Brawo Legia

Data: 2011-08-25 19:07:29
Autor: DysoN
Brawo Legia
Przylaczam sie do gratulacji.
Ogladalem tylko koncowke ale od 0:2 do 3:2 robi wrazenie!

Prawie jak Ruch w zeszlym sezonie na Lazienkowskiej ;)

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2011-08-25 17:31:55
Autor: UGI
Brawo Legia
Kolejny niezbity dowód na coraz słabszy poziom piłki nożnej w naszym kraju :)

Data: 2011-08-26 01:59:05
Autor: Smok Eustachy
Brawo Legia
W dniu 25.08.2011 19:31, UGI pisze:
Kolejny niezbity dowód na coraz słabszy poziom piłki nożnej w naszym kraju :)

W naszym kraju to nie, ale Polaków tak. Obcych wzięli to mają.

Data: 2011-08-26 08:53:48
Autor: Cavallino
Brawo Legia
Użytkownik "Smok Eustachy" <smok_eustachy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j36nk9$k0s$2news.onet.pl...
W dniu 25.08.2011 19:31, UGI pisze:
Kolejny niezbity dowód na coraz słabszy poziom piłki nożnej w naszym kraju :)

W naszym kraju to nie, ale Polaków tak. Obcych wzięli to mają.

Akurat udział obcych we wczorajszym meczu był znikomy, nawet Ljuboja nie błyszczał.

Data: 2011-08-25 21:24:43
Autor: danpe_
Brawo Legia
W dniu 25.08.2011 19:07, DysoN pisze:
Przylaczam sie do gratulacji.
Ogladalem tylko koncowke ale od 0:2 do 3:2 robi wrazenie!

Szkoda, ze nie "ogladales" wczoraj i przedwczoraj wieczorem forum Legii.
Moze bys nie pisal gratulacji.

Bedzie ciekawy korespondencyjny pojedynek Wisla-Legia w Pucharach.
Obecnie lepiej wyglada gra Legii. Podoba mi sie gra tego Ljubolji.
Mam nadzieje jednak, ze Legia przerznie kazdy jeden mecz w grupie.
Moze wtedy debile z ich forum zamkna ryje.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-08-25 12:58:37
Autor: Marek W.
Brawo Legia
On 25 Sie, 21:24, danpe_ <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> Ogladalem tylko koncowke ale od 0:2 do 3:2 robi wrazenie!

Szkoda, ze nie "ogladales" wczoraj i przedwczoraj wieczorem forum Legii.

Ty nadal nie potrafisz zrozumieć, że w piłce nożnej chodzi o to który
zespół, którzy piłkarze są lepsi a nie o to którzy kibice-debile
pokażą większe chamstwo, głupotę etc.
Tak jak zespół Wisły nie odpowiada za Twoją głupotę (którą powyższym
postem wpisałeś się dokładnie w to co wypisywali "kibice" Legii na
forum), tak samo zespół Legii nie odpowiada za debilne opinie swoich
fanów.
Przedmówca gratulował zespołowi Legii świetnego meczu bo to im się
należy jak psu buda i nie ma nic do rzeczy zachowanie jednego czy
drugiego debila, ale zanim nie ogarniesz o co naprawdę chodzi w
sporcie to będziesz się nadal podniecał wpisami na forum zamiast
wydarzeniami na boisku.

Data: 2011-08-27 14:45:17
Autor: danpe_
Brawo Legia
W dniu 25.08.2011 21:58, Marek W. pisze:
[...]

Jak jakis klub ma debili, a nie kibicow (Cracovia, czesto ale nie zawsze Legia) to nie lubie i kibicow i klubu, nie wiem co tu do rozumienia.
Proste.

[...]

Ale juz ich kibice moga Wisly nie trawic za jakies tam zachowanie ich kibicow.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-08-27 15:07:49
Autor: Marek W.
Brawo Legia
On 27 Sie, 14:45, danpe_ <dan...@poczta.onet.pl> wrote:

> Ty nadal nie potrafisz zrozumieć, że w piłce nożnej chodzi o to który
> zespół, którzy piłkarze są lepsi a nie o to którzy kibice-debile
> pokażą większe chamstwo, głupotę etc.

Jak jakis klub ma debili, a nie kibicow

K a ż d y  klub ma i kibiców (Twój też) i debili (Twój też), i to
przeważnie ci drudzu wypisują debilizmy na forach.

to nie lubie i kibicow i klubu, nie wiem co tu do rozumienia.
Proste.

Logicznym się wydaje, że swojego klubu też nie powinieneś lubić bo też
ma debili. Proste :)
A co tu jest do zrozumienia? To, że gratuluje się sportowcom ich
dobrej postawy, a nie kibicom tych sportowców. Ale tak jak
podejrzewałem, skoro nie wiesz co tu jest do rozumienia, to nadal nie
załpałeś o co chodzi w sporcie, w piłce nożnej. Emocjonuj się nadal
wpisami na różnych forach, olej oglądanie meczy. Bye.

Data: 2011-08-25 21:48:50
Autor: Paweł W.
Brawo Legia

Mam nadzieje jednak, ze Legia przerznie kazdy jeden mecz w grupie.

A ja mam nadzieję, że zarówno Legia jak i Wisła wygrają swoje mecze i zagrają razem w finale LE;-P

p.

Data: 2011-08-25 21:55:17
Autor: danpe_
Brawo Legia
W dniu 25.08.2011 21:48, Paweł W. pisze:

Mam nadzieje jednak, ze Legia przerznie kazdy jeden mecz w grupie.

A ja mam nadzieję, że zarówno Legia jak i Wisła wygrają swoje mecze i
zagrają razem w finale LE;-P

Lepiej nie obstawiaj u bukow, zlicytuja Cie...

danpe_
gg:827748

Brawo Legia