Brawo Józiu

Data: 2009-05-29 11:37:22
Autor: Jan Brzechwa
Brawo Józiu
Data: 2009-05-29 11:38:31
Autor: Jan Krystyna Brzechwa
Brawo Józiu
Jan Brzechwa <year1984@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,98458,6663457,Samoobrona_rusza_do_ata
ku___Tylko_zwis_glosuje_na.html

- "Tylko zwis głosuje na PiS" - pod takim hasłem startuje w eurowyborach aferzysta gospodarczy Józef Jędruch.

JKM

Data: 2009-05-29 13:51:51
Autor: Herald
Brawo Józiu
Dnia Fri, 29 May 2009 11:38:31 +0000 (UTC), Jan Krystyna Brzechwa
napisał(a):

- "Tylko zwis głosuje na PiS" - pod takim hasłem startuje w eurowyborach aferzysta gospodarczy Józef Jędruch.

A co ty kmiotku wiesz o Colloseum?
Udupili Józka i tyle - ktoś musiał wówczas zarobić na hutach sprzedawanych
za bezcen mittalowi (po uprzednim doprowadzeniu hut do ruiny).
A Colloseum mogłoby im te plany pokrzyżować. Więc dopierdolili Józkowi i
tyle.

Data: 2009-05-29 15:54:57
Autor: Piotr
Brawo Józiu
Dnia Fri, 29 May 2009 13:51:51 +0200, Herald napisał(a):

[...]

I Józek zwiał do Ereca tak, jak i inni, podobni mu obrońcy polskiego
interesu.
Piotr

Data: 2009-05-29 16:23:35
Autor: cytryna
Brawo Józiu
> [...]
> tyle.

I Józek zwiał do Ereca tak, jak i inni, podobni mu obrońcy polskiego

A w Erecu go nie chcieli bo jakoś kiepsko był obstrugany , no i to koloseum okazało się ruiną finansową. Mittal pogonił Morycowi kota aż mu się jaja zagrzały. Uparty, znowu pragnie się przysłużyć ojczyźnie, która nim wzgardziła.

--

Brawo Józiu