Brawo Czesi !!!!

Data: 2009-12-30 16:06:40
Autor: pluton
Brawo Czesi !!!!
Teraz nie będą ścigać za posiadanie.

Ja sie akurat nie ciesze. Kazde ulatwienie zwiazane z prochami
to wieksze niebezpieczenstwo, ze jakis dzieciak to wezmie.

Dla mnie prochy to zlo absolutne, i ciesze sie, ze ten przemytnik
dostal czape.

Nullification

Data: 2009-12-30 16:13:00
Autor: WW
Brawo Czesi !!!!
pluton pisze:
Teraz nie będą ścigać za posiadanie.

Ja sie akurat nie ciesze. Kazde ulatwienie zwiazane z prochami
to wieksze niebezpieczenstwo, ze jakis dzieciak to wezmie.

Jak będzie chciał, to i tak weźmie. W każdej szkole można je kupić- no prawie w każdej.
To rola rodziców wychowywać dzieci.
Prawem się tego nie załatwi.

Dla mnie prochy to zlo absolutne, i ciesze sie, ze ten przemytnik
dostal czape.

Dla mnie nie. Skoro ktoś potrzebuje takiej odskoczni, to niech bierze ile chce. Ale leczyć też będzie się na własny koszt a nie podatników.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich
sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-12-30 18:48:23
Autor: pluton
Brawo Czesi !!!!
> Ja sie akurat nie ciesze. Kazde ulatwienie zwiazane z prochami
> to wieksze niebezpieczenstwo, ze jakis dzieciak to wezmie.

Jak będzie chciał, to i tak weźmie. W każdej szkole można je
kupić- no prawie w każdej.

No wlasnie. A gdyby dawac czape dealerom, to by tak nie bylo.

Dla mnie nie. Skoro ktoś potrzebuje takiej odskoczni, to
niech bierze ile chce.

Jezeli jeszcze cie zabije, zeby pozyskac srodki na odskocznie,
to chyba nie bardzo bede po tobie plakal.

Nullification

Brawo Czesi !!!!