Brawo Gliny !!!

Data: 2009-08-05 13:34:58
Autor: MH
Brawo Gliny !!!
Data: 2009-08-05 13:50:56
Autor: Piotr
Brawo Gliny !!!
Dnia Wed, 05 Aug 2009 13:34:58 +0200, MH napisał(a):

U nas też powinni przestać pieścić się z bandziorami ...

Nu, ale jak?
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zakatowal-czlowieka-bo-byl-zly-po-klotni-z-dziewczyna,wid,11376429,wiadomosc.html
Kiedy ewidentny bandyta i zabójca zostaje oskarżony o udział w
bójce... Przecież to rence i nigi siem uginajom...
A za nazwanie kogoś pedałem można dostac i 15 tysięcy grzywny...
Jakieś lewe te prawo.
Piotr

Data: 2009-08-05 14:16:27
Autor: Piotr
Brawo Gliny !!!
Dnia Wed, 5 Aug 2009 14:14:23 +0200, mkarwan napisał(a):

Prawo czy sądy?

A bo to daleko jabłko od jabłonki upadnie?
Piotr

Data: 2009-08-05 13:56:10
Autor: jadrys
Brawo Gliny !!!
MH pisze:
U nas też powinni przestać pieścić się z bandziorami ...

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6896498,Policjanci_zastrzelili_14_latka__podejrzanego_o_dokonanie.html

MH

A może on ukradł pudełko zapałek..  Kula w łeb to powinna być ale dla  "biznesmenów" którzy kradną miliony.. I konfiskata mienia w całości.. Może to by czegoś nauczyło te nienażarte kapitalistyczne ryje...

Data: 2009-08-05 14:26:13
Autor: MH
Brawo Gliny !!!
MH pisze:
> [...]
>
>   A może on ukradł pudełko zapałek..  Kula w łeb to powinna być ale dla  "biznesmenów" którzy kradną miliony.. I konfiskata mienia w całości.. Może to by czegoś nauczyło te nienażarte kapitalistyczne ryje...

Dzisiaj pudełko zapałek , jutro zapalniczka , a pojutrze będzie "biznesmenem" o
którym piszesz...

MH

Data: 2009-08-05 15:03:24
Autor: jadrys
Brawo Gliny !!!
MH pisze:
MH pisze:

[...]

Czyli co? Twoim zdaniem - prewencja poprzez eliminację? Ee, chyba nie tędy droga..

Data: 2009-08-05 15:20:27
Autor: MH
Brawo Gliny !!!
MH pisze:

> [...]
>
> MH
>
>   Czyli co? Twoim zdaniem - prewencja poprzez eliminację? Ee, chyba nie tędy droga..

Ależ skąd?! Kulisów zdarzenia autor artykułu nie opisuje , ale zakładam , że
gliniarze wykonali swoją robotę zgodnie z obowiązującymi procedurami.. Na przykład mogło wyglądać to tak: gówniarze mieli jakieś atrapy korkowców ,
przyłapani przez gliniarzy na włamie , wyciągnęli je.. No i akcja wywołała
reakcję.. Zapewne sprawą zajmie się prokuratura , być może uda się ustalić
wiarygodne szczegóły zajścia i wtedy będzie można całość ocenić.

Jedno jest pewne : gówniarze są sami sobie winni !!

MH

Data: 2009-08-05 22:17:46
Autor: jadrys
Brawo Gliny !!!
MH pisze:
MH pisze:

MH pisze:

[...]

A jednak policja nie powinna służyć do mordowania szczeniaków..

Data: 2009-08-06 12:53:31
Autor: konserwator
Brawo Gliny !!!

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h5cpda$bi1$2news.onet.pl...
MH pisze:
MH pisze:

MH pisze:

[...]

jak szczeniaki nie beda krasc to ich nikt nie bedzie "mordowal"

Data: 2009-08-06 13:18:36
Autor: jadrys
Brawo Gliny !!!

MH pisze:

MH pisze:

MH pisze:

[...]

Jednak ta kradzież miała jakąś przyczynę, może byli głodni? A tak swoją drogą - dlaczego nikt nie strzela do kapitalistycznych świń kradnących miliony? Czyżby takie prawo?  "Bezsilne dla bogatych-bezlitosne dla biednych"..

Data: 2009-08-06 15:02:33
Autor: konserwator
Brawo Gliny !!!

MH pisze:

MH pisze:

MH pisze:

[...]

kazda kradziez ma swoja przyczyne...moze nie byli glodni ale na przyklad nie mieli najnowszego telewizora czy komputera?
kto wie!?>

Data: 2009-08-05 17:27:07
Autor: ColgatesBilly
Brawo Gliny !!!
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h5bvv2$95v$1news.onet.pl...
MH pisze:
MH pisze:

[...]

No wlasnie....
I zaczyna sie teraz dekada dyskusji, nieudanych experymentow by
nadal szukac.,... najwlasciszej drogi
( Panele rozgrzeja widzow i same telewizory do czerwonosci
  bo i Partie zwietrza tu swoja szanse... ;)

A w Skandynawii zlodziejom obcinano rece, i.... nie ma problemu
O wiekow

Kol

Data: 2009-08-05 22:17:29
Autor: jadrys
Brawo Gliny !!!
MH pisze:
MH pisze:

[...]

Tak, to skuteczna metoda, ale najpierw trzeba by zlikwidować biedę.  Co ma zrobić biedak żeby jego dzieciaki nie szły spać głodne?

Data: 2009-08-06 19:11:24
Autor: ColgatesBilly
Brawo Gliny !!!
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h5cpcv$bi1$1news.onet.pl...
ColgatesBilly pisze:
[...]

Fakt.
Wiec najpierw na calym swiecie bedziemy musieli wprowadzic ROWNOSC
( przydaloby sie tez braterstwo, bo wolnosc to juz mamy ) a pozniej dopiero..
sie zobaczy...

Kol

Brawo Gliny !!!