Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Brawo!!

Brawo!!

Data: 2013-02-12 08:53:26
Autor: Trybun
Brawo!!
Dzielny naród Koreański zrobił kolejny krok na drodze od uwolnienia się od hegemoni USA. Od ich łaski i humoru - zniszczyć kolejne państwo na świecie czy nie niszczyć.

http://konflikty.wp.pl/kat,1356,title,Korea-Polnocna-przeprowadzila-probe-jadrowa-to-wyzwanie-rzucone-swiatu,wid,15326727,wiadomosc.html?ticaid=1100d1

Bracia Koreańczycy! Polacy cieszą się razem z wami, i jednocześnie współczują waszym braciom z południa, którzy nie są panami na swojej własnej ziemi.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
  InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-02-12 11:32:34
Autor: Wiesiaczek
Brawo!!
On Tue, 12 Feb 2013 08:53:26 +0100, Trybun wrote:

Dzielny naród Koreański zrobił kolejny krok na drodze od uwolnienia się
od hegemoni USA. Od ich łaski i humoru - zniszczyć kolejne państwo na
świecie czy nie niszczyć.

http://konflikty.wp.pl/kat,1356,title,Korea-Polnocna-przeprowadzila-
probe-jadrowa-to-wyzwanie-rzucone-swiatu,wid,15326727,wiadomosc.html?
ticaid=1100d1

Bracia Koreańczycy! Polacy cieszą się razem z wami, i jednocześnie
współczują waszym braciom z południa, którzy nie są panami na swojej
własnej ziemi.

Popieram.
A nasi dzielni Bracia Zza Oceanu bÄ™dÄ… siedzieć cicho jak mysz pod miotÅ‚Ä…, bo  wiedzÄ…, że KRLD ma bombÄ™.
Gdyby wiedzieli, że Saddam też ma taką bombę to może do dziś by żył przez nikogo nie niepokojony.



--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-02-12 15:33:11
Autor: Trybun
Brawo!!
W dniu 2013-02-12 12:32, Wiesiaczek pisze:
On Tue, 12 Feb 2013 08:53:26 +0100, Trybun wrote:

Dzielny naród Koreański zrobił kolejny krok na drodze od uwolnienia się
od hegemoni USA. Od ich łaski i humoru - zniszczyć kolejne państwo na
świecie czy nie niszczyć.

http://konflikty.wp.pl/kat,1356,title,Korea-Polnocna-przeprowadzila-
probe-jadrowa-to-wyzwanie-rzucone-swiatu,wid,15326727,wiadomosc.html?
ticaid=1100d1
Bracia Koreańczycy! Polacy cieszą się razem z wami, i jednocześnie
współczują waszym braciom z południa, którzy nie są panami na swojej
własnej ziemi.
Popieram.
A nasi dzielni Bracia Zza Oceanu będą siedzieć cicho jak mysz pod miotłą,
bo  wiedzÄ…, że KRLD ma bombÄ™.
Gdyby wiedzieli, że Saddam też ma taką bombę to może do dziś by żył przez
nikogo nie niepokojony.




No coś Ty! Jakich my mamy ( i kiedykolwiek mieliśmy) braci na zachód od Odry??

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
  InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-02-12 15:08:55
Autor: Wiesiaczek
Brawo!!
On Tue, 12 Feb 2013 15:33:11 +0100, Trybun wrote:

W dniu 2013-02-12 12:32, Wiesiaczek pisze:
On Tue, 12 Feb 2013 08:53:26 +0100, Trybun wrote:

Dzielny naród Koreański zrobił kolejny krok na drodze od uwolnienia
się od hegemoni USA. Od ich łaski i humoru - zniszczyć kolejne państwo
na świecie czy nie niszczyć.

http://konflikty.wp.pl/kat,1356,title,Korea-Polnocna-przeprowadzila-
probe-jadrowa-to-wyzwanie-rzucone-swiatu,wid,15326727,wiadomosc.html?
ticaid=1100d1
Bracia Koreańczycy! Polacy cieszą się razem z wami, i jednocześnie
współczują waszym braciom z południa, którzy nie są panami na swojej
własnej ziemi.
Popieram.
A nasi dzielni Bracia Zza Oceanu będą siedzieć cicho jak mysz pod
miotÅ‚Ä…, bo  wiedzÄ…, że KRLD ma bombÄ™.
Gdyby wiedzieli, że Saddam też ma taką bombę to może do dziś by żył
przez nikogo nie niepokojony.




No coś Ty! Jakich my mamy ( i kiedykolwiek mieliśmy) braci na zachód od
Odry??

Oj tam oj tam... żartowałem przecie :)



--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-02-12 21:17:43
Autor: Trybun
Brawo!!
W dniu 2013-02-12 16:08, Wiesiaczek pisze:




No coś Ty! Jakich my mamy ( i kiedykolwiek mieliśmy) braci na zachód od
Odry??
Oj tam oj tam... żartowałem przecie :)


Oj, żart w złym guście.. ;-)

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
  InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-02-13 17:28:36
Autor: jr
Brawo!!

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfdjri$vhk$2node1.news.atman.pl...
W dniu 2013-02-12 12:32, Wiesiaczek pisze:
On Tue, 12 Feb 2013 08:53:26 +0100, Trybun wrote:

Dzielny naród Koreański zrobił kolejny krok na drodze od uwolnienia się
od hegemoni USA. Od ich łaski i humoru - zniszczyć kolejne państwo na
świecie czy nie niszczyć.

http://konflikty.wp.pl/kat,1356,title,Korea-Polnocna-przeprowadzila-
probe-jadrowa-to-wyzwanie-rzucone-swiatu,wid,15326727,wiadomosc.html?
ticaid=1100d1
Bracia Koreańczycy! Polacy cieszą się razem z wami, i jednocześnie
współczują waszym braciom z południa, którzy nie są panami na swojej
własnej ziemi.
Popieram.
A nasi dzielni Bracia Zza Oceanu będą siedzieć cicho jak mysz pod miotłą,
bo  wiedzÄ…, że KRLD ma bombÄ™.
Gdyby wiedzieli, że Saddam też ma taką bombę to może do dziś by żył przez
nikogo nie niepokojony.




No coś Ty! Jakich my mamy ( i kiedykolwiek mieliśmy) braci na zachód od Odry??

Braci szukaj sobie w czerwonym chlewie (i nie mieszaj do tego ani Wschodu, ani Zachodu).
j

Data: 2013-02-14 16:06:53
Autor: Trybun
Brawo!!
W dniu 2013-02-13 17:28, jr pisze:


Braci szukaj sobie w czerwonym chlewie (i nie mieszaj do tego ani Wschodu, ani Zachodu).

Nie uważasz że lepiej żyć w chlewie z braćmi niż na łańcuchu w pańskim folwarku?

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
  InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-02-14 18:44:53
Autor: Przemys³aw M.
Brawo!!
Dnia Thu, 14 Feb 2013 16:06:53 +0100, Trybun napisa³(a):

W dniu 2013-02-13 17:28, jr pisze:


Braci szukaj sobie w czerwonym chlewie (i nie mieszaj do tego ani Wschodu, ani Zachodu).

Nie uwa¿asz ¿e lepiej ¿yæ w chlewie z braæmi ni¿ na ³añcuchu w pañskim folwarku?

Ty nie masz wyboru. Zosta³ ci siê jedynie chlew.


--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2013-02-14 22:01:36
Autor: jr
Brawo!!

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfiujb$jnm$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-02-13 17:28, jr pisze:


Braci szukaj sobie w czerwonym chlewie (i nie mieszaj do tego ani Wschodu, ani Zachodu).

Nie uważasz że lepiej żyć w chlewie


Uwazaj sobie jak chcesz, innych do tego nie mieszaj
j

Data: 2013-02-13 17:26:38
Autor: jr
Brawo!!

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:kfd98i$ua9$2news.task.gda.pl...
On Tue, 12 Feb 2013 08:53:26 +0100, Trybun wrote:

Dzielny naród Koreański zrobił kolejny krok na drodze od uwolnienia się
od hegemoni USA. Od ich łaski i humoru - zniszczyć kolejne państwo na
świecie czy nie niszczyć.

http://konflikty.wp.pl/kat,1356,title,Korea-Polnocna-przeprowadzila-
probe-jadrowa-to-wyzwanie-rzucone-swiatu,wid,15326727,wiadomosc.html?
ticaid=1100d1

Bracia Koreańczycy! Polacy cieszą się razem z wami, i jednocześnie
współczują waszym braciom z południa, którzy nie są panami na swojej
własnej ziemi.

Popieram.
A nasi dzielni Bracia Zza Oceanu będą siedzieć cicho jak mysz pod miotłą,
bo  wiedzÄ…, że KRLD ma bombÄ™.
Gdyby wiedzieli, że Saddam też ma taką bombę to może do dziś by żył


No przeciez 'wiedzieli' (i dlatego Saddam nie zyje).
j

Data: 2013-02-12 13:22:10
Autor: xan
Brawo!!
W dniu 12.02.2013 08:53, Trybun pisze:
Dzielny naród Koreañski zrobi³ kolejny krok na drodze od uwolnienia siê
od hegemoni USA. Od ich ³aski i humoru - zniszczyæ kolejne pañstwo na
¶wiecie czy nie niszczyæ.

http://konflikty.wp.pl/kat,1356,title,Korea-Polnocna-przeprowadzila-probe-jadrowa-to-wyzwanie-rzucone-swiatu,wid,15326727,wiadomosc.html?ticaid=1100d1


Bracia Koreañczycy! Polacy ciesz± siê razem z wami, i jednocze¶nie
wspó³czuj± waszym braciom z po³udnia, którzy nie s± panami na swojej
w³asnej ziemi.



Nie wiem czy siê ¶miaæ czy p³akaæ na widok takich komentarzy.

Data: 2013-02-12 13:08:51
Autor: Wiesiaczek
Brawo!!
On Tue, 12 Feb 2013 13:22:10 +0100, xan wrote:

W dniu 12.02.2013 08:53, Trybun pisze:
Dzielny naród Koreański zrobił kolejny krok na drodze od uwolnienia się
od hegemoni USA. Od ich łaski i humoru - zniszczyć kolejne państwo na
świecie czy nie niszczyć.

http://konflikty.wp.pl/kat,1356,title,Korea-Polnocna-przeprowadzila-
probe-jadrowa-to-wyzwanie-rzucone-swiatu,wid,15326727,wiadomosc.html?
ticaid=1100d1


Bracia Koreańczycy! Polacy cieszą się razem z wami, i jednocześnie
współczują waszym braciom z południa, którzy nie są panami na swojej
własnej ziemi.



Nie wiem czy się śmiać czy płakać na widok takich komentarzy.

Może idź się odlej? :)



--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-02-12 16:26:19
Autor: xan
Brawo!!
W dniu 12.02.2013 14:08, Wiesiaczek pisze:
On Tue, 12 Feb 2013 13:22:10 +0100, xan wrote:

W dniu 12.02.2013 08:53, Trybun pisze:
Dzielny naród Koreañski zrobi³ kolejny krok na drodze od uwolnienia siê
od hegemoni USA. Od ich ³aski i humoru - zniszczyæ kolejne pañstwo na
¶wiecie czy nie niszczyæ.

http://konflikty.wp.pl/kat,1356,title,Korea-Polnocna-przeprowadzila-
probe-jadrowa-to-wyzwanie-rzucone-swiatu,wid,15326727,wiadomosc.html?
ticaid=1100d1


Bracia Koreañczycy! Polacy ciesz± siê razem z wami, i jednocze¶nie
wspó³czuj± waszym braciom z po³udnia, którzy nie s± panami na swojej
w³asnej ziemi.



Nie wiem czy siê ¶miaæ czy p³akaæ na widok takich komentarzy.

Mo¿e id¼ siê odlej? :)


najlepiej tobie na fizjonomie

Data: 2013-02-12 17:12:47
Autor: Wiesiaczek
Brawo!!
On Tue, 12 Feb 2013 16:26:19 +0100, xan wrote:

W dniu 12.02.2013 14:08, Wiesiaczek pisze:
On Tue, 12 Feb 2013 13:22:10 +0100, xan wrote:

W dniu 12.02.2013 08:53, Trybun pisze:
Dzielny naród Koreański zrobił kolejny krok na drodze od uwolnienia
się od hegemoni USA. Od ich łaski i humoru - zniszczyć kolejne
państwo na świecie czy nie niszczyć.

http://konflikty.wp.pl/kat,1356,title,Korea-Polnocna-przeprowadzila-
probe-jadrowa-to-wyzwanie-rzucone-swiatu,wid,15326727,wiadomosc.html?
ticaid=1100d1


Bracia Koreańczycy! Polacy cieszą się razem z wami, i jednocześnie
współczują waszym braciom z południa, którzy nie są panami na swojej
własnej ziemi.



Nie wiem czy się śmiać czy płakać na widok takich komentarzy.

Może idź się odlej? :)


najlepiej tobie na fizjonomie


PLÄ„K! :)


--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-02-12 15:32:58
Autor: Trybun
Brawo!!
W dniu 2013-02-12 13:22, xan pisze:
W dniu 12.02.2013 08:53, Trybun pisze:
Dzielny naród Koreañski zrobi³ kolejny krok na drodze od uwolnienia siê
od hegemoni USA. Od ich ³aski i humoru - zniszczyæ kolejne pañstwo na
¶wiecie czy nie niszczyæ.

http://konflikty.wp.pl/kat,1356,title,Korea-Polnocna-przeprowadzila-probe-jadrowa-to-wyzwanie-rzucone-swiatu,wid,15326727,wiadomosc.html?ticaid=1100d1 Bracia Koreañczycy! Polacy ciesz± siê razem z wami, i jednocze¶nie
wspó³czuj± waszym braciom z po³udnia, którzy nie s± panami na swojej
w³asnej ziemi.



Nie wiem czy siê ¶miaæ czy p³akaæ na widok takich komentarzy.

¦miaæ i radowaæ siê. Ka¿dy niezale¿ny cz³owiek który ceni wolno¶æ i niezalezno¶æ  powinien sie cieszyæ.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
  Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-02-12 16:23:45
Autor: xan
Brawo!!
W dniu 12.02.2013 15:32, Trybun pisze:
W dniu 2013-02-12 13:22, xan pisze:
W dniu 12.02.2013 08:53, Trybun pisze:
Dzielny naród Koreañski zrobi³ kolejny krok na drodze od uwolnienia siê
od hegemoni USA. Od ich ³aski i humoru - zniszczyæ kolejne pañstwo na
¶wiecie czy nie niszczyæ.

http://konflikty.wp.pl/kat,1356,title,Korea-Polnocna-przeprowadzila-probe-jadrowa-to-wyzwanie-rzucone-swiatu,wid,15326727,wiadomosc.html?ticaid=1100d1



Bracia Koreañczycy! Polacy ciesz± siê razem z wami, i jednocze¶nie
wspó³czuj± waszym braciom z po³udnia, którzy nie s± panami na swojej
w³asnej ziemi.



Nie wiem czy siê ¶miaæ czy p³akaæ na widok takich komentarzy.

¦miaæ i radowaæ siê. Ka¿dy niezale¿ny cz³owiek który ceni wolno¶æ i
niezalezno¶æ  powinien sie cieszyæ.


Pierdolisz pan, taka prosta rzecz dzisiaj, powiedz mi czy przecietny cz³owiek w KRLD ma dostêp do i-netu. Skoro tak popierasz ich porz±dek to zrezygnuj dobrowolnie z i-netu, w imiê walki o swoj± wolno¶æ - tam tej wolno¶ci nie maj±, aby mogli swobodnie pierdoliæ tak jak ty na i-necie.

Data: 2013-02-12 21:16:59
Autor: Trybun
Brawo!!
W dniu 2013-02-12 16:23, xan pisze:

Pierdolisz pan, taka prosta rzecz dzisiaj, powiedz mi czy przecietny cz³owiek w KRLD ma dostêp do i-netu. Skoro tak popierasz ich porz±dek to zrezygnuj dobrowolnie z i-netu, w imiê walki o swoj± wolno¶æ - tam tej wolno¶ci nie maj±, aby mogli swobodnie pierdoliæ tak jak ty na i-necie.

Co to jest twoim zdaniem ten "net"? I do czego dobrego s³u¿y normalnemu cz³owiekowi? Mam zrezygnowaæ z gapienia siê w monitor, a co mi proponujesz w zamian? Nawet w tym kapitalistycznym raju nie ma z kim s³owa zamieniæ, a co dopiero zagraæ w karty czy szachy. Owszem, pewnie i nie maj± mo¿liwo¶ci za¿ywaæ namiastki kontaktów miêdzyludzkich w sieci, ale za to mog± sobie po*doliæ  o d*ie maryni  przy flaszce i kartach.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
  Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-02-12 21:59:44
Autor: Anatol
Brawo!!
W dniu 2013-02-12 21:16, Trybun pisze:
W dniu 2013-02-12 16:23, xan pisze:

Pierdolisz pan, taka prosta rzecz dzisiaj, powiedz mi czy przecietny
cz³owiek w KRLD ma dostêp do i-netu. Skoro tak popierasz ich porz±dek
to zrezygnuj dobrowolnie z i-netu, w imiê walki o swoj± wolno¶æ - tam
tej wolno¶ci nie maj±, aby mogli swobodnie pierdoliæ tak jak ty na
i-necie.

Co to jest twoim zdaniem ten "net"? I do czego dobrego s³u¿y normalnemu
cz³owiekowi?


Do szybkiego zdobywania i przekazywania du¿ych ilo¶ci informacji, korzystania z us³ug sieciowych czy wygodnego i szybkiego zawierania transakcji handlowych.


Anatol

Data: 2013-02-12 22:39:22
Autor: Wiesiaczek
Brawo!!
On Tue, 12 Feb 2013 21:59:44 +0100, Anatol wrote:

W dniu 2013-02-12 21:16, Trybun pisze:
W dniu 2013-02-12 16:23, xan pisze:

Pierdolisz pan, taka prosta rzecz dzisiaj, powiedz mi czy przecietny
człowiek w KRLD ma dostęp do i-netu. Skoro tak popierasz ich porządek
to zrezygnuj dobrowolnie z i-netu, w imię walki o swoją wolność - tam
tej wolności nie mają, aby mogli swobodnie pierdolić tak jak ty na
i-necie.

Co to jest twoim zdaniem ten "net"? I do czego dobrego służy normalnemu
człowiekowi?


Do szybkiego zdobywania i przekazywania dużych ilości informacji,
korzystania z usług sieciowych czy wygodnego i szybkiego zawierania
transakcji handlowych.


Anatol

Ale po co?



--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-02-13 00:23:01
Autor: Anatol
Brawo!!
W dniu 2013-02-12 23:39, Wiesiaczek pisze:
On Tue, 12 Feb 2013 21:59:44 +0100, Anatol wrote:

W dniu 2013-02-12 21:16, Trybun pisze:
W dniu 2013-02-12 16:23, xan pisze:

Pierdolisz pan, taka prosta rzecz dzisiaj, powiedz mi czy przecietny
człowiek w KRLD ma dostęp do i-netu. Skoro tak popierasz ich porządek
to zrezygnuj dobrowolnie z i-netu, w imię walki o swoją wolność - tam
tej wolności nie mają, aby mogli swobodnie pierdolić tak jak ty na
i-necie.

Co to jest twoim zdaniem ten "net"? I do czego dobrego służy normalnemu
człowiekowi?


Do szybkiego zdobywania i przekazywania dużych ilości informacji,
korzystania z usług sieciowych czy wygodnego i szybkiego zawierania
transakcji handlowych.


Anatol

Ale po co?

Å»eby umówić siÄ™ na wizytÄ™ z wybranym z listy lekarzem, w wybranej z listy przychodni, w wybranym z listy wolnym terminie, żeby kupić taniÄ… część zamiennÄ… do samochodu, żeby kupić dowolnie wybranÄ… książkÄ™ bez dzwonienia czy biegania po ksiÄ™garniach i antykwariatach, żeby zdobyć informacje o szukanych przepisach prawnych, znaleźć wzór umowy/podania, znaleźć  informacje o rozkÅ‚adzie jazdy, przejrzeć i porównać oferty sprzedawców (RTV/AGD/nieruchomoÅ›ci), żeby móc przesyÅ‚ać dokumenty, zdjÄ™cia, żeby sprawdzić stan hipoteki czy zrobić zakupy spożywcze bez ruszania siÄ™ z domu, żeby wziąć udziaÅ‚ w kursach i szkoleniach, żeby Å›ciÄ…gnąć sobie publikacje pdf i ebooki z szukanÄ… treÅ›ciÄ…, żeby przetÅ‚umaczyć sobie tekst z dowolnego jÄ™zyka, żeby sprawdzić szczegóły dotyczÄ…ce dowolnego hasÅ‚a bez nabywania setek tomów encyklopedii i sÅ‚owników, żeby zapÅ‚acić szybko i tanio za rachunki, żeby znaleźć porady na rozwiÄ…zanie wielu drobnych problemów itd.

Anatol

Data: 2013-02-13 06:13:58
Autor: Wiesiaczek
Brawo!!
On Wed, 13 Feb 2013 00:23:01 +0100, Anatol wrote:

W dniu 2013-02-12 23:39, Wiesiaczek pisze:
On Tue, 12 Feb 2013 21:59:44 +0100, Anatol wrote:

W dniu 2013-02-12 21:16, Trybun pisze:
W dniu 2013-02-12 16:23, xan pisze:

Pierdolisz pan, taka prosta rzecz dzisiaj, powiedz mi czy przecietny
człowiek w KRLD ma dostęp do i-netu. Skoro tak popierasz ich
porzÄ…dek to zrezygnuj dobrowolnie z i-netu, w imiÄ™ walki o swojÄ…
wolność - tam tej wolności nie mają, aby mogli swobodnie pierdolić
tak jak ty na i-necie.

Co to jest twoim zdaniem ten "net"? I do czego dobrego służy
normalnemu człowiekowi?


Do szybkiego zdobywania i przekazywania dużych ilości informacji,
korzystania z usług sieciowych czy wygodnego i szybkiego zawierania
transakcji handlowych.


Anatol

Ale po co?

Żeby umówić się na wizytę z wybranym z listy lekarzem, w wybranej z
listy przychodni, w wybranym z listy wolnym terminie, żeby kupić tanią
część zamienną do samochodu, żeby kupić dowolnie wybraną książkę bez
dzwonienia czy biegania po księgarniach i antykwariatach, żeby zdobyć
informacje o szukanych przepisach prawnych, znaleźć wzór umowy/podania,
znaleźć  informacje o rozkÅ‚adzie jazdy, przejrzeć i porównać oferty
sprzedawców (RTV/AGD/nieruchomości), żeby móc przesyłać dokumenty,
zdjęcia, żeby sprawdzić stan hipoteki czy zrobić zakupy spożywcze bez
ruszania się z domu, żeby wziąć udział w kursach i szkoleniach, żeby
ściągnąć sobie publikacje pdf i ebooki z szukaną treścią, żeby
przetłumaczyć sobie tekst z dowolnego języka, żeby sprawdzić szczegóły
dotyczące dowolnego hasła bez nabywania setek tomów encyklopedii i
słowników, żeby zapłacić szybko i tanio za rachunki, żeby znaleźć porady
na rozwiązanie wielu drobnych problemów itd.

Anatol

No widzisz, ja dalej nie rozumiem, po co?
"Kupić... bez biegania... zdobyć informacje... oferty sprzedawców RTV...
przesyÅ‚ać dokumenty... stan hipoteki...  zakupy spożywcze bez
ruszania się z domu... wziąć udział w kursach... ściągnąć sobie
publikacje pdf i ebooki... etc.
A nie wspomniałeś jeszcze o fejsbuku i wirtualnym życiu towarzyskim.

Ja wolę iść w tym czasie na spacer po zaśnieżonym lesie, odwiedzić przyjaciół i porozmawiać z nimi przy herbacie, przeczytać w spokoju dobrą książkę, pojechać rowerem za miasto lub też zrobić zakupy na bazarze, starannie dobierając produkty, żeby później przyrządzić coś, na co mógłbym kogoś zaprosić. Wolę też poseksić się z miłą koleżanką lub dla odmiany, oddać się samotnie rozmyślaniom przy dobrej muzyce i fajce wodnej.

Bez obrazy, ale uważam, że to co Ty proponujesz to degeneracja i zwykłe odmóżdżenie. "Protezy" dla mózgu, "protezy" dla mięśni...
Nie na tym polega człowieczeństwo.




--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-02-13 07:58:01
Autor: xan
Brawo!!
W dniu 13.02.2013 07:13, Wiesiaczek pisze:
On Wed, 13 Feb 2013 00:23:01 +0100, Anatol wrote:

[ciahc]

No widzisz, ja dalej nie rozumiem, po co?
"Kupiæ... bez biegania... zdobyæ informacje... oferty sprzedawców RTV...
przesy³aæ dokumenty... stan hipoteki...  zakupy spo¿ywcze bez
ruszania siê z domu... wzi±æ udzia³ w kursach... ¶ci±gn±æ sobie
publikacje pdf i ebooki... etc.
A nie wspomnia³e¶ jeszcze o fejsbuku i wirtualnym ¿yciu towarzyskim.

Ja wolê i¶æ w tym czasie na spacer po za¶nie¿onym lesie, odwiedziæ
przyjació³ i porozmawiaæ z nimi przy herbacie, przeczytaæ w spokoju dobr±
ksi±¿kê, pojechaæ rowerem za miasto lub te¿ zrobiæ zakupy na bazarze,
starannie dobieraj±c produkty, ¿eby pó¼niej przyrz±dziæ co¶, na co
móg³bym kogo¶ zaprosiæ. Wolê te¿ poseksiæ siê z mi³± kole¿ank± lub dla
odmiany, oddaæ siê samotnie rozmy¶laniom przy dobrej muzyce i fajce
wodnej.

Bez obrazy, ale uwa¿am, ¿e to co Ty proponujesz to degeneracja i zwyk³e
odmó¿d¿enie.
"Protezy" dla mózgu, "protezy" dla miê¶ni...
Nie na tym polega cz³owieczeñstwo.


To teraz sam powiedz, CO TY robisz na tym i-necie jak to dla ciebie takie z³e ? Piszesz frazesy i pierdo³y a sam korzystasz z tego medium ile wlezie zarazem narzekaj±c na nie. Gratulujê logiki.

Data: 2013-02-13 17:02:15
Autor: u2
Brawo!!
W dniu 2013-02-13 07:58, xan pisze:
To teraz sam powiedz, CO TY robisz na tym i-necie jak to dla ciebie
takie z³e ? Piszesz frazesy i pierdo³y a sam korzystasz z tego medium
ile wlezie zarazem narzekaj±c na nie. Gratulujê logiki.


Wszystko we wlasciwych proporcjach u Wiesiaczka. Net tez jest dla ludzi, ale sadzac po psp niektorzy sa dla netu...-;)

Data: 2013-02-13 17:20:32
Autor: Przemys³aw M.
Brawo!!
Dnia Wed, 13 Feb 2013 17:02:15 +0100, u2 napisa³(a):

W dniu 2013-02-13 07:58, xan pisze:
To teraz sam powiedz, CO TY robisz na tym i-necie jak to dla ciebie
takie z³e ? Piszesz frazesy i pierdo³y a sam korzystasz z tego medium
ile wlezie zarazem narzekaj±c na nie. Gratulujê logiki.


Wszystko we wlasciwych proporcjach u Wiesiaczka. Net tez jest dla ludzi, ale sadzac po psp niektorzy sa dla netu...-;)

WON BUCU!

--
"Jedn± z zalet demokracji jest to, ¿e nikt kto zosta³ wybrany
nie jest g³upszy ni¿ ci co go wybrali. Im g³upszy jest ten wybrany, tym g³upsi s± ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-13 17:35:35
Autor: u2
Brawo!!
W dniu 2013-02-13 17:20, Przemys³aw M. pisze:
Wszystko we wlasciwych proporcjach u Wiesiaczka. Net tez jest dla ludzi,
ale sadzac po psp niektorzy sa dla netu...-;)
WON BUCU!

Mam na mysli m.in. ciebie ka³ecki...-;)

Data: 2013-02-13 17:39:22
Autor: Przemys³aw M.
Brawo!!
Dnia Wed, 13 Feb 2013 17:35:35 +0100, u2 napisa³(a):

W dniu 2013-02-13 17:20, Przemys³aw M. pisze:
Wszystko we wlasciwych proporcjach u Wiesiaczka. Net tez jest dla ludzi,
ale sadzac po psp niektorzy sa dla netu...-;)
WON BUCU!

Mam na mysli m.in. ciebie ka³ecki...-;)

SPADAJ BUCU!

--
"Jedn± z zalet demokracji jest to, ¿e nikt kto zosta³ wybrany
nie jest g³upszy ni¿ ci co go wybrali. Im g³upszy jest ten wybrany, tym g³upsi s± ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-14 12:11:46
Autor: xan
Brawo!!
W dniu 13.02.2013 17:02, u2 pisze:
W dniu 2013-02-13 07:58, xan pisze:
To teraz sam powiedz, CO TY robisz na tym i-necie jak to dla ciebie
takie z³e ? Piszesz frazesy i pierdo³y a sam korzystasz z tego medium
ile wlezie zarazem narzekaj±c na nie. Gratulujê logiki.


Wszystko we wlasciwych proporcjach u Wiesiaczka. Net tez jest dla ludzi,
ale sadzac po psp niektorzy sa dla netu...-;)

Mo¿e, ja ¿yjê z i-netu - wiêc zaliczam siê do tych drugich :D

Data: 2013-02-14 20:42:54
Autor: jr
Brawo!!

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:511bb908$0$1209$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-02-13 07:58, xan pisze:
To teraz sam powiedz, CO TY robisz na tym i-necie jak to dla ciebie
takie z³e ? Piszesz frazesy i pierdo³y a sam korzystasz z tego medium
ile wlezie zarazem narzekaj±c na nie. Gratulujê logiki.


Wszystko we wlasciwych proporcjach u Wiesiaczka. Net tez jest dla ludzi, ale sadzac po psp niektorzy sa dla netu...-;)

WYPAD !

Data: 2013-02-13 10:17:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo!!

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:kffav6$hn$1news.task.gda.pl...
On Wed, 13 Feb 2013 00:23:01 +0100, Anatol wrote:

W dniu 2013-02-12 23:39, Wiesiaczek pisze:
On Tue, 12 Feb 2013 21:59:44 +0100, Anatol wrote:

W dniu 2013-02-12 21:16, Trybun pisze:
W dniu 2013-02-12 16:23, xan pisze:

Pierdolisz pan, taka prosta rzecz dzisiaj, powiedz mi czy przecietny
człowiek w KRLD ma dostęp do i-netu. Skoro tak popierasz ich
porzÄ…dek to zrezygnuj dobrowolnie z i-netu, w imiÄ™ walki o swojÄ…
wolność - tam tej wolności nie mają, aby mogli swobodnie pierdolić
tak jak ty na i-necie.

Co to jest twoim zdaniem ten "net"? I do czego dobrego służy
normalnemu człowiekowi?


Do szybkiego zdobywania i przekazywania dużych ilości informacji,
korzystania z usług sieciowych czy wygodnego i szybkiego zawierania
transakcji handlowych.


Anatol

Ale po co?

Żeby umówić się na wizytę z wybranym z listy lekarzem, w wybranej z
listy przychodni, w wybranym z listy wolnym terminie, żeby kupić tanią
część zamienną do samochodu, żeby kupić dowolnie wybraną książkę bez
dzwonienia czy biegania po księgarniach i antykwariatach, żeby zdobyć
informacje o szukanych przepisach prawnych, znaleźć wzór umowy/podania,
znaleźć  informacje o rozkÅ‚adzie jazdy, przejrzeć i porównać oferty
sprzedawców (RTV/AGD/nieruchomości), żeby móc przesyłać dokumenty,
zdjęcia, żeby sprawdzić stan hipoteki czy zrobić zakupy spożywcze bez
ruszania się z domu, żeby wziąć udział w kursach i szkoleniach, żeby
ściągnąć sobie publikacje pdf i ebooki z szukaną treścią, żeby
przetłumaczyć sobie tekst z dowolnego języka, żeby sprawdzić szczegóły
dotyczące dowolnego hasła bez nabywania setek tomów encyklopedii i
słowników, żeby zapłacić szybko i tanio za rachunki, żeby znaleźć porady
na rozwiązanie wielu drobnych problemów itd.

Anatol

No widzisz, ja dalej nie rozumiem, po co?
"Kupić... bez biegania... zdobyć informacje... oferty sprzedawców RTV...
przesyÅ‚ać dokumenty... stan hipoteki...  zakupy spożywcze bez
ruszania się z domu... wziąć udział w kursach... ściągnąć sobie
publikacje pdf i ebooki... etc.
A nie wspomniałeś jeszcze o fejsbuku i wirtualnym życiu towarzyskim.

Ja wolę iść w tym czasie na spacer po zaśnieżonym lesie, odwiedzić
przyjaciół i porozmawiać z nimi przy herbacie, przeczytać w spokoju dobrą
książkę, pojechać rowerem za miasto lub też zrobić zakupy na bazarze,
starannie dobierając produkty, żeby później przyrządzić coś, na co
mógłbym kogoś zaprosić. Wolę też poseksić się z miłą koleżanką lub dla
odmiany, oddać się samotnie rozmyślaniom przy dobrej muzyce i fajce
wodnej.

Bez obrazy, ale uważam, że to co Ty proponujesz to degeneracja i zwykłe
odmóżdżenie.
"Protezy" dla mózgu, "protezy" dla mięśni...
Nie na tym polega człowieczeństwo.

To co TY robisz w necie?
Posługując się SWOJĄ logiką powinieneś usiąść przy stole. Maczając gęsie pióro w inkauście, napisać list na pergaminie. Następnie kopertę zalakować, odcisnąć pieczęć i wysłać konnego posłańca do Anatola.
Ewentualnie tam-tamy lub sygnały dymne.

rozbawiony niekonsekwencjÄ…

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Data: 2013-02-14 20:41:29
Autor: jr
Brawo!!

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:kffav6$hn$1news.task.gda.pl...
On Wed, 13 Feb 2013 00:23:01 +0100, Anatol wrote:

W dniu 2013-02-12 23:39, Wiesiaczek pisze:
On Tue, 12 Feb 2013 21:59:44 +0100, Anatol wrote:

W dniu 2013-02-12 21:16, Trybun pisze:
W dniu 2013-02-12 16:23, xan pisze:

Pierdolisz pan, taka prosta rzecz dzisiaj, powiedz mi czy przecietny
człowiek w KRLD ma dostęp do i-netu. Skoro tak popierasz ich
porzÄ…dek to zrezygnuj dobrowolnie z i-netu, w imiÄ™ walki o swojÄ…
wolność - tam tej wolności nie mają, aby mogli swobodnie pierdolić
tak jak ty na i-necie.

Co to jest twoim zdaniem ten "net"? I do czego dobrego służy
normalnemu człowiekowi?


Do szybkiego zdobywania i przekazywania dużych ilości informacji,
korzystania z usług sieciowych czy wygodnego i szybkiego zawierania
transakcji handlowych.


Anatol

Ale po co?

Żeby umówić się na wizytę z wybranym z listy lekarzem, w wybranej z
listy przychodni, w wybranym z listy wolnym terminie, żeby kupić tanią
część zamienną do samochodu, żeby kupić dowolnie wybraną książkę bez
dzwonienia czy biegania po księgarniach i antykwariatach, żeby zdobyć
informacje o szukanych przepisach prawnych, znaleźć wzór umowy/podania,
znaleźć  informacje o rozkÅ‚adzie jazdy, przejrzeć i porównać oferty
sprzedawców (RTV/AGD/nieruchomości), żeby móc przesyłać dokumenty,
zdjęcia, żeby sprawdzić stan hipoteki czy zrobić zakupy spożywcze bez
ruszania się z domu, żeby wziąć udział w kursach i szkoleniach, żeby
ściągnąć sobie publikacje pdf i ebooki z szukaną treścią, żeby
przetłumaczyć sobie tekst z dowolnego języka, żeby sprawdzić szczegóły
dotyczące dowolnego hasła bez nabywania setek tomów encyklopedii i
słowników, żeby zapłacić szybko i tanio za rachunki, żeby znaleźć porady
na rozwiązanie wielu drobnych problemów itd.

Anatol

No widzisz, ja dalej nie rozumiem, po co?
"Kupić... bez biegania... zdobyć informacje... oferty sprzedawców RTV...
przesyÅ‚ać dokumenty... stan hipoteki...  zakupy spożywcze bez
ruszania się z domu... wziąć udział w kursach... ściągnąć sobie
publikacje pdf i ebooki... etc.
A nie wspomniałeś jeszcze o fejsbuku i wirtualnym życiu towarzyskim.

Ja wolę iść w tym czasie na spacer po zaśnieżonym lesie


Zabrania ci ktos tego?


, odwiedzić
przyjaciół i porozmawiać z nimi przy herbacie, przeczytać w spokoju dobrą
książkę, pojechać rowerem za miasto lub też zrobić zakupy na bazarze,
starannie dobierając produkty, żeby później przyrządzić coś, na co
mógłbym kogoś zaprosić. Wolę też poseksić się z miłą koleżanką lub dla
odmiany, oddać się samotnie rozmyślaniom przy dobrej muzyce i fajce
wodnej.


Jedni lubia barszcz czerwony, inni jake wodna, a jeszcze inni biznes przez internet.


Bez obrazy, ale uważam, że to co Ty proponujesz to degeneracja i zwykłe
odmóżdżenie.


Ja niezauwazylem, zeby ktos cokolwiek ci tutaj proponowal lub narzucal (nie wszyscy nas swiecie sa komuchami).
j

Data: 2013-02-14 16:06:40
Autor: Trybun
Brawo!!
W dniu 2013-02-13 00:23, Anatol pisze:

Żeby umówić się na wizytę z wybranym z listy lekarzem, [...]
Anatol

Teoretyzujesz.. W praktyce to tylko przez telefon, przynajmniej w mojej okolicy.. Nie, nie w Bieszczadach - w centrum Polski.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
  InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-02-14 20:36:49
Autor: jr
Brawo!!

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:kfegaq$u8u$1news.task.gda.pl...
On Tue, 12 Feb 2013 21:59:44 +0100, Anatol wrote:

W dniu 2013-02-12 21:16, Trybun pisze:
W dniu 2013-02-12 16:23, xan pisze:

Pierdolisz pan, taka prosta rzecz dzisiaj, powiedz mi czy przecietny
człowiek w KRLD ma dostęp do i-netu. Skoro tak popierasz ich porządek
to zrezygnuj dobrowolnie z i-netu, w imię walki o swoją wolność - tam
tej wolności nie mają, aby mogli swobodnie pierdolić tak jak ty na
i-necie.

Co to jest twoim zdaniem ten "net"? I do czego dobrego służy normalnemu
człowiekowi?


Do szybkiego zdobywania i przekazywania dużych ilości informacji,
korzystania z usług sieciowych czy wygodnego i szybkiego zawierania
transakcji handlowych.


Anatol

Ale po co?



A co tobie do tego?
Pyta cie tu ktos, po co wysiadujesz ma grupie?
j

Data: 2013-02-14 16:07:20
Autor: Trybun
Brawo!!
W dniu 2013-02-12 21:59, Anatol pisze:

Co to jest twoim zdaniem ten "net"? I do czego dobrego s³u¿y normalnemu
cz³owiekowi?


Do szybkiego zdobywania i przekazywania du¿ych ilo¶ci informacji, korzystania z us³ug sieciowych czy wygodnego i szybkiego zawierania transakcji handlowych.


Anatol

Do "szybkiego"... powiedz mi Anatol dok±d Ci siê tak spieszy? Próbujesz dorównaæ tym co to ¿yj± z tego co zdo³aj± wyrwaæ innym z ich misek?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
  Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-02-14 22:05:11
Autor: jr
Brawo!!

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kfiujb$jnm$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-02-12 21:59, Anatol pisze:

Co to jest twoim zdaniem ten "net"? I do czego dobrego s³u¿y normalnemu
cz³owiekowi?


Do szybkiego zdobywania i przekazywania du¿ych ilo¶ci informacji, korzystania z us³ug sieciowych czy wygodnego i szybkiego zawierania transakcji handlowych.


Anatol

Do "szybkiego"... powiedz mi Anatol dok±d Ci siê tak spieszy?

Nie mow mu nic Anatol, nie jestes na jego folwarku.
j

Data: 2013-02-13 07:55:31
Autor: xan
Brawo!!
W dniu 12.02.2013 21:16, Trybun pisze:
W dniu 2013-02-12 16:23, xan pisze:

Pierdolisz pan, taka prosta rzecz dzisiaj, powiedz mi czy przecietny
cz³owiek w KRLD ma dostêp do i-netu. Skoro tak popierasz ich porz±dek
to zrezygnuj dobrowolnie z i-netu, w imiê walki o swoj± wolno¶æ - tam
tej wolno¶ci nie maj±, aby mogli swobodnie pierdoliæ tak jak ty na
i-necie.

Co to jest twoim zdaniem ten "net"? I do czego dobrego s³u¿y normalnemu
cz³owiekowi? Mam zrezygnowaæ z gapienia siê w monitor, a co mi
proponujesz w zamian? Nawet w tym kapitalistycznym raju nie ma z kim
s³owa zamieniæ, a co dopiero zagraæ w karty czy szachy.

My¶lisz ze KRLD maj± z kim s³owo zamieniæ ? Tam siê a¿ roi od agentów, podpierdalaczy aby podpierdalaniem przypodobaæ siê re¿imowi i dostaæ co¶ w zamian wiêcej - np. extra michê ry¿u.

Owszem, pewnie i
nie maj± mo¿liwo¶ci za¿ywaæ namiastki kontaktów miêdzyludzkich w sieci,
ale za to mog± sobie po*doliæ  o d*ie maryni  przy flaszce i kartach.


A widzisz, w KRLD jak maj± wolny czas to musz± obowi±zkowo zapylaæ na "zebrania", a jak zapomn± znaczka z Kimem w ubraniu to maszeruj± prosto do pierdla lub jad± na wczasy do obozu pracy.

Wiem ze ty zaliczasz siê do tych ludzi co musz± mieæ bat nad sob± i to taki solidny, wiec mo¿na zrozumiec twój tok my¶lenia.

Data: 2013-02-14 16:06:19
Autor: Trybun
Brawo!!
W dniu 2013-02-13 07:55, xan pisze:

Co to jest twoim zdaniem ten "net"? I do czego dobrego s³u¿y normalnemu
cz³owiekowi? Mam zrezygnowaæ z gapienia siê w monitor, a co mi
proponujesz w zamian? Nawet w tym kapitalistycznym raju nie ma z kim
s³owa zamieniæ, a co dopiero zagraæ w karty czy szachy.

My¶lisz ze KRLD maj± z kim s³owo zamieniæ ? Tam siê a¿ roi od agentów, podpierdalaczy aby podpierdalaniem przypodobaæ siê re¿imowi i dostaæ co¶ w zamian wiêcej - np. extra michê ry¿u.

My¶lê ¿e maj±, my¶lê ¿e inwigilacji co najwy¿ej tylko odrobinê przewy¿szaj± to co by³o u nas w PRLu. Pamiêtasz te czasy? Je¿eli nie to informujê - Polacy generalnie krytykowali socjalizm, robili to w tramwajach, w kolejkach, w zak³adach pracy, na meczach itd. Kto siê przejmowa³ "podpierdalaczami"? albo ponosi³ konsekwencje tego ¿e wyra¿a³ swoje zdanie? My¶lisz ¿e teraz u nas nie ma p³atnych donosicieli? Informujê - komendy policji maja spore fundusze na ten cel przeznaczone.


Owszem, pewnie i
nie maj± mo¿liwo¶ci za¿ywaæ namiastki kontaktów miêdzyludzkich w sieci,
ale za to mog± sobie po*doliæ  o d*ie maryni  przy flaszce i kartach.


A widzisz, w KRLD jak maj± wolny czas to musz± obowi±zkowo zapylaæ na "zebrania", a jak zapomn± znaczka z Kimem w ubraniu to maszeruj± prosto do pierdla lub jad± na wczasy do obozu pracy.

Wiem ze ty zaliczasz siê do tych ludzi co musz± mieæ bat nad sob± i to taki solidny, wiec mo¿na zrozumiec twój tok my¶lenia.

Powiedz mi na podstawie czego rozpowszechniasz takie wiadomo¶ci? Przecie¿ to tylko twoje czcze fantazje, wywo³ane najprawdopodobniej medialna propagand±.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
  Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-02-14 16:30:55
Autor: xan
Brawo!!
W dniu 14.02.2013 16:06, Trybun pisze:
W dniu 2013-02-13 07:55, xan pisze:

Co to jest twoim zdaniem ten "net"? I do czego dobrego s³u¿y normalnemu
cz³owiekowi? Mam zrezygnowaæ z gapienia siê w monitor, a co mi
proponujesz w zamian? Nawet w tym kapitalistycznym raju nie ma z kim
s³owa zamieniæ, a co dopiero zagraæ w karty czy szachy.

My¶lisz ze KRLD maj± z kim s³owo zamieniæ ? Tam siê a¿ roi od agentów,
podpierdalaczy aby podpierdalaniem przypodobaæ siê re¿imowi i dostaæ
co¶ w zamian wiêcej - np. extra michê ry¿u.

My¶lê ¿e maj±, my¶lê ¿e inwigilacji co najwy¿ej tylko odrobinê
przewy¿szaj± to co by³o u nas w PRLu. Pamiêtasz te czasy? Je¿eli nie to
informujê - Polacy generalnie krytykowali socjalizm, robili to w
tramwajach, w kolejkach, w zak³adach pracy, na meczach itd. Kto siê
przejmowa³ "podpierdalaczami"? albo ponosi³ konsekwencje tego ¿e wyra¿a³
swoje zdanie? My¶lisz ¿e teraz u nas nie ma p³atnych donosicieli?
Informujê - komendy policji maja spore fundusze na ten cel przeznaczone.


Bredzisz znowu, mój tata za komuny mia³ sprawê za to ¿e publicznie (raptem 6 osób w pracy + kapu¶) skrytykowa³ w³adzê po odmowie wydania paszportu, podjeba³ go kolega z pracy ormowiec (to ze by³ w ORMO w³asnie wtedy wysz³o). Tata dosta³ kolegium, ormowiec dosta³ premie i jakie¶ tam talony.



Owszem, pewnie i
nie maj± mo¿liwo¶ci za¿ywaæ namiastki kontaktów miêdzyludzkich w sieci,
ale za to mog± sobie po*doliæ  o d*ie maryni  przy flaszce i kartach.


A widzisz, w KRLD jak maj± wolny czas to musz± obowi±zkowo zapylaæ na
"zebrania", a jak zapomn± znaczka z Kimem w ubraniu to maszeruj±
prosto do pierdla lub jad± na wczasy do obozu pracy.

Wiem ze ty zaliczasz siê do tych ludzi co musz± mieæ bat nad sob± i to
taki solidny, wiec mo¿na zrozumiec twój tok my¶lenia.

Powiedz mi na podstawie czego rozpowszechniasz takie wiadomo¶ci?
Przecie¿ to tylko twoje czcze fantazje, wywo³ane najprawdopodobniej
medialna propagand±.


By³o info w i-necie, natomiast z k±d ty czerpiesz info ze tak tak wspaniale jest.

Data: 2013-02-14 22:08:28
Autor: jr
Brawo!!

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kfiujd$jnm$6node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-02-13 07:55, xan pisze:

Co to jest twoim zdaniem ten "net"? I do czego dobrego s³u¿y normalnemu
cz³owiekowi? Mam zrezygnowaæ z gapienia siê w monitor, a co mi
proponujesz w zamian? Nawet w tym kapitalistycznym raju nie ma z kim
s³owa zamieniæ, a co dopiero zagraæ w karty czy szachy.

My¶lisz ze KRLD maj± z kim s³owo zamieniæ ? Tam siê a¿ roi od agentów, podpierdalaczy aby podpierdalaniem przypodobaæ siê re¿imowi i dostaæ co¶ w zamian wiêcej - np. extra michê ry¿u.

My¶lê ¿e maj±, my¶lê ¿e inwigilacji co najwy¿ej tylko odrobinê przewy¿szaj± to co by³o u nas w PRLu.

No tak...
Upadnie mu na podloge gazeta z fotografia Wodza i cala rodzina laduje w Yodok.
j

Data: 2013-02-13 17:28:06
Autor: Przemys³aw M.
Brawo!!
Dnia Tue, 12 Feb 2013 21:16:59 +0100, Trybun napisa³(a):

W dniu 2013-02-12 16:23, xan pisze:

Pierdolisz pan, taka prosta rzecz dzisiaj, powiedz mi czy przecietny cz³owiek w KRLD ma dostêp do i-netu. Skoro tak popierasz ich porz±dek to zrezygnuj dobrowolnie z i-netu, w imiê walki o swoj± wolno¶æ - tam tej wolno¶ci nie maj±, aby mogli swobodnie pierdoliæ tak jak ty na i-necie.

Co to jest twoim zdaniem ten "net"? I do czego dobrego s³u¿y normalnemu cz³owiekowi? Mam zrezygnowaæ z gapienia siê w monitor, a co mi proponujesz w zamian? Nawet w tym kapitalistycznym raju nie ma z kim s³owa zamieniæ, a co dopiero zagraæ w karty czy szachy. Owszem, pewnie i nie maj± mo¿liwo¶ci za¿ywaæ namiastki kontaktów miêdzyludzkich w sieci, ale za to mog± sobie po*doliæ  o d*ie maryni  przy flaszce i kartach.

A mo¿e jest tak, ¿e nikt z tob± nie chce zagraæ w karty czy szachy?

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chc± aby by³ spokój niech pisz± do
abuse. Im wiêcej takich donosów tym szybciej bêdzie spokój. Samo siê nie
zrobi" - mkarwan - (c) Grzegorz Z.

Data: 2013-02-13 17:37:55
Autor: u2
Brawo!!
W dniu 2013-02-13 17:28, Przemys³aw M. pisze:
A mo¿e jest tak, ¿e nikt z tob± nie chce zagraæ w karty czy szachy?

Ja mogê zagraæ w bryd¿a nawet z tob± ka³ecki...-;)

Data: 2013-02-13 17:39:47
Autor: Przemys³aw M.
Brawo!!
Dnia Wed, 13 Feb 2013 17:37:55 +0100, u2 napisa³(a):

W dniu 2013-02-13 17:28, Przemys³aw M. pisze:
A mo¿e jest tak, ¿e nikt z tob± nie chce zagraæ w karty czy szachy?

Ja mogê zagraæ w bryd¿a nawet z tob± ka³ecki...-;)

SPADAJ BUCU!



--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2013-02-14 20:44:29
Autor: jr
Brawo!!

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:511bc164$0$1316$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-02-13 17:28, Przemys³aw M. pisze:
A mo¿e jest tak, ¿e nikt z tob± nie chce zagraæ w karty czy szachy?

Ja mogê zagraæ w bryd¿a nawet z tob± ka³ecki...-;)

Wypad trollu!

Data: 2013-02-14 16:05:27
Autor: Trybun
Brawo!!
W dniu 2013-02-13 17:28, Przemys³aw M. pisze:
Dnia Tue, 12 Feb 2013 21:16:59 +0100, Trybun napisa³(a):

W dniu 2013-02-12 16:23, xan pisze:
Pierdolisz pan, taka prosta rzecz dzisiaj, powiedz mi czy przecietny
cz³owiek w KRLD ma dostêp do i-netu. Skoro tak popierasz ich porz±dek
to zrezygnuj dobrowolnie z i-netu, w imiê walki o swoj± wolno¶æ - tam
tej wolno¶ci nie maj±, aby mogli swobodnie pierdoliæ tak jak ty na
i-necie.
Co to jest twoim zdaniem ten "net"? I do czego dobrego s³u¿y normalnemu
cz³owiekowi? Mam zrezygnowaæ z gapienia siê w monitor, a co mi
proponujesz w zamian? Nawet w tym kapitalistycznym raju nie ma z kim
s³owa zamieniæ, a co dopiero zagraæ w karty czy szachy. Owszem, pewnie i
nie maj± mo¿liwo¶ci za¿ywaæ namiastki kontaktów miêdzyludzkich w sieci,
ale za to mog± sobie po*doliæ  o d*ie maryni  przy flaszce i kartach.
A mo¿e jest tak, ¿e nikt z tob± nie chce zagraæ w karty czy szachy?


Nie wiem. My¶lisz ¿e swoim intelektem odstraszam ludzi? Wiesz to moje 190 IQ zaczyna mi ci±¿yæ.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
  Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-02-14 18:46:13
Autor: Przemys³aw M.
Brawo!!
Dnia Thu, 14 Feb 2013 16:05:27 +0100, Trybun napisa³(a):

W dniu 2013-02-13 17:28, Przemys³aw M. pisze:
Dnia Tue, 12 Feb 2013 21:16:59 +0100, Trybun napisa³(a):

W dniu 2013-02-12 16:23, xan pisze:
Pierdolisz pan, taka prosta rzecz dzisiaj, powiedz mi czy przecietny
cz³owiek w KRLD ma dostêp do i-netu. Skoro tak popierasz ich porz±dek
to zrezygnuj dobrowolnie z i-netu, w imiê walki o swoj± wolno¶æ - tam
tej wolno¶ci nie maj±, aby mogli swobodnie pierdoliæ tak jak ty na
i-necie.
Co to jest twoim zdaniem ten "net"? I do czego dobrego s³u¿y normalnemu
cz³owiekowi? Mam zrezygnowaæ z gapienia siê w monitor, a co mi
proponujesz w zamian? Nawet w tym kapitalistycznym raju nie ma z kim
s³owa zamieniæ, a co dopiero zagraæ w karty czy szachy. Owszem, pewnie i
nie maj± mo¿liwo¶ci za¿ywaæ namiastki kontaktów miêdzyludzkich w sieci,
ale za to mog± sobie po*doliæ  o d*ie maryni  przy flaszce i kartach.
A mo¿e jest tak, ¿e nikt z tob± nie chce zagraæ w karty czy szachy?


Nie wiem. My¶lisz ¿e swoim intelektem odstraszam ludzi? Wiesz to moje 190 IQ zaczyna mi ci±¿yæ.

Jki¿ ty jeste¶ nie¶zczê¶liwy. 190 powiadasz? Nie tym odstraszasz ludzi,
odstraszasz swoim chorym widzeniem rzeczywisto¶ci. Komunizm szlag trafi³. --
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chc± aby by³ spokój niech pisz± do
abuse. Im wiêcej takich donosów tym szybciej bêdzie spokój. Samo siê nie
zrobi" - mkarwan - (c) Grzegorz Z.

Data: 2013-02-14 22:09:53
Autor: jr
Brawo!!

U¿ytkownik "Przemys³aw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kfj7s5$1bs$1dont-email.me...
Dnia Thu, 14 Feb 2013 16:05:27 +0100, Trybun napisa³(a):

W dniu 2013-02-13 17:28, Przemys³aw M. pisze:
Dnia Tue, 12 Feb 2013 21:16:59 +0100, Trybun napisa³(a):

W dniu 2013-02-12 16:23, xan pisze:
Pierdolisz pan, taka prosta rzecz dzisiaj, powiedz mi czy przecietny
cz³owiek w KRLD ma dostêp do i-netu. Skoro tak popierasz ich porz±dek
to zrezygnuj dobrowolnie z i-netu, w imiê walki o swoj± wolno¶æ - tam
tej wolno¶ci nie maj±, aby mogli swobodnie pierdoliæ tak jak ty na
i-necie.
Co to jest twoim zdaniem ten "net"? I do czego dobrego s³u¿y normalnemu
cz³owiekowi? Mam zrezygnowaæ z gapienia siê w monitor, a co mi
proponujesz w zamian? Nawet w tym kapitalistycznym raju nie ma z kim
s³owa zamieniæ, a co dopiero zagraæ w karty czy szachy. Owszem, pewnie i
nie maj± mo¿liwo¶ci za¿ywaæ namiastki kontaktów miêdzyludzkich w sieci,
ale za to mog± sobie po*doliæ  o d*ie maryni  przy flaszce i kartach.
A mo¿e jest tak, ¿e nikt z tob± nie chce zagraæ w karty czy szachy?


Nie wiem. My¶lisz ¿e swoim intelektem odstraszam ludzi? Wiesz to moje
190 IQ zaczyna mi ci±¿yæ.


Czy kazdy komuch jest narcyzem?
j

Data: 2013-02-14 20:34:17
Autor: jr
Brawo!!

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kfe80u$ls8$4node1.news.atman.pl...
W dniu 2013-02-12 16:23, xan pisze:

Pierdolisz pan, taka prosta rzecz dzisiaj, powiedz mi czy przecietny cz³owiek w KRLD ma dostêp do i-netu. Skoro tak popierasz ich porz±dek to zrezygnuj dobrowolnie z i-netu, w imiê walki o swoj± wolno¶æ - tam tej wolno¶ci nie maj±, aby mogli swobodnie pierdoliæ tak jak ty na i-necie.

Co to jest twoim zdaniem ten "net"? I do czego dobrego s³u¿y normalnemu cz³owiekowi?


Powiedzial Trybun, skadinad znany arbiter dobrych gustow i tolerancji na psp. Jak kazdy komuch wolnosc mysli ceni sobie najwyzej, lecz komputery to by ludziom pozabieral, zeby mogli "sobie po*doliæ  o d*ie maryni  przy flaszce i kartach" (szesc wierszy ponizej)

 Mam zrezygnowaæ z gapienia siê w monitor, a co mi
proponujesz w zamian? Nawet w tym kapitalistycznym raju nie ma z kim s³owa zamieniæ, a co dopiero zagraæ w karty czy szachy. Owszem, pewnie i nie maj± mo¿liwo¶ci za¿ywaæ namiastki kontaktów miêdzyludzkich w sieci, ale za to mog± sobie po*doliæ  o d*ie maryni  przy flaszce i kartach.


Dalem ci linki do fotografii. Dziwiles sie, dlaczego takie pustki na ulicach. No wiec gdzie tam masz beztroskich ludzi, grajacych sobie przy flaszeczce w karty? Odpowiem - w twojej chorej komuszej wyobrazni.
Tam czlowiek musi zap...dalac, zeby przezyc! Tylko kiedy ma to robic? Rano musi siedziac w komuszych zakladach, potem jeszcze chodzic na oglupiajace zebrania, kolektywne spedy, manifestacje, zbiorowe bicie poklonow... i czasu dla siebie, zeby cos wystac w kolejkach, zeby cos przehandlowac za artykuly pierwszej potrzeby pozostaje bardzo niewiele.
Widzac polnocnokoreanskie zdjecia nie moglem sie dopatrzec czlowieka jadacego na rowerze w celach czysto rekreacyjnych. Jesli juz rower, to na nim jakis spory pakunek dobrze owiniety. Kolejka do tramwaju i co drugi z jakims tobolkiem na plecach, Wszedzie jakies naladowane wozki, toboly, ludzie wygladaja, jakby wszyscy chodzili po smietnikach (po ktorych pewnie nikt nie chodzi, bo i nie ma tam czego wyrzucac) a ty zaklamany komuchu pieprzysz nam tutaj o jakiejs dupie maryni i szachach. Ty naprawde wierzysz w swoje komusze urojenia?
j

Data: 2013-02-12 17:08:46
Autor: Przemys³aw M.
Brawo!!
Dnia Tue, 12 Feb 2013 15:32:58 +0100, Trybun napisa³(a):

W dniu 2013-02-12 13:22, xan pisze:
W dniu 12.02.2013 08:53, Trybun pisze:
Dzielny naród Koreañski zrobi³ kolejny krok na drodze od uwolnienia siê
od hegemoni USA. Od ich ³aski i humoru - zniszczyæ kolejne pañstwo na
¶wiecie czy nie niszczyæ.

http://konflikty.wp.pl/kat,1356,title,Korea-Polnocna-przeprowadzila-probe-jadrowa-to-wyzwanie-rzucone-swiatu,wid,15326727,wiadomosc.html?ticaid=1100d1 Bracia Koreañczycy! Polacy ciesz± siê razem z wami, i jednocze¶nie
wspó³czuj± waszym braciom z po³udnia, którzy nie s± panami na swojej
w³asnej ziemi.



Nie wiem czy siê ¶miaæ czy p³akaæ na widok takich komentarzy.

¦miaæ i radowaæ siê. Ka¿dy niezale¿ny cz³owiek który ceni wolno¶æ i niezalezno¶æ  powinien sie cieszyæ.

Wolno¶c pod lufami karabinów?

--

Wyst±pienie Jaros³awa Kaczyñskiego dowiod³o, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcê zabiegaæ o to, by stan±æ jeszcze raz na czele rz±du Rzeczypospolitej - krzycza³ dono¶nie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj±c z krzese³. - Nie dla w³adzy, ale po to by zrealizowaæ program 2020, zamo¿na Polska w G20 - zakoñczy³
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wyst±pienia prezesa PiS
nie pad³ jednak ¿aden konkret na temat tego planu.
Zwyciê¿ymy! Zwyciê¿ymy! Zwyciê¿ymy! - skandowa³ prezes PiS z ca³± sal±.

Data: 2013-02-12 21:16:54
Autor: Trybun
Brawo!!
W dniu 2013-02-12 17:08, Przemys³aw M. pisze:

¦miaæ i radowaæ siê. Ka¿dy niezale¿ny cz³owiek który ceni wolno¶æ i
niezalezno¶æ  powinien sie cieszyæ.
Wolno¶c pod lufami karabinów?


Jasne ¿e nie jest ³atwo, i nie tylko o karabiny chodzi - jak z³y omen kreci siê w pobli¿u ca³a amerykañska VII flota.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
  Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-02-13 17:30:08
Autor: Przemys³aw M.
Brawo!!
Dnia Tue, 12 Feb 2013 21:16:54 +0100, Trybun napisa³(a):

W dniu 2013-02-12 17:08, Przemys³aw M. pisze:

¦miaæ i radowaæ siê. Ka¿dy niezale¿ny cz³owiek który ceni wolno¶æ i
niezalezno¶æ  powinien sie cieszyæ.
Wolno¶c pod lufami karabinów?


Jasne ¿e nie jest ³atwo, i nie tylko o karabiny chodzi - jak z³y omen kreci siê w pobli¿u ca³a amerykañska VII flota.

Jest tam po to by pó³nocnokoreañskiemu oszo³omowi nie przysz³o do g³owy
bawiæ siê atomami. --
"Jedn± z zalet demokracji jest to, ¿e nikt kto zosta³ wybrany
nie jest g³upszy ni¿ ci co go wybrali. Im g³upszy jest ten wybrany, tym g³upsi s± ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-13 17:37:00
Autor: u2
Brawo!!
W dniu 2013-02-13 17:30, Przemys³aw M. pisze:
Jest tam po to by pó³nocnokoreañskiemu oszo³omowi nie przysz³o do g³owy
bawiæ siê atomami.


E tam ka³ecki, ty siê bawisz j±drami atomów...-;)

Data: 2013-02-13 17:39:34
Autor: Przemys³aw M.
Brawo!!
Dnia Wed, 13 Feb 2013 17:37:00 +0100, u2 napisa³(a):

W dniu 2013-02-13 17:30, Przemys³aw M. pisze:
Jest tam po to by pó³nocnokoreañskiemu oszo³omowi nie przysz³o do g³owy
bawiæ siê atomami.


E tam ka³ecki, ty siê bawisz j±drami atomów...-;)

SPADAJ BUCU!

--

Wyst±pienie Jaros³awa Kaczyñskiego dowiod³o, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcê zabiegaæ o to, by stan±æ jeszcze raz na czele rz±du Rzeczypospolitej - krzycza³ dono¶nie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj±c z krzese³. - Nie dla w³adzy, ale po to by zrealizowaæ program 2020, zamo¿na Polska w G20 - zakoñczy³
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wyst±pienia prezesa PiS
nie pad³ jednak ¿aden konkret na temat tego planu.
Zwyciê¿ymy! Zwyciê¿ymy! Zwyciê¿ymy! - skandowa³ prezes PiS z ca³± sal±.

Data: 2013-02-14 20:46:00
Autor: jr
Brawo!!

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:511bc12d$0$1316$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-02-13 17:30, Przemys³aw M. pisze:
Jest tam po to by pó³nocnokoreañskiemu oszo³omowi nie przysz³o do g³owy
bawiæ siê atomami.


E tam ka³ecki, ty siê bawisz j±drami atomów...-;)


Stefek to ty?
j

Data: 2013-02-14 16:05:17
Autor: Trybun
Brawo!!
W dniu 2013-02-13 17:30, Przemys³aw M. pisze:

Jasne ¿e nie jest ³atwo, i nie tylko o karabiny chodzi - jak z³y omen
kreci siê w pobli¿u ca³a amerykañska VII flota.
Jest tam po to by pó³nocnokoreañskiemu oszo³omowi nie przysz³o do g³owy
bawiæ siê atomami.


Jest tam na pewno nie po to ¿eby siê broniæ.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
  Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-02-14 18:47:18
Autor: Przemys³aw M.
Brawo!!
Dnia Thu, 14 Feb 2013 16:05:17 +0100, Trybun napisa³(a):

W dniu 2013-02-13 17:30, Przemys³aw M. pisze:

Jasne ¿e nie jest ³atwo, i nie tylko o karabiny chodzi - jak z³y omen
kreci siê w pobli¿u ca³a amerykañska VII flota.
Jest tam po to by pó³nocnokoreañskiemu oszo³omowi nie przysz³o do g³owy
bawiæ siê atomami.


Jest tam na pewno nie po to ¿eby siê broniæ.

Przecie¿ Jankesi nie wal± z rakiet tylko twoi wyg³odniali bracia w
komuni¼mie.


--
Jaros³aw Kaczyñski o¶wiadczy³, ¿e z w³asnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jaros³aw Polskê zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-02-14 22:12:29
Autor: jr
Brawo!!

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kfiujc$jnm$4node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-02-13 17:30, Przemys³aw M. pisze:

Jasne ¿e nie jest ³atwo, i nie tylko o karabiny chodzi - jak z³y omen
kreci siê w pobli¿u ca³a amerykañska VII flota.
Jest tam po to by pó³nocnokoreañskiemu oszo³omowi nie przysz³o do g³owy
bawiæ siê atomami.


Jest tam na pewno nie po to ¿eby siê broniæ.


Sa tam po to, aby bronic innych przed takimi jak ty (gloryfikujac zbrodnie bierzesz w niej wspoludzial).
j

Data: 2013-02-14 20:47:16
Autor: jr
Brawo!!

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kfe80u$ls8$3node1.news.atman.pl...
W dniu 2013-02-12 17:08, Przemys³aw M. pisze:

¦miaæ i radowaæ siê. Ka¿dy niezale¿ny cz³owiek który ceni wolno¶æ i
niezalezno¶æ  powinien sie cieszyæ.
Wolno¶c pod lufami karabinów?


Jasne ¿e nie jest ³atwo, i nie tylko o karabiny chodzi - jak z³y omen kreci siê w pobli¿u ca³a amerykañska VII flota.


Zeby sie komuch nie ruszal poza swoj chlew.
Lapy precz od Korei Poludniowej!
j

Brawo!!

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona