Brawo Bulgarzy

Data: 2016-02-13 14:47:46
Autor: Zenek Kapelinder
Brawo Bulgarzy
W czasie przekraczania granicy turecko bulgarskiej przez ok piecdziesieciu terrorystow z Afganistanu jeden z terrorystow zostal smiertelnie postrzelony przez bulgarskich pogranicznikow. W bagazu postrzelonego znaleziono pistolet i trzy pelne magazynki. Nareszcie jakis czytelny sygnal dla terrorystow ze sa kraje w ktorych nikt z nimi nie bedzie sie pierdolil jak matka z lobuzem. Zla informacja jest taka ze w Bieszczadach polscy pogranicznicy zatrzymali grupe osob o bliskowschodnim typie urody, ktora znalazla sie w Polsce nielegalnie.

Data: 2016-02-14 21:38:15
Autor: Lucenty
Można znaleźć wszystko. Re: Brawo
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

W bagazu postrzelonego znaleziono pistolet i trzy pelne magazynki.

I co z tego ?
Można znaleźć wszystko co się chce. Zależy tylko kto szuka i na czyje
polecenie.

Data: 2016-02-14 12:51:59
Autor: Zenek Kapelinder
Mo¿na znale¼æ wszystko. Re: Brawo
Masz prawo ich bronic. Dla mnie nielegalnie granice przekraczaja przestepcy i turysci ktorzy sie zgubili. Pewnie nie uwierzysz ale mnie jest szkoda kazdego straconego niepotrzebnie zycia. Z drugiej strony chcacemu nie dzieje sie krzywda. Zabity mogl nie jechac do Niemiec. Mogl nie przekraczac nielegalnie granicy. Jak juz przekroczyl nielegalnie i zostal zlapany to mogl podporzadkowac sie pogranicznikom. Za posiadanie broni bez zezwolenia dostal by ze dwa lata, jesli ja  mial. A tak to do swojego nieba nie pojdzie bo nie zginal jak bojownik tylko ofiara rykoszetu.

Data: 2016-02-14 21:59:33
Autor: Chiron

Użytkownik "Lucenty" <lonkow@op.pl> napisał w wiadomości news:56c0e5cc$0$697$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Był w złym miejscu o złej porze. A to poważne przestępstwo

--

Chiron

Brawo Bulgarzy