Brawo Kaczyński

Data: 2010-06-27 22:40:55
Autor: rAzor
Brawo Kaczyński
Pięknie wypunktował Komorowskiego. Dla Bronka najlepszą receptą jest zamkniecie japy i milczenie. he he he
Chcecie takiego prezia, który pierdoli od rzeczy, albo nadaje jak katarynka?
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-27 13:54:15
Autor: zbig
Brawo Kaczyński
On 27 Cze, 22:40, rAzor <"pisz\".pan\".na.ko'wno\"@na.ko\"w'no!.pl">
wrote:
Pi knie wypunktowa Komorowskiego. Dla Bronka najlepsz recept jest
zamkniecie japy i milczenie. he he he
Chcecie takiego prezia, kt ry pierdoli od rzeczy, albo nadaje jak
katarynka?
--
"..because *this time* is all you have..."

:))))))

Data: 2010-06-27 14:01:26
Autor: Antenka
Brawo Kaczyński
wrote:
[...]

Coś ty! Nie, nie chcemy! POlszewickie media (tvn) wpadły w ekstazę po
debacie Komuchoruskiego z JK. Niestety, ale ja nie dostrzegłam w tej
paplaninie żadnej merytoryki, jedynie POtop pustych słów. Natomiast
Jarek - rasowy polityk - mówił do rzeczy i to z wielką łatwością.
Oczywiście fałszywy hrabia bóbr zachowywał się jak prostak na chama od
wideł oderwany, a nie jak panicz z pałacu hłe hłe hłe. Machał łapskami
przed oczyma Prezesa, oczywiście mówiąc coś bez ładu i składu.

Antenka

"Żarliwy katolik" - hrabia bóbr popierając in vitro, a zapowiada, że
poprze ustawę, sam siebie wyklucza z KK. Właściwie już teraz dopuszcza
się świętokractwa.

Brawo Kaczyński