Brawo Chavez

Data: 2011-10-07 13:32:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j6ml2t$ps3$1news.onet.pl...

Z d贸br narodowych ma korzysta膰 ca艂e pa艅stwo a nie grupka wybra艅c贸w:

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/chavez-zapowiada-nacjonalizacje-domow-w-kurortach,1704721,2943

Poczyna sobie jak Lenin i sko艅czy gorzej ni偶 Lenin.

--
J. Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-10-07 20:17:12
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Niepokoi mnie troch臋 to twoje ci膮g艂e nawracanie do tematu "ko艅czenia". Na pewno jeste艣 zdrowy, i dobrze si臋 czujesz?

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-10-07 21:00:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j6nfo9$56v$6news.onet.pl...

[...]

W odniesieniu do Chaveza - nie mam raka.

--
J. Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-10-07 22:37:23
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

To bardzo dobrze. Ale sk膮d te ci膮g艂e my艣li o zako艅czeniu 偶ywota, o 艣mierci?