Brawo Hugo

Data: 2011-03-01 12:07:11
Autor: jadrys
Brawo Hugo

Prezydent Wenezueli zaczyna wyrastać na bohatera naszych czasów. Tylko on ma śmiałość mówić co myśli o plityce zagranicznej USA.

http://konflikty.wp.pl/title,USA-szykuja-inwazje-na-Afryke-Polnocna,wid,13178252,wiadomosc.html?ticaid=1bde4

Data: 2011-03-01 15:41:42
Autor: cirrus
Brawo Hugo
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikik27$f38$1news.onet.pl...
[...]

Następny kandydat na "obrońcę ludu" w stylu Kadafiego za ciężkie miliony.

--
stevep

Data: 2011-03-01 17:44:20
Autor: jadrys
Brawo Hugo
cirrus wrote:

[...]

Nigdy ty Stefan nie zrozumiesz takich ludzi jak Kadafi. Tacy jak on nie sa materialistami.

Data: 2011-03-01 15:15:05
Autor: Hans Kloss
Brawo Hugo
On 1 Mar, 17:44, jadrys <il...@yahoo.com> wrote:

Nigdy ty Stefan nie zrozumiesz takich ludzi jak Kadafi. Tacy jak on nie sa
materialistami.

Do najwa¿niejszych "niematerialistów" (czyli idealistów) zesz³ego
stulecia zaliczyæ nale¿y: Lenina, Stalina, Hitlera, Mao Zedonga i Pol
Pota. A liczbê ¶miertelnych ofiar ich "idealizmu" zwyk³o siê podawaæ
raczej w dziesi±tkach milionów ni¿ w milionach.
Chroñ nas Panie Bo¿e przed idealistami....
J-23

Data: 2011-03-03 16:02:48
Autor: jadrys
Brawo Hugo
W dniu 2011-03-02 00:15, Hans Kloss pisze:
On 1 Mar, 17:44, jadrys<il...@yahoo.com>  wrote:

Nigdy ty Stefan nie zrozumiesz takich ludzi jak Kadafi. Tacy jak on nie sa
materialistami.
Do najważniejszych "niematerialistów" (czyli idealistów) zeszłego
stulecia zaliczyć należy: Lenina, Stalina, Hitlera, Mao Zedonga i Pol
Pota. A liczbę śmiertelnych ofiar ich "idealizmu" zwykło się podawać
raczej w dziesiątkach milionów niż w milionach.
Chroń nas Panie Boże przed idealistami....
J-23

Z tych znaczniejszych pomiąłeś jeszcze Matkę Teresę i Gandhiego. Natomiast nie wiem dlaczego wymieniałeś w tym gronie lubiącego pławić się w luksusach agenta CIA - Pol Pota?

Data: 2011-03-04 18:17:38
Autor: Hans Kloss
Brawo Hugo
On 3 Mar, 16:02, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Z tych znaczniejszych pomi±³e¶ jeszcze Matkê Teresê i Gandhiego..
Ten ostatni to detalista- na jego konto mo¿na by  chyba zapisaæ nie
wiêcej ni¿ sto tysiêcy trupów, g³ównie ofiar konfliktów hindusko
pakistañskich. Natomiast Matka Teresa by³a osoba ca³kiem praktyczn±-
postanowi³a zagwarantowaæ sobie wieczne ¿ycie w raju ¿yj±c jak Pismo
nakazuje, nie ona pierwsza i nie ostatnia w¶ród katolików.
Natomiast nie wiem dlaczego wymienia³e¶ w tym gronie lubi±cego p³awiæ
siê w luksusach agenta CIA - Pol Pota?
Ciekawy z niego agent CIA- ortodoksyjny wyznawca marksistwa-lenistwa,
wielbiciel  Mao Zedonga skrupulatnie wcielaj±cy w ¿ycie teorie
wy³o¿one w jego "czerwonej ksi±¿eczce" ....
J-23

Data: 2011-03-05 10:24:50
Autor: jadrys
Brawo Hugo
W dniu 2011-03-05 03:17, Hans Kloss pisze:
On 3 Mar, 16:02, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Z tych znaczniejszych pomiÄ…Å‚eÅ› jeszcze MatkÄ™ TeresÄ™ i Gandhiego.
Ten ostatni to detalista- na jego konto można by  chyba zapisać nie
więcej niż sto tysięcy trupów, głównie ofiar konfliktów hindusko
pakistańskich. Natomiast Matka Teresa była osoba całkiem praktyczną-
postanowiła zagwarantować sobie wieczne życie w raju żyjąc jak Pismo
nakazuje, nie ona pierwsza i nie ostatnia wśród katolików.

Ale my mówimy o cielesnym braku korzyÅ›ci materialnych dla siebie.  I jak można te rzezie ludnoÅ›ci ówczesnych Indii przaypisywać Gandhiemu? Przecież to brytole je wywolali chcÄ…c za sobÄ… zostawić zrujnowany, podzielony  kraj. Tego Lorda-mediatora powinno siÄ™ powiesić a nie opisywać jako tego co to chciaÅ‚ dobrze ale mu nie wyszÅ‚o.

Natomiast nie wiem dlaczego wymieniałeś w tym gronie lubiącego pławić
siÄ™ w luksusach agenta CIA - Pol Pota?
Ciekawy z niego agent CIA- ortodoksyjny wyznawca marksistwa-lenistwa,
wielbiciel  Mao Zedonga skrupulatnie wcielajÄ…cy w życie teorie
wyłożone w jego "czerwonej książeczce" ....
J-23

Tacy sÄ… dla CIA najbardziej przydatni.

Data: 2011-03-01 19:11:08
Autor: cytryna4
Brawo Hugo
cirrus wrote:

> U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci
Polnocna,wid,13

> Nastêpny kandydat na "obroñcê ludu" w stylu Kadafiego za ciê¿kie miliony.

Nigdy ty Stefan nie zrozumiesz takich ludzi jak Kadafi. Tacy jak on nie sa materialistami.

=========================

Istotnie ciê¿ko jest ludzi zrozumieæ, a przede wszystkim ich motywacjê. No bo co mo¿na pomy¶leæ o takiej wypowiedzi na tej stronie:"...towarzysz nigdy nie ubli¿a by³ym komunistom (vide wasze grzecznosciowe teksty do zadeklarowanego komucha i bandyty ktory sam sie tu kiedys prezyzna³ ze przynaleza³ do pewnej bandy, ktora mordowala Polakow -jadrysia), cycoidom, bokunoidom i innym baranon i ³ajdakom, ktorzy pozostaja w stosunku anty do partii PiS." Ciekawe,
ile ludzie posiadaj± ró¿nych niewygodnych informacji o bli¼nich, w tym o mi³o¶nikach Hugo. Kaliber zarzutu spory wiêc i odpowiedz bêdzie stosowna. --

Data: 2011-03-01 20:51:16
Autor: jadrys
Brawo Hugo
W dniu 2011-03-01 19:11, cytryna4@poczta.onet.eu pisze:

[...]

Przyznam ¿e nie bardzo rozumiem o co ci chodzi Dostojna Cytryno.  Ja tylko jestem za sprawiedliwo¶ci± spo³eczn±.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2011-03-02 16:34:43
Autor: cirrus
Brawo Hugo
Użytkownik "jadrys" <ilich@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikj7oo$eeo$1speranza.aioe.org...
cirrus wrote:
[...]

I dlatego zagrabiony przez jego rodzinÄ™ majÄ…tek ocenia siÄ™ na 60 mld euro.

--
stevep

Data: 2011-03-03 16:02:45
Autor: jadrys
Brawo Hugo
cirrus wrote:
[...]

Tylko w twojej głowie, Stefan, i w propagandowych biuletynach istnieje taka kwota.

Data: 2011-03-04 16:03:05
Autor: cirrus
Brawo Hugo
cirrus wrote:
[...]

Tylko w twojej kretynskiej głowie istnieje przekonanie o bezinteresowności dyktatorów typu Kadafi, Castro czy chavez.

--
stevep

Data: 2011-03-05 10:22:58
Autor: jadrys
Brawo Hugo
W dniu 2011-03-04 16:03, cirrus pisze:

Tylko w twojej kretynskiej głowie istnieje przekonanie o bezinteresowności dyktatorów typu Kadafi, Castro czy chavez.

Współczyję ci stefan tego że jesteś już starym facetem a jeszcze nie spotkałeś na swojej drodze nikogo kto nie zabiega o korzyści materialne dla siebie. Ty autantycznie nigdy nie zrozumiesz idei komunizmu.

Data: 2011-03-01 19:14:56
Autor: [he®sk]
Brawo Hugo
On Tue, 01 Mar 2011 12:07:11 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Prezydent Wenezueli zaczyna wyrastaæ na bohatera naszych czasów. Tylko on ma ¶mia³o¶æ mówiæ co my¶li o plityce zagranicznej USA.

 alez znalazles sobie idola...

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-03-01 20:51:23
Autor: jadrys
Brawo Hugo
W dniu 2011-03-01 19:14, "[he®sk]" pisze:
[...]

Wszyscy co działają w interesie i dla dobra innych są dla mnie wzorem do naśladowania. Tacy ludzie to komuniści w najczystszej postaci.

Data: 2011-03-01 23:32:23
Autor: Kaczysta
Brawo Hugo

[...]

Nie tylko on - przecież podobnie wypowiada się synek Kim-Ir-Sena, i to od wielu lat.
AZ

Data: 2011-03-03 16:02:41
Autor: jadrys
Brawo Hugo
W dniu 2011-03-01 23:32, Kaczysta pisze:

[...]

Nie słyszałem jego przemówień.

Brawo Hugo