Brawo Chavez

Data: 2011-10-07 12:45:01
Autor: Zahir
Brawo Chavez

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:j6ml2t$ps3$1news.onet.pl...

Z dóbr narodowych ma korzystać całe państwo a nie grupka wybrańców:

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/chavez-zapowiada-nacjonalizacje-domow-w-kurortach,1704721,2943

Co oznacza taka nacjonalizacja? To zwyk³e z³odziejstwo! Zabieraæ bogatym by niszcza³o. Ot filozofia komusza!

--
Zahir

Data: 2011-10-07 15:50:27
Autor: wiesiaczek
Brawo Chavez
Zahir wrote:

> [...]

domow-w-kurortach,1704721,2943

> Co oznacza taka nacjonalizacja? To zwyk³e z³odziejstwo! Zabieraæ bogatym

Zaraz zaraz, a FSO w Warszawie sprywatyzowano i dopiero zniszcza³o!
Przypominam, ¿e te¿ z³odziejsko zosta³o sprywatyzowane.

Podobnie stocznie, kopalnie etc.

To co Ty w³a¶ciwie chcia³e¶ napisaæ? --
Pozdrawiam - Wiesiaczek

Ja pijê tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma

Data: 2011-10-07 17:39:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

U¿ytkownik "wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j6n034$7nb$3news.onet.pl...
Zahir wrote:

[...]

Jesli chodzi o stocznie, to cieszê siê, ¿e do nich ju¿ nie trzeba dop³acaæ.

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-10-07 15:45:04
Autor: obserwator
Brawo Chavez
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):
Jesli chodzi o stocznie, to cieszê siê, ¿e do nich ju¿ nie trzeba dop³acaæ.

do ciebie tez niedlugo nie trzeba bedzie doplacac:)

Data: 2011-10-07 17:49:31
Autor: wiesiaczek
Brawo Chavez

Zahir wrote:

[...]

Zaraz zaraz, a FSO w Warszawie sprywatyzowano i dopiero zniszcwa za³o!
[...]

To mo¿e oddaj mi swój samochód, przestaniesz do niego dop³acaæ i laæ do baku paliwo?
Co z tego, ¿e ten samochód zarabia na Ciebie i Twoj± rodzinê? Bêdziesz je¼dzi³ cudzym.

A tak powa¿nie, to jakie korzy¶ci mamy z likwidacji polskiego rybo³ówstwa?
Kiedy¶ jadanie ryb by³o oznak± biedy, dzi¶ ceny ryb przekraczaj± ceny szynki.

Data: 2011-10-07 18:21:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

U¿ytkownik "wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j6n72c$7dj$1news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

Nie weksluj wiesiaczku.
Co ma piernik do wiatraka. Co ma stocznia pañstwowa do mojego prywatnego samochodu. Odwal siê od mojej w³asno¶ci.
Ceny ryb s± takie jak sobie sklepy za¿ycz±. Nie ¿yjemy w PRL, gdzie ceny ryb ustala³ I sekretarz PZPR. Cena ci nie odpowiada - nie kupuj. Polskie rybo³ówstwo istnieje. O ile siê nie mylê, to ostatnio przeciwko czemu¶ protestowali.

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-10-07 18:43:02
Autor: wiesiaczek
Brawo Chavez

Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

Czemu nikt nie odwali³ siê od mojej w³asno¶ci w 1989?
Przecie¿ by³em wspó³w³a¶cicielem stoczni, FSO i innych dóbr?
To odwalanie ma dzia³aæ tylko w jedn± stronê? Kompleks Kalego?

Ceny ryb s± takie jak sobie sklepy za¿ycz±. Nie ¿yjemy w PRL, gdzie ceny
ryb ustala³ I sekretarz PZPR. Cena ci nie odpowiada - nie kupuj.

Bardzo dobre podej¶cie: Ryby za drogie - nie kupuj...
Chleb za drogi - nie kupuj...
Paliwo za drogie - nie kupuj...

....a we¼ Ty pierdolnij siê w ³eb z takimi pomys³ami!
Ju¿ wolê I sekretarza i jego ceny!

Polskie
rybo³ówstwo istnieje. O ile siê nie mylê, to ostatnio przeciwko czemu¶
protestowali.

Ja mówiê o rybo³ówstwie dalekomorskim a nie przybrze¿nym na Ba³tyku.
Kiedy¶ kryl by³ pasz± w rolnictwie, a halibut kosztowa³ grosze w sma¿alniach w Warszawie (np. w Zodiaku), pamiêtam jak dzi¶. Pewnie zaprzeczysz, bo przecie¿ wtedy by³ tylko ocet na pó³kach?

Data: 2011-10-07 19:09:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

U¿ytkownik "wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j6na6n$iai$1news.onet.pl...

Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

Masz tylko jedno wy¶cie. Emigracja tam, gdzie jeszcze istnieje gospodarka nakazowo-rozdzielcza.

Jako¶ rozsze¿a ci siê tematyka. Nie b±kn±³e¶ s³ówka o rybo³ówstwie dalekomorskim.
Co do rybo³ówstwa dalekomorskiego, nie bêdê siê wypowiada³. Tu g³os powinni zabraæ fachowcy. W ka¿dym b±d¿ razie nie ma. Mo¿e by³a nieop³acalna w nowych warunkach. Bo w PRL rachunek ekonomiczny nie mia³ ¿adnego znaczenia.

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-10-07 21:18:25
Autor: wiesiaczek
Brawo Chavez
Bogdan Idzikowski wrote:

Jako¶ rozsze¿a ci siê tematyka.

Przepraszam, ale co ona mi siê robi? :)

Data: 2011-10-07 21:32:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

U¿ytkownik "wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j6nja1$go6$1news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:

Jako¶ rozsze¿a ci siê tematyka.

Przepraszam, ale co ona mi siê robi? :)

-- Pozdrawiam - Wiesiaczek

Ju¿ mnie masz. Powinienem by³ napisaæ "rozszerza". I ju¿ nieistotne sprawy, o których przez pó³ wieczora dyskutowa³e¶. Masz przecie¿ winowajcê, co pope³ni³ straszne przestêpstwo i w po¶piechu pope³ni³ b³±d ortograficzny.
W k±t id± problemy, co ciê tak zaprz±ta³y. Przypuszczam, ¿e teraz rozmy¶lasz nad kar± jak± powinienem ponie¶æ. No to czekam na wyrok. S±dzê, ¿e bêdzie d³ugi i surowy.

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-10-08 08:10:51
Autor: wiesiaczek
Brawo Chavez

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Nie m±æ, bo to Ty zozmywasz temat.
Merytorycznie odpowiedzia³em Ci w innym po¶cie.
A to, ¿e waln±³e¶ takiego piêknego orta po prostu mnie powali³o i musia³em temu daæ wyraz. Tak na marginesie to jeszcze jeden dowód na to, ¿e w PRL-u porz±dnie nauczali i takie rzeczy jak ta po prostu gryz± w oczy, nie to co teraz - sami dyslektycy i dysmózgowcy :)

Data: 2011-10-07 21:23:27
Autor: wiesiaczek
Brawo Chavez

Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

Zawsze wyj¶cia s± dwa :)
Drugie to takie, ¿e wypieprzymy t± demokracjê w pizdu, i zostanie zdrowy system jednopartyjny lub inna dyktatura i wszystko wróci do normalno¶æi.
Skoñcz± siê przepychanki o sto³ki a zacznie my¶lenie gospodarcze.

Data: 2011-10-07 21:25:37
Autor: u2
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-07 21:23, wiesiaczek pisze:
Skoñcz± siê przepychanki o sto³ki a zacznie my¶lenie gospodarcze.

Nie sciemniaj.

Data: 2011-10-07 21:34:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

U¿ytkownik "wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j6njjg$iq9$1news.onet.pl...

Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

PZPR? To ju¿ by³o.

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-10-07 22:37:43
Autor: jadrys
Brawo Chavez

PZPR? To już było.

Bez ZSRR nad głową mogło to by mieć ręce i nogi.

Data: 2011-10-07 21:21:39
Autor: pluton
Brawo Chavez
Czemu nikt nie odwali³ siê od mojej w³asno¶ci w 1989?
Przecie¿ by³em wspó³w³a¶cicielem stoczni, FSO i innych dóbr?

Zajebiscie byles bogaty.

Mogles sobie za to wspolwlascicielstwo kupic paczke fajek
i pol litra na kartki.

Nullification

Data: 2011-10-08 08:16:13
Autor: wiesiaczek
Brawo Chavez
pluton wrote:

[...]

Mog³em... i to nawet bez kartek przed Solidarno¶ci±.

Do tego staæ mnie by³o na lekarza, leki, szko³ê, mieszkanie, coroczny miesiêczny urlop nad morzem lub w górach, na komunbikacjê miejsk± i kolejow± (du¿o lepsz± ni¿ dzisiaj) i na wiele innych rzeczy.

A Ty tani± demagogiê wciskaj dzieciom w przedszkolach.

Data: 2011-10-08 10:02:28
Autor: pluton
Brawo Chavez
> [...]

kolejow±
(du¿o lepsz± ni¿ dzisiaj) i na wiele innych rzeczy.

No to na co czekasz ? Zasuwaj budowac socalizm.

Nullification

Data: 2011-10-08 13:50:29
Autor: wiesiaczek
Brawo Chavez
pluton wrote:

> [...]

kolejow±
(du¿o lepsz± ni¿ dzisiaj) i na wiele innych rzeczy.

No to na co czekasz ? Zasuwaj budowac socalizm.

Przecie¿ budujê. Jak widaæ Ciebie ju¿ przekona³em, a sporo innych te¿ z tego wyci±gnie wnioski.

Data: 2011-10-08 16:04:22
Autor: pluton
Brawo Chavez
> No to na co czekasz ? Zasuwaj budowac socalizm.

Przecie¿ budujê. Jak widaæ Ciebie ju¿ przekona³em, a sporo innych te¿ z
tego
wyci±gnie wnioski.

Ale daj znac, ze juz jestes na finiszu, zanim umrzesz z glodu.

Nullification

Data: 2011-10-07 20:17:59
Autor: jadrys
Brawo Chavez

Ceny ryb są takie jak sobie sklepy zażyczą. Nie żyjemy w PRL, gdzie ceny ryb ustalał I sekretarz PZPR. Cena ci nie odpowiada - nie kupuj. Polskie rybołówstwo istnieje. O ile się nie mylę, to ostatnio przeciwko czemuś protestowali.

Bzdura, są tak drogie ponieważ idą do nas przez wielu pośredników. A każdy pośrednik chce zarobić.
Tak, z floty rybackiej łowiacej na całym świecie zostało parę łódek na Bałtyku z limitami połowu..

Data: 2011-10-07 21:05:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6nfo8$56v$4news.onet.pl...

[...]

To kupuj u źródła. Będziesz miał tanio.
O ile orientuję się, to wszyscy na Bałtyku mają limity połowów w trosce właśnie o ryby i łowiska.

Data: 2011-10-07 22:37:37
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Nie ma takiej możliwoÅ›ci, Najbliższe źródÅ‚o to tysiace  kilometrów. Jakie to chore - mieć dostÄ™p do morza a ryby kupować u zagranicznych poÅ›redników!... KtoÅ› powinien trafić do kryminalu za taki sabotaż paÅ„stwowy.
I słusznie, trzeba oszczędzać bo wszystkich ryb z Bałtyku nie wystarczyłoby nawet dla samych mieszkańców polskiego wybrzeża.

Data: 2011-10-08 10:19:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6nnth$1ft$7news.onet.pl...

[...]

Teraz można kupować, gdzie chcesz. Oczywiście, jeśli cena odpowiada. Kupiłem jakąś pierdółkę w Chinach stosunkowo tanio i szybko dotarła.

Data: 2011-10-08 18:45:57
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Ja chcę iść do "Centrali Rybnej" i kupić świeżego Halibuta za cenę paliwa, kosztów pracy rybaków, transportu i amortyzacji sprzętu. Zupełnie nie interesuje mnie opłacanie kilku pośredników i napełnianie im kieszeni.

Data: 2011-10-08 22:08:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6puml$km9$5news.onet.pl...

[...]

To tylko w Wenezueli lub na Kubie.
A z Chin nie możesz? Przecież tam, jak twierdziłeś jest komuna. Ja mogłem, ty też. Chyba?

Data: 2011-10-09 10:16:07
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Mimo tego że nie złożyłeś jasnej deklaracji, myślę że tobie też nie odpowiada nabijanie kabzy pośrednikom. - A więc nie odnoś sie do przykładów Kuby, tylko spróbuj Kubę zrobić w Polsce, a nie gardłuj w poparciu kapitalizmu który cie okrada.

Data: 2011-10-09 10:53:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

[...]

Kubę mieliśmy za PRL. Nie pamiętasz?

Data: 2011-10-09 11:09:10
Autor: A. Filip
Brawo Chavez
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

No ja pamiętam te czasy gdy zamiast 20% bezrobocia (tyle by pewnie było
bez "eksportu/wywózki" bezrobotnych za granicę) za uchylanie się od
pracy zsyłano na Żuławy :-)

Wiec może nie bądź ciężko zaślepionym idiotą sugerującym że w PRL
_wszystko_ było gorzej. Dobijanie PRL "bilansem" całkowicie wystarcza IMHO.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Czy bijesz rzemieniem pysk wołu, gdy ochoczo pracuje?

Data: 2011-10-09 11:29:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:5q3hf6idks-BA9ollie.huge.strangled.net...
[...]

Jasne! Iście raj! Żyć nie umierać!
Wszystkiego było w bród!
Kraina szczęśliwości!

To może mi odpowiesz, dlaczego PRL już nie ma? Dlaczego ludzie nie chcieli żyć w takim raju?

Data: 2011-10-09 13:42:09
Autor: A. Filip
Brawo idioci z przepranym mózgiem przez kapitalizm/socjalizm* [* - niepotrzebne skreślić]
[...]

Czy wiesz "o zacietrzewiony" że jak się stosuje "miękkawe" potępienie to
można jest w praktyce zmniejszać lub zwiększać a jak się stosuje twarde
potępienie to się samemu hoduje tych którzy przeskoczą twardo granicę
"za" bo są przeciw potępiającym?

Według sondaży z GW "poparcie dla stanu wojennego" wśród Polaków rosło w
czasie rządów AWS (Akcji Wyborczej Solidarność) a malało w czasie rządów
SLD (post komuniści). "Teraźniejszość" zmienia historię (w ocenach).

To może mi odpowiesz, dlaczego PRL już nie ma? Dlaczego ludzie nie
chcieli żyć w takim raju?

A od kiedy do kurwy nędzy w RP3 jest _demokracja bezpośrednia_ "jak w Szwajcarii"? Po kiegoś wuja system został tak ustawiony
że społeczeństwo było i jest przeciw "misji" (teraz) w Afganistanie (według praktycznie wszystkich kolejnych sondaży) a WP tam siedzi twardo jak zapłacone bo rządy i prezydenci mają to w praktyce w dupie.

Ja się mogę bez większych problemów zgodzić z tezą że dla znaczącej
większości jest teraz wyraźnie lepiej ale teza w duchu PRL to było
(cały czas) piekło a RP3 to niebo to jest (dla mnie) naprawdę ględzenie
idioty przerabiajÄ…cego na szaro lub przerobionego na szaro.

Jeśli ktoś do potępienie komuny w Polsce wrzuca czasy Gierka i Bieruta
do jednego worka, rozciąga okres "samego octu na pólkach" na cały PRL to
jak dla mnie w praktyce wychwala komunÄ™ dla tych co zwracajÄ… uwagÄ™ na
"detale" bo się nauczyli w kapitalizmie nie wierzyć "zwodniczym reklamom".

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Poranna chwila ma złoto w ustach.

Data: 2011-10-09 15:05:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:6ou8mq7elt-BA9ollie.huge.strangled.net...
[...]

Za całe twoje pitolenie niech ci wystarczy, że podam rok mojego urodzenia: 1946.
I nie przekonuj mnie, jak to się świetnie żyło za PRL.

Data: 2011-10-09 15:25:12
Autor: A. Filip
[...]

Po tej informacji wiem że znacznie lepiej pamiętasz okres "okres (znacznie) gorszego PRL", w wersji cynicznej okres dzięki
któremu potem PZPR "mogło odpuszczać" bo ludzie dość długo pamiętali
"kij" który został (chwilowo) odwieszony na ścianę.

--
Gdy bramą do bogactwa i zaszczytów jest wojna, wówczas ludzie słysząc
o niej gratulujÄ… sobie wzajemnie i czy to przy pracy, czy przy odpoczynku,

Data: 2011-10-09 15:36:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:z4r3tq1pw4-BA9ollie.huge.strangled.net...
[...]

Synku, ty mi nie imputuj jaki okres lepiej, a jaki gorzej pamiętam.
O tym , to chyba tylko ja wiem!

Data: 2011-10-10 10:13:22
Autor: jadrys
Brawo Chavez

Jasne! Iście raj! Żyć nie umierać!
Wszystkiego było w bród!
Kraina szczęśliwości!

To może mi odpowiesz, dlaczego PRL już nie ma? Dlaczego ludzie nie chcieli żyć w takim raju?

A to ludzie mieli jakiś wybór? Oczywiście nie wychwalam tu PRL ale po rozpadzie RWPG mogliśmy tu zrobić prawdziwy raj na ziemi, a nie pustynię .

Data: 2011-10-10 10:22:15
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Pamiętam że dzięki naszej flocie rybackiej ryby kosztowały w stosunku do dnia dzisiejszego śmieszne grosze. Komu to przeszkadzało - twojemu, konsumencie Bogdanie Idzikowski - przyjacielowi czy wrogowi?

Data: 2011-10-10 10:44:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6u9us$kgt$1news.onet.pl...

[...]

Tylko, że nie wiesz, ile rzeczywiście kosztowały te ryby.

Data: 2011-10-10 13:11:54
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Grosze. Pamiętam bo się nimi wręcz zażerałem. Świeżutka morska ryba w dużym wyborze i za niewielka cenę. To szczególnie dobrze pamiętam. A dzisiaj? - kupuje mrozony filet to sie okazuje że to prawie sam lód a to co pozostanie po odsączeniu wcale nie przypomina w smaku ryby., - w PRLu ktoś za takie oszustwo kapitalistyczny złodziej poszedłby do kryminału!
Zechciej odpowiedzieć na pytanie - kapitalizm wrogiem ci jest czy przyjacielem?

Data: 2011-10-10 13:27:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6ujrn$buv$3news.onet.pl...

[...]

Nie pojąłeś tego, co chciałem ci przekazać. Wali mnie to, ile za PRL kosztowały ryby w sklepie. Ceny produktów spożywczych i nie tylko, ustalane były odgórnie i miały tyle wspólnego z rzeczywistą wartością tych produktów, ile twoje stwierdzenia mają wspólnego z prawdą.

Data: 2011-10-12 21:39:33
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

A mnie odwrotnie - bardzo interesujÄ… ceny i jakość ryb. Bardziej od tego czy rzÄ…dzi PO czy SLD. W PRLu (za wyjÄ…tkiem kilku/kilkunastu wysoko dotowanych  towarów) ceny byÅ‚y skalkulowane tak jak napisaÅ‚em powyżej - pÅ‚aca dla pracownika, transport i amortyzacja sprzÄ™tu.. Mowy nie byÅ‚o o zarobkach posrednikow i kolosalnych zarobkach i jeszcze wiÄ™kszych premiach dla prezesów. I ryby osiÄ…gaÅ‚y cenÄ™ (bez dotacji) że każdego Polaka na nie byÅ‚o stać.

Data: 2011-10-12 23:14:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j74qb5$n33$1news.onet.pl...

[...]

Tylko jakoś dziwnie tłumaczono podwyżki cen żywności spadkiem cen lokomotyw.

--
Jarosław-Zbawca Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

Data: 2011-10-13 20:54:57
Autor: wiesiaczek
Brawo Chavez
Bogdan Idzikowski wrote:

[...] I ryby osi±ga³y cenê (bez dotacji) ¿e ka¿dego
Polaka na nie by³o staæ.

Tylko jako¶ dziwnie t³umaczono podwy¿ki cen ¿ywno¶ci spadkiem cen
lokomotyw.

Dawaj linka! :)

Data: 2011-10-14 08:36:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

U¿ytkownik "wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j77c62$b79$1news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Poszukaj sobie!
Pamiêtam takie pere³ki z przemówieñ I Sekretarza KC PZPR.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-10-14 09:00:11
Autor: wiesiaczek
Brawo Chavez

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Gówno pamiêtasz, dawaj linka, albo nie pierdol g³upot.

Data: 2011-10-14 09:05:47
Autor: zdumiony
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-14 09:00, wiesiaczek pisze:
Gówno pamiêtasz, dawaj linka, albo nie pierdol g³upot.

Ja te¿ pamiêtam. By³o co¶ chyba w jakiej¶ gazecie. T³umaczyli ¿e s± co prawda podwy¿ki ¿ywno¶ci, ale ¿e dla równowagi stania³y lokomotywy.

Data: 2011-10-14 09:18:50
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-14 09:05, zdumiony pisze:
W dniu 2011-10-14 09:00, wiesiaczek pisze:
Gówno pamiętasz, dawaj linka, albo nie pierdol głupot.

Ja też pamiętam. Było coś chyba w jakiejś gazecie. Tłumaczyli że są co prawda podwyżki żywności, ale że dla równowagi staniały lokomotywy.

Przeczytałeś chyba współczesne raporty GUSu., To teraz na zlecenie kolejnych rządów tak się wylicza poziom inflacji i wmawia ludziom że jest dobrze, że inflacji prawie nie ma..

Data: 2011-10-14 09:23:57
Autor: zdumiony
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-14 09:18, jadrys pisze:
Przeczytałeś chyba współczesne raporty GUSu., To teraz na zlecenie
kolejnych rządów tak się wylicza poziom inflacji i wmawia ludziom że
jest dobrze, że inflacji prawie nie ma..

Teraz ceny ustalane są mniej więcej rynkowo, przedtem planiści ustalali np. cenę bułki w całym kraju. Dawali podwyżkę, podczas gdy dla lokomotywy obniżkę.

Data: 2011-10-14 09:29:45
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-14 09:23, zdumiony pisze:
[...]

A co to obchodzi konsumenta jakie są obecnie mechanizmy podwyżek? Liczy się tylko to że podwyżki są dla przeciętnego Polaka duże wyższe niż to co podaje nam co jakiś czas pod nos propaganda.
I znacznie lepiej będzie gdy się zastanowimy nad dniem dzisiejszym a nie zawracania sobie głowy tym co było kilkadziesiąt lat temu.

Data: 2011-10-14 13:26:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

U¿ytkownik "wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j78mls$d0r$1news.onet.pl...

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Znasz bajkê o wê¿u?

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-10-14 09:15:24
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Po prostu - wzrosty pÅ‚ac i amortyzacji wymagaÅ‚y podwyżek cen produktu gotowego.  A tym spadkiem cen szyn kolejowych to przede wszystkim dzisiejsi rzÄ…dzÄ…cy mydlÄ… oczy Polaków. Teraz wzrost cen w kraju tylko w niewielkim stopniu zależy od widzimisiÄ™ "Solidarnych" i ich strajków. Pustki w kieszeni pozostawia ten kapitalistyczny system oparty maksymalnym wydarciu z każdego elementu produkcyjnego i gotowego towaru ile siÄ™ da dla siebie.

Data: 2011-10-09 10:32:30
Autor: A. Filip
Brawo Chavez
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości

Nie ma takiej możliwości, Najbliższe źródło to tysiace
kilometrów. Jakie to chore - mieć dostęp do morza a ryby kupować u
zagranicznych pośredników!... Ktoś powinien trafić do kryminalu za
taki sabotaż państwowy.
[...]

Czy ty wiesz że propagujesz komunizm? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Cóż z tego, że słoń silny, jeśli sam przynosi łańcuch, którym go wiążą.

Data: 2011-10-09 11:05:27
Autor: A. Filip
Brawo Chavez
[...]

Twoja jak zakładam (subtelna) ironia mogła zbyt wielu umknąć :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Gdy wilkołak zamienia się w człowieka, ogon zawsze mu pozostaje.

Data: 2011-10-07 21:22:39
Autor: pluton
Brawo Chavez
Bzdura, s± tak drogie poniewa¿ id± do nas przez wielu po¶redników. A
ka¿dy po¶rednik chce zarobiæ.

To kup sobie wedke i otworz sklepik. Bedziesz bogaty.

Nullification

Data: 2011-10-07 22:37:33
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-07 21:22, pluton pisze:
Bzdura, są tak drogie ponieważ idą do nas przez wielu pośredników. A
każdy pośrednik chce zarobić.

To kup sobie wedke i otworz sklepik. Bedziesz bogaty.

Skąd pomysł że ja chce być bogaty?

Data: 2011-10-07 23:10:24
Autor: pluton
Brawo Chavez

> To kup sobie wedke i otworz sklepik. Bedziesz bogaty.

Sk±d pomys³ ¿e ja chce byæ bogaty?

No bo jakbys mial pieniadze, to bys mogl za nie zbudowac sobie i innym
socjalizm,
a potem umrzec z nimi w nedzy.

Nullification

Data: 2011-10-08 08:47:01
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-07 23:10, pluton pisze:
[...]

Wcale nie tęskno mi do bogactwa, a i nie jestem człowiekiem czynu. Wręcz wydaje mi sie czyms monstrualnie absurdalnym żebym miał wkładać jakiś wysiłek w to żeby mieć lepsze buty od innych, albo droższe auto. To cecha małych prymitywnych ludzików tobie podobnych, tak przynajmniej ja to widzę.. W tobie wielkie bogactwo budzi zazdrość i chęć co najmniej dorównania, a we mnie odrazę.

Data: 2011-10-08 10:03:30
Autor: pluton
Brawo Chavez

> No bo jakbys mial pieniadze, to bys mogl za nie zbudowac sobie i innym
> socjalizm,
> a potem umrzec z nimi w nedzy.

Wcale nie têskno mi do bogactwa, a i nie jestem cz³owiekiem czynu.

No to moglbys finansowac innych, zeby sobie zbudowali socjalizm i pomarli z
glodu.

Nullification

Data: 2011-10-08 18:45:32
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-08 10:03, pluton pisze:
[...]

Też pomyłka - ja nie jestem filantropem, nie chcę nic od nikogo, ani na nikim żerować, ale oczekuje tego że innych stosunek do mnie jest taki sam.

Data: 2011-10-08 19:58:17
Autor: pluton
Brawo Chavez

> No to moglbys finansowac innych, zeby sobie zbudowali socjalizm i
pomarli z
> glodu.

Te¿ pomy³ka - ja nie jestem filantropem, nie chcê nic od nikogo, ani na
nikim ¿erowaæ, ale oczekuje tego ¿e innych stosunek do mnie jest taki sam.

No co ty ?? Budowanie socjalizmu to zerowanie na innych ? Chyba sie
przeslyszalem.

Nullification

Data: 2011-10-08 20:19:59
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-08 19:58, pluton pisze:
[...]

Socjalizm to ty sobie sam buduj.

Data: 2011-10-08 21:08:21
Autor: pluton
Brawo Chavez

Socjalizm to ty sobie sam buduj.

Moze kiedys, jak mi rak zezre caly mozg ...

No nie, nawet wtedy nie bede taki glupi.

Nullification

Data: 2011-10-09 10:15:18
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-08 21:08, pluton pisze:
Socjalizm to ty sobie sam buduj.

Moze kiedys, jak mi rak zezre caly mozg ...

No nie, nawet wtedy nie bede taki glupi.

Ja też.

Data: 2011-10-07 18:41:15
Autor: pluton
Brawo Chavez
Zaraz zaraz, a FSO w Warszawie sprywatyzowano i dopiero zniszcza³o!
Przypominam, ¿e te¿ z³odziejsko zosta³o sprywatyzowane.

Podobnie stocznie, kopalnie etc.

No to w sama pore panstwo pozbylo sie tego gowna. Przynajmniej zgarnelo
troche kasy.

Gdyby ten szajs zbankrutowal w czasie, gdy wlascicielem bylo panstwo to
trzeba by robolom dac po 100 tysiecy odprawy albo poslac na emeryturki.

Nullification

Data: 2011-10-07 20:18:11
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-07 12:45, Zahir pisze:

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6ml2t$ps3$1news.onet.pl...

Z dóbr narodowych ma korzystać całe państwo a nie grupka wybrańców:

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/chavez-zapowiada-nacjonalizacje-domow-w-kurortach,1704721,2943

Co oznacza taka nacjonalizacja? To zwykłe złodziejstwo! Zabierać bogatym by niszczało. Ot filozofia komusza!

Chavez akurat nie konfiskuje a wykupuje płacąc dotychczasowym właścicielom. Tak samo jest z ziemią dla wszystkich, - Hugo wykupuje ją od obszarników i za symboliczna opłatą oddaje biedakom.

Data: 2011-10-07 21:06:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6nfo7$56v$2news.onet.pl...
[...]

A skÄ…d ma tyle kasy?

Data: 2011-10-07 22:37:30
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Wszystko z bogactwa narodowego Wenezueli - ropy naftowej i gazu. Zyski nie idą na Wall Street i do prywatnych kieszeni grupki wybrańców tylko do mieszkańców tego kraju.

Data: 2011-10-08 16:05:47
Autor: pluton
Brawo Chavez
> A sk±d ma tyle kasy?

Wszystko z bogactwa narodowego Wenezueli - ropy naftowej i gazu. Zyski
nie id± na Wall Street i do prywatnych kieszeni grupki wybrañców tylko
do mieszkañców tego kraju.

A zwlaszcza dla tych, co mieszkaja w palacu prezydenckim.

Nullification

Data: 2011-10-08 18:44:53
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-08 16:05, pluton pisze:
[...]

Chavez gardzi bogactwem i dobiera sobie ludzi o podobnych upodobaniach.

Data: 2011-10-08 19:59:12
Autor: pluton
Brawo Chavez

> A zwlaszcza dla tych, co mieszkaja w palacu prezydenckim.

Chavez gardzi bogactwem i dobiera sobie ludzi o podobnych upodobaniach.

I jest dobrym, uczciwy, sprawiedliwym czlowiekiem, ktory mysli wylacznie o
dobru innych.

Nullification

Data: 2011-10-08 20:19:27
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-08 19:59, pluton pisze:

Chavez gardzi bogactwem i dobiera sobie ludzi o podobnych upodobaniach.

I jest dobrym, uczciwy, sprawiedliwym czlowiekiem, ktory mysli wylacznie o
dobru innych.

Zgadza się. Współczuje ci że nie miałeś okazji poznać takich ludzi osobiście.

Data: 2011-10-08 21:38:11
Autor: pluton
Brawo Chavez

Zgadza siê. Wspó³czuje ci ¿e nie mia³e¶ okazji poznaæ takich ludzi
osobi¶cie.

Ja tam sie ciesze. Jeszcze bym nie wytrzymal, i naplul mu w ryja ?

Nullification