Brawo Gowin!

Data: 2013-09-09 17:57:28
Autor: u2
Brawo Gowin!
.... w sumie jesli ktus nie chce gnebienia Polakow przez pelomafie to powinien zrobic to co p. Gowin.
--
http://www.youtube.com/watch?v=hA6KmKcZUfU

Data: 2013-09-09 18:54:29
Autor: Mark Woydak
Brawo Gowin!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:522defe9$0$1264$65785112news.neostrada.pl...
... w sumie jesli ktus nie chce gnebienia Polakow przez pelomafie to powinien zrobic to co p. Gowin.

Zrobili to np.: Zbigniew Ziobro, Elżbieta Jakubiak, Joanna Kluzik-Rostowska, Ludwik Dorn, Marek Migdalski, Artur Zawisza, Adam Bielan, Michał Kamiński, Paweł Poncyljusz, Paweł Kowal, Jan Ołdakowski, Beata Kempa, Kazimierz Ujazdowski, Paweł Zalewski i inni. Nie chcieli jako Polacy być gnębieni przez prezesa.

No i co cieniasie? ;-)))

A Gowin to klerykalny przydupas, dziwię się, że Tusk niem kopnął go w dupę dawno temu.

MW

Data: 2013-09-09 10:23:17
Autor: brat_olin
Brawo Gowin!
Mark Woydak wrote:
"u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości > ... w sumie jesli ktus nie chce gnebienia Polakow przez pelomafie to > powinien zrobic to co p. Gowin.

[...]

O, podszywacz!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2013-09-09 19:27:50
Autor: u2
Brawo Gowin!
W dniu 2013-09-09 19:23, brat_olin pisze:
O, podszywacz!

--
Smart questions to stupid answers

znowu kalecki nadaje ...-;)

--
http://www.youtube.com/watch?v=hA6KmKcZUfU

Data: 2013-09-09 19:41:15
Autor: Mark Woydak
Brawo Gowin!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:522e0517$0$1465$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-09-09 19:23, brat_olin pisze:
O, podszywacz!

--
Smart questions to stupid answers

znowu kalecki nadaje ...-;)

Nie wiem kto to jest kalecki, obaj macie rozdwojenie jazni od ciągłego przesiadywania na psp.

MW

Data: 2013-09-09 17:42:49
Autor: Marek Woydak
Brawo Gowin!
Dnia Mon, 9 Sep 2013 19:41:15 +0200, Mark Woydak napisał(a):

[...]

Ty podły chamie! Dlaczego podszywasz się pod moje dane? Jesteś psychol! Jeżeli nie zaprzestaniesz tego procederu zgłoszę to władzom!

Marek Woydak

Data: 2013-09-10 05:58:21
Autor: Mark Woydak
Brawo Gowin!
Znow sie uaktywniles idioto?! Zebys zdychal pod płotem podły chamie i złodzieju!

MW

Data: 2013-09-09 19:40:34
Autor: Mark Woydak
Brawo Gowin!

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:99aa1cca-f889-4ccc-b28c-6baca578c005googlegroups.com...
Mark Woydak wrote:
> [...]

No i co cieniasie? ;-)))

A Gowin to klerykalny przydupas, dziwię się, że Tusk niem kopnął go w dupę

Nie jestem podszywaczem bracie. ;-)

MW