Brawo Chavez

Data: 2011-10-07 12:42:56
Autor: jadrys
Brawo Chavez

Z dóbr narodowych ma korzystać całe państwo a nie grupka wybrańców:

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/chavez-zapowiada-nacjonalizacje-domow-w-kurortach,1704721,2943

Data: 2011-10-07 11:09:37
Autor: MH
Brawo Chavez
jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

Z dóbr narodowych ma korzysta&#65533; ca&#65533;e pa&#65533;stwo a nie grupka wybra&#65533;ców:

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/chavez-zapowiada-nacjonalizacje-domow-w
-kurortach,1704721,2943

=====================

Znacjonalizuj Jadrysie swoje konto bankowe (zakadam , e posiadasz) !!

MH

Data: 2011-10-07 20:17:37
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-07 13:09,  MH pisze:

=====================

Znacjonalizuj Jadrysie swoje konto bankowe (zakładam , że posiadasz) !!

MH

Już mi lwią część oszczędności przeżarli bankierzy. Tłumaczyli to kryzysem.. Kryzysem od którego to podobno p.Tusk uchronił Polskę.

Data: 2011-10-07 21:03:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6nfo8$56v$3news.onet.pl...
[...]

Nie rozumiem. Zginęła ci część pieniędzy, które trzymasz na koncie?
To idź na Policję lub do prokuratora. To była jawna kradzież!

Data: 2011-10-07 22:37:26
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Policja i prokuratura to jest do łapania zlodziei w sklepach spożywczych a nie do tych w bankach.

Data: 2011-10-08 10:15:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6nntg$1ft$3news.onet.pl...

[...]

I po co te wykręty?
Znowu zostałeś złapany na kłamstwie. Daj se siana.

Data: 2011-10-08 18:44:46
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Lubisz się droczyć.. Ale to idiotyczne gdy zaprzeczasz nawet temu czego ja doświadczyłem.

Data: 2011-10-07 12:45:01
Autor: Zahir
Brawo Chavez

Uytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomoci news:j6ml2t$ps3$1news.onet.pl...

Z dóbr narodowych ma korzystać całe państwo a nie grupka wybrańców:

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/chavez-zapowiada-nacjonalizacje-domow-w-kurortach,1704721,2943

Co oznacza taka nacjonalizacja? To zwyke zodziejstwo! Zabiera bogatym by niszczao. Ot filozofia komusza!

--
Zahir

Data: 2011-10-07 15:50:27
Autor: wiesiaczek
Brawo Chavez
Zahir wrote:

> [...]

domow-w-kurortach,1704721,2943

> Co oznacza taka nacjonalizacja? To zwyke zodziejstwo! Zabiera bogatym

Zaraz zaraz, a FSO w Warszawie sprywatyzowano i dopiero zniszczao!
Przypominam, e te zodziejsko zostao sprywatyzowane.

Podobnie stocznie, kopalnie etc.

To co Ty waciwie chciae napisa? --
Pozdrawiam - Wiesiaczek

Ja pij tylko przy dwch okazjach:
Gdy s ogrki i gdy ich nie ma

Data: 2011-10-07 17:39:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Uytkownik "wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa w wiadomoci news:j6n034$7nb$3news.onet.pl...
Zahir wrote:

[...]

Jesli chodzi o stocznie, to ciesz si, e do nich ju nie trzeba dopaca.

--
J. Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-10-07 15:45:04
Autor: obserwator
Brawo Chavez
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa(a):
Jesli chodzi o stocznie, to ciesz si, e do nich ju nie trzeba dopaca.

do ciebie tez niedlugo nie trzeba bedzie doplacac:)

Data: 2011-10-07 17:49:31
Autor: wiesiaczek
Brawo Chavez

Zahir wrote:

[...]

Zaraz zaraz, a FSO w Warszawie sprywatyzowano i dopiero zniszcwa zao!
[...]

To moe oddaj mi swj samochd, przestaniesz do niego dopaca i la do baku paliwo?
Co z tego, e ten samochd zarabia na Ciebie i Twoj rodzin? Bdziesz jedzi cudzym.

A tak powanie, to jakie korzyci mamy z likwidacji polskiego rybowstwa?
Kiedy jadanie ryb byo oznak biedy, dzi ceny ryb przekraczaj ceny szynki.

Data: 2011-10-07 18:21:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Uytkownik "wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa w wiadomoci news:j6n72c$7dj$1news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

Nie weksluj wiesiaczku.
Co ma piernik do wiatraka. Co ma stocznia pastwowa do mojego prywatnego samochodu. Odwal si od mojej wasnoci.
Ceny ryb s takie jak sobie sklepy zaycz. Nie yjemy w PRL, gdzie ceny ryb ustala I sekretarz PZPR. Cena ci nie odpowiada - nie kupuj. Polskie rybowstwo istnieje. O ile si nie myl, to ostatnio przeciwko czemu protestowali.

--
J. Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-10-07 18:43:02
Autor: wiesiaczek
Brawo Chavez

Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

Czemu nikt nie odwali si od mojej wasnoci w 1989?
Przecie byem wspwacicielem stoczni, FSO i innych dbr?
To odwalanie ma dziaa tylko w jedn stron? Kompleks Kalego?

Ceny ryb s takie jak sobie sklepy zaycz. Nie yjemy w PRL, gdzie ceny
ryb ustala I sekretarz PZPR. Cena ci nie odpowiada - nie kupuj.

Bardzo dobre podejcie: Ryby za drogie - nie kupuj...
Chleb za drogi - nie kupuj...
Paliwo za drogie - nie kupuj...

....a we Ty pierdolnij si w eb z takimi pomysami!
Ju wol I sekretarza i jego ceny!

Polskie
rybowstwo istnieje. O ile si nie myl, to ostatnio przeciwko czemu
protestowali.

Ja mwi o rybowstwie dalekomorskim a nie przybrzenym na Batyku.
Kiedy kryl by pasz w rolnictwie, a halibut kosztowa grosze w smaalniach w Warszawie (np. w Zodiaku), pamitam jak dzi. Pewnie zaprzeczysz, bo przecie wtedy by tylko ocet na pkach?

Data: 2011-10-07 19:09:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Uytkownik "wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa w wiadomoci news:j6na6n$iai$1news.onet.pl...

Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

Masz tylko jedno wycie. Emigracja tam, gdzie jeszcze istnieje gospodarka nakazowo-rozdzielcza.

Jako rozszea ci si tematyka. Nie bkne swka o rybowstwie dalekomorskim.
Co do rybowstwa dalekomorskiego, nie bd si wypowiada. Tu gos powinni zabra fachowcy. W kadym bd razie nie ma. Moe bya nieopacalna w nowych warunkach. Bo w PRL rachunek ekonomiczny nie mia adnego znaczenia.

--
J. Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-10-07 21:18:25
Autor: wiesiaczek
Brawo Chavez
Bogdan Idzikowski wrote:

Jako rozszea ci si tematyka.

Przepraszam, ale co ona mi si robi? :)

Data: 2011-10-07 21:32:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Uytkownik "wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa w wiadomoci news:j6nja1$go6$1news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:

Jako rozszea ci si tematyka.

Przepraszam, ale co ona mi si robi? :)

-- Pozdrawiam - Wiesiaczek

Ju mnie masz. Powinienem by napisa "rozszerza". I ju nieistotne sprawy, o ktrych przez p wieczora dyskutowae. Masz przecie winowajc, co popeni straszne przestpstwo i w popiechu popeni bd ortograficzny.
W kt id problemy, co ci tak zaprztay. Przypuszczam, e teraz rozmylasz nad kar jak powinienem ponie. No to czekam na wyrok. Sdz, e bdzie dugi i surowy.

--
J. Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-10-08 08:10:51
Autor: wiesiaczek
Brawo Chavez

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Nie m, bo to Ty zozmywasz temat.
Merytorycznie odpowiedziaem Ci w innym pocie.
A to, e walne takiego piknego orta po prostu mnie powalio i musiaem temu da wyraz. Tak na marginesie to jeszcze jeden dowd na to, e w PRL-u porzdnie nauczali i takie rzeczy jak ta po prostu gryz w oczy, nie to co teraz - sami dyslektycy i dysmzgowcy :)

Data: 2011-10-07 21:23:27
Autor: wiesiaczek
Brawo Chavez

Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

Zawsze wyjcia s dwa :)
Drugie to takie, e wypieprzymy t demokracj w pizdu, i zostanie zdrowy system jednopartyjny lub inna dyktatura i wszystko wrci do normalnoi.
Skocz si przepychanki o stoki a zacznie mylenie gospodarcze.

Data: 2011-10-07 21:25:37
Autor: u2
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-07 21:23, wiesiaczek pisze:
Skocz si przepychanki o stoki a zacznie mylenie gospodarcze.

Nie sciemniaj.

Data: 2011-10-07 21:34:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Uytkownik "wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa w wiadomoci news:j6njjg$iq9$1news.onet.pl...

Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

PZPR? To ju byo.

--
J. Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-10-07 22:37:43
Autor: jadrys
Brawo Chavez

PZPR? To już było.

Bez ZSRR nad głową mogło to by mieć ręce i nogi.

Data: 2011-10-07 21:21:39
Autor: pluton
Brawo Chavez
Czemu nikt nie odwali si od mojej wasnoci w 1989?
Przecie byem wspwacicielem stoczni, FSO i innych dbr?

Zajebiscie byles bogaty.

Mogles sobie za to wspolwlascicielstwo kupic paczke fajek
i pol litra na kartki.

Nullification

Data: 2011-10-08 08:16:13
Autor: wiesiaczek
Brawo Chavez
pluton wrote:

[...]

Mogem... i to nawet bez kartek przed Solidarnoci.

Do tego sta mnie byo na lekarza, leki, szko, mieszkanie, coroczny miesiczny urlop nad morzem lub w grach, na komunbikacj miejsk i kolejow (duo lepsz ni dzisiaj) i na wiele innych rzeczy.

A Ty tani demagogi wciskaj dzieciom w przedszkolach.

Data: 2011-10-08 10:02:28
Autor: pluton
Brawo Chavez
> [...]

kolejow
(duo lepsz ni dzisiaj) i na wiele innych rzeczy.

No to na co czekasz ? Zasuwaj budowac socalizm.

Nullification

Data: 2011-10-08 13:50:29
Autor: wiesiaczek
Brawo Chavez
pluton wrote:

> [...]

kolejow
(duo lepsz ni dzisiaj) i na wiele innych rzeczy.

No to na co czekasz ? Zasuwaj budowac socalizm.

Przecie buduj. Jak wida Ciebie ju przekonaem, a sporo innych te z tego wycignie wnioski.

Data: 2011-10-08 16:04:22
Autor: pluton
Brawo Chavez
> No to na co czekasz ? Zasuwaj budowac socalizm.

Przecie buduj. Jak wida Ciebie ju przekonaem, a sporo innych te z
tego
wycignie wnioski.

Ale daj znac, ze juz jestes na finiszu, zanim umrzesz z glodu.

Nullification

Data: 2011-10-07 20:17:59
Autor: jadrys
Brawo Chavez

Ceny ryb są takie jak sobie sklepy zażyczą. Nie żyjemy w PRL, gdzie ceny ryb ustalał I sekretarz PZPR. Cena ci nie odpowiada - nie kupuj. Polskie rybołówstwo istnieje. O ile się nie mylę, to ostatnio przeciwko czemuś protestowali.

Bzdura, są tak drogie ponieważ idą do nas przez wielu pośredników. A każdy pośrednik chce zarobić.
Tak, z floty rybackiej łowiacej na całym świecie zostało parę łódek na Bałtyku z limitami połowu..

Data: 2011-10-07 21:05:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6nfo8$56v$4news.onet.pl...

[...]

To kupuj u źródła. Będziesz miał tanio.
O ile orientuję się, to wszyscy na Bałtyku mają limity połowów w trosce właśnie o ryby i łowiska.

Data: 2011-10-07 22:37:37
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Nie ma takiej możliwości, Najbliższe źródło to tysiace  kilometrów. Jakie to chore - mieć dostęp do morza a ryby kupować u zagranicznych pośredników!... Ktoś powinien trafić do kryminalu za taki sabotaż państwowy.
I słusznie, trzeba oszczędzać bo wszystkich ryb z Bałtyku nie wystarczyłoby nawet dla samych mieszkańców polskiego wybrzeża.

Data: 2011-10-08 10:19:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6nnth$1ft$7news.onet.pl...

[...]

Teraz można kupować, gdzie chcesz. Oczywiście, jeśli cena odpowiada. Kupiłem jakąś pierdółkę w Chinach stosunkowo tanio i szybko dotarła.

Data: 2011-10-08 18:45:57
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Ja chcę iść do "Centrali Rybnej" i kupić świeżego Halibuta za cenę paliwa, kosztów pracy rybaków, transportu i amortyzacji sprzętu. Zupełnie nie interesuje mnie opłacanie kilku pośredników i napełnianie im kieszeni.

Data: 2011-10-08 22:08:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6puml$km9$5news.onet.pl...

[...]

To tylko w Wenezueli lub na Kubie.
A z Chin nie możesz? Przecież tam, jak twierdziłeś jest komuna. Ja mogłem, ty też. Chyba?

Data: 2011-10-09 10:16:07
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Mimo tego że nie złożyłeś jasnej deklaracji, myślę że tobie też nie odpowiada nabijanie kabzy pośrednikom. - A więc nie odnoś sie do przykładów Kuby, tylko spróbuj Kubę zrobić w Polsce, a nie gardłuj w poparciu kapitalizmu który cie okrada.

Data: 2011-10-09 10:53:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

[...]

Kubę mieliśmy za PRL. Nie pamiętasz?

Data: 2011-10-09 11:09:10
Autor: A. Filip
Brawo Chavez
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

No ja pamiętam te czasy gdy zamiast 20% bezrobocia (tyle by pewnie było
bez "eksportu/wywózki" bezrobotnych za granicę) za uchylanie się od
pracy zsyłano na Żuławy :-)

Wiec może nie bądź ciężko zaślepionym idiotą sugerującym że w PRL
_wszystko_ było gorzej. Dobijanie PRL "bilansem" całkowicie wystarcza IMHO.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Czy bijesz rzemieniem pysk wołu, gdy ochoczo pracuje?

Data: 2011-10-09 11:29:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:5q3hf6idks-BA9ollie.huge.strangled.net...
[...]

Jasne! Iście raj! Żyć nie umierać!
Wszystkiego było w bród!
Kraina szczęśliwości!

To może mi odpowiesz, dlaczego PRL już nie ma? Dlaczego ludzie nie chcieli żyć w takim raju?

Data: 2011-10-09 13:42:09
Autor: A. Filip
Brawo idioci z przepranym mózgiem przez kapitalizm/socjalizm* [* - niepotrzebne skreślić]
[...]

Czy wiesz "o zacietrzewiony" że jak się stosuje "miękkawe" potępienie to
można jest w praktyce zmniejszać lub zwiększać a jak się stosuje twarde
potępienie to się samemu hoduje tych którzy przeskoczą twardo granicę
"za" bo są przeciw potępiającym?

Według sondaży z GW "poparcie dla stanu wojennego" wśród Polaków rosło w
czasie rządów AWS (Akcji Wyborczej Solidarność) a malało w czasie rządów
SLD (post komuniści). "Teraźniejszość" zmienia historię (w ocenach).

To może mi odpowiesz, dlaczego PRL już nie ma? Dlaczego ludzie nie
chcieli żyć w takim raju?

A od kiedy do kurwy nędzy w RP3 jest _demokracja bezpośrednia_ "jak w Szwajcarii"? Po kiegoś wuja system został tak ustawiony
że społeczeństwo było i jest przeciw "misji" (teraz) w Afganistanie (według praktycznie wszystkich kolejnych sondaży) a WP tam siedzi twardo jak zapłacone bo rządy i prezydenci mają to w praktyce w dupie.

Ja się mogę bez większych problemów zgodzić z tezą że dla znaczącej
większości jest teraz wyraźnie lepiej ale teza w duchu PRL to było
(cały czas) piekło a RP3 to niebo to jest (dla mnie) naprawdę ględzenie
idioty przerabiającego na szaro lub przerobionego na szaro.

Jeśli ktoś do potępienie komuny w Polsce wrzuca czasy Gierka i Bieruta
do jednego worka, rozciąga okres "samego octu na pólkach" na cały PRL to
jak dla mnie w praktyce wychwala komunę dla tych co zwracają uwagę na
"detale" bo się nauczyli w kapitalizmie nie wierzyć "zwodniczym reklamom".

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Poranna chwila ma złoto w ustach.

Data: 2011-10-09 15:05:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:6ou8mq7elt-BA9ollie.huge.strangled.net...
[...]

Za całe twoje pitolenie niech ci wystarczy, że podam rok mojego urodzenia: 1946.
I nie przekonuj mnie, jak to się świetnie żyło za PRL.

Data: 2011-10-09 15:25:12
Autor: A. Filip
[...]

Po tej informacji wiem że znacznie lepiej pamiętasz okres "okres (znacznie) gorszego PRL", w wersji cynicznej okres dzięki
któremu potem PZPR "mogło odpuszczać" bo ludzie dość długo pamiętali
"kij" który został (chwilowo) odwieszony na ścianę.

--
Gdy bramą do bogactwa i zaszczytów jest wojna, wówczas ludzie słysząc
o niej gratulują sobie wzajemnie i czy to przy pracy, czy przy odpoczynku,

Data: 2011-10-09 15:36:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:z4r3tq1pw4-BA9ollie.huge.strangled.net...
[...]

Synku, ty mi nie imputuj jaki okres lepiej, a jaki gorzej pamiętam.
O tym , to chyba tylko ja wiem!

Data: 2011-10-10 10:13:22
Autor: jadrys
Brawo Chavez

Jasne! Iście raj! Żyć nie umierać!
Wszystkiego było w bród!
Kraina szczęśliwości!

To może mi odpowiesz, dlaczego PRL już nie ma? Dlaczego ludzie nie chcieli żyć w takim raju?

A to ludzie mieli jakiś wybór? Oczywiście nie wychwalam tu PRL ale po rozpadzie RWPG mogliśmy tu zrobić prawdziwy raj na ziemi, a nie pustynię .

Data: 2011-10-10 10:22:15
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Pamiętam że dzięki naszej flocie rybackiej ryby kosztowały w stosunku do dnia dzisiejszego śmieszne grosze. Komu to przeszkadzało - twojemu, konsumencie Bogdanie Idzikowski - przyjacielowi czy wrogowi?

Data: 2011-10-10 10:44:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6u9us$kgt$1news.onet.pl...

[...]

Tylko, że nie wiesz, ile rzeczywiście kosztowały te ryby.

Data: 2011-10-10 13:11:54
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Grosze. Pamiętam bo się nimi wręcz zażerałem. Świeżutka morska ryba w dużym wyborze i za niewielka cenę. To szczególnie dobrze pamiętam. A dzisiaj? - kupuje mrozony filet to sie okazuje że to prawie sam lód a to co pozostanie po odsączeniu wcale nie przypomina w smaku ryby., - w PRLu ktoś za takie oszustwo kapitalistyczny złodziej poszedłby do kryminału!
Zechciej odpowiedzieć na pytanie - kapitalizm wrogiem ci jest czy przyjacielem?

Data: 2011-10-10 13:27:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6ujrn$buv$3news.onet.pl...

[...]

Nie pojąłeś tego, co chciałem ci przekazać. Wali mnie to, ile za PRL kosztowały ryby w sklepie. Ceny produktów spożywczych i nie tylko, ustalane były odgórnie i miały tyle wspólnego z rzeczywistą wartością tych produktów, ile twoje stwierdzenia mają wspólnego z prawdą.

Data: 2011-10-12 21:39:33
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

A mnie odwrotnie - bardzo interesują ceny i jakość ryb. Bardziej od tego czy rządzi PO czy SLD. W PRLu (za wyjątkiem kilku/kilkunastu wysoko dotowanych  towarów) ceny były skalkulowane tak jak napisałem powyżej - płaca dla pracownika, transport i amortyzacja sprzętu.. Mowy nie było o zarobkach posrednikow i kolosalnych zarobkach i jeszcze większych premiach dla prezesów. I ryby osiągały cenę (bez dotacji) że każdego Polaka na nie było stać.

Data: 2011-10-12 23:14:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j74qb5$n33$1news.onet.pl...

[...]

Tylko jakoś dziwnie tłumaczono podwyżki cen żywności spadkiem cen lokomotyw.

--
Jarosław-Zbawca Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

Data: 2011-10-13 20:54:57
Autor: wiesiaczek
Brawo Chavez
Bogdan Idzikowski wrote:

[...] I ryby osigay cen (bez dotacji) e kadego
Polaka na nie byo sta.

Tylko jako dziwnie tumaczono podwyki cen ywnoci spadkiem cen
lokomotyw.

Dawaj linka! :)

Data: 2011-10-14 08:36:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Uytkownik "wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa w wiadomoci news:j77c62$b79$1news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:

[...] I ryby osigay cen (bez dotacji) e kadego
Polaka na nie byo sta.

Tylko jako dziwnie tumaczono podwyki cen ywnoci spadkiem cen
lokomotyw.

Dawaj linka! :)

Poszukaj sobie!
Pamitam takie pereki z przemwie I Sekretarza KC PZPR.

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-10-14 09:00:11
Autor: wiesiaczek
Brawo Chavez

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Gwno pamitasz, dawaj linka, albo nie pierdol gupot.

Data: 2011-10-14 09:05:47
Autor: zdumiony
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-14 09:00, wiesiaczek pisze:
Gwno pamitasz, dawaj linka, albo nie pierdol gupot.

Ja te pamitam. Byo co chyba w jakiej gazecie. Tumaczyli e s co prawda podwyki ywnoci, ale e dla rwnowagi staniay lokomotywy.

Data: 2011-10-14 09:18:50
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-14 09:05, zdumiony pisze:
W dniu 2011-10-14 09:00, wiesiaczek pisze:
Gówno pamiętasz, dawaj linka, albo nie pierdol głupot.

Ja też pamiętam. Było coś chyba w jakiejś gazecie. Tłumaczyli że są co prawda podwyżki żywności, ale że dla równowagi staniały lokomotywy.

Przeczytałeś chyba współczesne raporty GUSu., To teraz na zlecenie kolejnych rządów tak się wylicza poziom inflacji i wmawia ludziom że jest dobrze, że inflacji prawie nie ma..

Data: 2011-10-14 09:23:57
Autor: zdumiony
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-14 09:18, jadrys pisze:
Przeczytałeś chyba współczesne raporty GUSu., To teraz na zlecenie
kolejnych rządów tak się wylicza poziom inflacji i wmawia ludziom że
jest dobrze, że inflacji prawie nie ma..

Teraz ceny ustalane są mniej więcej rynkowo, przedtem planiści ustalali np. cenę bułki w całym kraju. Dawali podwyżkę, podczas gdy dla lokomotywy obniżkę.

Data: 2011-10-14 09:29:45
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-14 09:23, zdumiony pisze:
[...]

A co to obchodzi konsumenta jakie są obecnie mechanizmy podwyżek? Liczy się tylko to że podwyżki są dla przeciętnego Polaka duże wyższe niż to co podaje nam co jakiś czas pod nos propaganda.
I znacznie lepiej będzie gdy się zastanowimy nad dniem dzisiejszym a nie zawracania sobie głowy tym co było kilkadziesiąt lat temu.

Data: 2011-10-14 13:26:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Uytkownik "wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa w wiadomoci news:j78mls$d0r$1news.onet.pl...

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Znasz bajk o wu?

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-10-14 09:15:24
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Po prostu - wzrosty płac i amortyzacji wymagały podwyżek cen produktu gotowego.  A tym spadkiem cen szyn kolejowych to przede wszystkim dzisiejsi rządzący mydlą oczy Polaków. Teraz wzrost cen w kraju tylko w niewielkim stopniu zależy od widzimisię "Solidarnych" i ich strajków. Pustki w kieszeni pozostawia ten kapitalistyczny system oparty maksymalnym wydarciu z każdego elementu produkcyjnego i gotowego towaru ile się da dla siebie.

Data: 2011-10-09 10:32:30
Autor: A. Filip
Brawo Chavez
[...]

Czy ty wiesz że propagujesz komunizm? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Cóż z tego, że słoń silny, jeśli sam przynosi łańcuch, którym go wiążą.

Data: 2011-10-09 11:05:27
Autor: A. Filip
Brawo Chavez
[...]

Twoja jak zakładam (subtelna) ironia mogła zbyt wielu umknąć :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Gdy wilkołak zamienia się w człowieka, ogon zawsze mu pozostaje.

Data: 2011-10-07 21:22:39
Autor: pluton
Brawo Chavez
Bzdura, s tak drogie poniewa id do nas przez wielu porednikw. A
kady porednik chce zarobi.

To kup sobie wedke i otworz sklepik. Bedziesz bogaty.

Nullification

Data: 2011-10-07 22:37:33
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-07 21:22, pluton pisze:
Bzdura, są tak drogie ponieważ idą do nas przez wielu pośredników. A
każdy pośrednik chce zarobić.

To kup sobie wedke i otworz sklepik. Bedziesz bogaty.

Skąd pomysł że ja chce być bogaty?

Data: 2011-10-07 23:10:24
Autor: pluton
Brawo Chavez

> To kup sobie wedke i otworz sklepik. Bedziesz bogaty.

Skd pomys e ja chce by bogaty?

No bo jakbys mial pieniadze, to bys mogl za nie zbudowac sobie i innym
socjalizm,
a potem umrzec z nimi w nedzy.

Nullification

Data: 2011-10-08 08:47:01
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-07 23:10, pluton pisze:
[...]

Wcale nie tęskno mi do bogactwa, a i nie jestem człowiekiem czynu. Wręcz wydaje mi sie czyms monstrualnie absurdalnym żebym miał wkładać jakiś wysiłek w to żeby mieć lepsze buty od innych, albo droższe auto. To cecha małych prymitywnych ludzików tobie podobnych, tak przynajmniej ja to widzę.. W tobie wielkie bogactwo budzi zazdrość i chęć co najmniej dorównania, a we mnie odrazę.

Data: 2011-10-08 10:03:30
Autor: pluton
Brawo Chavez

> No bo jakbys mial pieniadze, to bys mogl za nie zbudowac sobie i innym
> socjalizm,
> a potem umrzec z nimi w nedzy.

Wcale nie tskno mi do bogactwa, a i nie jestem czowiekiem czynu.

No to moglbys finansowac innych, zeby sobie zbudowali socjalizm i pomarli z
glodu.

Nullification

Data: 2011-10-08 18:45:32
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-08 10:03, pluton pisze:
[...]

Też pomyłka - ja nie jestem filantropem, nie chcę nic od nikogo, ani na nikim żerować, ale oczekuje tego że innych stosunek do mnie jest taki sam.

Data: 2011-10-08 19:58:17
Autor: pluton
Brawo Chavez

> No to moglbys finansowac innych, zeby sobie zbudowali socjalizm i
pomarli z
> glodu.

Te pomyka - ja nie jestem filantropem, nie chc nic od nikogo, ani na
nikim erowa, ale oczekuje tego e innych stosunek do mnie jest taki sam.

No co ty ?? Budowanie socjalizmu to zerowanie na innych ? Chyba sie
przeslyszalem.

Nullification

Data: 2011-10-08 20:19:59
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-08 19:58, pluton pisze:
[...]

Socjalizm to ty sobie sam buduj.

Data: 2011-10-08 21:08:21
Autor: pluton
Brawo Chavez

Socjalizm to ty sobie sam buduj.

Moze kiedys, jak mi rak zezre caly mozg ...

No nie, nawet wtedy nie bede taki glupi.

Nullification

Data: 2011-10-09 10:15:18
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-08 21:08, pluton pisze:
Socjalizm to ty sobie sam buduj.

Moze kiedys, jak mi rak zezre caly mozg ...

No nie, nawet wtedy nie bede taki glupi.

Ja też.

Data: 2011-10-07 18:41:15
Autor: pluton
Brawo Chavez
Zaraz zaraz, a FSO w Warszawie sprywatyzowano i dopiero zniszczao!
Przypominam, e te zodziejsko zostao sprywatyzowane.

Podobnie stocznie, kopalnie etc.

No to w sama pore panstwo pozbylo sie tego gowna. Przynajmniej zgarnelo
troche kasy.

Gdyby ten szajs zbankrutowal w czasie, gdy wlascicielem bylo panstwo to
trzeba by robolom dac po 100 tysiecy odprawy albo poslac na emeryturki.

Nullification

Data: 2011-10-07 20:18:11
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-07 12:45, Zahir pisze:

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6ml2t$ps3$1news.onet.pl...

Z dóbr narodowych ma korzystać całe państwo a nie grupka wybrańców:

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/chavez-zapowiada-nacjonalizacje-domow-w-kurortach,1704721,2943

Co oznacza taka nacjonalizacja? To zwykłe złodziejstwo! Zabierać bogatym by niszczało. Ot filozofia komusza!

Chavez akurat nie konfiskuje a wykupuje płacąc dotychczasowym właścicielom. Tak samo jest z ziemią dla wszystkich, - Hugo wykupuje ją od obszarników i za symboliczna opłatą oddaje biedakom.

Data: 2011-10-07 21:06:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6nfo7$56v$2news.onet.pl...
[...]

A skąd ma tyle kasy?

Data: 2011-10-07 22:37:30
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Wszystko z bogactwa narodowego Wenezueli - ropy naftowej i gazu. Zyski nie idą na Wall Street i do prywatnych kieszeni grupki wybrańców tylko do mieszkańców tego kraju.

Data: 2011-10-08 16:05:47
Autor: pluton
Brawo Chavez
> A skd ma tyle kasy?

Wszystko z bogactwa narodowego Wenezueli - ropy naftowej i gazu. Zyski
nie id na Wall Street i do prywatnych kieszeni grupki wybracw tylko
do mieszkacw tego kraju.

A zwlaszcza dla tych, co mieszkaja w palacu prezydenckim.

Nullification

Data: 2011-10-08 18:44:53
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-08 16:05, pluton pisze:
[...]

Chavez gardzi bogactwem i dobiera sobie ludzi o podobnych upodobaniach.

Data: 2011-10-08 19:59:12
Autor: pluton
Brawo Chavez

> A zwlaszcza dla tych, co mieszkaja w palacu prezydenckim.

Chavez gardzi bogactwem i dobiera sobie ludzi o podobnych upodobaniach.

I jest dobrym, uczciwy, sprawiedliwym czlowiekiem, ktory mysli wylacznie o
dobru innych.

Nullification

Data: 2011-10-08 20:19:27
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-08 19:59, pluton pisze:

Chavez gardzi bogactwem i dobiera sobie ludzi o podobnych upodobaniach.

I jest dobrym, uczciwy, sprawiedliwym czlowiekiem, ktory mysli wylacznie o
dobru innych.

Zgadza się. Współczuje ci że nie miałeś okazji poznać takich ludzi osobiście.

Data: 2011-10-08 21:38:11
Autor: pluton
Brawo Chavez

Zgadza si. Wspczuje ci e nie miae okazji pozna takich ludzi
osobicie.

Ja tam sie ciesze. Jeszcze bym nie wytrzymal, i naplul mu w ryja ?

Nullification

Data: 2011-10-09 10:15:12
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-08 21:38, pluton pisze:
Zgadza się. Współczuje ci że nie miałeś okazji poznać takich ludzi
osobiście.

Ja tam sie ciesze. Jeszcze bym nie wytrzymal, i naplul mu w ryja ?

Co ma znaczyć ten znak zapytania?  Ty się o coś mnie pytasz? A swoja drogą - ryj to maja twoi idole - kapitaliści , i to wiecznie nienażarte ryje.

Data: 2011-10-07 13:32:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

[...]

Poczyna sobie jak Lenin i skończy gorzej niż Lenin.

Data: 2011-10-07 20:17:12
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Niepokoi mnie trochę to twoje ciągłe nawracanie do tematu "kończenia". Na pewno jesteś zdrowy, i dobrze się czujesz?

Data: 2011-10-07 21:00:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6nfo9$56v$6news.onet.pl...

[...]

W odniesieniu do Chaveza - nie mam raka.

Data: 2011-10-07 22:37:23
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

To bardzo dobrze. Ale skąd te ciągłe myśli o zakończeniu żywota, o śmierci?

Data: 2011-10-07 17:30:15
Autor: K.S.
A co z kobietami?
Uytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomoci news:j6ml2t$ps3$1news.onet.pl...

Z dbr narodowych ma korzysta cae pastwo a nie grupka wybracw:

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/chavez-zapowiada-nacjonalizacje-domow-w-kurortach,1704721,2943
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A co kobietami?
To te dobro narodowe.
A co z mczyznam?
Skoro jest rwnouprawnienie....
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-10-07 20:17:06
Autor: jadrys
A co z kobietami?
W dniu 2011-10-07 17:30, K.S. pisze:
[...]

To też dobro narodowe.
A co z mężczyznam?
Skoro jest równouprawnienie....
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Kobiety oczywiście tez będą beneficjentkami polityki prowadzonej przez Hugo. Korzyści dla całego narodu.

Data: 2011-10-07 18:37:54
Autor: pluton
Brawo Chavez
Z dbr narodowych ma korzysta cae pastwo a nie grupka wybracw:

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/chavez-zapowiada-nacjonalizacje-domow-w-kurortach,1704721,2943

A kiedy do jego palacu prezydenckiego wprowadza sie slamsiarze z
przedmiescia ?
Nullification

Data: 2011-10-07 20:17:03
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-07 18:37, pluton pisze:
[...]

Slamsy znikają z krajobrazu Wenezueli jak kamfora. Jeszcze pare lat i pozostana tylko złym wspomnieniem.

Data: 2011-10-07 21:36:30
Autor: pluton
Brawo Chavez
> A kiedy do jego palacu prezydenckiego wprowadza sie slamsiarze z
> przedmiescia ?

Slamsy znikaj z krajobrazu Wenezueli jak kamfora. Jeszcze pare lat i
pozostana tylko zym wspomnieniem.

Slamsiarze  przenosza sie do palacu prezydeckiego ?

Nullification

Data: 2011-10-07 22:37:19
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-07 21:36, pluton pisze:
[...]

Jak ci napisałem - mieszkańcy slumsów zmieniają masowo standard kwaterunkowy.

Data: 2011-10-08 10:04:35
Autor: pluton
Brawo Chavez

> Slamsiarze  przenosza sie do palacu prezydeckiego ?

Jak ci napisaem - mieszkacy slumsw zmieniaj masowo standard
kwaterunkowy.

Znamy, znamy. Strzelaja sobie z Aurory i potem wprowadzaja sie do Palacu
Zimowego.

Nullification

Data: 2011-10-08 10:30:59
Autor: A. Filip
Brawo Chavez
"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> pisze:

> [...]

kwaterunkowy.

Znamy, znamy. Strzelaja sobie z Aurory i potem wprowadzaja sie do Palacu

A tobie Pałacu Zimowego żal? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Aby zostać torreadorem, musisz najpierw nauczyć się grać rolę byka.

Data: 2011-10-08 18:44:32
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-08 10:04, pluton pisze:
Jak ci napisałem - mieszkańcy slumsów zmieniają masowo standard
kwaterunkowy.

Znamy, znamy. Strzelaja sobie z Aurory i potem wprowadzaja sie do Palacu
Zimowego.

Nie do pomyślenia dla ciebie jest że są ludzie którzy maja gdzieś bogactwa i władzę dla samej władzy....  tacy jak ty nigdy nie zrozumieją idei Komunizmu.

Data: 2011-10-08 20:01:35
Autor: pluton
Brawo Chavez
....  tacy jak ty nigdy nie zrozumiej
idei Komunizmu.

Jestes tego pewien ? Absolutnie ?

Oj, to dobrze, to bardzo dobrze. Zawsze mialem sie za normalnego,
ale jak ktos jeszcze to potwierdzi, to jest to budujace.

Nullification

Data: 2011-10-08 20:19:21
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-08 20:01, pluton pisze:
[...]

Współczuję ci że żyjesz wśród stada wilków wiecznie rywalizujących miedzy sobą. Nic tak nie boli jak nowa bryka full-wypas u sąsiada, co?

Data: 2011-10-08 21:13:53
Autor: pluton
Brawo Chavez

> Jestes tego pewien ? Absolutnie ?
>
> Oj, to dobrze, to bardzo dobrze. Zawsze mialem sie za normalnego,
> ale jak ktos jeszcze to potwierdzi, to jest to budujace.

Wspczuj ci e yjesz wrd stada wilkw wiecznie rywalizujcych
miedzy sob. Nic tak nie boli jak nowa bryka full-wypas u ssiada, co?

Co ty tam wiesz, jak ja zyje ?
Ale cieszy mnie na przyklad, ze nie musze cala noc stac w kolejce po kawalek
miesa.

Nullification

Data: 2011-10-09 07:39:54
Autor: wiesiaczek
Brawo Chavez
pluton wrote:

> [...]

Co ty tam wiesz, jak ja zyje ?
Ale cieszy mnie na przyklad, ze nie musze cala noc stac w kolejce po

Chcesz powiedzie, e kiedy za misem stao si ca noc?
Albo chcesz co tu wciska albo mamusia za mocno napierdalaa Ciebie w gwk w dziecistwie.

Data: 2011-10-09 10:14:50
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-08 21:13, pluton pisze:
[...]

Przecież to idzie wyczuć po tym co piszesz.. i złaski swojej - nie powtarzaj w dyskusji ze mną tych wyświechtanych sloganów propagndowych o całonocnych kolejkach i occie na półkach, - ja tamte czasy pamiętam.

Data: 2011-10-09 10:33:18
Autor: pluton
Brawo Chavez
Przecie to idzie wyczu po tym co piszesz.. i zaski swojej - nie
powtarzaj w dyskusji ze mn tych wywiechtanych sloganw propagndowych o
caonocnych kolejkach i occie na pkach, - ja tamte czasy pamitam.

Wiem, mieszkales nad sklepem miesnym i zadnych kolejek po ocet nie
widziales.

Nullification

Data: 2011-10-09 11:03:30
Autor: A. Filip
Brawo Chavez [kto mieszka nad sklepem mięsnym ten kolejek po ocet nie widzi]
[...]

A ja widziałem w TV "już za kapitalizma" te _koszmarne_ kolejki (a potem szaleńcze szturmy) do sklepów w USA jak tam czasem zrobili
gigantyczną promocje. Wiec nie trzeba być aż wytrawnym demagogiem by móc mówić że takie gigantyczne promocje (niziutkie ceny) to były w PRL w _długich_ okresach "na okrągło" :-)

Przeca strajkujący w Stoczni imienia Włodzimierza Ilicza Lenina
(zlikwidowanej "za kapitalizmu") w swoich postulatach nie domagali się
wprowadzenia cen równowagi rynkowej na mięso (ostrych podwyżek cen) tylko wprowadzenia "bonów" (kartek) czyli dostosowania popytu do podaży
_bez złych_ kapitalistycznych/wolnorynkowych "zmian" cen :-)

http://pl.wikisource.org/wiki/21_postulat%C3%B3w_Mi%C4%99dzyzak%C5%82adowego_Komitetu_Strajkowego_z_17_sierpnia_1980
11. Wprowadzić na mięso i przetwory kartki – bony żywnościowe (do czasu
    opanowania sytuacji na rynku).

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Samo zwycięstwo nic nie znaczy, trzeba umieć je wykorzystać.

Data: 2011-10-10 10:15:47
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-09 10:33, pluton pisze:
[...]

Przekręcaniem moich tekstów nic nie osiągniesz. Skąd ta dziecinada? Przecież widzę że nie jesteś juz młody.. Czyżby starcze zdziecinnienie?

Data: 2011-10-08 22:09:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6q46b$9v6$4news.onet.pl...
[...]

To komunizm zmienia psychikę ludzką?

Data: 2011-10-09 10:14:26
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Nie, nie Komunizm, kapitalizm, propaganda kapitalistów oddziałuje na wielu.. - zwłaszcza na słabe jednostki które nie bardzo wiedzą czego chcą od życia.

Data: 2011-10-09 10:51:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6rl6q$qnq$3news.onet.pl...

[...]

Nałykałeś się opowiastek o komunizmie i nie zauważasz, że kapitalizm jest odzwierciedleniem ludzkiej psychiki.
Ale to potrafią zauważyć tylko ludzie posługujący się rozumem.

Data: 2011-10-10 10:20:54
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Ludzka psychika, mówisz o tym prymitywnym ciągu do pokazania że sie jest lepszym od innych i gromadzenia zasobów jak chomik - podsycanym nieustającą pracą propagandy? To przypisujesz do normalnego zachowania ludzkiego?

Data: 2011-10-10 10:43:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6u9ut$kgt$2news.onet.pl...

[...]

Tak! I nie tylko to. Jeśli to negujesz, to dyskusja z tobą jest bezprzedmiotowa. Najpierw dowiedz się o piramidzie potrzeb ludzkich. Przyswój ten materiał, przemyśl i dopiero wtedy, ewentualnie, zabierz głos.
Miłej lektury życzę.

Data: 2011-10-10 13:11:07
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Spróbuj przemyśleć swoje dążenia i oczekiwania od życia bez pomocy innych. Ty po prostu jesteś na haju który ci podaje propaganda. Tylko w chorym/ogłupionym umyśle celem owego życia może być chęć wywyższania sie ponad innych. Ładniejsze buciki, zdrowsza cera czy suknia kosztująca tyle co zarobek 10ciu osób przez rok, bo taką sie widziało u księżniczki.. To jest celem życia normalnego człowieka?  Po trupach, wyrywając innym od pyska byleby pokazać że się ma więcej?
Sorry Bogdan, ale uważam że w wychowaniu ciebie popełniono duży błąd. Wręcz wyrządzono ci krzywdę.

Data: 2011-10-10 13:23:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6ujrm$buv$2news.onet.pl...
[...]

Ty masz jakiś uraz psychiczny. Odstosunkuj się ode mnie i zabierz się za lekturę.

Data: 2011-10-12 21:38:44
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Mam nadzieje że się nie obraziłeś za te szczere słowa..

Brawo Chavez