Brawo Błaszczak!

Data: 2011-01-23 14:29:52
Autor: Suworow
Brawo Błaszczak!
Tak trzeba panie pośle! Wygłaszaj swoje rewelacje, jakoby Klich był winny tego, że w Afganistanie zginęło 2 kolejnych obrońców pokoju! W tym miejscu mam pytanie do posła: kto tych facetów tam wysłał?

Data: 2011-01-23 15:16:32
Autor: Lorn
Brawo Błaszczak!
W dniu 2011-01-23 14:29, Suworow pisze:
Tak trzeba panie pośle! Wygłaszaj swoje rewelacje, jakoby Klich był
winny tego, że w Afganistanie zginęło 2 kolejnych obrońców pokoju! W tym
miejscu mam pytanie do posła: kto tych facetów tam wysłał?

Ten typ, jest modelowym przykładem obłudy i zakłamania.

Data: 2011-01-23 16:16:57
Autor: wasabi
Brawo Błaszczak!
On Sun, 23 Jan 2011 14:29:52 +0100, Suworow wrote:

Tak trzeba panie pośle! Wygłaszaj swoje rewelacje, jakoby Klich był
winny tego, że w Afganistanie zginęło 2 kolejnych obrońców pokoju! W tym
miejscu mam pytanie do posła: kto tych facetów tam wysłał?

To ty nie wiesz ze dla Błaszczaka słowo prawda nie istnieje ?

Data: 2011-01-24 11:44:32
Autor: Tomek
Brawo Błaszczak!

Użytkownik "Suworow" <obsrywator@zadupie.il> napisał w wiadomości news:4d3c2ebe$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
Tak trzeba panie pośle! Wygłaszaj swoje rewelacje, jakoby Klich był winny tego, że w Afganistanie zginęło 2 kolejnych obrońców pokoju! W tym miejscu mam pytanie do posła: kto tych facetów tam wysłał?

A kamizelki kuloodporne nadal sobie sami kupują...
Tomek

Data: 2011-01-24 12:33:28
Autor: WW
Brawo B�aszczak!
W dniu 2011-01-24 11:44, Tomek pisze:
UÂżytkownik "Suworow"<obsrywator@zadupie.il>  napisaÂł w wiadomoÂści
Tak trzeba panie poÂśle! WygÂłaszaj swoje rewelacje, jakoby Klich byÂł winny
tego, Âże w Afganistanie zginĂŞÂło 2 kolejnych obroĂącĂłw pokoju! W tym miejscu
mam pytanie do posÂła: kto tych facetĂłw tam wysÂłaÂł?

A kamizelki kuloodporne nadal sobie sami kupujÂą...
Tomek

Nie muszą.
Wystarczy, że nie przyłączą się do agresorów.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyĹźem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-01-24 13:26:31
Autor: !!heÂŽsk!!
Brawo Błaszczak!
On Mon, 24 Jan 2011 11:44:32 +0100, "Tomek" <kuki543@interia.pl>
wrote:

> [...]

A kamizelki kuloodporne nadal sobie sami kupują...

 skoro pojechali tam zarobic i przezyc maja wybor.  tak przy okazji: kto wyslal nasze wojska do afganistanu?
 kwasniewski, a moze miller?

Brawo Błaszczak!