Brawo Hiszpania!

Data: 2010-07-08 10:57:28
Autor: Grzegorz Z.
Brawo Hiszpania!
Dnia Thu, 8 Jul 2010 10:00:42 +0200, Neko napisał(a):

Za odeslanie

Taa? To kto gra pojutrze?

Scheiss polaken przeciw ruskim?

Jeśli na polityce znasz się tak samo jak na piłce, to nie mam więcej pytań.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-08 10:58:57
Autor: Neko
Brawo Hiszpania!
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Taa? To kto gra pojutrze?

Wiem, graja z Urugwajem i mam nadzieje, ze Forlan
zrobi z nich koktajl. :)

To byl skrot myslowy. Obawialem sie, ze Niemcy zostana
mistrzem swiata, biorac pod uwage jak rozgromili (słabą, ale jednak)
Anglie i jak rozlozyli Maradone w sposob niewiarygodny.

Jednak wczoraj hiszpanski temperament okazal sie gora.

Dlatego w tym szczesciu stwierdzilem troche na wyrost,
ze Niemcy jada do domu. Bo nie wygraja tego mundialu !!!!!!!
I o to mi chodzilo.

I niech "nie-szwab, nie-polak Klose" pocaluje mnie w nos. :)))

Brawo Hiszpania!