Brawo Chavez

Data: 2011-10-07 18:37:54
Autor: pluton
Brawo Chavez
Z dbr narodowych ma korzysta cae pastwo a nie grupka wybracw:

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/chavez-zapowiada-nacjonalizacje-domow-w-kurortach,1704721,2943

A kiedy do jego palacu prezydenckiego wprowadza sie slamsiarze z
przedmiescia ?
Nullification

Data: 2011-10-07 20:17:03
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-07 18:37, pluton pisze:
Z dóbr narodowych ma korzystać całe państwo a nie grupka wybrańców:

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/chavez-zapowiada-nacjonalizacje-domow-w-kurortach,1704721,2943

A kiedy do jego palacu prezydenckiego wprowadza sie slamsiarze z
przedmiescia ?

Slamsy znikają z krajobrazu Wenezueli jak kamfora. Jeszcze pare lat i pozostana tylko złym wspomnieniem.

Data: 2011-10-07 21:36:30
Autor: pluton
Brawo Chavez
> A kiedy do jego palacu prezydenckiego wprowadza sie slamsiarze z
> przedmiescia ?

Slamsy znikaj z krajobrazu Wenezueli jak kamfora. Jeszcze pare lat i
pozostana tylko zym wspomnieniem.

Slamsiarze  przenosza sie do palacu prezydeckiego ?

Nullification

Data: 2011-10-07 22:37:19
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-07 21:36, pluton pisze:
[...]

Jak ci napisałem - mieszkańcy slumsów zmieniają masowo standard kwaterunkowy.

Data: 2011-10-08 10:04:35
Autor: pluton
Brawo Chavez

> Slamsiarze  przenosza sie do palacu prezydeckiego ?

Jak ci napisaem - mieszkacy slumsw zmieniaj masowo standard
kwaterunkowy.

Znamy, znamy. Strzelaja sobie z Aurory i potem wprowadzaja sie do Palacu
Zimowego.

Nullification

Data: 2011-10-08 10:30:59
Autor: A. Filip
Brawo Chavez
"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> pisze:

> [...]

kwaterunkowy.

Znamy, znamy. Strzelaja sobie z Aurory i potem wprowadzaja sie do Palacu

A tobie Pałacu Zimowego żal? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Aby zostać torreadorem, musisz najpierw nauczyć się grać rolę byka.

Data: 2011-10-08 18:44:32
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-08 10:04, pluton pisze:
Jak ci napisałem - mieszkańcy slumsów zmieniają masowo standard
kwaterunkowy.

Znamy, znamy. Strzelaja sobie z Aurory i potem wprowadzaja sie do Palacu
Zimowego.

Nie do pomyślenia dla ciebie jest że są ludzie którzy maja gdzieś bogactwa i władzę dla samej władzy....  tacy jak ty nigdy nie zrozumieją idei Komunizmu.

Data: 2011-10-08 20:01:35
Autor: pluton
Brawo Chavez
....  tacy jak ty nigdy nie zrozumiej
idei Komunizmu.

Jestes tego pewien ? Absolutnie ?

Oj, to dobrze, to bardzo dobrze. Zawsze mialem sie za normalnego,
ale jak ktos jeszcze to potwierdzi, to jest to budujace.

Nullification

Data: 2011-10-08 20:19:21
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-08 20:01, pluton pisze:
[...]

Współczuję ci że żyjesz wśród stada wilków wiecznie rywalizujących miedzy sobą. Nic tak nie boli jak nowa bryka full-wypas u sąsiada, co?

Data: 2011-10-08 21:13:53
Autor: pluton
Brawo Chavez

> Jestes tego pewien ? Absolutnie ?
>
> Oj, to dobrze, to bardzo dobrze. Zawsze mialem sie za normalnego,
> ale jak ktos jeszcze to potwierdzi, to jest to budujace.

Wspczuj ci e yjesz wrd stada wilkw wiecznie rywalizujcych
miedzy sob. Nic tak nie boli jak nowa bryka full-wypas u ssiada, co?

Co ty tam wiesz, jak ja zyje ?
Ale cieszy mnie na przyklad, ze nie musze cala noc stac w kolejce po kawalek
miesa.

Nullification

Data: 2011-10-09 07:39:54
Autor: wiesiaczek
Brawo Chavez
pluton wrote:

> [...]

Co ty tam wiesz, jak ja zyje ?
Ale cieszy mnie na przyklad, ze nie musze cala noc stac w kolejce po

Chcesz powiedzie, e kiedy za misem stao si ca noc?
Albo chcesz co tu wciska albo mamusia za mocno napierdalaa Ciebie w gwk w dziecistwie.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

Ja pij tylko przy dwch okazjach:
Gdy s ogrki i gdy ich nie ma

Data: 2011-10-09 10:14:50
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-08 21:13, pluton pisze:
[...]

Przecież to idzie wyczuć po tym co piszesz.. i złaski swojej - nie powtarzaj w dyskusji ze mną tych wyświechtanych sloganów propagndowych o całonocnych kolejkach i occie na półkach, - ja tamte czasy pamiętam.

Data: 2011-10-09 10:33:18
Autor: pluton
Brawo Chavez
Przecie to idzie wyczu po tym co piszesz.. i zaski swojej - nie
powtarzaj w dyskusji ze mn tych wywiechtanych sloganw propagndowych o
caonocnych kolejkach i occie na pkach, - ja tamte czasy pamitam.

Wiem, mieszkales nad sklepem miesnym i zadnych kolejek po ocet nie
widziales.

Nullification

Data: 2011-10-09 11:03:30
Autor: A. Filip
Brawo Chavez [kto mieszka nad sklepem mięsnym ten kolejek po ocet nie widzi]
[...]

A ja widziałem w TV "już za kapitalizma" te _koszmarne_ kolejki (a potem szaleńcze szturmy) do sklepów w USA jak tam czasem zrobili
gigantyczną promocje. Wiec nie trzeba być aż wytrawnym demagogiem by móc mówić że takie gigantyczne promocje (niziutkie ceny) to były w PRL w _długich_ okresach "na okrągło" :-)

Przeca strajkujący w Stoczni imienia Włodzimierza Ilicza Lenina
(zlikwidowanej "za kapitalizmu") w swoich postulatach nie domagali się
wprowadzenia cen równowagi rynkowej na mięso (ostrych podwyżek cen) tylko wprowadzenia "bonów" (kartek) czyli dostosowania popytu do podaży
_bez złych_ kapitalistycznych/wolnorynkowych "zmian" cen :-)

http://pl.wikisource.org/wiki/21_postulat%C3%B3w_Mi%C4%99dzyzak%C5%82adowego_Komitetu_Strajkowego_z_17_sierpnia_1980
11. Wprowadzić na mięso i przetwory kartki – bony żywnościowe (do czasu
    opanowania sytuacji na rynku).

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Samo zwycięstwo nic nie znaczy, trzeba umieć je wykorzystać.

Data: 2011-10-10 10:15:47
Autor: jadrys
Brawo Chavez
W dniu 2011-10-09 10:33, pluton pisze:
[...]

Przekręcaniem moich tekstów nic nie osiągniesz. Skąd ta dziecinada? Przecież widzę że nie jesteś juz młody.. Czyżby starcze zdziecinnienie?

Data: 2011-10-08 22:09:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6q46b$9v6$4news.onet.pl...
[...]

To komunizm zmienia psychikę ludzką?

Data: 2011-10-09 10:14:26
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Nie, nie Komunizm, kapitalizm, propaganda kapitalistów oddziałuje na wielu.. - zwłaszcza na słabe jednostki które nie bardzo wiedzą czego chcą od życia.

Data: 2011-10-09 10:51:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6rl6q$qnq$3news.onet.pl...

[...]

Nałykałeś się opowiastek o komunizmie i nie zauważasz, że kapitalizm jest odzwierciedleniem ludzkiej psychiki.
Ale to potrafią zauważyć tylko ludzie posługujący się rozumem.

Data: 2011-10-10 10:20:54
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Ludzka psychika, mówisz o tym prymitywnym ciągu do pokazania że sie jest lepszym od innych i gromadzenia zasobów jak chomik - podsycanym nieustającą pracą propagandy? To przypisujesz do normalnego zachowania ludzkiego?

Data: 2011-10-10 10:43:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6u9ut$kgt$2news.onet.pl...

[...]

Tak! I nie tylko to. Jeśli to negujesz, to dyskusja z tobą jest bezprzedmiotowa. Najpierw dowiedz się o piramidzie potrzeb ludzkich. Przyswój ten materiał, przemyśl i dopiero wtedy, ewentualnie, zabierz głos.
Miłej lektury życzę.

Data: 2011-10-10 13:11:07
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Spróbuj przemyśleć swoje dążenia i oczekiwania od życia bez pomocy innych. Ty po prostu jesteś na haju który ci podaje propaganda. Tylko w chorym/ogłupionym umyśle celem owego życia może być chęć wywyższania sie ponad innych. Ładniejsze buciki, zdrowsza cera czy suknia kosztująca tyle co zarobek 10ciu osób przez rok, bo taką sie widziało u księżniczki.. To jest celem życia normalnego człowieka?  Po trupach, wyrywając innym od pyska byleby pokazać że się ma więcej?
Sorry Bogdan, ale uważam że w wychowaniu ciebie popełniono duży błąd. Wręcz wyrządzono ci krzywdę.

Data: 2011-10-10 13:23:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Brawo Chavez

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6ujrm$buv$2news.onet.pl...
[...]

Ty masz jakiś uraz psychiczny. Odstosunkuj się ode mnie i zabierz się za lekturę.

Data: 2011-10-12 21:38:44
Autor: jadrys
Brawo Chavez

[...]

Mam nadzieje że się nie obraziłeś za te szczere słowa..

Brawo Chavez