Brawo Czesi !! :-)

Data: 2009-12-15 10:46:35
Autor: WW
Brawo Czesi !! :-)
Witam

W katolandzie afera goni obłęd i krzyżem pogania.
Tymczasem, za nasza południowa granic±, spokojnie buduj± państwo.
Tam nie przejmuj± się tym, w co kto wierzy a nawet co kto zażywa.
Za kilka dni narkotyki na własny użytek będ± całkowicie legalne.
I tak nie będzie się trzeba obawiać kary za posiadanie do 1,5 grama heroiny, 1 grama kokainy, 2 gramów metaamfetaminy, do 15 gramów marihuany, do 4 tabletek ecstasy i do 5 tabletek LSD.

Uczmy się !

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznaj± się za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich
s±siedzi powinni zacz±ć się bać. "

p.s.
Znów przygraniczny handel rozkwitnie  :-P

Data: 2009-12-15 10:49:21
Autor: Tomek
Brawo Czesi !! :-)

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hg7mi1$ef7$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Zatem poleć swoim dzieciom wizytę w Czechach. I czekaj na skutki.
T.

Data: 2009-12-15 12:21:06
Autor: WW
Brawo Czesi !! :-)
Tomek pisze:
[...]

Dlaczego sadzisz, ze jak będ± chciały sprobować, to we własnej szkole nie znajd± dilera. ?

Data: 2009-12-15 13:08:10
Autor: boukun
Brawo Czesi !! :-)

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hg7rja$ktr$1atlantis.news.neostrada.pl...
Tomek pisze:
[...]

Ja jak widziałem kiedy¶ w młodo¶ci wna placu ratuszowym w Jeleniej Górze ćpunów po makowinie, to się z nich z kolegami ¶maili¶my, że to s± żuczki, takie kurestwo omijałem szerokim łukiem, a przy takiej postawie rozs±dnych dzieci i dielerzy nie mieliby racji bytu... Co innego, jak na prywatce, zakrapianej alkohiolem, co drugi będzie ćpał i nakłaniał upojonych..., czego zaq mojej młodo¶ci nz szczę¶cie nie było.

boukun

Data: 2009-12-15 13:12:00
Autor: awe
Brawo Czesi !! :-)

Tomek pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
przy okazji jak masz corke to moglaby sie w Czechach prostytulowac za cracka - to prawie jak eldorado
awe

Data: 2009-12-15 13:37:46
Autor: Jadrys
Brawo Czesi !! :-)

Tomek pisze:

[...]

Już przestań awe wymy¶lać. - Idiotyzmem jest karanie ludzi za posiadanie grama koki przy sobie..

Data: 2009-12-15 13:48:53
Autor: WW
Brawo Czesi !! :-)
Tomek pisze:
[...]

Kolego, obudĽ się. :-)
Legalne, to znaczy tanie  :-P

Data: 2009-12-15 23:27:15
Autor: awe
Brawo Czesi !! :-)

Tomek pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
no to dogajacie sie z jego corka, tatus bedzie alfonsem
awe

Data: 2009-12-15 13:03:58
Autor: boukun
Brawo Czesi !! :-)

[...]

Na kiego chuja to? Żeby kusić nierozs±dnych ludzi? Ja się wychowałem bez narkotyków i jest mi z tym dobrze, że nigdy pod żadn± postaci± nie zażywałem narkotyków, w tym papierosów, które nazywam tyfusiarstwem.

boukun

Data: 2009-12-15 13:50:41
Autor: WW
Brawo Czesi !! :-)
boukun pisze:

[...]

I niby o czym to ma ¶wiadczyć.?
Że wszyscy musz± być tacy jak Ty ?
Taki ustrój jednakowo¶ci już mieli¶my :-P

Data: 2009-12-15 13:29:00
Autor: =he®sk=
Brawo Czesi !! :-)
On Tue, 15 Dec 2009 10:46:35 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

W katolandzie afera goni obłęd i krzyżem pogania.

 przeciez ta histerie wywoluja lewacy a nie katole.

Tymczasem, za nasza południowa granic±, spokojnie buduj± państwo.

 widziales to "spokojne" panstwo ?

Tam nie przejmuj± się tym, w co kto wierzy a nawet co kto zażywa.

 czyzbys byl za powszechnym dostepem do ziela ?
 ale bylaby jazda. nastepnego dnia antyklerykaly z psp
 powyrywaliby wszystkie krzyze na cmentarzach...
Za kilka dni narkotyki na własny użytek będ± całkowicie legalne.

 jedz do czech dobry czlowieku...

I tak nie będzie się trzeba obawiać kary za posiadanie do 1,5 grama heroiny, 1 grama kokainy, 2 gramów metaamfetaminy, do 15 gramów marihuany, do 4 tabletek ecstasy i do 5 tabletek LSD.

 czy po zazyciu tego wyzej bedzie mozna prowadzic samochod?
 jezeli tak to jedz do czech dobry czlowieku...

Uczmy się !

 czeskiej wersji komunizmu z ludzka twarza?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-15 14:03:04
Autor: WW
Brawo Czesi !! :-)
=he®sk= pisze:
On Tue, 15 Dec 2009 10:46:35 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

W katolandzie afera goni obłęd i krzyżem pogania.

 przeciez ta histerie wywoluja lewacy a nie katole.

Doprawdy, tak zupełnie bez powodu ?

Tymczasem, za nasza południowa granicą, spokojnie budują państwo.

 widziales to "spokojne" panstwo ?

Fragmentami, ale nawet to jest tam lepsze. Czarni nie rzÄ…dzÄ…, a autostrady budujÄ…, fabryki powstajÄ….

Tam nie przejmujÄ… siÄ™ tym, w co kto wierzy a nawet co kto zaĹĽywa.

 czyzbys byl za powszechnym dostepem do ziela ?
 ale bylaby jazda. nastepnego dnia antyklerykaly z psp
 powyrywaliby wszystkie krzyze na cmentarzach...

To Wasze plany ?

Za kilka dni narkotyki na własny użytek będą całkowicie legalne.

 jedz do czech dobry czlowieku...

I znowu sie zgadzamy  :-)

[...]

Niby dlaczego, to jak z alkoholem. Niewielka ilość nie szkodzi, większa szkodzi.
Jak oni to uregulowali, to nie wiem, ale wierze w ich rozwagÄ™.

Uczmy siÄ™ !

 czeskiej wersji komunizmu z ludzka twarza?

Rozwagi i odwagi myślenia oraz jak nie bać się być sobą i wierzyć w siebie a nie w gusła..

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-12-15 14:15:13
Autor: =he®sk=
Brawo Czesi !! :-)
On Tue, 15 Dec 2009 14:03:04 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  przeciez ta histerie wywoluja lewacy a nie katole.
Doprawdy, tak zupełnie bez powodu ?

 a jaki jest powod tej naglej histerii. krzyze sa obecne
 w naszym kraju od 966 r i co? dopiero teraz komus przeszkadzaja?

>  widziales to "spokojne" panstwo ?

Fragmentami, ale nawet to jest tam lepsze. Czarni nie rz±dz±, a autostrady buduj±, fabryki powstaj±.

 u nas tez czarni nie rzadza chyba, ze w wyobrazni komunistow.

>  czyzbys byl za powszechnym dostepem do ziela ?
>  ale bylaby jazda. nastepnego dnia antyklerykaly z psp
>  powyrywaliby wszystkie krzyze na cmentarzach... To Wasze plany ?

 1. kolejny raz powtarzam, pisze we wlasnym imieniu i nie
    przyporzadkowuj mnie do "was" czy "nas".
 2. pisze wyraznie czyje...

>  jedz do czech dobry czlowieku...
I znowu sie zgadzamy  :-)

 bedziesz mogl najarac sie ziela. byc moze znajdziesz sluchacza
 dla swoich zwirzen na temat opanowania RP pzrez katoli.

>  czy po zazyciu tego wyzej bedzie mozna prowadzic samochod?
>  jezeli tak to jedz do czech dobry czlowieku...
Niby dlaczego, to jak z alkoholem. Niewielka ilo¶ć nie szkodzi, większa szkodzi.

 wieksza czyli ile ?

Jak oni to uregulowali, to nie wiem, ale wierze w ich rozwagę.

 a oni w twoja ;o)))

>  czeskiej wersji komunizmu z ludzka twarza?

Rozwagi i odwagi my¶lenia oraz jak nie bać się być sob± i wierzyć w siebie a nie w gusła..

 chcesz powiedziec, ze iles tam % narodu wierzy w gusla?
 jedz do krajow arabskich i tam probuj cos takiego glosic...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-15 14:48:42
Autor: WW
Brawo Czesi !! :-)
=he®sk= pisze:
[...]

To dużo ich chyba mamy. Ciekawe, dlaczego czarni nie zgadzają sie zapytać- ile ?.
Ale już jest jutrzenka nadziei. Przepisy UE wykończa tace. :-)

 jedz do czech dobry czlowieku...
I znowu sie zgadzamy  :-)

 bedziesz mogl najarac sie ziela. byc moze znajdziesz sluchacza
 dla swoich zwirzen na temat opanowania RP pzrez katoli.

Spróbowałem, nic wielkiego. Gdyby nie osłonka tajemniczości, to nie miała by ani połowy obecnego powodzenia.

[...]

A mnie skąd wiedzieć. Są mądre lekarze, specjaliści, niech policzą, zbadają, ocenią. W końcu za to im płacą.

Jak oni to uregulowali, to nie wiem, ale wierze w ich rozwagÄ™.

 a oni w twoja ;o)))

Nareszcie ktoś traktuje mnie jak człowieka a nie jak owce do strzyżenia.

 czeskiej wersji komunizmu z ludzka twarza?

Rozwagi i odwagi myślenia oraz jak nie bać się być sobą i wierzyć w siebie a nie w gusła..

 chcesz powiedziec, ze iles tam % narodu wierzy w gusla?

Tak

 jedz do krajow arabskich i tam probuj cos takiego glosic...

Inny kontynent, inna historia, inne kryterium wartości, inna mentalność, inne myślenie. Nie ma praw naturalnych tak forowanych przez czarnych. Nie da się zastosować jednego klucza do wszystkiego.

Data: 2009-12-15 15:06:17
Autor: =he®sk=
Brawo Czesi !! :-)
On Tue, 15 Dec 2009 14:48:42 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  a jaki jest powod tej naglej histerii. krzyze sa obecne
>  w naszym kraju od 966 r i co? dopiero teraz komus przeszkadzaja?

Przeszkadzaj± od dawna, ale dopiero dzi¶ nasz głos nie jest głosem wołaj±cego na puszczy.

 ilu jest takich ktorym przeszkadzaja "deseczki"?
 garstka. i ta garstka ma rzadzic pozostalymi ?

Wreszcie znalazł sie kto¶, kto nie bał się czarnych.  :-)

 kto taki?! nazwisko tego bohatera wszechczasow !

>  u nas tez czarni nie rzadza chyba, ze w wyobrazni komunistow.

To dużo ich chyba mamy. Ciekawe, dlaczego czarni nie zgadzaj± sie zapytać- ile ?.

 skad wiesz, ze nie zgadzaja?
Ale już jest jutrzenka nadziei. Przepisy UE wykończa tace. :-)

 a co to zmieni? patrz rydzyk.

>  bedziesz mogl najarac sie ziela. byc moze znajdziesz sluchacza
>  dla swoich zwirzen na temat opanowania RP pzrez katoli.

Spróbowałem, nic wielkiego. Gdyby nie osłonka tajemniczo¶ci, to nie miała by ani połowy obecnego powodzenia.

 czyli ogolnie mowiac kicha. i po co bylo sie podniecac?

>  wieksza czyli ile ?
A mnie sk±d wiedzieć. S± m±dre lekarze, specjali¶ci, niech policz±, zbadaj±, oceni±. W końcu za to im płac±.
  ty glosisz terorie o szkodliwosci wiec ciebie pytam.
 ile krzyzy na m2 jest szkodliwa? aaa i jak tam spodnie?
 no te ktore oszczal ci pies by jak klecha oznaczyc swoj teren.

>  a oni w twoja ;o)))
Nareszcie kto¶ traktuje mnie jak człowieka a nie jak owce do strzyżenia.

 a ktoz cie przez te wszyskie lata strzygl? komuchy tez ? ;o)))

>  chcesz powiedziec, ze iles tam % narodu wierzy w gusla?
Tak

 co robisz w wieczor wigilijny? najarasz sie ziela?

>  jedz do krajow arabskich i tam probuj cos takiego glosic...

Inny kontynent, inna historia, inne kryterium warto¶ci, inna mentalno¶ć, inne my¶lenie.

 i odwazylbys wyskoczyc tam ze swoimi pomyslami?
 np. ze ci przeszkadzaja codzienne nawolywania do modlitwy?
 w ciagu jakiego czasu jadlbys swoje jadra? ;o)))

Nie ma praw naturalnych tak forowanych przez czarnych.

 prawa naturalne sa podstawa wszelkich praw.  wg ciebie dupcenie koz czy faceta przez faceta jest cacy?

Nie da się zastosować jednego klucza do wszystkiego.

 oprocz krzyzy. te zawsze beda przeszkadzac ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-15 16:12:45
Autor: WW
Brawo Czesi !! :-)
=he®sk= pisze:
On Tue, 15 Dec 2009 14:48:42 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

 a jaki jest powod tej naglej histerii. krzyze sa obecne
 w naszym kraju od 966 r i co? dopiero teraz komus przeszkadzaja?
Przeszkadzają od dawna, ale dopiero dziś nasz głos nie jest głosem wołającego na puszczy.

 ilu jest takich ktorym przeszkadzaja "deseczki"?
 garstka. i ta garstka ma rzadzic pozostalymi ?

Choćby jeden, bo ja czniam taka demokracje, która depce prawa nawet jednego człowieka.
Nie chcemy rzÄ…dzić, ale mamy prawo ĹĽÄ…dać aby nasze dzieci nie indoktrynowano od maleĹ„koĹ›ci w religii nienawiĹ›ci i nietolerancji. To smutne, ĹĽe dopiero  trybunaĹ‚ musiaĹ‚ przypomnieć Polskiemu rzÄ…dowi o prawach PolakĂłw.

Wreszcie znalazĹ‚ sie ktoĹ›, kto nie baĹ‚ siÄ™ czarnych.  :-)

 kto taki?! nazwisko tego bohatera wszechczasow !

Sztrasburg

 u nas tez czarni nie rzadza chyba, ze w wyobrazni komunistow.

To dużo ich chyba mamy. Ciekawe, dlaczego czarni nie zgadzają sie zapytać- ile ?.

 skad wiesz, ze nie zgadzaja?

A niby czemu nie ma tego pytania w ankiecie i odprowadzenia daniny pod kontrola fiskusa ?

Ale już jest jutrzenka nadziei. Przepisy UE wykończa tace. :-)

 a co to zmieni? patrz rydzyk.

Poczekaj trochę. Orzeczenie w sprawie indoktrynacji, to pierwsza jaskółka. Wiosny co prawda nie czyni, ale nadzieje ludziom przynosi.

[...]

Bo Czesi dają człowiekowi jedna z najważniejszych rzeczy - prawo wyboru.
Wy tego nigdy nie zrozumiecie.

 ty glosisz terorie o szkodliwosci wiec ciebie pytam.

O nieszkodliwoĹ›ci kolego. Wolność jednostki i prawo wyboru   tylko Wam szkodzi.

 a ktoz cie przez te wszyskie lata strzygl? komuchy tez ? ;o)))

Masz rację, czarni jak czerwoni, kradną tak samo. I co sie zmieniło :

 chcesz powiedziec, ze iles tam % narodu wierzy w gusla?
Tak

 co robisz w wieczor wigilijny? najarasz sie ziela?

TeĹĽ :-P
I szyneczki pojem i kielicha walnÄ™ a klesze nic nie dam :-)

 jedz do krajow arabskich i tam probuj cos takiego glosic...

Inny kontynent, inna historia, inne kryterium wartości, inna mentalność, inne myślenie.

 i odwazylbys wyskoczyc tam ze swoimi pomyslami?

Zmartwię cię, ale zarówno narzędzi jak i pomysłów nie ma uniwersalnych.
Czarni swego czasu prawie wyludnili Polinezję, bo nie mieli pojęcia, jak głupio postępują przenosząc europejskie pomysły.

 np. ze ci przeszkadzaja codzienne nawolywania do modlitwy?
 w ciagu jakiego czasu jadlbys swoje jadra? ;o)))

Nie ma praw naturalnych tak forowanych przez czarnych.

 prawa naturalne sa podstawa wszelkich praw.

Wymień je.

 wg ciebie dupcenie koz czy faceta przez faceta jest cacy?

Nie da się zastosować jednego klucza do wszystkiego.

 oprocz krzyzy. te zawsze beda przeszkadzac ;o)))

Chyba Tobie.
W kościele czy na cmentarzach jak je stawiacie, to nikomu nie przeszkadzają. Jak wieszacie w publicznej a więc nie waszej szkole (w swojej wieszajcie ile chcecie), to prowokacja, więc się nie dziwcie, że protestujemy.

Pozdrawiam
  WW

"Członkowie wspólnoty religijnej muszą tolerować i akceptować negowanie ich przekonań religijnych a nawet propagowanie zasad wrogich ich wierze"

Data: 2009-12-15 23:54:34
Autor: kefirh
Brawo Czesi !! :-)
WW pisze:
[...]

Bokun, pamietasz, ze za komuny z czechow(slowaki) przywozilo sie czekolade arachidowa, ktora tam byla dozwolona!

k.

Brawo Czesi !! :-)