Brawa dla sądu w Lublinie!

Data: 2012-02-26 08:15:57
Autor: Przemysław W
Brawa dla sądu w Lublinie!
W przypadku rasistowskich obelg nie ma mowy o wolności słowa, gdyż godność obrażanego człowieka stoi wyżej niż prawo do gadania, co ślina na język przyniesie

Latem ubiegłego roku w Lublinie kierowca samochodu nie wyhamował przed pasami. Zwróciły mu uwagę dwie przechodzące przez jezdnię kobiety, a kierowca na to rzucił: "Czarna małpo do Afryki", gdyż jedna z nich jest Mulatką. Sprawa trafiła do sądu, który ją umorzył, ale dlatego, iż między kierowcą a kobietą doszło do ugody.

Sędzia zaznaczył jednak, że - gdyby nie ugoda - doszłoby do wyroku skazującego, oraz, że w przypadku rasistowskich obelg nie ma mowy o wolności słowa, gdyż godność obrażanego człowieka stoi wyżej niż prawo do gadania, co ślina na język przyniesie.

Duże brawa dla sądu w Lublinie!

Chciałbym, żeby w Polsce obowiązywało prawo precedensowe. Tzn. - żeby lubelski wyrok był wskazówką dla innych sądów, jak postępować w podobnych przypadkach. Oraz zachętą, by skarżyć tych, którzy pozwalają sobie na rasistowskie odzywki.

PS. Mam nadzieję, że odpis wyroku lubelskiego sądu trafi do posła PiS Marka Suskiego, słynnego z dowcipasów o Murzynku Bambo pod adresem posła PO, Johna Godsona. Zaś partyjni zwierzchnicy Suskiego nakażą mu nauczyć się wyroku na pamięć.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,11234339,Brawa_dla_sadu_w_Lublinie_.html#ixzz1nTBcIKyK

Znany oszust powiedziałby : gdzieś ty się nie myła...

Przemek

--

"Już dzisiaj TV Trwam mogłaby mieć znacznie więcej widzów. Gdyby tylko zechcieli nacisnąć guzik na pilocie".

Data: 2012-02-26 09:28:21
Autor: mkarwan
Brawa dla sądu w Lublinie!
Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jicm7f$a89$1inews.gazeta.pl...
godność obrażanego człowieka stoi wyżej niż prawo do gadania, co ślina na język przyniesie.

weź to sobie pod rozwagę gdy piszesz o Kaczyńskim PiS, księżach, KK itd

Data: 2012-02-26 16:25:52
Autor: Grzegorz Z.
Brawa dla sądu w Lublinie!
mkarwan napisał:

[...]

A jak będzie pisał o Żydach też ma sobie to wziąć pod rozwagę?

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-27 11:30:43
Autor: Marek
Brawa dla sądu w Lublinie!
On 26 Lut, 16:25, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
mkarwan napisał:

> Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości

> weź to sobie pod rozwagę gdy piszesz o Kaczyńskim PiS, księżach, KK itd

A jak będzie pisał o Żydach też ma sobie to wziąć pod rozwagę?

Nie, bo w Polsce przeciez Zydow nie ma, wiec kto mialby sie poczuc
urazony ?

Data: 2012-02-27 12:18:43
Autor: Antenka
Brawa dla sądu w Lublinie!
On 27 Lut, 20:30, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

Nie, bo w Polsce przeciez Zydow nie ma, wiec kto mialby sie poczuc
 urazony ? <

No jak to kto? Nie wiesz? Ich duchy! :-o))

Antenka

Data: 2012-02-28 02:11:22
Autor: Grzegorz Z.
Brawa dla sądu w Lublinie!

mkarwan napisał:

[...]

"Razwiedki" podobno też "nie ma".

Data: 2012-02-28 02:42:25
Autor: Obserwator
Brawa dla sądu w Lublinie!
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a): (...)

obydwaj (ty i ten warzywny) wezcie sobie pod rozwage.

Data: 2012-02-28 08:13:08
Autor: Pohuk
Brawa dla sądu w Lublinie!
 Obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a): (...)

obydwaj (ty i ten warzywny) wezcie sobie pod rozwage.

Ty też weź to pod rozwagę! Czarne chmury gromadzą się nad twoim łbem.

Data: 2012-02-28 08:11:40
Autor: Pohuk
Brawa dla sądu w Lublinie!
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

weź to sobie pod rozwagę gdy piszesz o Kaczyńskim PiS, księżach, KK itd

Weź to sobie pod rozwagę gdy piszesz to o Żydach! Bierz szczoteczkę, ręcznik,
mydełko Fa w płynie i zapierdalaj do najbliższego aresztu. Bądź patriotą!

Data: 2012-02-28 08:10:08
Autor: Pohuk
Brawa dla sądu w Lublinie!
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
[...]

Jakiego chuja się cieszysz? Gdyby wszystkich mierzyć jedną miarką za te obelgi
pod adresem Rydzyka i klechów które tu wypisujesz powinieneś gnić w pierdlu!
Czym ty się głupi chuju od nich różnisz?

Data: 2012-02-28 09:22:28
Autor: Antenka
Brawa dla sądu w Lublinie!
On 28 Lut, 09:10, " Pohuk" <pohukiw...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> [...]

pod adresem Rydzyka i klechów które tu wypisujesz powinieneś gnić w pierdlu!
Czym ty się głupi chuju od nich różnisz?<

Że jest płatnym glupim chujem takim,  co to  się tapla we własnych
odchodach...I zjada własne GóWna! Feee obrzydliwość :- /

Antenka

Data: 2012-02-28 18:04:37
Autor: u2
Brawa dla sądu w Lublinie!
W dniu 2012-02-28 09:10,  Pohuk pisze:
Jakiego chuja się cieszysz? Gdyby wszystkich mierzyć jedną miarką za te obelgi
pod adresem Rydzyka i klechów które tu wypisujesz powinieneś gnić w pierdlu!
Czym ty się głupi chuju od nich różnisz?

Ksiadz murzyn w naszej kulturze to rzadkosc, stad ten zart Rydzyka,
ktorym chetnie wykazuje sie jego rzekomy rasizm. ;)

Brawa dla sądu w Lublinie!