Brawo Legia

Data: 2011-08-25 17:53:55
Autor: Cavallino
Brawo Legia
Wiem, że to dopiero pierwsza połowa, ale w przeciwieństwie do Wisły, Legia już pokazała że ma cohones.
I że odważna gra na wyjeździe, nawet z silniejszym przeciwnikiem i w dużym osłabieniu popłaca, w przeciwieństwie do proszenia się o najniższy wymiar kary, który zademonstrowała wczoraj Wisła.

Niezależnie od tego jakim wynikiem skończy się ten mecz i tak mi zaimponowali.
Za samo serducho do gry, ten awans im się należy.

Nie wspominając o tym, że faza grupowa spowoduje jeszcze większe ich problemy w lidze, bo rezerwy mają jeszcze słabsze niż Wisła.

P.S.
Wawrzyniaka to mogliby wreszcie zamienić na kogoś kto potrafi grać na boku obrony (obie bramki z jego strony i po jego zagapieniu, czy nieobecności na swojej pozycji).
Wtedy byłoby im łatwiej rywalizować.

Data: 2011-08-25 10:07:35
Autor: Klepa
Brawo Legia
On 25 Sie, 17:53, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
[...]

Mnie tylko ciekawi czy to tak wyszło, ponieważ szybko stracili bramki,
czy to niby taka taktyka była :-)
Co by nie było super ten mecz się oglądało.

wklepack

Data: 2011-08-25 19:41:47
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Brawo Legia
W dniu 2011-08-25 19:07, Klepa pisze:
Mnie tylko ciekawi czy to tak wyszło, ponieważ szybko stracili bramki,
czy to niby taka taktyka była :-)

Wyszli strasznie zdenerwowani. Niemniej przy pierwszym golu moim zdaniem Astiz był faulowany - przeciąłby to podanie. Obejrzyjcie dokładnie powtórki. I sądzę, że przełomowy był Kiks Vrdoljaka kiedy piłka trafiła do Kucharza (najsłabszy IMO na boisku - druga brama dla Spartaka jego) i ten trafił pod ladę na 2:1. Potem już poszło.

Niemniej wciąż nie wierzę :))))

--
Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego wszystko, co powiedzieliście w mroku, w świetle będzie słyszane, a coście w izbie szeptali do ucha, głosić będą na dachach (Łk 12,1-3).

Data: 2011-08-25 18:28:01
Autor: danpe_
Brawo Legia
W dniu 25.08.2011 17:53, Cavallino pisze:

[...]

Widac taki ichni Diaz :D

danpe_
gg:827748

Data: 2011-08-25 18:51:25
Autor: maciej
Brawo Legia
W dniu 2011-08-25 17:53, Cavallino pisze:

I że odważna gra na wyjeździe, nawet z silniejszym przeciwnikiem i w
dużym osłabieniu popłaca, w przeciwieństwie do proszenia się o najniższy
wymiar kary, który zademonstrowała wczoraj Wisła.

Gratulacje dla Legii, świetny mecz!

Maaskant:

"- Tu nie chodzi o to, jak słabi my byliśmy, ale jak mocny był rywal. W pierwszych minutach chcieliśmy ich przycisnąć, by wiedzieli, że nie będzie łatwo. Ale oni nie dali nam na to szans. Zepchnęli nas do obrony, być może to był najlepszy mecz w historii APOEL-u."

Iliev:

  - A pogoda utrudniła zadanie?
  - Bardzo, bo praktycznie nie dało się oddychać! Jak tylko wszedłem na boisko, zacząłem się dusić. Tak samo było dwa lata temu, gdy grałem w Maccabi Tel Awiw. Żeby się przyzwyczaić do takiej pogody, potrzeba kilkunastu dni.

Data: 2011-08-25 18:57:46
Autor: fidelio
Brawo Legia
[...]

Czapki z głów.

Uśmiech Skorży po trafieniu Gola był bardzo wymowny.

Data: 2011-08-25 18:59:06
Autor: yamma
Brawo Legia
fidelio wrote:

Czapki z głów.

Uśmiech Skorży po trafieniu Gola był bardzo wymowny.

Idę się najebać!
yamma

Data: 2011-08-25 19:40:53
Autor: Kokon
Brawo Legia
yamma wrote:
fidelio wrote:

Czapki z głów.

Uśmiech Skorży po trafieniu Gola był bardzo wymowny.

Idę się najebać!
yamma

Zdrówko:-)

Pzdr,
Błażej

Data: 2011-08-25 20:33:33
Autor: Pablo
Brawo Legia
W dniu 2011-08-25 18:59, yamma pisze:
fidelio wrote:

Czapki z głów.

Uśmiech Skorży po trafieniu Gola był bardzo wymowny.

Idę się najebać!
yamma

Święte prawo... chętnie bym Ci postawił... browara oczywiście.. :)

Data: 2011-08-25 20:18:09
Autor: Smok Eustachy
Brawo Legia
W dniu 25.08.2011 18:57, fidelio pisze:
/..../

Czapki z głów.

Uśmiech Skorży po trafieniu Gola był bardzo wymowny.

"Gdyby Manu i Radović nie byli odsunięci za kartki, strzelców goli prawdopodobnie zabrakłoby w jedenastce. " donosi sport.pl
I tu może być coś na rzeczy - pokrzyżowali plany Skorzy

Data: 2011-08-25 19:07:29
Autor: DysoN
Brawo Legia
Przylaczam sie do gratulacji.
Ogladalem tylko koncowke ale od 0:2 do 3:2 robi wrazenie!

Prawie jak Ruch w zeszlym sezonie na Lazienkowskiej ;)

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2011-08-25 17:31:55
Autor: UGI
Brawo Legia
Kolejny niezbity dowód na coraz słabszy poziom piłki nożnej w naszym kraju :)

Data: 2011-08-26 01:59:05
Autor: Smok Eustachy
Brawo Legia
W dniu 25.08.2011 19:31, UGI pisze:
Kolejny niezbity dowód na coraz słabszy poziom piłki nożnej w naszym kraju :)

W naszym kraju to nie, ale Polaków tak. Obcych wzięli to mają.

Data: 2011-08-26 08:53:48
Autor: Cavallino
Brawo Legia
Użytkownik "Smok Eustachy" <smok_eustachy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j36nk9$k0s$2news.onet.pl...
W dniu 25.08.2011 19:31, UGI pisze:
Kolejny niezbity dowód na coraz słabszy poziom piłki nożnej w naszym kraju :)

W naszym kraju to nie, ale Polaków tak. Obcych wzięli to mają.

Akurat udział obcych we wczorajszym meczu był znikomy, nawet Ljuboja nie błyszczał.

Data: 2011-08-25 21:24:43
Autor: danpe_
Brawo Legia
W dniu 25.08.2011 19:07, DysoN pisze:
Przylaczam sie do gratulacji.
Ogladalem tylko koncowke ale od 0:2 do 3:2 robi wrazenie!

Szkoda, ze nie "ogladales" wczoraj i przedwczoraj wieczorem forum Legii.
Moze bys nie pisal gratulacji.

Bedzie ciekawy korespondencyjny pojedynek Wisla-Legia w Pucharach.
Obecnie lepiej wyglada gra Legii. Podoba mi sie gra tego Ljubolji.
Mam nadzieje jednak, ze Legia przerznie kazdy jeden mecz w grupie.
Moze wtedy debile z ich forum zamkna ryje.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-08-25 12:58:37
Autor: Marek W.
Brawo Legia
On 25 Sie, 21:24, danpe_ <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> Ogladalem tylko koncowke ale od 0:2 do 3:2 robi wrazenie!

Szkoda, ze nie "ogladales" wczoraj i przedwczoraj wieczorem forum Legii.

Ty nadal nie potrafisz zrozumieć, że w piłce nożnej chodzi o to który
zespół, którzy piłkarze są lepsi a nie o to którzy kibice-debile
pokażą większe chamstwo, głupotę etc.
Tak jak zespół Wisły nie odpowiada za Twoją głupotę (którą powyższym
postem wpisałeś się dokładnie w to co wypisywali "kibice" Legii na
forum), tak samo zespół Legii nie odpowiada za debilne opinie swoich
fanów.
Przedmówca gratulował zespołowi Legii świetnego meczu bo to im się
należy jak psu buda i nie ma nic do rzeczy zachowanie jednego czy
drugiego debila, ale zanim nie ogarniesz o co naprawdę chodzi w
sporcie to będziesz się nadal podniecał wpisami na forum zamiast
wydarzeniami na boisku.

Data: 2011-08-27 14:45:17
Autor: danpe_
Brawo Legia
W dniu 25.08.2011 21:58, Marek W. pisze:
[...]

Jak jakis klub ma debili, a nie kibicow (Cracovia, czesto ale nie zawsze Legia) to nie lubie i kibicow i klubu, nie wiem co tu do rozumienia.
Proste.

[...]

Ale juz ich kibice moga Wisly nie trawic za jakies tam zachowanie ich kibicow.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-08-27 15:07:49
Autor: Marek W.
Brawo Legia
On 27 Sie, 14:45, danpe_ <dan...@poczta.onet.pl> wrote:

> Ty nadal nie potrafisz zrozumieć, że w piłce nożnej chodzi o to który
> zespół, którzy piłkarze są lepsi a nie o to którzy kibice-debile
> pokażą większe chamstwo, głupotę etc.

Jak jakis klub ma debili, a nie kibicow

K a ż d y  klub ma i kibiców (Twój też) i debili (Twój też), i to
przeważnie ci drudzu wypisują debilizmy na forach.

to nie lubie i kibicow i klubu, nie wiem co tu do rozumienia.
Proste.

Logicznym się wydaje, że swojego klubu też nie powinieneś lubić bo też
ma debili. Proste :)
A co tu jest do zrozumienia? To, że gratuluje się sportowcom ich
dobrej postawy, a nie kibicom tych sportowców. Ale tak jak
podejrzewałem, skoro nie wiesz co tu jest do rozumienia, to nadal nie
załpałeś o co chodzi w sporcie, w piłce nożnej. Emocjonuj się nadal
wpisami na różnych forach, olej oglądanie meczy. Bye.

Data: 2011-08-25 21:48:50
Autor: Paweł W.
Brawo Legia

Mam nadzieje jednak, ze Legia przerznie kazdy jeden mecz w grupie.

A ja mam nadzieję, że zarówno Legia jak i Wisła wygrają swoje mecze i zagrają razem w finale LE;-P

p.

Data: 2011-08-25 21:55:17
Autor: danpe_
Brawo Legia
W dniu 25.08.2011 21:48, Paweł W. pisze:

Mam nadzieje jednak, ze Legia przerznie kazdy jeden mecz w grupie.

A ja mam nadzieję, że zarówno Legia jak i Wisła wygrają swoje mecze i
zagrają razem w finale LE;-P

Lepiej nie obstawiaj u bukow, zlicytuja Cie...

danpe_
gg:827748

Data: 2011-08-25 19:09:27
Autor: RedLite
Brawo Legia
[...]

Nie chcę wchodzić w głupią dyskusję o rzecach nie do konca porównywalnych ale popatrz sobie ile czasu i ile miejsca miał Rybus przy strzale na 2:2. I jak zachował się obrońca przy tym strzale. W okręgówce takich sytuacji nie ma. :D
Bo Spartak po prostu dzisiaj pozwolił Legii na bardzo wiele.

Na Cyprze IMO Legia z taką grą jak dzisiaj zostałaby zjedzona z butami.
A pamiętajmy jeszcze, że Wisła w Nikozji broniła korzystnego wyniku, obrała trochę inną taktykę (pewnie niesłusznie) ale i rywal był, nie na papierze - na boisku - o wiele, wiele mocniejszy.

Niezależnie od tego jakim wynikiem skończy się ten mecz i tak mi
zaimponowali.
Za samo serducho do gry, ten awans im się należy.

Tu zgoda. Zagrali z wiarą i determinacją. Szacunek za to jak najbardziej się należy.
Gratuluję im awansu do LE

--

*RedLite*

Data: 2011-08-25 11:40:18
Autor: BearBag
Brawo Legia

[...]

Nie chce porównywać Legii i Wisły (spotkają sie za jakiś czas na
boisku) ale ihmo taki Spartak przeszedłby Nikozję nawet rezerwami bez
większego wysilku.

Data: 2011-08-25 19:39:16
Autor: fidelio77
Brawo Legia
Gratuluję im awansu do LE
*RedLite*

Czy jest teoretyczna możliwośc, że Wisła i Legia trafią do tej samej grupy w LE?

Data: 2011-08-25 20:18:28
Autor: Pablo
Brawo Legia
W dniu 2011-08-25 19:39, fidelio77 pisze:
Gratuluję im awansu do LE
*RedLite*

Czy jest teoretyczna możliwośc, że Wisła i Legia trafią do tej samej grupy w
LE?

NIe, na tym poziomie, najwcześniej chyba na 1/8 finału

Data: 2011-08-25 20:52:50
Autor: Cavallino
Brawo Legia
Użytkownik "RedLite" <ezcribir@berdichev.ua> napisał w wiadomości news:j35vl5$set$1news.onet.pl...
[...]

Apoel też pozwalał, wystarczyło go zaatakować wysoko.
A że się nie próbowało - przecież to nie wina Legii....

Data: 2011-08-26 10:56:06
Autor: RedLite
Brawo Legia
W dniu 2011-08-25 20:52, Cavallino pisze:

[...]

Nie, nie pozwalał. Chyba, że oglądaliśmy inne mecze

Może _BY_ pozwalał gdyby - tak jak mówisz zaatakować go wysoko  Ale jednego cały czas nie potrafisz zrozumieć : NIE DA SIĘ zaatakować wysoko przeciwnika, który pierwszy ciebie zaatakuje wysoko i wygrywa znakomitą większość piłek, biega więcej i szybciej, ma przewagę w każdym elemencie piłkarskim i jeszcze dopisuje mu szczęście.

Nie wiem czy to był najlepszy mecz w historii APOELu - na pewno znakomity. nawet gdy po golu CW na 2:1 3isla niby złapała trochę wiatru w żagle ale i tak wszystkie podania prostopadłe były świetnie czytane przez przeciwnika. Skrzydła wprost nie do przejścia; po prostu w sferze ofensywnej walenie głową w mur - nawet gdy przeciwnik się cofnie.

I nie twierdzę, że Wisła taktycznie i ambicjonalnie pokazała 100% możliwości i zagrała dobry mecz. Przeciwnie, wiem że coś było źle rzygfotowane skoro akcje ofensywne Wisły wyglądały tak:
http://www.youtube.com/watch?v=XYBUGe_SG_4
ale trzymajmy miarę Spartak grał w obronie fatalnie, Apoel niemal perfekcyjnie.

--

*RedLite*

Data: 2011-08-26 11:04:34
Autor: Cavallino
Brawo Legia
Użytkownik "RedLite" <ezcribir@berdichev.ua> napisał w wiadomości news:

Bo Spartak po prostu dzisiaj pozwolił Legii na bardzo wiele.

Apoel też pozwalał, wystarczyło go zaatakować wysoko.

Nie, nie pozwalał.

Tak Ci się tylko wydawało, to był skutek tego, że Wisła go nie zaatakowała wysoko.

[...]

Oczywiście że się da.
Trzeba biegać więcej i szybciej od niego i wygrywać większość piłek.
Nie zawsze musi się udać, ale jak się nie spróbuje, to nie ma wytłumaczenia.
Wisła nie spróbowała.
Już Śląskowi lepiej to wyszło, mimo że grał z na oko lepszym przeciwnikiem niż Wisła.

Nie wiem czy to był najlepszy mecz w historii APOELu - na pewno znakomity.

Bez jaj.
Ile Ty widziałeś meczów Apoelu?

To nadal są słabiacy, zobaczysz jak zagrają w lidze mistrzów.

[...]

Dla Wisły, która zapomniała jak się gra w piłkę i wygrywa wyłącznie z kontry od roku.
Niejeden polski zespół poradziłby sobie lepiej z Apoelem, co nie znaczy oczywiście żeby wygrał.
Ale jestem w 100% przekonany, że gdyby na Apoel wypuścić np. Koronę Ojrzyńskiego, to oglądalibyśmy ZUPEŁNIE INNY Apoel.
Przynajmniej o klasę słabszy.

Data: 2011-08-26 11:21:37
Autor: RedLite
Brawo Legia
W dniu 2011-08-26 11:04, Cavallino pisze:

Oczywiście że się da.
Trzeba biegać więcej i szybciej od niego i wygrywać większość piłek.

:))

Nie wiem czy to był najlepszy mecz w historii APOELu - na pewno
znakomity.

Bez jaj.
Ile Ty widziałeś meczów Apoelu?

Nie wiem o co Ci chodzi. APOEL zagrał słaby mecz?

Dla Wisły, która zapomniała jak się gra w piłkę i wygrywa wyłącznie z
kontry od roku.

true, to jest trafny zarzut

[...]

Inny? - Tak. Słabszy? Nie.

--

*RedLite*

Data: 2011-08-26 11:30:01
Autor: Cavallino
Brawo Legia
Użytkownik "RedLite" <ezcribir@berdichev.ua> napisał w wiadomości news:j37ojt$qq0$1news.onet.pl...
W dniu 2011-08-26 11:04, Cavallino pisze:

Oczywiście że się da.
Trzeba biegać więcej i szybciej od niego i wygrywać większość piłek.

:))

Nie bardzo rozumiem co Cię tak cieszy?
Twierdzisz, że Wisła nie potrafi ani grać w piłkę, ani biegać też?

No to chyba minęli się z zawodem.

Albo po prostu jest jak mówię - są fatalnie przygotowani.

[...]

Nie jestem w stanie porównać, bo nie widziałem innych.
Wiem jak grała Wisła, wiem jak gra zazwyczaj, więc jestem w stanie stwierdzić, że z taką grą to w polskiej lidze dostałaby bęcki w podobnym stylu.

[...]

Słabszy niż to wyglądało we wtorek, to tak naprawdę nie jest tak mocny zespół, on tylko tak wyglądał na tle beznadziejnej Wisły.
Tak się gra, jak przeciwnik pozwala.
Gdy pozwala się na wszystko, to trudno nie błyszczeć.

Data: 2011-08-26 11:35:25
Autor: RedLite
Brawo Legia
W dniu 2011-08-26 11:30, Cavallino pisze:

Nie jestem w stanie porównać, bo nie widziałem innych.

Maaskant chyba widział więcej niż dwa

Wiem jak grała Wisła, wiem jak gra zazwyczaj, więc jestem w stanie
stwierdzić, że z taką grą to w polskiej lidze dostałaby bęcki w podobnym
stylu.

haha, jasne
Kto niby miałby naskoczyć Wisłę w taki sposób I wygrywać te pojedynki i tak się ustawiać?
Korona - zespół grający najbardziej agresywnie nie potrafił pobić rezerw Wisły.

Słabszy niż to wyglądało we wtorek,

Z tym mogę się w jakimś tam sensie zgodzić

to tak naprawdę nie jest tak mocny
zespół, on tylko tak wyglądał na tle beznadziejnej Wisły.
Tak się gra, jak przeciwnik pozwala.
Gdy pozwala się na wszystko, to trudno nie błyszczeć.

OK, jak Wisła będzie walczyć o utrzymanie będzie to oznaczać, że miałeś rację

--

*RedLite*

Data: 2011-08-26 11:45:26
Autor: Cavallino
Brawo Legia
Użytkownik "RedLite" <ezcribir@berdichev.ua> napisał w wiadomości news:j37pdp$ubl$1news.onet.pl...
W dniu 2011-08-26 11:30, Cavallino pisze:

Nie jestem w stanie porównać, bo nie widziałem innych.

Maaskant chyba widział więcej niż dwa

Maaskant ma interes, żeby nie mówić prawdy, (ochorna własnej dupy), więc mu kompletnie nie wierzę w tej sprawie.

[...]

Jak moje podejrzenia co do formy Wisły się potwierdzą, to będziesz miał okazję się przekonać niedługo.

Korona - zespół grający najbardziej agresywnie nie potrafił pobić rezerw Wisły.

Może w nich więcej życia jest? ;-)

[...]

Jedno z drugim nie ma związku.
Wystarczy Ci że na koniec września nie będzie jej na miejscu pucharowym?

Data: 2011-08-26 14:26:07
Autor: RedLite
Brawo Legia
W dniu 2011-08-26 11:45, Cavallino pisze:

[...]

Oczywiście, że ma.
Bo jeśli Wisła ma tak słabych piłkarzy, że samym zaangażowaniem i determinacją ma jedynie szansę powalczyć z, Twoim zdaniem, słabym APOELem, to musi być to zgraja wyrobników.
Teza fałszywa oczywiście.

Wystarczy Ci że na koniec września nie będzie jej na miejscu pucharowym?

Oczywiście, że nie.

--

*RedLite*

Data: 2011-08-26 18:57:08
Autor: Cavallino
Brawo Legia
Użytkownik "RedLite" <ezcribir@berdichev.ua> napisał w wiadomości news:j383dq$6b5$1news.onet.pl...
[...]

Oczywiście że nie ma.

Bo jeśli Wisła ma tak słabych piłkarzy, że samym zaangażowaniem i determinacją ma jedynie szansę powalczyć z, Twoim zdaniem, słabym APOELem, to musi być to zgraja wyrobników.

I tak jest.
Co nie znaczy, że kilkanaście zespołów TME ma choćby równie dobrych wyrobników.

Teza fałszywa oczywiście.

Teza jak najbardziej prawdziwa, przynajmniej jeśli chodzi o większość składu Wisły.

Wystarczy Ci że na koniec września nie będzie jej na miejscu pucharowym?

Oczywiście, że nie.

Aha.
No to pogadaj sobie z jakimś kolegą po szaliku równie oderwanym od rzeczywistości, skoro nie łapiesz co się do Ciebie pisze.

Data: 2011-08-26 19:14:51
Autor: RedLite
Brawo Legia
W dniu 2011-08-26 18:57, Cavallino pisze:

[...]

Ty, no to oświeć mnie, czemu niby miejsce na koniec września ma mi wystarczyć?
  Czyżby według Ciebie - nie być na miejscu pucharowym we wrześniu = walczyć o utrzymanie? :D

Masz jakiś argument, czy po porostu tak sobie pierdolisz?

--

*RedLite*

Data: 2011-08-26 20:00:31
Autor: Cavallino
Brawo Legia
Użytkownik "RedLite" <ezcribir@berdichev.ua> napisał w wiadomości news:

Ty, no to oświeć mnie, czemu niby miejsce na koniec września ma mi wystarczyć?

Bo będzie jednoznacznie świadczyć o kiepskiej AKTUALNIE formie Wisły, o której piszę.
I o niczym więcej.

 Czyżby według Ciebie - nie być na miejscu pucharowym we wrześniu = walczyć o utrzymanie? :D

O walce o utrzymanie piszesz tylko Ty, więc sam sobie ze sobą o nim podyskutuj.

tak sobie pierdole

No właśnie.

Data: 2011-08-26 20:19:12
Autor: RedLite
Brawo Legia
W dniu 2011-08-26 20:00, Cavallino pisze:

Bo będzie jednoznacznie świadczyć o kiepskiej AKTUALNIE formie Wisły, o
której piszę.
I o niczym więcej.

pitu litu
"Co nie znaczy, że kilkanaście zespołów TME ma choćby równie dobrych wyrobników."

BTW, to jaka jest ta 'aktualna forma Wisły'? Znaczy wygrali tylko 5 z 6 meczów w pucharach to musi być jakiś poważny kryzys, ta?W lidze jej też nikt nie pokonał. Ba nawet drużyny rezerw. No dramat.

--

*RedLite*

Data: 2011-08-26 21:34:54
Autor: Cavallino
Brawo Legia
Użytkownik "RedLite" <ezcribir@berdichev.ua> napisał w wiadomości news:j38o3q$lqq$1news.onet.pl...
[...]

No i?
Przecież każdy kto ma choć odrobinę oleju w głowie wie, że w Wiśle takowi stanowią zdecydowaną większość.
Dla Ciebie to jest jakaś nowość czy jak?

BTW, to jaka jest ta 'aktualna forma Wisły'? Znaczy wygrali tylko 5 z 6 meczów w pucharach to musi być jakiś poważny kryzys, ta?

Kryzys nie kryzys, liczyłem na takie przygotowanie jakie pokazał chociażby Śląsk (co pewnie będzie oznaczało jego kłopoty później).
Wisła jak na razie nie pokazała nawet tego, co grała wiosną.
To Tobie wystarcza na mecze decydujące o awansie do LM?
Mnie nie, tą drużynę stać na więcej.

Data: 2011-08-26 21:57:16
Autor: RedLite
Brawo Legia
W dniu 2011-08-26 21:34, Cavallino pisze:

pitu litu
[...]

Dla mnie to jest owszem nowy, ale debilizm

Kto jest niby tym wyrobnikiem Kirm? Iliew? Chavez? Aaaaa, pewnie Małecki bo zdaniem niektórych to jest pół-piłkarz. No dobra, w sumie możesz tak sobie twierdzić, tylko w takiej sytuacji to my naprawdę nie mamy o czym rozmawiać.

Większość zawodników Wisły to są wyróżniający się piłkarze na tle ligi.
Jeśli tego nie widzisz to po prostu sorry, ale albo masz klapki na oczach, albo chuja się znasz na piłce.

A przy okazji moje zdanie zacytowałem żeby Ci pokazać, że jednak nie oceniałeś, jak twierdzisz, li tylko 'aktualnej formy', ale również zawodników Wisły w ogólności. Ale do tego już zapomniałeś się nie odnieść.

[...]

I po tym się poznaje mistrza - nawet bez formy nie przegrywa z byle łajzami. ;D BTW Jak tam poznańscy galacticos na kurniku w Zabrzu? Pewnie klasowo rozjechali Górnika jak walcem drogowym. :/
Czy może znowu przeszkadza im w tym jakiś meczyk pucharowy (A sorry Lech przecież na puchary się nie załapał

--

*RedLite*

Data: 2011-08-26 22:34:05
Autor: yamma
Brawo Legia
RedLite wrote:

I po tym się poznaje mistrza - nawet bez formy nie przegrywa z byle
łajzami. ;D BTW Jak tam poznańscy galacticos na kurniku w Zabrzu?

Zaprawdę, powiadam ci, nie nazywaj Górnika łajzami, bo po pierwsze Nawałka robi tam naprawdę świetną robotę i w moim prywatnym rankingu Górnik jest jednym z zespołów, które mają papiery na to aby urwać punkty wielkiej trójce a po drugie, te "łajzy" złoiły was 2 razy w ubiegłym sezonie.
yamma

Data: 2011-08-26 22:59:01
Autor: Cavallino
Brawo Legia
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:j38vvl$872$1inews.gazeta.pl...
RedLite wrote:

[...]

LOL !!!!
Faktycznie - dwa razy przegrać z łajzami - to dopiero dowód na gwiazdorskość Wisły. ;-)

Data: 2011-08-27 07:13:03
Autor: RedLite
Brawo Legia
W dniu 2011-08-26 22:34, yamma pisze:

[...]

Jeśli mistrz nie przegrywa z byle łajzami, a z Górnikiem jednak przegrał, to wniosek jaki należy wyciągnąć jest chyba przeciwieństwem tego co mi niesłusznie zarzucasz. Prawda?

Mój serio przytyk był odnośnie stadionu Górnika, bo fajnie im tam murawa rośnie na trybunach.

--

*RedLite*

Data: 2011-08-27 10:19:15
Autor: Cavallino
Brawo Legia
Użytkownik "RedLite" <ezcribir@berdichev.ua> napisał w wiadomości news:j39udp$ktt$1news.onet.pl...
[...]

Nie.
Należy wyciągnąć taki wniosek, że logika jest Ci całkowicie obca, podobnie jak umiejętność czytania ze zrozumieniem.
A co za tym idzie - dalszy sens tej dykusji z Tobą jest dyskusyjny.
EOD

Data: 2011-08-27 10:51:58
Autor: RedLite
Brawo Legia
W dniu 2011-08-27 10:19, Cavallino pisze:

[...]

Oczywiście ;)

--

*RedLite*

Data: 2011-08-26 22:58:01
Autor: Cavallino
Brawo Legia
Użytkownik "RedLite" <ezcribir@berdichev.ua> napisał w wiadomości news:j38trn$f70$1news.onet.pl...
[...]

Ile Ty masz lat?
Strzelam w okolice gimnazjum - tam się wierzy w tłumy gwiazdy w Wiśle (czy odpowiednio: Lechu, Legii czy innej Polonii).
Już ci yamma napisał - napij się wody, dobrze Ci zrobi.

Kto jest niby tym wyrobnikiem Kirm? Iliew? Chavez?

Oczywiście, każdy z nich.
Może Iliew nieco lepszy od reszty.

Aaaaa, pewnie Małecki

Małecki to tylko rozkapryszona pseudo-gwiazdeczka, przynajmniej na razie.

Większość zawodników Wisły to są wyróżniający się piłkarze na tle ligi.

Ale dalej wyrobnicy w skali europejskiej i to raczej mierni.

Jeśli tego nie widzisz to po prostu sorry, ale albo masz klapki na oczach, albo chuja się znasz na piłce.

Zapewne.
Albo odwrotnie - to z Tobą jest ten problem.
I obstawiam że właśnie tak jest.

A przy okazji moje zdanie zacytowałem żeby Ci pokazać, że jednak nie oceniałeś, jak twierdzisz, li tylko 'aktualnej formy',

Oceniałem.

ale również zawodników Wisły w ogólności.

To czy prawda Cię boli czy nie, wisi mi i powiewa.

[...]

No właśnie przegrała we wtorek.

BTW Jak tam poznańscy galacticos na kurniku w Zabrzu?

Przez przypadek nieco lepiej niż krakowscy 30 kwietnia 2011.

Data: 2011-08-27 07:21:03
Autor: RedLite
Brawo Legia
W dniu 2011-08-26 22:58, Cavallino pisze:

Ile Ty masz lat?
Strzelam w okolice gimnazjum - tam się wierzy w tłumy gwiazdy w Wiśle
(czy odpowiednio: Lechu, Legii czy innej Polonii).

Pisałem coś o tłumach gwiazd? Chyba nie :/ natomiast pisałem kilka razy o tym, że Wisła ma dobrych piłkarzy i w większości na tle innych zespołów ligowych nie są to wyrobnicy lecz piłkarze wyróżniający się umiejętnościami. I pisanie że kilkanaście innych zespołów w lidze ma piłkarzy na tym samym poziomie to jest... już pisałem co to jest.

Większość zawodników Wisły to są wyróżniający się piłkarze na tle ligi.

Ale dalej wyrobnicy w skali europejskiej i to raczej mierni.

Ładnie się wijesz.

No właśnie przegrała we wtorek.

W eliminacjach Ligi Mistrzów. I do mistrza tych rozgrywek raczej nie aspirowała.
BTW, zobaczmy jak te 'łajzy' wypadną na tle mocniejszych drużyn europejskich.

BTW Jak tam poznańscy galacticos na kurniku w Zabrzu?

Przez przypadek nieco lepiej niż krakowscy 30 kwietnia 2011.

Jakieś wnioski? O nie nie Nie powiesz mi, że wypadek przy pracy; że dyspozycja dnia, że przeciwnik... bla bla bla
Nie ma takich rzeczy. Jeden przegrany mecz to oczywisty objaw kryzysu i dobitny dowód na jakościową przeciętność poszczególnych zawodników i miernotę całego zespołu. Według Ciebie - żeby nie było.
;D

--

*RedLite*

Data: 2011-08-26 12:15:52
Autor: Rychu
Brawo Legia
W dniu 2011-08-26 10:56, RedLite pisze:
Apoel też pozwalał, wystarczyło go zaatakować wysoko.
Nie, nie pozwalał. Chyba, że oglądaliśmy inne mecze

Chyba faktycznie oglądałeś inny mecz. Wystarczyło podejść więcej
niż jednym zawodnikiem do przodu i już zaczynało się coś dziać.
Jednak jak atakowali jednym Małeckim, albo jednym OMGenkovem, to
wyglądało to tak, jak wyglądało. Jakoś na 2:1 potrafili strzelić
i być przez chwilę w LM, bo jak było 2:0 to się spięli i poszli
do przodu. Potem przy 2:1 znów zaczęli bronić wyniku... Podstawa
gry obronnej to trzymanie przeciwnika z dala od swojej bramki,
oni grali coś innego.

Rychu

Data: 2011-08-26 03:50:40
Autor: castrol
Brawo Legia
On 26 Sie, 12:15, Rychu <rysz...@activTRZY.pl> wrote:

Chyba faktycznie oglądałeś inny mecz.

Niee, on oglądał ten sam mecz. Ale tak to właśnie jest jak się
cokolwiek ogląda bez zrozumienia. Wydawać by się mogło, że piłka jest
prostym sportem i każdy kto ją ogląda to rozumie o co w niej chodzi.
Widać, jednak niektórzy mają z tym problemy. Albo po prostu nigdy nie
grali w piłkę, naoglądali się debila Murinio i uważają się za
internetowych speców.

APOEL to nie jest żaden mistrz. To są zwykli rzemieślnicy, którym
Wisła bez problemu powinna się przeciwstawić. Ale jeśli się jedzie do
nich z myślą o tym aby zamurować bramę i liczyć na cud to się nie
można dziwić, że mecz się zakończył jak się zakończył.

Jak się gra z rywalem nawet silniejszym pokazała wczoraj Legia, która
już na połowie przeciwnika atakowała i nie pozwalała na wyprowadzenie
akcji i w ten sposób właśnie powinno się grać.

Wychodzenie na mecz ze sraczką w gaciach i proszenie o jak najniższy
wymiar kary, nigdy się udać nie może.

Data: 2011-08-26 12:59:35
Autor: Cavallino
Brawo Legia
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Co najgorsze - holenderska myśl trenerska okazała się zupełną porażką, jeśli chodzi o walkę o LM.
A dzisiaj czytam, że Wisła zleje LE żeby za rok walczyć o LM.
Po czymś takim autor tych słów powinien wylecieć z roboty, o ile one wyszły z klubu.
Można popełnić błąd w taktyce, ale trzeba to pojąć, a nie wydurniać się, jaki to przeciwnik nie był mocny, jakby co najmniej z Barceloną grali.
Inaczej źle to wróży na przyszłość, a z takim podejściem naprawdę warto się skupić na LE, bo kolejna taka szansa walki o LM może się nieprędko zdarzyć.

No chyba że chodzi o to aby podtrzymać polski brak obecności w LM - główny powodem jego jest to, że zazwyczaj gra o nią Wisła, więc musi przegrać, skoro jest zarządzana w tak frajerski sposób.

Data: 2011-08-26 13:27:20
Autor: Maciej Dobrzanski
Brawo Legia
"Cavallino"  wrote in message news:j37uan$iph$1news.onet.pl...

No chyba że chodzi o to aby podtrzymać polski brak obecności w LM - główny powodem jego jest to, że zazwyczaj gra o nią Wisła, więc musi przegrać, skoro jest zarządzana w tak frajerski sposób.

No co poradzić skoro niemal każdego roku wszystkie inne drużyny w Polsce są od Wisły słabsze. Nie bardzo rozumiem skąd te Twoje narzekania. Kto broni Lechowi bić się o LM co roku od 10 lat...

Maciek

Data: 2011-08-26 13:36:56
Autor: Cavallino
Brawo Legia
Użytkownik "Maciej Dobrzanski" <maciek@nowhere.com> napisał w wiadomości news:j37vus$g8l$1node2.news.atman.pl...
[...]

Niestety.
Czekam z utęsknieniem, aż wreszcie ktoś wepchnie się do LM, odjedzie Wiśle finansowo, pozbawiając jej tym samym szans na majstra na dłużej i będzie szansa na częstszą obecność polskich drużyn w LM.

Data: 2011-08-26 18:29:34
Autor: danpe_
Brawo Legia
W dniu 26.08.2011 13:36, Cavallino pisze:

[...]

Co Ty pierdolisz za przeproszeniem?
A to Wisla winna, ze nie stac ja na Van Nistelrooya?
kup karnet na Wisle, namow kilka tysiecy swoich kolegow, moze klub wtedy bedzie bogatszy i bedzie go stac na lepszych grajkow, na razie sie na to nie zanosi.

Zreszta to, ze ktos raz wejdzie do LM wcale nie oznacza, ze Wisle odjedzie. Przyklad nieudolnego w lidze Lecha rok temu swiadczy o tym najlepiej.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-08-26 18:51:23
Autor: Maciej Dobrzanski
Brawo Legia
"danpe_"  wrote in message news:j38hle$rbl$1news.onet.pl...

Zreszta to, ze ktos raz wejdzie do LM wcale nie oznacza, ze Wisle odjedzie. Przyklad nieudolnego w lidze Lecha rok temu swiadczy o tym najlepiej.

Raczej kwestia tego, że te pieniądze, przynajmniej te pierwsze za pierwszy sezon w LM, chętnie wyssie z klubu właściciel (z dowolnego z potencjalnych kandydatów).

Maciek

Data: 2011-08-26 18:58:32
Autor: Cavallino
Brawo Legia
Użytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j38hle$rbl$1news.onet.pl...
[...]

Wisła jest winna tylko tego, że blokuje miejsce zespołom nieobciążonych fatum.
Ta wina to tak z przymrużeniem oka rzecz jasna - myślałem ze to oczywiste.

Data: 2011-08-26 19:19:01
Autor: danpe_
Brawo Legia
W dniu 26.08.2011 18:58, Cavallino pisze:
[...]

Wiesz co wiekszego idiotyzmu nie slyszalem jak zyje.
Skoro ktos przegrywa regularnie z Wisla, to skad podejrzenie, iz bylby w stanie wygrac z Barcelona, Interem, APOELem, Panatinaikosem itp?

Moze jak Ci cos Wisla "blokuje" jak to napisales, napisz list otwarty w Gazecie Krakowskiej do Prezesa Cupiala z prosba o wycofanie sie na rok Wisly z ligi, aby Lech mogl zagrac w LM, bo na Wisle ciazy fatum :D
Dolacz do listu jakis rysunek z laleczka voodoo, Mleczko straci prace.

Kurcze, poprawiles mi humor :D

danpe_
gg:827748

Data: 2011-08-26 20:02:10
Autor: Cavallino
Brawo Legia
[...]

Valerengą, Anderlechtem, Levadią, Agdamem Karabach i innym gruzinami.

Bo wygrywali z Manchesterem City, Juventusem, Spartakiem, Feyenordem.

Data: 2011-08-26 21:09:18
Autor: danpe_
Brawo Legia
W dniu 26.08.2011 20:02, Cavallino pisze:
[...]

Wisla z Interem, Barcelona, Saragossa, Parma, LAzio itp.

Ale tak patrze na dzisiejsze wyniki Ekstraklasy i Twoj post o blokowaniu przez Wisle drogi do LM innym druzynom (w Twoim domysle zapewne glownie Lechowi) brzmi jeszcze smieszniej :)

danpe_
gg:827748

Data: 2011-08-26 21:35:54
Autor: Cavallino
Brawo Legia
Użytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j38r0v$29i$1news.onet.pl...
[...]

A kiedy?

[...]

Przypomnisz mi ostatni wynik wspaniałej Wisły z Górnikiem? ;-)

Data: 2011-08-26 21:44:39
Autor: danpe_
Brawo Legia
W dniu 26.08.2011 21:35, Cavallino pisze:

Bo wygrywali z Manchesterem City, Juventusem, Spartakiem, Feyenordem.

Wisla z Interem, Barcelona, Saragossa, Parma, LAzio itp.

A kiedy?

A co za roznica?
Nie widzialem, abys podawal wyniki z tego sezonu, wiec albo trzymajmy sie aktualnych osiagniec i aktualnego stanu druzyny, albo wspomagajmy sie minionymi latami i nieaktualnymi skladami.

[...]

A co  to ma do rzeczy?
Burzysz sie, ze Wisla blokuje droge  do LM, ale  w przekroju sezonu nie ma innego kandydata bedacego w stanie wykazac sie lepszymi osiagnieciami w lidze, a przez to lepszymi perspektywami na pokonanie druzyn jak to sie mowi europejskiego formatu.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-08-26 21:50:33
Autor: Cavallino
Brawo Legia
Użytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j38t38$c9a$1news.onet.pl...
[...]

Zasadnicza.
Gry Wisła wygrywała z Parmą, miała wszelkie szanse by niedługo w LM grać.
Teraz to już chyba nawet oni sami w to nie wierzą.

Nie widzialem, abys podawal wyniki z tego sezonu

Ale do czasów wojny też nie sięgam.

[...]

To samo co dzisiejszy wynik.
Dlaczego jakiś wynik ligowy ma cokolwiek determinować, ale już w przypadku Wisły nie?

Burzysz sie, ze Wisla blokuje droge  do LM, ale  w przekroju sezonu nie ma innego kandydata bedacego w stanie wykazac sie lepszymi osiagnieciami

Czy ktoś mówi że jest inaczej?
Ja mówię tylko o fatum, pojmij to wreszcie.

Data: 2011-08-27 14:50:18
Autor: danpe_
Brawo Legia
W dniu 26.08.2011 21:50, Cavallino pisze:
[...]

Skad taki wniosek?
Druzyna jest po gruntownej i nieskonczonej przebudowie rok temu, mysle, ze bedzie sie tylko wzmacniac.

[...]

A czemu nie? Nigdzie tak nie napisalem.
Malo tego - wrecz przeciwnie, uwazam, ze determinuje i skoro Wisla ma na koniec sezonu wiecej punktow od reszty  to nie jakies tam fatum, ze oni zdobyli mniej punktow, tylko sukces Wisly.

Czy ktoś mówi że jest inaczej?
Ja mówię tylko o fatum, pojmij to wreszcie.

Ale mowisz o czyms, co w moim pojmowaniu swiata nie istnieje. Nie wierze w jakies fatum ,laleczki voodoo itp brednie.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-08-27 14:57:07
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Brawo Legia
W dniu 2011-08-27 14:50, danpe_ pisze:
Ale mowisz o czyms, co w moim pojmowaniu swiata nie istnieje. Nie wierze
w jakies fatum ,laleczki voodoo itp brednie.

Uwierz, bo to działa. Ile razy udzieliła Ci się atmosfera? Fatum, to nic innego jak siedząca pod skórą i mocno swędząca podświadoma niewiara w powodzenie przedsięwzięcia. A w takich warunkach nic się nie uda.

Data: 2011-08-27 15:09:51
Autor: danpe_
Brawo Legia
W dniu 27.08.2011 14:57, Andrzej Zbierzchowski pisze:
W dniu 2011-08-27 14:50, danpe_ pisze:
Ale mowisz o czyms, co w moim pojmowaniu swiata nie istnieje. Nie wierze
w jakies fatum ,laleczki voodoo itp brednie.

Uwierz, bo to działa. Ile razy udzieliła Ci się atmosfera?

Jaka atmosfera?

Fatum, to nic
innego jak siedząca pod skórą i mocno swędząca podświadoma niewiara w
powodzenie przedsięwzięcia. A w takich warunkach nic się nie uda.

Niewiara w powodzenie wstepuje we mnie tylko wtedy, gdy konkurencja ma ceny nie do przeskoczenia przeze mnie. A to nic wspolnego z fatum nie ma ,raczej z wolnym rynkiem, lub trzezwa ocena rzeczywistosci.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-08-27 16:17:35
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Brawo Legia
W dniu 2011-08-27 15:09, danpe_ pisze:
[...]

Atmosfera braku wiary.

[...]

O czym my mówimy?
Mówimy nie o pieniądzach a o wierze w to, że można coś osiągnąć albo o jej braku. I nie o Tobie a o piłkarzach. Tego nie da się kupić za żadna kasę.

Data: 2011-08-26 14:25:44
Autor: yamma
Brawo Legia
castrol wrote:

APOEL to nie jest żaden mistrz. To są zwykli rzemieślnicy, którym
Wisła bez problemu powinna się przeciwstawić.

IMO, jakościowo bardzo podobny zespół do Rapidu.

Jak się gra z rywalem nawet silniejszym pokazała wczoraj Legia, która
już na połowie przeciwnika atakowała i nie pozwalała na wyprowadzenie
akcji i w ten sposób właśnie powinno się grać.

W drugiej połowie, bo w pierwszej było kilka długich momentów gdzie Legia też robiła wianuszek wokół własnego pola karnego. W końcu ta przerwa w meczu przyniosła pozytywną zmianę.
yamma

Data: 2011-08-26 17:52:07
Autor: danpe_
Brawo Legia
W dniu 26.08.2011 12:50, castrol pisze:
On 26 Sie, 12:15, Rychu<rysz...@activTRZY.pl>  wrote:

Wychodzenie na mecz ze sraczką w gaciach i proszenie o jak najniższy
wymiar kary, nigdy się udać nie może.

I dlatego w Wisle mamy ch.. nie pilkarzy.
Niech mi nie pitola na SKWK glupot, ze prawdziwy kibic wierny po porazce. Moze i tak, ale po walce prawdziwej.
Moze i Wisla Kasperczaka do LM nie weszla, ale NIGDY nie mieli pelno w gaciach wychodzac na murawe, nawet z Barcelona!

danpe_
gg:827748

Data: 2011-08-26 17:59:39
Autor: yamma
Brawo Legia
danpe_ wrote:

Moze i Wisla Kasperczaka do LM nie weszla, ale NIGDY nie mieli pelno w
gaciach wychodzac na murawe, nawet z Barcelona!

Ja się zaczynam zastanawiać czy to przypadkiem nie jest kwestia liczby Polaków w zespole. W Legii wczoraj grało raptem 3 obcokrajowców, w Wiśle, zdaje się, było dokładnie odwrotnie.
yamma

Data: 2011-08-25 19:48:41
Autor: Kokon
Brawo Legia
Cavallino wrote:
[...]

Ano dokładnie. Momentami może siermiężnie to wyglądało, ale walczyli i starali się grać swoje. Brawo Gol, nie tylko za bramkę, ale i za czyszczenie przedpola i opanowanie. Brawo Kuciak za obronę z początku drugiej połowy.

Pzdr,
Błażej

Data: 2011-08-25 20:20:13
Autor: Pablo
Brawo Legia
W dniu 2011-08-25 17:53, Cavallino pisze:

Pamięta ktoś kiedy ostatnio mieliśmy 2 drużyny we wrześniu w pucharach?

Szkoda, że tydzień temu Śląsk trochę pokpił sprawę, choć tak trochę z obiektywnego punktu widzenia i tak zrobili więcej niż się w czerwcu po nich spodziewano.

Data: 2011-08-25 20:53:54
Autor: Cavallino
Brawo Legia
Użytkownik "Pablo" <pablo35CUTTHIS@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j363op$4qu$2inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-08-25 17:53, Cavallino pisze:

Pamięta ktoś kiedy ostatnio mieliśmy 2 drużyny we wrześniu w pucharach?

Od czasu wprowadzenia grup w PUEFA nie zdarzyło się chyba, żeby dwie nasze drużyny w jednym roku w nich grały.

Data: 2011-08-25 21:07:34
Autor: Pablo
Brawo Legia
W dniu 2011-08-25 20:53, Cavallino pisze:
Od czasu wprowadzenia grup w PUEFA nie zdarzyło się chyba, żeby dwie
nasze drużyny w jednym roku w nich grały.

Tak czy siak musiało to być baaaaaaaarddddzzzzzzzzzoooo dwano temu... pewnie w odległej galaktyce... :)

Data: 2011-08-26 00:44:35
Autor: Doomin
Brawo Legia
W dniu 2011-08-25 21:07, Pablo pisze:
[...]

Niby jak sie mialo zdarzyc, jak do tej pory 3 druzyny graly w grupie-
Amica, Wisla i Lech dwa razy

Data: 2011-08-25 21:14:50
Autor: Rychu
Brawo Legia
W dniu 2011-08-25 20:20, Pablo pisze:
[...]

2003/04 Wisła i Groclin... przeszły pierwszą rundę,
w drugiej Wisła uległa traktorzystom, a Groclin "ograł" City,
1:1w, 0:0d, a w 1/16 już w marcu odpadł z Bordeaux.

Rychu

Data: 2011-08-25 21:26:33
Autor: danpe_
Brawo Legia
W dniu 25.08.2011 20:20, Pablo pisze:
[...]

Slaska bardzo szkoda, akurat na nich liczylem, a nie na Legie.
Ale najbardziej szkoda Jagi, bardzo nam zaniza ilosc zdobytych punkcikow.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-08-26 09:27:26
Autor: Smerf
Brawo Legia
Ja pitole...

niesamowita sprawa.
Czy pamieta ktos zeby polska druzyna wygrała w doliczonym czasie gry???

Gratulacje.

pzdr
smerf

Data: 2011-08-26 07:36:33
Autor: DysoN
Brawo Legia
W sezonie 2006/2007 w PUEFA Wisła grala z Iraklisem.
U siebie przegrala 0:1 a na wyjezdzie wygrala 0:2. Milajovic strzelil bramke z
wolnego w 90 minucie doprowadzajac do dogrywyki w ktorej Cantoro podwyzszyl na
0:2.

Data: 2011-08-26 09:34:52
Autor: Cavallino
Brawo Legia
Użytkownik "Smerf" <smerf28usunto@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e574ae2$0$2497$65785112news.neostrada.pl...
Ja pitole...

niesamowita sprawa.
Czy pamieta ktos zeby polska druzyna wygrała w doliczonym czasie gry???

Tak, Lech z Austrią Wiedeń, bramka Murawskiego padła w 120 minucie dogrywki, już po czasie praktycznie.

Data: 2011-08-26 10:23:10
Autor: Aman
Brawo Legia

Tak, Lech z Austrią Wiedeń, bramka Murawskiego padła w 120 minucie dogrywki,
już po czasie praktycznie.

apropo Austrii , bardzo bym sobie zyczyl jej w grupie z Legia. Bo pewne rachunki do wyrónania są , a poza tym jest bezposredni pociag Eurocity do Wiednia :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-08-26 10:01:57
Autor: kibitzer
Brawo Legia
gratulacje dla braci
LEGIA OLIMPIA ZAGLEBIE

Data: 2011-08-27 15:10:44
Autor: danpe_
Brawo Legia
W dniu 26.08.2011 12:01,  kibitzer pisze:
gratulacje dla braci
LEGIA OLIMPIA ZAGLEBIE

Zes sie rozpisal.
Pewnie do FAQ trzeba bedzie to wrzucic.