Brawo Czesi !!!!

Data: 2009-12-30 09:10:08
Autor: WW
Brawo Czesi !!!!
Witam

Jak czarni nie rz±dz±, to od razu kraj normalnieje.
Teraz nie będ± ¶cigać za posiadanie.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznaj± się za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich
s±siedzi powinni zacz±ć się bać. "

Data: 2009-12-30 11:49:58
Autor: =he®sk=
Brawo Czesi !!!!
On Wed, 30 Dec 2009 09:10:08 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam
Jak czarni nie rz±dz±, to od razu kraj normalnieje.

 chcesz powiedziec, ze jak rzadzili twoi czerwoni kolesie
 to nasz kraj byl normalny ?

Teraz nie będ± ¶cigać za posiadanie.

 tak, narkotyki, sex z koza to podstawa bytu spoleczenstwa.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-30 13:47:23
Autor: WW
Brawo Czesi !!!!
=he®sk= pisze:
On Wed, 30 Dec 2009 09:10:08 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam
Jak czarni nie rzÄ…dzÄ…, to od razu kraj normalnieje.

 chcesz powiedziec, ze jak rzadzili twoi czerwoni kolesie
 to nasz kraj byl normalny ?

Teraz nie będą ścigać za posiadanie.

 tak, narkotyki, sex z koza to podstawa bytu spoleczenstwa.

Na tym właśnie polega problem z Wami.
Wam sie wszystko od razu z dewiacjami kojarzy.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznajÄ… siÄ™ za ofiary II Wojny Ĺšwiatowej, ich
sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2009-12-30 15:04:49
Autor: =he®sk=
Brawo Czesi !!!!
On Wed, 30 Dec 2009 13:47:23 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  tak, narkotyki, sex z koza to podstawa bytu spoleczenstwa.

Na tym wła¶nie polega problem z Wami.

 chyba z wami. pzpr-owskie nalecialosci

Wam sie wszystko od razu z dewiacjami kojarzy.

 przeciez to ty wychwalasz narkotyki i sex z koza.
 nie pisze wy bo nie jestem ateista ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-30 15:23:03
Autor: WW
Brawo Czesi !!!!
=he®sk= pisze:
[...]

Pokaż, konkretnie, gdzie wychwalam seks ze zwierzętami/kozą ?

Pętak pojmuje demokrację jako wolność plucia na ludzi -
A. Michnik

Data: 2009-12-30 15:35:13
Autor: =he®sk=
Brawo Czesi !!!!
On Wed, 30 Dec 2009 15:23:03 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  przeciez to ty wychwalasz narkotyki i sex z koza.
>  nie pisze wy bo nie jestem ateista ;o)))
Pokaż, konkretnie, gdzie wychwalam seks ze zwierzętami/koz± ?

 akceptujac poglady lewicowe na ten temat.

Pętak pojmuje demokrację jako wolno¶ć plucia na ludzi.

 tak. ty jestes takim petakiem. opluwasz ludzi. katolikow.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-30 15:57:13
Autor: WW
Brawo Czesi !!!!
=he®sk= pisze:
[...]

PokaĹĽ, gdzie sÄ… opublikowane.

Pętak pojmuje demokrację jako wolność plucia na ludzi.

 tak. ty jestes takim petakiem. opluwasz ludzi. katolikow.

Złodziei-katolików. Tylko tyle mogę. W normalnym państwie dawno by siedzieli.

Data: 2009-12-30 13:56:19
Autor: Andrzej Adam Filip
Brawo Czesi !!!!
"=he®sk=" <full€bigbrednie@interia.pl> pisze:
[...]

Chcesz powiedzieć że jak rządzili twoi czarni kolesie to nasz kraj był
tak normalny jak ci siÄ™ marzy? :-)

Teraz nie będą ścigać za posiadanie.

 tak, narkotyki, sex z koza to podstawa bytu spoleczenstwa.

No skoro ty tak mówisz to ja biedny muszę się zgodzić ;-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Karłom trzeba się nisko kłaniać.

Data: 2009-12-30 15:04:49
Autor: =he®sk=
Brawo Czesi !!!!
On Wed, 30 Dec 2009 13:56:19 +0100, Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl>
wrote:

>  tak, narkotyki, sex z koza to podstawa bytu spoleczenstwa.
No skoro ty tak mówisz to ja biedny muszę się zgodzić ;-)

 alez nie musisz. to nie moj problem.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-30 14:02:51
Autor: Wiesiaczek
Brawo Czesi !!!!

Użytkownik "=heRsk=" <full?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:a68mj5dg8f68v7254hkihplc761442rsc34ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Mógłby¶ nieco przybliżyć o tym, jak to Ty robisz z t± koz±?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2009-12-30 15:04:49
Autor: =he®sk=
Brawo Czesi !!!!
On Wed, 30 Dec 2009 14:02:51 +0100, "Wiesiaczek"
<ciotkazielinska@vp.pl> wrote:

Mógłby¶ nieco przybliżyć o tym, jak to Ty robisz z t± koz±?

94.75.121.50 - postaraj sie czytac ze zrozumieniem.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-30 16:06:40
Autor: pluton
Brawo Czesi !!!!
Teraz nie będ± ¶cigać za posiadanie.

Ja sie akurat nie ciesze. Kazde ulatwienie zwiazane z prochami
to wieksze niebezpieczenstwo, ze jakis dzieciak to wezmie.

Dla mnie prochy to zlo absolutne, i ciesze sie, ze ten przemytnik
dostal czape.

Nullification

Data: 2009-12-30 16:13:00
Autor: WW
Brawo Czesi !!!!
pluton pisze:
Teraz nie będ± ¶cigać za posiadanie.

Ja sie akurat nie ciesze. Kazde ulatwienie zwiazane z prochami
to wieksze niebezpieczenstwo, ze jakis dzieciak to wezmie.

Jak będzie chciał, to i tak weĽmie. W każdej szkole można je kupić- no prawie w każdej.
To rola rodziców wychowywać dzieci.
Prawem się tego nie załatwi.

Dla mnie prochy to zlo absolutne, i ciesze sie, ze ten przemytnik
dostal czape.

Dla mnie nie. Skoro kto¶ potrzebuje takiej odskoczni, to niech bierze ile chce. Ale leczyć też będzie się na własny koszt a nie podatników.

Data: 2009-12-30 18:48:23
Autor: pluton
Brawo Czesi !!!!
> Ja sie akurat nie ciesze. Kazde ulatwienie zwiazane z prochami
> to wieksze niebezpieczenstwo, ze jakis dzieciak to wezmie.

Jak będzie chciał, to i tak weĽmie. W każdej szkole można je
kupić- no prawie w każdej.

No wlasnie. A gdyby dawac czape dealerom, to by tak nie bylo.

Dla mnie nie. Skoro kto¶ potrzebuje takiej odskoczni, to
niech bierze ile chce.

Jezeli jeszcze cie zabije, zeby pozyskac srodki na odskocznie,
to chyba nie bardzo bede po tobie plakal.

Nullification

Brawo Czesi !!!!