Brawo Cejrowski!

Data: 2010-05-26 16:18:41
Autor: rAzor
Brawo Cejrowski!
http://www.youtube.com/watch?v=fFghe1BqAvU
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."
/marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP/
*Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski*

Data: 2010-05-26 12:02:26
Autor: Antenka
Brawo Cejrowski!

"Miałem przyjemnośc <

No ten sadysta! Miał przyjemność patrząc na zatopine domy?! Pewnie
oragazmu dostał tfu tfu tfu. I coś takiego ma czelność ubiegać się o
Pałac Prezydencki! Tfu...Hipokryta jeden

Antenka

Data: 2010-05-26 21:15:55
Autor: Ikselka
Brawo Cejrowski!
Dnia Wed, 26 May 2010 12:02:26 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

A tam aż hipokryta. Mówi, co umie, a nie co rozumie.

Data: 2010-05-26 23:38:20
Autor: Antenka
Brawo Cejrowski!
A tam aż hipokryta. Mówi, co umie, a nie co rozumie.<

Bo to jest taki "zdalnie sterowany hrabia" . Jedyne co umie, to
wykonywać komendy :D

Antenka

Data: 2010-05-27 12:00:15
Autor: cirrus
Brawo Cejrowski!
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:0cedc653-901f-495a-844a-68b81c0138aej27g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Tfu Kaczyński.

--
stevep

Data: 2010-05-26 17:06:36
Autor: Panslavista
Brawo Cejrowski!

"rAzor" <bronek.ze.wsi@kgb.ru> wrote in message news:htjajn$npr$4news.onet.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=fFghe1BqAvU

Precz z komuną, precz z zaborcami, także parchatymi!

Data: 2010-05-26 17:08:51
Autor: Neko
Brawo Cejrowski!
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Precz z komuną, precz z zaborcami, także parchatymi!

Precz z brukselką!

Data: 2010-05-26 17:32:42
Autor: Panslavista
Brawo Cejrowski!
Neko wrote:

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Precz z komuną, precz z zaborcami, także parchatymi!

Precz z brukselką!

I  z Yankami

Data: 2010-05-26 17:14:29
Autor: cirrus
Brawo Cejrowski!
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4bfd392a$0$17101$65785112news.neostrada.pl...
"rAzor" <bronek.ze.wsi@kgb.ru> wrote in message news:htjajn$npr$4news.onet.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=fFghe1BqAvU
Precz z komuną, precz z zaborcami, także parchatymi!

Precz z kretynami.

--
stevep

Data: 2010-05-26 17:19:19
Autor: rAzor
Brawo Cejrowski!
Użytkownik... he he - cirrus raczył napisać:

Kochasz komunę, piczkowski?

Data: 2010-05-26 17:20:39
Autor: bor
Brawo Cejrowski!
Użytkownik "rAzor" <bronek.ze.wsi@kgb.ru> napisał w

Kochasz komunę, piczkowski?

On kocha swoja pićke.

Data: 2010-05-26 17:23:24
Autor: rAzor
Brawo Cejrowski!
Użytkownik... he he - bor raczył napisać:
Użytkownik "rAzor" <bronek.ze.wsi@kgb.ru> napisał w

Kochasz komunę, piczkowski?

On kocha swoja pićke.

On uwielbia pićkę Walasiewiczówny, zboczeniec.

Data: 2010-05-26 20:16:03
Autor: Grzegorz Z.
Brawo Cejrowski!
Dnia Wed, 26 May 2010 16:18:41 +0200, rAzor napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=fFghe1BqAvU

A streszczenie?

Ja przecież nawet scenę z udziałem Tuska z pewnej polskiej "komedii
romantycznej" streściłem.

Data: 2010-05-26 20:27:56
Autor: rAzor
Brawo Cejrowski!
Użytkownik... he he - Grzegorz Z. raczył napisać:
[...]

Czego jęczysz? Przecie streszczenie i samo sedno masz w zasięgu oka i ucha - WYKURWIAĆ!
Co prawda elegant Cejrowski ujął to medialno-delikatnie i dyplomatycznie, ale w gruncie rzeczy o TO WŁAŚNIE CHODZI! he he he he

Data: 2010-05-26 20:34:04
Autor: boukun
Brawo Cejrowski!

Użytkownik "rAzor" <bronek.ze.wsi@kgb.ru> napisał w wiadomości news:htjajn$npr$4news.onet.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=fFghe1BqAvU

Ale głupek, przecież komuna daje mu chleb...

boukun

Data: 2010-05-26 20:40:16
Autor: rAzor
Brawo Cejrowski!
Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:

Żresz kupy?

Data: 2010-05-27 00:14:09
Autor: zbig
Brawo Cejrowski!
On 26 Maj, 16:18, rAzor <bronek.ze....@kgb.ru> wrote:
[...]

Cenię Cejrowskiego z jego programy podróżnicze, audycje radiowe ale za
publicystykę mniej. Obok doskonałych wystąpień miał kilka ewidentnych
wpadek a taki dzielny i bezkompromisowy to on też nie jest. Najpierw
zbluzgał kwaśniewskiego a jak ten mu wytoczył proces to się rakiem
wycofywał bo groziło mu bardzo wysokie zadośćuczynienie.

Brawo Cejrowski!