[...]

Meller, to ten palant w wargami jak brzegi nocnika?

PD

Brawa dla Marcina Mellera