Brawo Czesi !!!!

Data: 2009-12-30 11:49:58
Autor: =he®sk=
Brawo Czesi !!!!
On Wed, 30 Dec 2009 09:10:08 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam
Jak czarni nie rz±dz±, to od razu kraj normalnieje.

 chcesz powiedziec, ze jak rzadzili twoi czerwoni kolesie
 to nasz kraj byl normalny ?

Teraz nie będ± ¶cigać za posiadanie.

 tak, narkotyki, sex z koza to podstawa bytu spoleczenstwa.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-30 13:47:23
Autor: WW
Brawo Czesi !!!!
=he®sk= pisze:
On Wed, 30 Dec 2009 09:10:08 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam
Jak czarni nie rzÄ…dzÄ…, to od razu kraj normalnieje.

 chcesz powiedziec, ze jak rzadzili twoi czerwoni kolesie
 to nasz kraj byl normalny ?

Teraz nie będą ścigać za posiadanie.

 tak, narkotyki, sex z koza to podstawa bytu spoleczenstwa.

Na tym właśnie polega problem z Wami.
Wam sie wszystko od razu z dewiacjami kojarzy.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznajÄ… siÄ™ za ofiary II Wojny Ĺšwiatowej, ich
sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2009-12-30 15:04:49
Autor: =he®sk=
Brawo Czesi !!!!
On Wed, 30 Dec 2009 13:47:23 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  tak, narkotyki, sex z koza to podstawa bytu spoleczenstwa.

Na tym wła¶nie polega problem z Wami.

 chyba z wami. pzpr-owskie nalecialosci

Wam sie wszystko od razu z dewiacjami kojarzy.

 przeciez to ty wychwalasz narkotyki i sex z koza.
 nie pisze wy bo nie jestem ateista ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-30 15:23:03
Autor: WW
Brawo Czesi !!!!
=he®sk= pisze:
[...]

Pokaż, konkretnie, gdzie wychwalam seks ze zwierzętami/kozą ?

Pętak pojmuje demokrację jako wolność plucia na ludzi -
A. Michnik

Data: 2009-12-30 15:35:13
Autor: =he®sk=
Brawo Czesi !!!!
On Wed, 30 Dec 2009 15:23:03 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  przeciez to ty wychwalasz narkotyki i sex z koza.
>  nie pisze wy bo nie jestem ateista ;o)))
Pokaż, konkretnie, gdzie wychwalam seks ze zwierzętami/koz± ?

 akceptujac poglady lewicowe na ten temat.

Pętak pojmuje demokrację jako wolno¶ć plucia na ludzi.

 tak. ty jestes takim petakiem. opluwasz ludzi. katolikow.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-30 15:57:13
Autor: WW
Brawo Czesi !!!!
=he®sk= pisze:
[...]

PokaĹĽ, gdzie sÄ… opublikowane.

Pętak pojmuje demokrację jako wolność plucia na ludzi.

 tak. ty jestes takim petakiem. opluwasz ludzi. katolikow.

Złodziei-katolików. Tylko tyle mogę. W normalnym państwie dawno by siedzieli.

Data: 2009-12-30 13:56:19
Autor: Andrzej Adam Filip
Brawo Czesi !!!!
"=he®sk=" <full€bigbrednie@interia.pl> pisze:
[...]

Chcesz powiedzieć że jak rządzili twoi czarni kolesie to nasz kraj był
tak normalny jak ci siÄ™ marzy? :-)

Teraz nie będą ścigać za posiadanie.

 tak, narkotyki, sex z koza to podstawa bytu spoleczenstwa.

No skoro ty tak mówisz to ja biedny muszę się zgodzić ;-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Karłom trzeba się nisko kłaniać.

Data: 2009-12-30 15:04:49
Autor: =he®sk=
Brawo Czesi !!!!
On Wed, 30 Dec 2009 13:56:19 +0100, Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl>
wrote:

>  tak, narkotyki, sex z koza to podstawa bytu spoleczenstwa.
No skoro ty tak mówisz to ja biedny muszę się zgodzić ;-)

 alez nie musisz. to nie moj problem.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-30 14:02:51
Autor: Wiesiaczek
Brawo Czesi !!!!

Użytkownik "=heRsk=" <full?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:a68mj5dg8f68v7254hkihplc761442rsc34ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Mógłby¶ nieco przybliżyć o tym, jak to Ty robisz z t± koz±?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2009-12-30 15:04:49
Autor: =he®sk=
Brawo Czesi !!!!
On Wed, 30 Dec 2009 14:02:51 +0100, "Wiesiaczek"
<ciotkazielinska@vp.pl> wrote:

Mógłby¶ nieco przybliżyć o tym, jak to Ty robisz z t± koz±?

94.75.121.50 - postaraj sie czytac ze zrozumieniem.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Brawo Czesi !!!!