Brawo Hiszpania!

Data: 2010-07-08 10:14:22
Autor: PaPi
Brawo Hiszpania!
Za odeslanie Niemcorow do domu! :)

Co to ma wspolnego z tematyka grupy ?

Data: 2010-07-08 10:15:21
Autor: Neko
Brawo Hiszpania!
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w

Co to ma wspolnego z tematyka grupy ?

Bardzo duzo. Merkel siedziala na trybunach. :)

Data: 2010-07-08 10:32:51
Autor: PaPi
Brawo Hiszpania!
Bardzo duzo. Merkel siedziala na trybunach. :)

Merkel codziennie siedzi rowniez na toalecie.
Napisz cos o instalacjach sanitarnych.

Data: 2010-07-08 10:37:14
Autor: Neko
Brawo Hiszpania!
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał

Merkel codziennie siedzi rowniez na toalecie.
Napisz cos o instalacjach sanitarnych.

Nigdy nie widzialem, ze siedzi na toalecie,
wiec nie moge
sie wypowiadac w tej materii, bo byloby to niepowazne.

Jednakze widzialem, ze siedzi na trybunach
podczas rozgrywania meczy wiec poruszam
ten temat.

Zrozumiales, PaPu¶? :)

Data: 2010-07-08 10:41:19
Autor: PaPi
Brawo Hiszpania!
Zrozumiales, PaPu¶? :)

Tak. Nastepny mkarwan.

Data: 2010-07-08 10:43:24
Autor: Neko
Brawo Hiszpania!
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał

Tak. Nastepny mkarwan.

Wiesz PaPu¶. Jak nie masz co robic to czep
sie swojego Palikota.

A ode mnie - ze tak powiem grzecznie - odejdz
w pokoju.

Data: 2010-07-08 10:46:22
Autor: PaPi
Brawo Hiszpania!
Wiesz PaPu¶. Jak nie masz co robic to czep
sie swojego Palikota.

Mojego ?

A ode mnie - ze tak powiem grzecznie - odejdz
w pokoju.

Przestan pisac nie na temat na grupie o polityce.
To, ze gdzies jest jakis polityk nie usprawiedliwia by o tym pisac na grupie o polityce.
Bo pani Merkel pewno codziennie korzysta z toalety, pije kawe, costam konsumuje i chodzi spac.
Dlaczego nie napiszesz o tym ?
Z moje stronie EOT, bo jak napisalem z mkarwanem kopac sie nie zamierzam.

Brawo Hiszpania!